Emne: Densen ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
Mightyfish Lukket konto

bruger hedder nu: Live21
Bruger siden: 22 Juli 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 211
|
| Sendt: 11 Februar 2007 kl. 12:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
spencer det er jo ikke fair  har desværre ikke adgang til målinger af holfi. at holfi kun opgiver i effekt i 8 ohm kan man jo absolut ikke bruge til noget som helst  hvilket de jo så heller ikke gør, de runder stadig op og ned som alle andre. feks power 150dk Udgangseffekt: 2 x 150W / 8 Ohm | 2 x 250W 4 Ohm selvfølgelig er de tal rundet op og ned. Thule er blandt de meget få % der opgiver den slags målinger, dog skal det siges at de ikke måler bedre end densen. det der stadig undre er hetzen mod Densen når mærker som Accuphase Audia Classé Gamut Marantz Mark Levinson Pass Pathos bruger præcist den samme metode som er den gængse, og endda ofte som eksemplet med krell måler væsenligt ringere, men eftersom det kun er manden der er gået efter har det intet med densen at gøre. skulle adressen være fjernet, det synes jeg ! er det ulovligt nej ! men med henblik på hvem der blander famillier ind i det, ja så har kubikken ikke meget at komme efter.
__________________ Holfi still sucks. AKA Live21
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
| Sendt: 11 Februar 2007 kl. 13:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
...... bare det nu bliver bedre i morgen.......  Jeg kender ikke en fis til denne sag. Jeg ønsker bare for alle parter, at i vil få en god arbejds-uge, og en kommende god weekend....... __________________ HYGGE HEJSA!
|
| Til top |
|
| |
MortenB Forum Bruger

Tidl. TRX850
Bruger siden: 13 December 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 965
|
| Sendt: 11 Februar 2007 kl. 13:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mightyfish skrev:
Det der irriterede mig ved kubikkens hetz mod densen var at den var væsenligt værre end hvad vi tidligere har set. det var ikke bare endnu en båååååt tråd.
Densen bruger den samme målemetode som alle andre ! men kubikken og hurtig ville have de skulle bruge deres til anledningen opfundne. det giver jo ingen mening.
tidligere kommer kubik med eksempler på gode forstærkere (ikke mange) og sørme om en krell kav 400 xi kommer på banen.
den er opgivet til 200 watt i 8 ohm og 400 ind i 4 ohm, har en 800 va trafo og bruger det nyeste krell designede klasse a design, vejer 14,1 kg.
http://www.stereophile.com/integratedamps/205krell/index4.ht ml
sådan måler 99% af branchen.
og hvordan måler den krell så ? 290 ind i 8 og 350 ind i 4, altså langt ringere end noget densen nogensinde har smidt ud på markedet, det er så en forstærker som han roser.
parasound jc1 kommer efter min hukommelse nogenlunde tæt på, men er den god ?
Det der er hele humlen i sagen er at kubikken gik personligt efter Densen og thomas (er jo sket før, med diciderede ulækre kommentare)
enhver idiot kan se at de opgivelser en fabrikant opgiver er dem der får deres produkter til at virke kraftigst, sådan har det altid været.
Densen måler faktisk ganske pænt, at de så går ind og runder op og ned er standard og bliver gjort af 99% af alle producenterne derude, der er INGEN producent der opgiver målinger der siger
- 8 Ohm 176 Watt
- 4 Ohm 294 Watt
så runder man ned til hvor det ser bedst ud, i dette tilfælde altså 125 og 250, og alligevel er de faktisk tættere på en fordobling end langt de fleste inklusiv krell er !
hvad synes i om icepowers opgivelser ?
her er en liste over nogle få firmaer der bruger den normale målemetode, præcis som densen, de fleste er endda præcist som krell eksemplet længere fra en fordobling end densen
Accuphase Audia Classé Gamut Marantz Mark Levinson Pass Pathos
Der er INGEN måde jeres hetz kan forsvares på basis af densen produkter, det var udelukkende manden i gik efter.
noget andet er at jeg er enig i at det burde være de faktuelle målinger der bliver opgivet, men det begynder denne branche aldrig på
|
|
|
Supergodt indlæg, og det er jo i den grad herligt og tankevækkende, at en af KvK's anbefalede forstærkere, Krell kav 400 xi, i den grad dumper for KvK's egne -til Densen lejligheden- opfundne målemetoder. At den pågældende Krell forstærker så faktisk -i mine ører- lyder rigtig godt er jo en anden sag, for injurierne og bagvaskelsen mod Densen har jo sådan set ikke handlet om lydkvalitet, men om tekniske specifikationer. Hvis KvK virkelig er på et korstog mod ''svindlere'' som Densen var det måske en idé at finde et stort forum i USA og så køre korstoget dér mod Krell? Med de samme begrundelser, de samme gloser og eder osv. På den måde kan KvK da få sine budskaber ud til en langt større målgruppe end i lille DK, og store lyttende målgrupper må være enhver prædikants drøm... Nej, det kommer nok ikke til at ske, dels fordi det nok ville være temmelig risikabelt at fare frem på den måde i guds og sagsanlæggets eget land. Dels fordi det jo formodenligt aldrig har handlet om de konkrete tekniske specifikationer. KvK ved godt, at Densen hverken er værre eller bedre end så mange andre på disse specifikationer, men derimod som du skriver: ''Det der er hele humlen i sagen er at kubikken gik personligt efter
Densen og thomas (er jo sket før, med diciderede ulækre kommentare)'' I den sammenhæng har KvK fejlagtigt troet der var frit lejde til at skrive hvad som helst dér bag skærmens og tastaturets beskyttelse, men sådan spiller klaveret da heldigvis ikke i et retssamfund. Thomas Sillesen repræsenterer Densen og står således til regnskab overfor virksomhedens bestyrelse, aktionærer, medarbejdere, forhandlere, kunder osv, og når virksomheden udsættes for injurier og bagvaskelse i et fora, hvor der er mange potentielle fremtidige kunder er man i sagens natur nød til at gribe ind. Thomas Sillesen er så denne tråd blevet kritiseret for at komme med sagsanlægget flere måneder efter debatten. Til det er der kun at sige, at det kan tage lidt tid at forberede sin argumentation, herunder vurderinger af, om det nu er den rigtige vej at gå for virksomheden, eller om der var andre muligheder end rettens vej. I dette tilfælde med stadigt eksalerende hetz mod Densen og Thomas Sillesen har man så åbenbart vurderet, at det var det rigtige at retsforfølge, når nu hifi4all af en eller anden grund valgte at lade KvK's korstog fortsætte. Jeg er selv virksomhedsejer og -leder, og jeg kan kun sige, at jeg ville have gjort nøjagtigt det samme som Densen gør nu, hvis min virksomhed skulle blive udsat for injurier og bagvaskelse af den karakter, som KvK er kørt frem med. Det håber jeg i virkeligheden enhver ansvarlig direktør ville gøre, ellers ville vedkommende ikke være tilstrækkelig ansvarlig og kompetent i at lede og vækste sin virksomhed. Så til alle jer KvK supportere: Prøv lige at se tingene fra den anden parts side. Prøv at sætte Jer selv i direktørstolen for Densen. Hvordan ville I reagere på offentlige injurier og bagvaskelse foran hele branchen og dens kunder? Go søndag, Morten
|
| Til top |
|
| |
Go4it Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1186
|
| Sendt: 11 Februar 2007 kl. 13:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Undskyld, men Watt og udgangseffekt er egentlig ikke så vigtig i denne sag, som den åbenlyse personlige hetz som KVK har bedrevet her på Hifi4all! Og som jeg har været inde på tidligere, så kunne al den ballade været undgået hvis moderatorene på Hifi4all havde været lidt kvikkere til at gribe ind i tide: hvad er egentlig grunden til dette, når andre har fået "mundkurv" på, for mindre???
|
| Til top |
|
| |
Poul-erik Forum Bruger

Bruger siden: 30 December 2003 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 903
|
| Sendt: 11 Februar 2007 kl. 13:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jo selvfølgelig vil enhver direktør/virksomheds ejer/leder fare op over sådan noget da det jo er dem der løber med guldet når det kommer ind. __________________ NAD 7600 2*150 watt, + Højtaler Cerwin Vega AL-1000.
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 11 Februar 2007 kl. 13:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Go4it skrev:
Undskyld, men Watt og udgangseffekt er egentlig ikke så vigtig i denne sag, som den åbenlyse personlige hetz som KVK har bedrevet her på Hifi4all! Og som jeg har været inde på tidligere, så kunne al den ballade været undgået hvis moderatorene på Hifi4all havde været lidt kvikkere til at gribe ind i tide: hvad er egentlig grunden til dette, når andre har fået "mundkurv" på, for mindre???  |
|
|
Det kræver nok, at nogen bruger 'rapport' knappen. Mon Sillesen har brugt den ? Det gad jeg faktisk godt at vide, om han har... (Sillesen må gerne svare, hvis det kommer mig, og andre ved) __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
Go4it Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1186
|
| Sendt: 11 Februar 2007 kl. 13:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
Go4it skrev:
Undskyld, men Watt og udgangseffekt er egentlig ikke så vigtig i denne sag, som den åbenlyse personlige hetz som KVK har bedrevet her på Hifi4all! Og som jeg har været inde på tidligere, så kunne al den ballade været undgået hvis moderatorene på Hifi4all havde været lidt kvikkere til at gribe ind i tide: hvad er egentlig grunden til dette, når andre har fået "mundkurv" på, for mindre???  |
|
|
Det kræver nok, at nogen bruger 'rapport' knappen. Mon Sillesen har brugt den ? Det gad jeg faktisk godt at vide, om han har... (Sillesen må gerne svare, hvis det kommer mig, og andre ved)
|
|
|
Det er s** rigtigt, underligt at ingen og ikke mindst Sillesen har brugt denne??
|
| Til top |
|
| |
NADali Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 434
|
| Sendt: 11 Februar 2007 kl. 13:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
TRX850 skrev:
Så til alle jer KvK supportere: Prøv lige at se tingene fra den anden parts side. Prøv at sætte Jer selv i direktørstolen for Densen. Hvordan ville I reagere på offentlige injurier og bagvaskelse foran hele branchen og dens kunder?
Go søndag, Morten
|
|
|
Jeg har endnu ikke modtaget mit supporter rygmærke! Muligvis ville jeg gå rettens vej. Men jeg ville ikke bevidst offentliggøre navn og adresse på modparten således som Thomas Sillesen har valgt at gøre. Når jeg påstår det er bevidst skal det ses i det faktum, at det sker flere steder (læs: gentagne gange). Dels i linksene til "advokatpapirene" og dels i de tråde oprettet med henblik på tilsvining af KvK på Sillesens egen side, hvor Sillesen direkte bruger KvK´s rigtige navn i i hvert fald et indlæg.
Pointen er måske lidt, at Sillesen har brugt to mdr. på sit retmæssige sagsanlæg... måske skulle han også have brugt lidt tid på at slå lidt koldt vand i blodet. __________________ KUBIKKENS VIDNER AF 3. SEPTEMBER 2007
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 11 Februar 2007 kl. 13:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Go4it skrev:
Spencer skrev:
Go4it skrev:
|
|
Det kræver nok, at nogen bruger 'rapport' knappen. Mon Sillesen har brugt den ? Det gad jeg faktisk godt at vide, om han har... (Sillesen må gerne svare, hvis det kommer mig, og andre ved)
|
|
|
Det er s** rigtigt, underligt at ingen og ikke mindst Sillesen har brugt denne?? |
|
|
Når ansvaret for injurier skal placeres, så er det faktisk en vigtig oplysning, om Sillesen har brugt 'rapport' knappen, eller ej. Hvis han har brugt den gentagne gange, har hifi4all et medansvar, og har han ikke brugt den, så vil KvK kunne argumentere, at Sillesen selv har et medansvar, da han ikke har gjort nok, for at stoppe det. Man skal nemlig huske, at domænets ejer har et medansvar, for injurier, hvis de ikke fjernes på opfordring, fra forurettede. Er 'rapport' knappen ikke brugt, kan sitet temmelig sikkert holdes fri for dette medansvar (ved ikke hvor meget præcedens der er i den slags søgsmål). __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
Mightyfish Lukket konto

|
| Sendt: 11 Februar 2007 kl. 14:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
om han har brugt den eller ej er ligegyldigt, det er en af sidens opstillede muligheder som ikke har indflydelse på en evt straf i samfundet. ydermere er det både profilen thomas sillesen herinde og densen der evt vil ha sagen i retten
hvis vi nu tog fat i da søren påstod at thomas havde smittet sin kone med herpes (igen et eksempel på hvad han til tider fyre af uden at tænke sig om) , ja så var det profilen thomas sillesen og ikke densen
|
| Til top |
|
| |
dtomsen Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 369
|
| Sendt: 11 Februar 2007 kl. 14:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kære Morten aka TRX850
Hvor går grænsen for hvad vi må skrive af kritiske ting på et forum før branchefolkene sender advokaterne efter os?
Tør jeg længere skrive at den eller den forstærker har en svag strømforsyninger, uden ligefrem at kunne dokumentere det sort på hvidt?
Tør jeg længere skrive at den eller den forhandler har en dårlig service, uden ligefrem at kunne dokumentere det sort på hvidt?
Tør jeg længere skrive at den eller den producent er et røvhul, uden ligefrem at kunne dokumentere det sort på hvidt?
Det er jo dræbende for en fri debat blandt os almindelige forbrugere, og døden for et forum som hifi4all hvis branchen sætter grænserne for hvad der må skrives.
Desværre ser jeg det som et tegn på den stigende økonomiske betydning hifi4all har fået for de mindre producenter herhjemme. Det, der skrives på forummet, betyder så sandelig noget for omsætningen.
Hvad man end synes om det KvK skrev, så skaber Densens stævning præcedens, og det skulle da ikke være underligt om en anden producent en anden gang gør selvsamme for at lukke munden på en kritikker herinde.
Dette er en langt vigtigere sag end et småligt personopgør imellem KvK og Sillesen...
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 11 Februar 2007 kl. 14:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mightyfish skrev:
om han har brugt den eller ej er ligegyldigt, det er en af sidens opstillede muligheder som ikke har indflydelse på en evt straf i samfundet. ydermere er det ikke profilen thomas sillesen herinde der evt vil ha sagen i retten, det er Densen.
hvis vi nu tog fat i da søren påstod at thomas havde smittet sin kone med herpes (igen et eksempel på hvad han til tider fyre af uden at tænke sig om) , ja så var det profilen thomas sillesen og ikke densen
|
|
|
Hvis Sillesen kunne have forhindret det, ved et tryk på en knap, og valgte ikke at gøre det, så har det i aller højeste grad betydning. Desuden har et domænes ejer altid et medansvar for hvad der ligger på websitet. Faktisk langt større, end man måske umiddelbart skulle tro. Måske husker du sagen, hvor Louise Freverts webmaster, havde skrevet ting på hendes website, af racistisk karakter ? Det kom hun skam til at bøde for, da ansvaret kun kunne placeres juridisk hos domænets ejer. __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1870
|
| Sendt: 11 Februar 2007 kl. 14:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
NADali skrev:
Jeg har endnu ikke modtaget mit supporter rygmærke! |
|
|
Værsgo  :
Og det var bare for sjov, bliv nu ikke sur vel?
Mvh
Sjoenne
|
| Til top |
|
| |
Mightyfish Lukket konto

|
| Sendt: 11 Februar 2007 kl. 14:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
dtomsen: du må ikke kalde folk et røvhul, det er imod reglerne herinde ! alt andet er helt i orden
|
| Til top |
|
| |
MortenB Forum Bruger

Tidl. TRX850
Bruger siden: 13 December 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 965
|
| Sendt: 11 Februar 2007 kl. 14:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
NADali skrev:
TRX850 skrev:
Så til alle jer KvK supportere: Prøv lige at se tingene fra den anden parts side. Prøv at sætte Jer selv i direktørstolen for Densen. Hvordan ville I reagere på offentlige injurier og bagvaskelse foran hele branchen og dens kunder?
Go søndag, Morten
|
|
|
Jeg har endnu ikke modtaget mit supporter rygmærke! Muligvis ville jeg gå rettens vej. Men jeg ville ikke bevidst offentliggøre navn og adresse på modparten således som Thomas Sillesen har valgt at gøre. Når jeg påstår det er bevidst skal det ses i det faktum, at det sker flere steder (læs: gentagne gange). Dels i linksene til "advokatpapirene" og dels i de tråde oprettet med henblik på tilsvining af KvK på Sillesens egen side, hvor Sillesen direkte bruger KvK´s rigtige navn i i hvert fald et indlæg.
Pointen er måske lidt, at Sillesen har brugt to mdr. på sit retmæssige sagsanlæg... måske skulle han også have brugt lidt tid på at slå lidt koldt vand i blodet. |
|
|
Jeg er ganske enig i, at det var en fejl at offentliggøre KvK's navn og adresse. Mht din pointe om at Thomas burde have brugt de to måneder til at slå lidt koldt vand i blodet, så prøv lige at læse hele den konkrete tråd igennem. Jeg læste den for første gang forleden, da jeg så første del af KvK's undskylding. Jeg har således ingen ''aktier'' i den konkrete sag, idet jeg ikke deltog i den eller kendte til den før nu. Når jeg læser tråden igennem fra ende til anden ser jeg én part (KvK), der kører sig selv længere og længere op i det røde felt. Den anden part (Thomas) læser jeg som markant mere objektiv, og han går sådan set ikke ind i en debat med kamphanen, han beder ham komme med konkret argumentation for de fremførte påstande. Så jeg kan egentlig ikke se, at Thomas skulle ''køle af''. Men jeg synes det er fint at KvK er kommet ned på jorden igen... Jo, så er der faktisk også en tredie part i tråden, men en meget passiv part. Det er hifi4all, som efter min subjektive vurdering lader KvK overskride dette forums retningslinjer utallige gange i tråden uden at gribe ind. De lukker først tråden, da tingene er ude på et helt grotesk overdrev. Jeg er i lighed med andre meget undrende over hvorfor KvK og visse andre har lov til igen, og igen og igen at overtræde dette steds retningslinjer... Derfor kan jeg kun opfordre til, at der fremover gælder ens retningslinjer for alle deltagere herinde...
|
| Til top |
|
| |
soka Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 19 Maj 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 714
|
| Sendt: 11 Februar 2007 kl. 14:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
@TRX 850
Tror du virkelig, det er mere til gavn end til skade for en virksomhed, at reagere som der bliver gjort her, og når omstændighederne er som de er?
Hvad har Sillesen fået ud af det? Halvdelen synes han har gjort i nælderne og den anden halvdel synes det er godt gået af ham. Men alle ville sgu da nok ha i baghovedet at Densens forstærkere måske ikke helt er det de bliver pustet op til at være, i en evt. købssituation. Det kan så være berettiget eller ej, men Sillesen står altså ikke særligt heldigt her. Yderligere er der negativ fokus på en af hans cd-afspillere for tiden. Jeg tror han skulle have holdt lav profil, hvis hans tanke helt og holdent havde været på sin virksomheds omsætning. Ihvertfald kunne det være interessant at se kurverne for omsætning i DK, i kølvandet på den her sag. Et eller andet sted, kommer jeg til at tænke hævnfølelse... Men det er nok bare mig, der tager helt fejl.
Hvis Sillesen havde været rigtig smart, havde han udnyttet KvK's selvvalgte udelukkelsesperiode, til at lade sin advokat sende ham et "trusselsbrev", hvor konsekvenserne ved fremtidige gentagelser af idiotiske udgydelser, blev gjort helt klare. Så var sagen stadig der hvor den var til i går: Nemlig i glemmebogen. Og Sillesen kunne nøjes med at koncentrere sig om sin skadesramte CD afspiller.
|
| Til top |
|
| |
Mightyfish Lukket konto

|
| Sendt: 11 Februar 2007 kl. 14:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
spencer:
"Hvis Sillesen kunne have forhindret det, ved et tryk på en knap, og
valgte ikke at gøre det, så har det i aller højeste grad betydning."
kubikken valgte at komme på et offenligt forum og smide sine beskyldninger mod densen, det må man stå til ansvar for, det er ikke andres opgave at skulle opdrage på en voksen mand, der er forskel på frevert og et forum, her deltager man under regler, det var freverts egen side kun for hende, selvfølelig står hun til ansvar, os selvom det ikke var hende der havde skrevet det.
|
| Til top |
|
| |
Poul-erik Forum Bruger

Bruger siden: 30 December 2003 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 903
|
| Sendt: 11 Februar 2007 kl. 14:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
SOKA skrev ::
Ihvertfald kunne det være interessant at se kurverne for omsætning i DK, i kølvandet på den her sag. Et eller andet sted, kommer jeg til at tænke hævnfølelse... Men det er nok bare mig, der tager helt fejl.
Jeg skriver ::
Ja og hvem kunne risikere at få en sag på nakken for faldene omsætning, der må gættes 3 gange. __________________ NAD 7600 2*150 watt, + Højtaler Cerwin Vega AL-1000.
|
| Til top |
|
| |
dtomsen Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 369
|
| Sendt: 11 Februar 2007 kl. 14:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mightyfish skrev:
dtomsen: du må ikke kalde folk et røvhul, det er imod reglerne herinde ! alt andet er helt i orden
|
|
|
Du mangler vist en smiley for enden 
Seriøst, spørgsmålet er bare hvor længe det andet er i orden? Densens stævning er bestemt et skråplan...
|
| Til top |
|
| |
Mightyfish Lukket konto

|
| Sendt: 11 Februar 2007 kl. 14:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
dtomsen skrev:
Mightyfish skrev:
|
|
|
Du mangler vist en smiley for enden 
Seriøst, spørgsmålet er bare hvor længe det andet er i orden? Densens stævning er bestemt et skråplan... |
|
|
ja det er et skråplan, men kubikken er altså ikke en normal bruger, han er for de fleste en del af branchen, os selvom han ikke er betalt, en del går op i hvad han siger, ja han er vel en guru herinde. han beskyldte et firma for bevist at snyde sine kunder, og bryde lovgivningen, det her svare til hvis en journalist gjorde det samme i en avis, han vil blive sagsøgt ind i helvede hvis der ikke er basis for den påstand. hvorfor er det lige kubikken skal have en anden behandling ? __________________ Holfi still sucks. AKA Live21
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|