Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 17:27   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Densen (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 15
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
MortenB
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. TRX850

Bruger siden: 13 December 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 11 Februar 2007 kl. 15:05 | IP-adresse registreret  

NADali skrev:

Til TRX 850

Enig i at Sillesen ser "rolig" i i den tråd. Men, hvorfor laver han så lige den svinestreg 2 mdr. efter??

Jeg antager, at det er stævningen du refererer til som ''den svinestreg 2 mdr efter''. Korrekt?

Hvis jeg forstår dig korrekt kan jeg igen kun anføre, at jeg ikke ser nogen som helst svinestreg. Den del med svinestregerne har KvK stået for. Enhver virksomhed med respekt for sig selv, for sine ansatte, sine forhandlere og kunder vil reagere på sådanne noget. Også Densen.

Hvis nu din arbejdsplads blev udsat for ulovlige injurier og bagvaskelse, der i sidste ende kunne medføre en nedgang i omsætningen, der igen kunne medføre, at du blev fyret, så ville du vel ikke synes det var en svinestreg, hvis din ledelse retsforfulgte den anden part? Jeg går ud fra, at du ville støtte din ledelse i det?

Til top Vis MortenB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MortenB

MortenB
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. TRX850

Sendt: 11 Februar 2007 kl. 15:07 | IP-adresse registreret  

dtomsen skrev:

TRX850 skrev:

Ja, Densens stævning kan danne præcedens, og det er vel positivt, for du kan vel ikke i alvor mene, at injurier og bagvaskelse ud over lovens grænser skal være en accepteret del af ''den frie debat'' på et hifi fora? Og at hifi producenterne bare skal finde sig i at andre på ulovlig vis skader deres navn og dermed deres forretning?

Naturligvis ikke, jeg mener bare det er en kedelig udvikling når juraen overtager moderatorens rolle i afviklingen af debatten på et forum.

Der er vi helt enige, og det er netop derfor jeg flere gange har nævnt, at jeg synes moderatorerne burde have skredet ind overfor KvK langt, langt tidligere...

MC955
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 07 August 2006
Lokalitet: Odense
Sendt: 11 Februar 2007 kl. 15:13 | IP-adresse registreret  

TRX850 skrev:
Mightyfish skrev:
Det der irriterede mig ved kubikkens hetz mod densen var at den var væsenligt værre end hvad vi tidligere har set. det var ikke bare endnu en båååååt tråd.

Densen bruger den samme målemetode som alle andre ! men kubikken og hurtig ville have de skulle bruge deres til anledningen opfundne. det giver jo ingen mening.

tidligere kommer kubik med eksempler på gode forstærkere (ikke mange) og sørme om en krell kav 400 xi kommer på banen.

den er opgivet til 200 watt i 8 ohm og 400 ind i 4 ohm, har en 800 va trafo og bruger det nyeste krell designede klasse a design, vejer 14,1 kg.

http://www.stereophile.com/integratedamps/205krell/index4.ht ml

sådan måler 99% af branchen.

og hvordan måler den krell så ? 290 ind i 8 og 350 ind i 4, altså langt ringere end noget densen nogensinde har smidt ud på markedet, det er så en forstærker som han roser.

parasound jc1 kommer efter min hukommelse nogenlunde tæt på, men er den god ?

Det der er hele humlen i sagen er at kubikken gik personligt efter Densen og thomas (er jo sket før, med diciderede ulækre kommentare)

enhver idiot kan se at de opgivelser en fabrikant opgiver er dem der får deres produkter til at virke kraftigst, sådan har det altid været.

Densen måler faktisk ganske pænt, at de så går ind og runder op og ned er standard og bliver gjort af 99% af alle producenterne derude, der er INGEN producent der opgiver målinger der siger
  • 8 Ohm 176 Watt
  • 4 Ohm 294 Watt

så runder man ned til hvor det ser bedst ud, i dette tilfælde altså 125 og 250, og alligevel er de faktisk tættere på en fordobling end langt de fleste inklusiv krell er !

hvad synes i om icepowers opgivelser ?

her er en liste over nogle få firmaer der bruger den normale målemetode, præcis som densen, de fleste er endda præcist som krell eksemplet længere fra en fordobling end densen

Accuphase
Audia
Classé
Gamut
Marantz
Mark Levinson
Pass
Pathos

Der er INGEN måde jeres hetz kan forsvares på basis af densen produkter, det var udelukkende manden i gik efter.

noget andet er at jeg er enig i at det burde være de faktuelle målinger der bliver opgivet, men det begynder denne branche aldrig på

Jeg er selv virksomhedsejer og -leder, og jeg kan kun sige, at jeg ville have gjort nøjagtigt det samme som Densen gør nu, hvis min virksomhed skulle blive udsat for injurier og bagvaskelse af den karakter, som KvK er kørt frem med. Det håber jeg i virkeligheden enhver ansvarlig direktør ville gøre, ellers ville vedkommende ikke være tilstrækkelig ansvarlig og kompetent i at lede og vækste sin virksomhed.

Så til alle jer KvK supportere:
Prøv lige at se tingene fra den anden parts side. Prøv at sætte Jer selv i direktørstolen for Densen. Hvordan ville I reagere på offentlige injurier og bagvaskelse foran hele branchen og dens kunder?

Go søndag,
Morten

Hej

Er det ikke snart noget alle virksomheder gør i dag.

Alt det de ikke laver er noget l**t.

Jeg høre da ikke andet når jeg er rundt på messer, ja nogle firmaer uddanner end da folk i at svine andre til.

Til top Vis MC955's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MC955

NADali
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2006
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 11 Februar 2007 kl. 15:26 | IP-adresse registreret  

TRX850 skrev:
NADali skrev:

Til TRX 850

Enig i at Sillesen ser "rolig" i i den tråd. Men, hvorfor laver han så lige den svinestreg 2 mdr. efter??

Jeg antager, at det er stævningen du refererer til som ''den svinestreg 2 mdr efter''. Korrekt?

Hvis jeg forstår dig korrekt kan jeg igen kun anføre, at jeg ikke ser nogen som helst svinestreg. Den del med svinestregerne har KvK stået for. Enhver virksomhed med respekt for sig selv, for sine ansatte, sine forhandlere og kunder vil reagere på sådanne noget. Også Densen.

Hvis nu din arbejdsplads blev udsat for ulovlige injurier og bagvaskelse, der i sidste ende kunne medføre en nedgang i omsætningen, der igen kunne medføre, at du blev fyret, så ville du vel ikke synes det var en svinestreg, hvis din ledelse retsforfulgte den anden part? Jeg går ud fra, at du ville støtte din ledelse i det?

Svinestregen består udelukkende i offentliggørelsen af navn og adresse. Densen er i sin gode ret til det andet. Det burde fremgå tydeligt af det jeg flere gange har skrevet 

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 11 Februar 2007 kl. 15:31 | IP-adresse registreret  

JensH skrev:
Hurtig skrev:
MaltheK skrev:

Fint initiativ Thomas Sillesen. Jeg er sikker på at enhver anden ansvarlig virksomhedsleder ville have handlet på samme vis. Der må være grænser for hvor meget bagvaskelse og sabotage man skal finde sig i.

Venlig hilsen Malthe

Kan man kalde det bagvaskelse og sabotage, såfremt den ansvarlige virksomhedsejer tidligere har indrømmet, at de fremsatte påstande faktisk er korrekte???

Nu tror jeg ikke Densen har indrømmet at KvK´s påstande er korrekte. Hvordan kan I udfra målinger konkludere at der er tale om en en skod amp? Det er muligt at specs ikke giver et reelt billede af forstærkerens formåen, men den måler da helt ok. At en forstærker har indbygget sikringskredsløb, der trigges af "umulige" impedanser er vel ikke et svaghedstegn.

I Hifi og Elektronik testede de engang en Classe Amp, der var opgivet til 400/800 W i 8/4 ohm. Den målte 325/552 W i 8/4 ohm. Ingen blev vist fængslet eller udsat for grove beskyldninger af den grund.

Har du set målingerne af DOXA i HF da de testede den? Udfra de målinger kunne man også stille ? ved den amp, men specs siger jo ikke alt.

Har man fulgt med her på siden ved man da godt at KvK's korstog mod Densen bunder i andre ting end Watt og Dæmpningsfaktor. I Kurts Anti-Linn kampagne var Sillesen næsten ene om at stille spørgsmålstegn ved Kurts Kritik. Han tilbød ovenikøbet at hjælpe med at realisere Scala´s tilbud om at LYTTE til Linn og Dali/Denon hos Scala. Men det var ikke interssant. Hellere bruge timevis ved tastaturet og køre kampagne mod Linn.

Jeg forstår godt Sillesens træk mod KvK for det han har skrevet, for det er grove beskyldninger der kommer, og de bygger ikke på facts, men selvopfundne målemetoder og subjektive konklusioner. Folk der har lidt teknisk indsigt kan sagtens se det, men mange æder det råt. Det er ikke fair når det i bund og grund handler om at hænge Thomas Sillesen ud.

Det ser ud til at trods undskyldningen fra KvK, fortsætter han hetzen sammen med tilhængerne og når H4All accepterer det er der vel ikke meget andet at gøre for Densen. Det har jo intet med ytringsfrihed at gøre. Man må stå til ansvar for de beskyldninger man fremsætter, selvom man er en anonym hård negl i cyper space.

Mvh Jens

For det fæørste mindes jeg helt bestemt, at Thomas Sillesen selv indrømmede at hans CD afspiller IKKE kunne levere de 6 watt der ellers oplyses. Han forklarede vist også, at hans forstærkere IKKE fordoblede effekten fra 8 til4 ohm, men at det bare var et helt tilfældigt markedsføringstrick.
Såfremt Densen selv indrømmer at det er tilfældet, skal man så ikke sætte pris på de folk der har været med til at afsløre det??? Eller skal vi vitterlig være sure over, at de fik producenten til at fortælle sandheden???

Tricket er velkendt. Har du en forstærker der yder 100 watt @ 8ohm og 130 watt @ 4ohm, vil folk kalden den decideret brystsvag!
Vælger man så at oplyse folk om, at samme forstærker yder 65 watt @ 8ohm og 130 watt @ 4ohm, vil folk tro den er afsindig voldsom dimensioneret, fordi den på papiret dobler effekten.
Når folk så ser en test hvor den måles til hhv 100 og 130 watt, vil mange endda konkludere at den må være endnu bedre, fordi den oven i købet giver mere end den lover. Kun de færreste tænker over, at det reelt er en afsindig dårlig dimensioneret forstærker, hvor man blot har modificeret spec for at få den til at virke voldsommere.

Nu nævner du DOXA... hvad er din pointe??? DOXA reklamerer ikke med at Deres forstærkere dobbler effekten fra 8 til 4 ohm. Og forvrængningen oplyses svjh bare til "under 1%". Ganske enkelt fordi disse data ikke er af betydning. Dog kan det være et godt tegn, at en forstærker dobbler effekten fra 8 til 4 ohm, da dne så umiddelbart er ret upåvirket af belastningen.
Men forstærkeren fra eksemplet viser jo netop hvordan man som producent kan vildlede forbrugerne til at tro, at forstærkeren dobbler effekten, selvom det langt fra er tilfældet!

Og hvem tror reelt på, at det er 100% tilfældigt at Densen vælger at oplyse data der antyder at effekten dobbles fra 8 til 4 ohm, hvilket den reelt IKKE gør????

Jesper Andersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2004
Sendt: 11 Februar 2007 kl. 15:35 | IP-adresse registreret  

Sikke dog en sørgelig historie……sørgelig for KvK…sørgelig for Densen ( Sillesen )…..men også sørgeligt at læse om alle de som – i mine øjne - ikke helt kan skelne mellem ”ytringsfrihed” og ”ansvar”…….og med fare for at få alle ” kubikkens disciple” på nakken, så vil jeg bede netop dem ( ingen nævnt, ingen glemt ) gennemtænke flg. ting;

KvK har gearet sig selv mere og mere op i det ”røde felt” og kommet med det ene perfide postulat efter det andet – konceptet at gå efter manden frem for bolden har fået helt ny mening – og selvom at man har demokrati og deraf følgende ytringsfrihed, så kan man altså ikke i offentlighed beskylde firmaer for at bevidst snyde & vildlede deres kunder. Og selvom at mange (?) tilsyneladende mener at man – såvel etisk som juridisk - i et internet forum bare kan fyre løs og komme med de mest horrible angreb på personer & virksomheder, så ER det altså ikke tilladt…forstå det dog !!!!!!!

Og hvis KvK nu havde ret i alle sine voldsomme angreb, hvorfor forsvarer han dem så ikke i en evt. retssag ?

Ligeledes hævder div. brugere at KvK har ”angrebet” andre producenter  tilsvarende ( Eben mm. ), og at man derfor blot skel se igennem fingre med det…sikke noget vås!

Hatten af for et firma ( Densen ) som vælger at trække en streg i sandet og sige NU finder vi os ikke i mere…respekt!

- helt ærligt; det er folks levebrød man tramper under fode….ganske udokumenteret!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Og  kære ”med-brugerere”; prøv lige at differentiere jeres kritik mod Densens inddragelse af Advokat – det er altså IKKE fordi KvK ikke må sige sin mening om deres (Densens ) produkter – han må faktisk kalde dem for jordens – og universets -  dårligste produkter….man ham må altså ikke sige at de ( Densen ) bevidst snyder og bedrager…og det er DET som er sagens kerne!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Og skulle nogen alligevel være i tvivl om hvor denne grænse går, så har vi altså et RETS-SYSTEM som kan afgøre dette…og denne ret ønsker (ønskede ? ) Densen  tilsyneladene at gøre brug af…hvor er det forkastelige i det ????????????????????????

At Densen ( Sillesen ) så ikke har været voldsomt smart, og offentliggjort KvK’s navn og adresse er en anden sag…….men at udtænke ”konspirationsteorier” i stil med at det er overlagt og tænkt som at være en guide ud i at røve fra KvK private hjem, det er altså temmelig søgt…og paranoidt.

( - skal så skynde mig at sige, at der smerter mig at læse om hvilke hændelser som tidligere er overgået KvK og hans familie i hans hjem……..frygtelig tragisk )

Og dem som mener at Densen ( Sillesen ) burde give KvK en undskylding, så må den da alene gå på denne misere med at opgive navn og adressse, IKKE at inddrage advokat……

Andre brugere anfører om hvorvidt det er smart af Densen udfra et økonomisk synspunkt, at sætte advokat på sagen og derved opnå ekstra ”ballade”…..men et eller andet sted handler det vel også om at man nogen gange må sætte egne moralske holdninger forud mammon……..og alle dem som nu sværger at de ALDRIG vil købe Densen ville såmænd nok ikke have gjort det alligevel……og dem som har en mere nuanceret anskuelse på tingene, vil nok lade Densen’s produkter tale for sig selv hvis ny-investeringer skal foretages til Hifi-racket.

Se, det der ville klæde denne sørgelig tråd, ville være hvis KvK trådte i karakter, udøvede lidt selvkritik og mandede sig op og erkendte at han havde tabt hovedet og var gået i selvsving overfor Densen & og at han videre frem ville begå sine indlæg i en mere ”stueren” tone. Det ville i hvert fald give mig en fornemmelses af en mand med pondus – ment i overført/intellektuel forstand – og indgyde mig fornyet respekt om KvK’s fremtidige indlæg….for dem håber jeg da at vi stadig får at se…ligesom jeg håber at Densen også fortsat vil være at finde her på sitet….så ville der pludselig være ”vindere”, ikke ”tabere” i denne triste situation.  

…just my 50 cents………

m.v.h.

Mightyfish
Lukket konto
Lukket konto

bruger hedder nu: Live21

Bruger siden: 22 Juli 2006
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 11 Februar 2007 kl. 15:37 | IP-adresse registreret  

NADali skrev:
TRX850 skrev:
NADali skrev:

Til TRX 850

Svinestregen består udelukkende i offentliggørelsen af navn og adresse. Densen er i sin gode ret til det andet. Det burde fremgå tydeligt af det jeg flere gange har skrevet 

men alle der bruger fornavn om andre vil du fremover rapportere  ?

NADali
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 Februar 2007 kl. 15:38 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:

Tricket er velkendt. Har du en forstærker der yder 100 watt @ 8ohm og 130 watt @ 4ohm, vil folk kalden den decideret brystsvag!
Vælger man så at oplyse folk om, at samme forstærker yder 65 watt @ 8ohm og 130 watt @ 4ohm, vil folk tro den er afsindig voldsom dimensioneret, fordi den på papiret dobler effekten.
Når folk så ser en test hvor den måles til hhv 100 og 130 watt, vil mange endda konkludere at den må være endnu bedre, fordi den oven i købet giver mere end den lover. Kun de færreste tænker over, at det reelt er en afsindig dårlig dimensioneret forstærker, hvor man blot har modificeret spec for at få den til at virke voldsommere.

Som min gamle fysiklærer sagde: Man skal altid være på vagt når der opgives hele og runde tal i fysikkens verden - Naturen læser ikke matematikbøger.

MortenB
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. TRX850

Sendt: 11 Februar 2007 kl. 15:40 | IP-adresse registreret  

NADali... OK, beklager, at jeg ikke lurede, hvad du mente med svinestregen

Juridisk tror jeg ikke der er noget at komme efter for KvK mht offentliggørelsen af hans navn og adresse, uden at jeg dog på nogen måde er ekspert på området. Men det er jo ikke tilladt her på dette forum, så ros til moderatoren for hurtigt at slette det igen!

Mightyfish
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 11 Februar 2007 kl. 15:40 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:
JensH skrev:
Hurtig skrev:
MaltheK skrev:

Fint initiativ Thomas Sillesen. Jeg er sikker på at enhver anden ansvarlig virksomhedsleder ville have handlet på samme vis. Der må være grænser for hvor meget bagvaskelse og sabotage man skal finde sig i.

Venlig hilsen Malthe

Kan man kalde det bagvaskelse og sabotage, såfremt den ansvarlige virksomhedsejer tidligere har indrømmet, at de fremsatte påstande faktisk er korrekte???

Nu tror jeg ikke Densen har indrømmet at KvK´s påstande er korrekte. Hvordan kan I udfra målinger konkludere at der er tale om en en skod amp? Det er muligt at specs ikke giver et reelt billede af forstærkerens formåen, men den måler da helt ok. At en forstærker har indbygget sikringskredsløb, der trigges af "umulige" impedanser er vel ikke et svaghedstegn.

I Hifi og Elektronik testede de engang en Classe Amp, der var opgivet til 400/800 W i 8/4 ohm. Den målte 325/552 W i 8/4 ohm. Ingen blev vist fængslet eller udsat for grove beskyldninger af den grund.

Har du set målingerne af DOXA i HF da de testede den? Udfra de målinger kunne man også stille ? ved den amp, men specs siger jo ikke alt.

Har man fulgt med her på siden ved man da godt at KvK's korstog mod Densen bunder i andre ting end Watt og Dæmpningsfaktor. I Kurts Anti-Linn kampagne var Sillesen næsten ene om at stille spørgsmålstegn ved Kurts Kritik. Han tilbød ovenikøbet at hjælpe med at realisere Scala´s tilbud om at LYTTE til Linn og Dali/Denon hos Scala. Men det var ikke interssant. Hellere bruge timevis ved tastaturet og køre kampagne mod Linn.

Jeg forstår godt Sillesens træk mod KvK for det han har skrevet, for det er grove beskyldninger der kommer, og de bygger ikke på facts, men selvopfundne målemetoder og subjektive konklusioner. Folk der har lidt teknisk indsigt kan sagtens se det, men mange æder det råt. Det er ikke fair når det i bund og grund handler om at hænge Thomas Sillesen ud.

Det ser ud til at trods undskyldningen fra KvK, fortsætter han hetzen sammen med tilhængerne og når H4All accepterer det er der vel ikke meget andet at gøre for Densen. Det har jo intet med ytringsfrihed at gøre. Man må stå til ansvar for de beskyldninger man fremsætter, selvom man er en anonym hård negl i cyper space.

Mvh Jens

For det fæørste mindes jeg helt bestemt, at Thomas Sillesen selv indrømmede at hans CD afspiller IKKE kunne levere de 6 watt der ellers oplyses. Han forklarede vist også, at hans forstærkere IKKE fordoblede effekten fra 8 til4 ohm, men at det bare var et helt tilfældigt markedsføringstrick.
Såfremt Densen selv indrømmer at det er tilfældet, skal man så ikke sætte pris på de folk der har været med til at afsløre det??? Eller skal vi vitterlig være sure over, at de fik producenten til at fortælle sandheden???

Nu nævner du DOXA... hvad er din pointe??? DOXA reklamerer ikke med at Deres forstærkere dobbler effekten fra 8 til 4 ohm. Og forvrængningen oplyses svjh bare til "under 1%". Ganske enkelt fordi disse data ikke er af betydning. Dog kan det være et godt tegn, at en forstærker dobbler effekten fra 8 til 4 ohm, da dne så umiddelbart er ret upåvirket af belastningen.
Men forstærkeren fra eksemplet viser jo netop hvordan man som producent kan vildlede forbrugerne til at tro, at forstærkeren dobbler effekten, selvom det langt fra er tilfældet!

Og hvem tror reelt på, at det er 100% tilfældigt at Densen vælger at oplyse data der antyder at effekten dobbles fra 8 til 4 ohm, hvilket den reelt IKKE gør????

Hurtig du læser som fanden læser bibelen

NADali
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 Februar 2007 kl. 15:41 | IP-adresse registreret  

Mightyfish skrev:
NADali skrev:
TRX850 skrev:
NADali skrev:

Til TRX 850

men alle der bruger fornavn om andre vil du fremover rapportere  ?

Jeg vil lade din ignorance tale for sig selv.

Mightyfish
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 11 Februar 2007 kl. 15:43 | IP-adresse registreret  

• 8 Ohm 176 Watt
  • 4 Ohm 294 Watt
det er det her du snakker om ! ikke 100-130 det er jo ikke holfi vel. hvorfor måler krell kav 400 endnu ringere når nu det er en som kvk roser ?

det er stadig standard måde at oplyse effekt på, men det var kun densen der blev gået efter ikke ?

det 6 watt udgangstrin er forklaret, og hvis der bliver sat køling på og spændingen forhøjes, så er det ikke forkert. men det blev faktisk fjernet.

nadali undrer mig bare siden du rapporterede mig for at skrive søren pis nu gjorde jeg det igen

Hattori Hanzo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 11 Februar 2007 kl. 16:00 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:

Intet er tilfældigt når det kommer til produktion, måleresultater eller salgsstrategi...så den forklaring "flyver ikke"

Til top Vis Hattori Hanzo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hattori Hanzo

NADali
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 Februar 2007 kl. 16:02 | IP-adresse registreret  

Mightyfish: Når man kigger i din profil kan man se, at du opgiver dit navn til at være dennis. Prøv at tjekke KvK´s profil.

Når du så har gjort det, vil jeg foreslå, at du fotograferer dit indbo og lægger billederne i en tråd her sammen med dit fulde navn og adresse. Det har du vel ikke noget problem med? 

Mightyfish
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 11 Februar 2007 kl. 16:06 | IP-adresse registreret  

nadali, nej det har jeg allerede gjort i en tråd. dog kun fornavn og adresse, og tlf nr hvis jeg husker korrekt. men der boede jeg så på sjælland.

og fornavn ser jeg somsagt intet galt i, men ok, nu er søren nok den eneste i dk der hedder søren, så alle kan selvfølgelig finde ham udfra fornavn.

men Dennis andreasen, arendalsvej 120 8600 silkeborg, se under mit galleri for noget af udstyret, tlf nr står vist os i nogle salgsannoncer

fuldt navn ville jeg ikke skrive på andre, men fornavn ser jeg intet galt i

hvis klubben læser med så lad være med at sende jeres reklamer

solu
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003
Sendt: 11 Februar 2007 kl. 16:29 | IP-adresse registreret  

Kan nogle fortælle mig hvad problemet med at Densen, formentligt ved en fejl, kom til at skrive KvKs adresse? I øvrigt er fejlen rettet. Går I ned og røver KT-Radio og nærmeste Audi-forhandler fordi I gennem ruderne, eller på deres hjemmeside, kan se at de har noget I gerne vil eje? Nej, det tror jeg ikke. Jeg kan virkelig ikke se problemet. For under 20 kr. kan man få samtlige navne, adresser og telefonnumre bag alle annoncerne i den blå avis, gør dog det, hvis I vil stjæle...

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 11 Februar 2007 kl. 16:39 | IP-adresse registreret  

solu skrev:

Kan nogle fortælle mig hvad problemet med at Densen, formentligt ved en fejl, kom til at skrive KvKs adresse? I øvrigt er fejlen rettet. Går I ned og røver KT-Radio og nærmeste Audi-forhandler fordi I gennem ruderne, eller på deres hjemmeside, kan se at de har noget I gerne vil eje? Nej, det tror jeg ikke. Jeg kan virkelig ikke se problemet. For under 20 kr. kan man få samtlige navne, adresser og telefonnumre bag alle annoncerne i den blå avis, gør dog det, hvis I vil stjæle...

Ja jeg kan sagtens fortælle dig hvad problemet er.
Hvis jeg vil have min adresse og min identitet offentliggjort i forbindelse med et søgsmål eller noget andet lignende, så skal jeg nok selv gøre det.
Jeg er ikke dømt, jeg er ikke sigtet, jeg er ikke engang sagsøgt. Jeg har fået et brev - jeg er itv. postmodtager. Når man lægger et brev i postkassen, så mister man ejendomsretten til brevet, når hånden har sluppet det. Postbudet må ikke levere det tilbage afsenderen - done is done.
I øvrigt kommer indholdet slet ikke andre ved før der foregår en offentlig retssag.

Så det anser jeg for at være et problem - ja.

På min adresse bor der andre mennesker der skal tages hensyn til, og jeg har allerede tidligere skrevet, at vi har haft tingene vendt mod os én gang for meget.
Nu bor jeg også i et stort hus, hvor der måske kunne befinde sig andre effekter.
Visse af mine effekter kan ikke erstattes overhovedet, så jo jeg finder det her alvorligt.

Mht. at man bare kan se alle mulige adresser på den blå. osv. Så ved jeg hvad jeg har gang i, hvis jeg gør den slags.

Sillesen har mod min vilje sat mig og min adresse i direkte forbindelse med en række fotografier og tilmed privat brevkorrespondence, der ikke kommer andre ved.

Desuden er fejlen ikke rettet, adressen er ligeså tilgængelig som den var tidligere.
Til top Vis Kurt von Kubik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kurt von Kubik

NADali
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 11 Februar 2007 kl. 16:40 | IP-adresse registreret  

Mightyfish: Du er en helt.  Jeg håber ikke du får besøg, men hvem ved? Håber ikke dit forsikringsselskab kigger med.

Jeg er nok ikke vorherres yndlingsbarn, men jeg prøver. Det indebærer bl.a et forsøg på at respektere andres grænser. Din grænse går tilsyneladende ved at fornavn er OK, mens min går ved, hvad folk selv ønsker. Jeg kan ikke se noget sted, at KvK her på sitet oplyser om sit fornavn, så ergo hedder han i min verden KvK, når jeg omtaler ham her. At jeg så er blevet "beriget" af Densen med detaljerede personoplysninger igår ændrer ikke ved, at han hedder KvK her.

JensH
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juni 2003
Sendt: 11 Februar 2007 kl. 16:46 | IP-adresse registreret  

[

[/QUOTE]

[/QUOTE]

Som du skriver er tricket velkendt i branchen, så der er vel ingen grund til at komme med så grove beskyldninger mod Densen. Det er jo heller ikke de opgivne data Kubik revser Densen for. Udfra målinger konkluderer han at det er en skod amp og beskylder Densen for de værste ting.

Du kan jo gætte på hvorfor jeg nævner Doxa. Ville det være fair at stemple den som en skod amp, og nedgøre Knut Lauvland fordi den ikke måler ideelt? Den er målt til 55 W i 8 ohm og 130 W i 2 Ohm. Er det ok at skrive side op og ned om dens dårligdomme uden endog at have hørt den?

Hvorfor er fordobling af effekten ved halvering af impedansen ikke vigtig her? Hvorfor er forvrængingen ikke vigtig når vi snakker Doxa? Kører du pseudo-balanceret med 2 trin er dæmpningsfaktoren 28. Hvorfor diskvalificerer det ikke Doxa, men gør Densen til den værste forstærker der nogensinde er lavet.

Det er ikke iorden at køre en hetz på den måde og bruge målinger til bevidst manipulation, fordi man har et personligt problem med Thomas Sillesen. Min pointe er at du udfra målinger kan finde fejl ved alle forstærkere. Man kan da i det mindste gøre sig den ulejlighed at lytte til tingene. Det er vel ikke helt tilfældig at det er Densen det gik ud over eller hvad???????

P.S.: Jeg har kun lyttet kort til Doxa 1 gang og det lød da meget overbevisende. Jeg gider heller ikke bruge min tid på at nedgøre produkter jeg ikke selv ejer. Det kommer de jo ikke til at lyde ringere af, og mine apperater kommer heller ikke til at lyde bedre af det. Gør jeres Dali/Doxa/Denon det??

MVH Jens 

Til top Vis JensH's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JensH

solu
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003
Sendt: 11 Februar 2007 kl. 16:48 | IP-adresse registreret  

Kurt von Kubik skrev:

På min adresse bor der andre mennesker der skal tages hensyn til, og jeg har allerede tidligere skrevet, at vi har haft tingene vendt mod os én gang for meget.
Nu bor jeg også i et stort hus, hvor der måske kunne befinde sig andre effekter.
Visse af mine effekter kan ikke erstattes overhovedet, så jo jeg finder det her alvorligt.

Det er jeg med på. Men min pointe er bare, at det er ganske let at finde frem til personer, hvis man vil - og mig bekendt, er det ikke noget problem i Danmark. Jeg har virkelig svært ved at tro, at nogle fra H4A skulle opsøge dig?? Hvorfor?? Hvorfor skulle en person risikere måneder/år bag tremmer pga. en åndsvag diskussion på nettet?? Den eneste der har noget på spil er Sillesen, så jeg forstår ikke din bekymring. Og det mener jeg faktisk på den bedst tænkelige måde, det her er drejer sig udelukkende om dig og Densen.

Kurt von Kubik skrev:

Sillesen har mod min vilje sat mig og min adresse i direkte forbindelse med en række fotografier og tilmed privat brevkorrespondence, der ikke kommer andre ved.

Jeg ved ikke hvad du taler om der.

<< Forrige Side af 15 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes