| Forfatter |
|
Steen Thorhauge Branchemedlem

Thorhauge Audio
Bruger siden: 02 Juni 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 136
|
| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 12:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer: ja måske skal jeg skifte profilnavn til XV 1600, da jeg kører på sådan en,
nå men det har ikke så meget med sagen at gøre,
GOD Weekend alle sammen.  
MVH Steen
|
| Til top |
|
| |
MortenB Forum Bruger

Tidl. TRX850
Bruger siden: 13 December 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 965
|
| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 12:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer: Som du har luret har jeg også en passion for MC'er  TRX850 er fortid, nu har jeg en ny Ducati SS1000, og ville jo egentlig gerne ændre brugernavn til Ducati, men det lader sig vist ikke gøre at ændre sit brugernavn, eller? Morten
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 12:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
TRX850 skrev:
Spencer: Som du har luret har jeg også en passion for MC'er TRX850 er fortid, nu har jeg en ny Ducati SS1000, og ville jo egentlig gerne ændre brugernavn til Ducati, men det lader sig vist ikke gøre at ændre sit brugernavn, eller?
Morten
|
|
|
Faktisk var det en anden bruger, jeg hentydede til.  Nå - men før alle disse tråde, vidste jeg ikke hvad en B350 var, så lidt er der da kommet ud af dem. __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
Jean M Jarre Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1148
|
| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 12:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg syntes da det er flot at Thomas har stævnet KvK, især når man tænker på at Thomas selv driver et site hvor man jo må skrive alt uden
censur.
Men det gælder åbenbart ikke hvis der er nogen der har en mening om Densen.
Thomas hvis jeg skal give dig et godt råd, så er det altså dårlig stil at en forhandler at stævne en bruger fordi denne har en anden mening om dit
produkt end dig selv uanset om denne har ret eller ej, men så må du jo være den stor i dette spil og dokumenterer det modsatte af hvad det er
KvK har påstået , jeg tror bestemt ikke denne væremåde trækker flere kunder ind i din butikken, tværtimod skræmmer den nok flere væk,
hvilket jeg så ganske godt ville kunne forstår.
Efter at dette er kommet frem vil jeg ALDRIG købe et Densen produkt og vil da heller aldrig anbefale dette til andre, jeg kan på ingen måde støtte
op om en producent/forhandler der ter sig sådan.
Thomas det må da være en ommer, og at du kommer med en undskyldning til KvK, og trækker den stævning retur.
Mvh
JmJ
|
| Til top |
|
| |
quad Forum Bruger

Bruger siden: 16 Oktober 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1002
|
| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 13:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jean M Jarre skrev:
Jeg syntes da det er flot at Thomas har stævnet KvK, især når man tænker på at Thomas selv driver et site hvor man jo må skrive alt uden
censur.
Men det gælder åbenbart ikke hvis der er nogen der har en mening om Densen. Snip:
Mvh
JmJ
|
|
|
Sådan!! En væsentlig pointe __________________ So long and thanks for all the fish.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 13:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
quad skrev:
Jean M Jarre skrev:
censur.
Men det gælder åbenbart ikke hvis der er nogen der har en mening om Densen. Snip:
Mvh
JmJ
|
|
|
Sådan!! En væsentlig pointe  |
|
|
Oh jo - man må måske skrive hvad man vil, på det 'uvildige' site (tøhø). Man bliver bare ringet op, af Sillesen personligt, hvis han har ens nummer, og spurgt hvad meningen er.  Det skete for Svend P. __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
Fiddoo Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2005 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 838
|
| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 13:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
quad skrev:
Jean M Jarre skrev:
censur.
Mvh
JmJ
|
|
|
|
|
Oh jo - man må måske skrive hvad man vil, på det 'uvildige' site (tøhø). Man bliver bare ringet op, af Sillesen personligt, hvis han har ens nummer, og spurgt hvad meningen er. 
Det skete for Svend P.
|
|
|
Det er da en joke, ikk ?  __________________ Mvh. Frank K.
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 13:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
soka skrev:
| [Slettet af Zorglub, den slags ligger vi ikke spalteplads til!] |
|
|
[Slettet af Zorglub, den slags ligger vi ikke spalteplads til!]Mvh.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 13:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fiddoo skrev:
Spencer skrev:
quad skrev:
Jean M Jarre skrev:
censur.
Mvh
JmJ
|
|
|
|
|
Oh jo - man må måske skrive hvad man vil, på det 'uvildige' site (tøhø). Man bliver bare ringet op, af Sillesen personligt, hvis han har ens nummer, og spurgt hvad meningen er. 
Det skete for Svend P.
|
|
|
Det er da en joke, ikk ?
|
|
|
Absolut ikke. Men jeg kom dog til at grine alligevel, da jeg hørte det. __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
Fiddoo Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2005 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 838
|
| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 13:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
Fiddoo skrev:
Spencer skrev:
quad skrev:
Jean M Jarre skrev:
censur.
Mvh
JmJ
|
|
|
|
|
Det skete for Svend P.
|
|
|
Det er da en joke, ikk ?
|
|
|
Absolut ikke. Men jeg kom dog til at grine alligevel, da jeg hørte det.
|
|
|
Så er man, efter min mening, kommet for langt ud hvis man begynder at ringe til folk. __________________ Mvh. Frank K.
|
| Til top |
|
| |
quad Forum Bruger

Bruger siden: 16 Oktober 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1002
|
| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 13:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fiddoo skrev:
Spencer skrev:
Fiddoo skrev:
Spencer skrev:
quad skrev:
Jean M Jarre skrev:
censur.
Mvh
JmJ
|
|
|
|
|
Oh jo - man må måske skrive hvad man vil, på det 'uvildige' site (tøhø).Man bliver bare ringet op, af Sillesen personligt, hvis han har ens nummer, og spurgt hvad meningen er. Det skete for Svend P. |
|
|
Det er da en joke, ikk ? |
|
|
Absolut ikke. Men jeg kom dog til at grine alligevel, da jeg hørte det. |
|
|
Så er man, efter min mening, kommet for langt ud hvis man begynder at ringe til folk. |
|
|
Tja så bliver tingene da fulgt til dørs __________________ So long and thanks for all the fish.
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 13:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har lige været tråden igennem og slettet en del hvor der nævnes KvK rigtige navn og linkes til han adresse. Og lidt af den sædvanlige personhetz.
Det der sker nu er at hvis i fortsætter på den måde her i tråden så falder der advarsler med det samme. Jeg gider ikke se det mere, alternativet er at finde et andet sted at skrive. Hifi4all.dk er ikke er det eneste hifi forum her i Danmark kan jeg oplyse.
Med meget bestemte moderator hilsner
/Zorglub
|
| Til top |
|
| |
Martin_Kbh Udelukket fra forum

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1203
|
| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 13:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Thomas helt ærligt.
Du ved jeg er mange årig ejer af diverse Densen grejer - en loyal og glad kunde. Jeg har solgt dig godt ind i vennekredsen, slæbt dem med til demoer og lign. Du har altid været en fornuftig og god fyr der løste alles vore supportproblemer og du gav gerne et godt råd med på vejen. Du "var" en del af produktet...en del af ånden ved at købe Densen.
Ligemeget hvad folk og fæ måtte mene om dit, dat og densen så er du forhåbenligt for stor til at bære nag. Alle der deltager herinde får en kærlig medfart - hvorfor skal du have særbehandling?
Næ..lav du hellere nogle flere og glade demoer...det er der nok også flere penge i på sigt end at gå efter én gut herinde. Inviter KVK over til øl og find ud af sagerne.
Din nuværende handling kan jeg slet ikke forbinde med den opfattelse jeg/vi havde af dig.
|
| Til top |
|
| |
Go4it Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1186
|
| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 14:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Efter at have læst alle KVKs udtagelser om Densen, og ikke mindst om Thomas, begynder jeg at forstå årsagen til stævningen - fair nok!. Alle har ret til en mening om et produkt, men når jeg læser KVKs samlede "songbook", kan man ikke undgå at få den opfattelse af, at der er tale om en personlig hetz! (KVK må virkelig hade Thomas - skulle man tro). Og så kan det undre at KVK har fået lov til dette på HiFi4all, når der nu findes retningslinjer for god tone, osv. Jeg håber at Hifi4all også har lært noget i denne sag: hvis moderator havde stoppet denne "hetz" i tide havde der ikke været al den ballade...
|
| Til top |
|
| |
André Jensen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 01 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2153
|
| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 14:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
quad skrev:
Jean M Jarre skrev:
Jeg syntes da det er flot at Thomas har stævnet KvK, især når man tænker på at Thomas selv driver et site hvor man jo må skrive alt uden censur. Men det gælder åbenbart ikke hvis der er nogen der har en mening om Densen. Snip: Mvh JmJ
|
|
|
|
|
At der ikke er censur, betyder da ikke man er hævet over loven, når man skriver der. Så kunne dansk front bare overtage siden. Jeg kan ikke se der i det ovenstående, er nogen som helst pointe, der holder i det virkelige liv.
MVH
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 14:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har Densen pudset en advokat på KVK for de udtalelser der?
Nu må han sgu da styre sig.
En ting er, at jeg sjældent er enig med KVK og som oftest finder hans indæg og udgydelser decideret latterlige. Men det der er sgu da for meget.
At tage ham så alvorligt at man vil nedværdige sig til at true med advokat er i sig selv latterligt. Men så ligefrem at gøre det også. Der kan man da tale om at lade sig provokere og at foretage sig noget der er helt ude af proportioner.
Det er da vist til dato det mest tåbelige der er foregået på hifi4all.
Thomas Sillesen. Jeg havde stor respekt for dig og dine produkter. Men jeg må indrømme at efter denne magtdemonstration kan respekten ligge på et meget lille sted, ihvertfald for dig.
Ovenstående med rødt er sakset fra det indlæg jeg skrev her i tråden til morgen. Efterfølgende har jeg læst den tekst som Thomas Sillesen har offentliggjort.
Jeg må indrømme, at jeg har taget fejl i mine opfattelser og at jeg har udtalt mig uden at kende facts til bunds. Jeg var ikke klar over, at der var tale om så mange udtalelser fra KVKs side.
En undskyldning til Thomas for mine udtalelser om ham som person. De var uden grund.
På baggrund af de ting der er blevet fremført må jeg sige, at jeg finder Densens reaktion ganske i sin orden. Man kan ikke som firma sidde en så vedvarende kritik overhørig. Specielt ikke fremført på den måde og tilsyndeladende uden ret meget hold i virkeligheden.
Jeg er ikke teknisk kyndig overhoved og har ingen forståelse af hvorvidt KVK er det eller ej. Men jeg finder det påfaldende at så få mærker efter hans mening duer til noget. Er der slet ikke lavet godt hifi efter Detal og Gravity?
Men som jeg skrev i morges og som jeg har skrevet så mange gange før. Jeg finder rigtig mange af KVKs udtalelser unødigt provokerende og til tider decideret latterlige. Jeg har intet personligt imod KVK (jeg kender ham ikke), men jeg har svært ved at snuppe hans stil herinde. At han ikke for længst er faldet for "advarselsgrænsen" er mig uforståeligt.
Jeg vil dog give Jer ganske ret i, at det ikke er smart at offentliggøre KVKs navn og adresse. Det kommer ikke den bredere offentlighed ved.
Jeg er klar over, at nogen herindefra nu (igen) vil kalde mig røvslikker, vendekåbe, selvpolitier og hvad de nu ellers kan finde på. Det er også okay. I har så travlt med ytringsfrihed. Så nuvel. Dette er MIN mening. __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
Hurtig Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3070
|
| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 14:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg skal lige være helt med... Det er læne siden jeg havde erhvervsret....
Går sagen på, at det ikke skulle være lovligt at påpege, at det ikke er korrekt at Densens CD-afspilelr kan levere 6 watt (hvilket Densen selv har indrømmet den ikke kan) og at man ikke må påpege at Densen forstærkere trods den kraftige vildledning i tekniske spec IKKE fordobler effekten fra 8 til 4 ohm (hvilket Densen vist også har indrømmet)???
Jeg troede vi levede i et frit land, hvor man måtte sige hvad man ville. Og jeg troede slet ikke det var strafbart at påpege andres løgn-historier!!
Men jeg synes godt KvK kan kræve en voldsom erstatning... Tænk... Densens advokat kalder ham for "Kurt von Kubrik"
Når det er sagt, synes jeg det er MEGET MEGET useriøst at lægge et udkast fra en advokat på nettet, med KvK's navn og privat-adresse. Hvis Densen mener at have en sag, og føler sig uretfærdigt behandlet, bør de selv fremstå som et mønstereksempel.
Densens forklaring om at KvK er en højtlønnet forsikringsmand, og at han derfor kun vil undskylde fordi han ved han har ret, den er sgu langt ude!!! Jeg gad heller ikke spilde min tid på sådan en gang advokat-fis!! Men det gider Densen tydeligvis!!! Jeg synes dog hellere de skulle bruge tiden på at ændre sine produktspecifikationer, så de giver et reelt billede af virkeligheden. __________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
Nuværende setup: SONY CDP-X303ES (Drev), DIYDAC, DOXA 012 (Pre), DOXA 70B SE mod.(Power), DALI Grand DIVA
|
| Til top |
|
| |
NADali Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 434
|
| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 14:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er dælme da en følsom sag og tråd denne her. Moderator gruppen sidder og lurer med trusler og sanktioner i bæltet.
1) Jeg kunne godt tænke mig, at moderator gruppen præciserer hvad der må skrives og ikke skrives i denne tråd.
2) Jeg mener det er rimeligt, at Densen giver Kurt von Kubik en offentlig undskyldning for at offentliggøre hans navn og adresse.
Puha.... nogen der husker de glade dage i DDR? __________________ KUBIKKENS VIDNER AF 3. SEPTEMBER 2007
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 14:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurtig skrev:
|
Men jeg synes godt KvK kan kræve en voldsom erstatning... Tænk... Densens advokat kalder ham for "Kurt von Kubrik"
|
|
|

Ja. Den fangede jeg også. Han har åbenbart haft travlt den gode advokat. For der ganske pænt med stavefejl i brevet. __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 14:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
NADali skrev:
|
2) Jeg mener det er rimeligt, at Densen giver Kurt von Kubik en offentlig undskyldning for at offentliggøre hans navn og adresse.
|
|
|
ENIG __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |