| Forfatter |
|
NADali Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 434
|
| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 16:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zorglub skrev:
NADali skrev:
Zorglub skrev:
NADali skrev:
|
Agter HIFI4ALL at foretage sig noget i det forhold, at Kurt von Kubiks navn og adresse offentliggøres af Densen? Kommer den ikke ind under "Personhetz"?
|
|
|
Hvis folk poster navn og eller adresse igen falder hammeren. Det var jo netop derfor jeg skrev indlæget, fordi vi plejer lige at give lidt snor. Ellers hvis der er noget generelt du er utilfreds med mht. modereringen så vil jeg anbefale dig at oprette en tråd under Ris og Ros, eller kontakte Bjarke Rasmussen http://www.hifi4all.dk/kontakt.asp.
Og nu tilbage til emnet tak.
|
|
|
Jeg synes da ganske bestemt, at jeg forholder mig "emnet". Jeg kan ikke se, at jeg giver udtryk for nogen utilfredshed - Jeg stiller nogle spørgsmål i denne tråd som jeg mener er relevante. Så hvad der lige afføder din reaktion ligger uden for, hvad jeg har indflydelse på.
Firmaet Densen benytter advokat og offentliggør navnet på en person på HIFI4ALL. Jeg kan kun se, at det er en særdeles grov handling, som alt andet lige, bør have konsekvenser. (Og det er noget der er foregået i denne tråd og ikke under Ris og Ros).
Med hengiven agtelse
NADali
|
|
|
Ok, jeg forstår så ikke hvad du prøver at sige, som jeg ikke allerede har svaret på.
|
|
|
Godt så. Densens offentliggørelse af KvK´s navn og adresse har fået den konsekvens, at Bradman har fået at vide, at han ikke skal nævne KvK´s navn igen og at alle andre også skal ophøre dermed. Endvidere er navn og adresse slettet af jer alle steder. Fint nok.
Jeg finder det bare meget groft, at firmaet Densen, der bruger advokatbistand, overhovedet offentliggør KvK´s navn og adresse. Jeg finder ikke, at det er nok med et lille hammer-trussel-tjat til brugerne generelt om at undlade sådanne offentliggørelser.
Det bør have nogle konsekvenser for Sillesen, at det overhovedet kom på banen i første omgang. Skaden er jo sket. Og et krav om en offentlig undskyldning til KvK er da det mindste. __________________ KUBIKKENS VIDNER AF 3. SEPTEMBER 2007
|
| Til top |
|
| |
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 16:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er det bare mig, eller HAR Sillesen ikke indrømmet, at de pyntede på beskrivelsen af produkterne?I denne tråd http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=46784&P N=0&TPN=2 findes flg. indlæg fra Sillesen.
Sillesen skrev:
|
b) Det med den 6 watt klasse A trin i vores CD afspillere og forforstærkere svarede jeg faktisk på allerede på side 3 i den nu lukkede tråd:
Endvidere kritiseres B-410 for at bruge et klasse A udgangstrin på 6 watt. Og jeg skal da gerne her undskylde, idet vi hentyder til, at smed vi størrere køling på, og hævede forsyningsspændingen, ville den levere 6 watt.
|
|
|
Er der nogen der kan vurdere om man i retten vil kalde det at villede? Det synes jeg da det lugter af.
|
| Til top |
|
| |
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1870
|
| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 16:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Husk nu på at det ikke blot var negativ kritik af Densens produkter - men anklager om svindel, vildledning, ulovlig markedsføring osv. Det er en alvorlig sag, og kan foresage urimelig skade.
Kvk gik langt over stregen, og har endnu ikke kunne levere saglig kritik, der beviser fejl&mangler ved Densens Produkter / markedsføring.
Desværre var det nødvendigt fra Sillesens side, at gå rettens vej - men forståeligt nok.
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 16:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
NADali skrev:
Godt så. Densens offentliggørelse af KvK´s navn og adresse har fået den konsekvens, at Bradman har fået at vide, at han ikke skal nævne KvK´s navn igen og at alle andre også skal ophøre dermed. Endvidere er navn og adresse slettet af jer alle steder. Fint nok.
Jeg finder det bare meget groft, at firmaet Densen, der bruger advokatbistand, overhovedet offentliggør KvK´s navn og adresse. Jeg finder ikke, at det er nok med et lille hammer-trussel-tjat til brugerne generelt om at undlade sådanne offentliggørelser.
Det bør have nogle konsekvenser for Sillesen, at det overhovedet kom på banen i første omgang. Skaden er jo sket. Og et krav om en offentlig undskyldning til KvK er da det mindste. |
|
|
Bradman har gjort det en enkelt gang før (for længe siden), og vi har taget den i PB's, så længere er den ikke. Folk skal da ikke have advarsler for at gøre noget der var et uheld, som det faktisk var tilfældet for Bradman. Mht. at give en advarsel lige ud af busken til Thomas Sillesen, ja så plejer jeg ikke at gøre det, netop derfor mit indlæg om at fra nu af var den prut slået. Ham har jeg også talt med i PB's om det. Håber at det gav lidt opklaring, nu da jeg forstod hvad du mente  Om KvK skal have en undskyldning eller ej, ja så er det ikke min afdeling. Personligt syntes jeg dog det er groft at offentliggøre andre folks navne og privat adresser og ville nok reagerer ganske, uhm, seriøst? hvis det skete for mig.
|
| Til top |
|
| |
NADali Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 16:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zorglub skrev:
NADali skrev:
|
Det bør have nogle konsekvenser for Sillesen, at det overhovedet kom på banen i første omgang. Skaden er jo sket. Og et krav om en offentlig undskyldning til KvK er da det mindste.
|
|
|
Bradman har gjort det en enkelt gang før (for længe siden), og vi har taget den i PB's, så længere er den ikke. Folk skal da ikke have advarsler for at gøre noget der var et uheld, som det faktisk var tilfældet for Bradman.
Mht. at give en advarsel lige ud af busken til Thomas Sillesen, ja så plejer jeg ikke at gøre det, netop derfor mit indlæg om at fra nu af var den prut slået. Ham har jeg også talt med i PB's om det.
Håber at det gav lidt opklaring, nu da jeg forstod hvad du mente 
Om KvK skal have en undskyldning eller ej, ja så er det ikke min afdeling. Personligt syntes jeg dog det er groft at offentliggøre andre folks navne og privat adresser og ville nok reagerer ganske, uhm, seriøst? hvis det skete.
|
|
|
Tak, nu fik jeg et fornuftigt svar Jeg antager, at du med din sidste sætning mener, at du ville reagere "seriøst", hvis det var dit navn og adresse, der blev offentliggjort på tilsvarende måde?
Til Thomas Sillesen.
Det ligger tilsyneladende uden for moderatorernes område, at kræve en undskyldning til Kurt von Kubik. Men uanset om du kan lide det eller ej, er det vist i anstændighedens navn det mindste du kan gøre. __________________ KUBIKKENS VIDNER AF 3. SEPTEMBER 2007
|
| Til top |
|
| |
Svend P Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 16:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
NADali skrev:
|
Til Thomas Sillesen.
Det ligger tilsyneladende uden for moderatorernes område, at kræve en undskyldning til Kurt von Kubik. Men uanset om du kan lide det eller ej, er det vist i anstændighedens navn det mindste du kan gøre.
|
|
|
Så vidt jeg er informeret, så følger KvK Zorglubs råd, og jeg tror ikke en undskyldning kan gøre det.
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 16:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der burde egentlig kunne slåes hårdt tilbage, pga. den offentliggørelse, man kunne da håbe...
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
schumi_dk Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 165
|
| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 16:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zorglub skrev:
NADali skrev:
Zorglub skrev:
NADali skrev:
|
Agter HIFI4ALL at foretage sig noget i det forhold, at Kurt von Kubiks navn og adresse offentliggøres af Densen? Kommer den ikke ind under "Personhetz"?
|
|
|
Hvis folk poster navn og eller adresse igen falder hammeren. Det var jo netop derfor jeg skrev indlæget, fordi vi plejer lige at give lidt snor. Ellers hvis der er noget generelt du er utilfreds med mht. modereringen så vil jeg anbefale dig at oprette en tråd under Ris og Ros, eller kontakte Bjarke Rasmussen http://www.hifi4all.dk/kontakt.asp.
Og nu tilbage til emnet tak.
|
|
|
Jeg synes da ganske bestemt, at jeg forholder mig "emnet". Jeg kan ikke se, at jeg giver udtryk for nogen utilfredshed - Jeg stiller nogle spørgsmål i denne tråd som jeg mener er relevante. Så hvad der lige afføder din reaktion ligger uden for, hvad jeg har indflydelse på.
Firmaet Densen benytter advokat og offentliggør navnet på en person på HIFI4ALL. Jeg kan kun se, at det er en særdeles grov handling, som alt andet lige, bør have konsekvenser. (Og det er noget der er foregået i denne tråd og ikke under Ris og Ros).
Med hengiven agtelse
NADali
|
|
|
Ok, jeg forstår så ikke hvad du prøver at sige, som jeg ikke allerede har svaret på.
|
|
|
Jeg forstår godt hvad han mener, det kan osse skæres ud i pap selvom det ville gøre det endnu mere pinligt.
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

|
| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 16:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
NADali skrev:
Tak, nu fik jeg et fornuftigt svar Jeg antager, at du med din sidste sætning mener, at du ville reagere "seriøst", hvis det var dit navn og adresse, der blev offentliggjort på tilsvarende måde? |
|
|
Jeps, nåede ikke at rette det før du svarede
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

|
| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 16:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
schumi_dk skrev:
Jeg forstår godt hvad han mener, det kan osse skæres ud i pap selvom det ville gøre det endnu mere pinligt. |
|
|
Pinligt? ej du, at skrive et svar på noget man ikke kan forstå ville være pinligt og arrogant. Så hellere med ske og i pap, ellers kan vi jo tale forbi hinanden i dagevis.
|
| Til top |
|
| |
Mellemhjulet Forum Bruger

Bruger siden: 07 April 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 793
|
| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 17:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
winding skrev:
Helt ærligt, kan man ikke blot opføre sig på forum, som man ville gøre, hvis man fysisk var i stue med de øvrige indlægsskrivere ?
/winding
|
|
|
Det ville sikkert ende i masseslagsmål hvis en bestemt håndfuld brugere her var i stue sammen  Men der er da også brugere som sikkert kunne hygge sig samme også, heldigvis 
|
| Til top |
|
| |
NADali Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 17:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Svend P skrev:
NADali skrev:
|
Til Thomas Sillesen.
Det ligger tilsyneladende uden for moderatorernes område, at kræve en undskyldning til Kurt von Kubik. Men uanset om du kan lide det eller ej, er det vist i anstændighedens navn det mindste du kan gøre.
|
|
|
Så vidt jeg er informeret, så følger KvK Zorglubs råd, og jeg tror ikke en undskyldning kan gøre det.
|
|
|
Se, det var nok det jeg mente med "(...) det mindste (...)" __________________ KUBIKKENS VIDNER AF 3. SEPTEMBER 2007
|
| Til top |
|
| |
Bradman Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juli 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1091
|
| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 18:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Svend P skrev:
|
Er det bare mig, eller HAR Sillesen ikke indrømmet, at de pyntede på beskrivelsen af produkterne?I denne tråd http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=46784&P N=0&TPN=2 findes flg. indlæg fra Sillesen.
Sillesen skrev:
|
b) Det med den 6 watt klasse A trin i vores CD afspillere og forforstærkere svarede jeg faktisk på allerede på side 3 i den nu lukkede tråd:
Endvidere kritiseres B-410 for at bruge et klasse A udgangstrin på 6 watt. Og jeg skal da gerne her undskylde, idet vi hentyder til, at smed vi størrere køling på, og hævede forsyningsspændingen, ville den levere 6 watt.
|
|
|
Er der nogen der kan vurdere om man i retten vil kalde det at villede? Det synes jeg da det lugter af.
|
|
|
Svend, Jeg mener ikke det er ok med at vildlede forbrugerne. Er der fejl i dataopgivelserne (bevidst eller ubevidst) så bør det rettes og Sillesen bør også tage ansvar for det. Det kan vi ikke blive uenig om.
I øvrigt: vil jeg have lov til at forklsre mit brug af Kurts civilnavn. Jeg mente ikke der var tale om en afsløring, manden er godt kendt i hifi-kredsene i Århus. KVK skal selvfølge beskyttes som alle andre i dette fora. Jeg undskylder gerne fejltagelsen. Det er faktisk ikke vigtigt og gøre bestemt ingen forskel omkring "sagen". Fair skal være fair. Jeg undskylder hermed.
Mvh
Bradman __________________ NSR/Gianelli - two stroke retro
|
| Til top |
|
| |
Poul-erik Forum Bruger

Bruger siden: 30 December 2003 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 903
|
| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 18:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
OK Resten slettet da det jo så ingen mening har, men det er helt ok.
Link slettet grundet personoplysninger. witzel 10.02.07-21.03
__________________ NAD 7600 2*150 watt, + Højtaler Cerwin Vega AL-1000.
|
| Til top |
|
| |
Svend P Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 19:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er et word dokument. Det kan du roligt hente
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

|
| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 19:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Navn og adresse er fjernet kan jeg se
|
| Til top |
|
| |
NADali Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 19:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zorglub skrev:
Navn og adresse er fjernet kan jeg se  |
|
|
I erkendelse af... __________________ KUBIKKENS VIDNER AF 3. SEPTEMBER 2007
|
| Til top |
|
| |
David Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 968
|
| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 19:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
HA, HA, HA!!!
Kan man kalde det her "Prinsessernes kamp"???
Det bedste der kunne ske nu, var at kubikken meldte Densen for falsk markedsføring, det ville være prikken over i'et i denne cat fight...
Det er sku' for sjovt
|
| Til top |
|
| |
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1870
|
| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 19:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zorglub skrev:
|
|
|
Selvom det er blevet markeret over med sort i word dokumentet.. så kan man copy paste til notepad... hvorfor iike bare slette det 100%?? Man kan endda læse det igennem her hos mig.
Ærgeligt at Densen glemte denne lille detalje. Dog håber jeg at Kurt von Kubik har lært lidt af denne sag - og begynder en mere saglig linje.
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

|
| Sendt: 10 Februar 2007 kl. 19:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sjoenne skrev:
Zorglub skrev:
|
|
|
Selvom det er blevet markeret over med sort i word dokumentet.. så kan man copy paste til notepad... hvorfor iike bare slette det 100%?? Man kan endda læse det igennem her hos mig.
|
|
|
Så må Thomas uploade den igen, jeg har fjernet linket igen  . Tak for tippet.
|
| Til top |
|
| |