| Forfatter |
|
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 21 Juni 2007 kl. 19:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
brasch skrev:
Acer skrev:
Vi skal jo så småt til at vænne os til de nye formater (BD/HD-DVD), og hvem ved så kan det være det er helt andre konger der indtager tronerne ? Jeg tror vi vil se langt mere Class D/ICE-power baseret SS-top grej når de nye formater slår igennem, og dem der behersker det rider med på første bølge  |
|
|
thule og lyngdorf burde have en fordel hér, men spørgsmålet er om de er for små? På den anden side så var denons prototyper ikke ligefrem et par små class D forstærkere, tværtimod
|
|
|
Rotel er også godt med på den vogn, så mon ikke vi ser det første monster fra dem ?  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 21 Juni 2007 kl. 19:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bliver spænde om vi se Denon´s top surrund forforstærker på den dansk market og til hvilkne pris, den kan jo alt.
Rotel er godt lang tid, om at komme med en ny model af deres store surround forforsærker (den med indbygget skærm), eller en opdate til den gammle model, den skulle hvis værre modul opbygget.
|
| Til top |
|
| |
Hans J Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2285
|
| Sendt: 21 Juni 2007 kl. 22:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Acer skrev:
Vi skal jo så småt til at vænne os til de nye formater (BD/HD-DVD), og hvem ved så kan det være det er helt andre konger der indtager tronerne ? Jeg tror vi vil se langt mere Class D/ICE-power baseret SS-top grej når de nye formater slår igennem, og dem der behersker det rider med på første bølge  |
|
|
Okay forklar mig lige hvorfor de eksisterende SR ikke kan klare Bluray eller HD-DVD ? Desuden er det jo her det smart ved Onkyo´s modulopbygning kommer til sin ret. __________________ Fanatisme er den største trussel mod mennesket.
HD-DVD: Fordi livet er for kort til regionskoder
PS3 fordi Bluray 24fps og HD-lyd er nice
|
| Til top |
|
| |
urte Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 859
|
| Sendt: 02 Juli 2007 kl. 20:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg endte med en sunfire pre og power amp, men denne tråd satte gang i min vej til sunfire. __________________ Onkyo TX-SR706, Sony 46W4500,.Jamo S606 HCS3
Min bio
|
| Til top |
|
| |
McFrede Forum Bruger

Bruger siden: 26 Maj 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 564
|
| Sendt: 02 Juli 2007 kl. 20:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ingen her der har erfaringer med Integra Research?
Så et komplet sæt tidligere på året med forforstærkeren, cd/dvd-afspilleren samt surroundforstærkeren. Det var hæftige sager, men hans lytterum var ikke færdigt dengang, så det stod bare i ikke åbnede papkasser på gulvet. Jeg kunne sq ikke have holdt nallerne for mig selv hvis det var mig der havde den klasse grej stående... De kasser var blevet åbnet med det samme hvis det var mig...
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Juli 2007 kl. 18:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hans J skrev:
Acer skrev:
|
|
Okay forklar mig lige hvorfor de eksisterende SR ikke kan klare Bluray eller HD-DVD ?
Desuden er det jo her det smart ved Onkyo´s modulopbygning kommer til sin ret.
|
|
|
Der findes, såvidt jeg er orienteret, ingen receivere/forstærkere der kan afkode de nye formater - dog kan man vist snyde lidt og overføre signalet analogt __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
Hans J Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Juli 2007 kl. 18:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Acer skrev:
Hans J skrev:
Acer skrev:
|
|
Okay forklar mig lige hvorfor de eksisterende SR ikke kan klare Bluray eller HD-DVD ?
|
|
|
Der findes, såvidt jeg er orienteret, ingen receivere/forstærkere der kan afkode de nye formater - dog kan man vist snyde lidt og overføre signalet analogt |
|
|
Hvad med de nye Onkyo 505, 605, 805, 875 og 905 ? __________________ Fanatisme er den største trussel mod mennesket.
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Juli 2007 kl. 19:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hans J skrev:
Acer skrev:
Hans J skrev:
Acer skrev:
|
|
|
|
|
Der findes, såvidt jeg er orienteret, ingen receivere/forstærkere der kan afkode de nye formater - dog kan man vist snyde lidt og overføre signalet analogt
|
|
|
Hvad med de nye Onkyo 505, 605, 805, 875 og 905 ?
|
|
|
Det kan godt være de kan, jeg ved ikke meget om Onkyo  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
Hans J Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Juli 2007 kl. 19:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Acer skrev:
Hans J skrev:
Acer skrev:
Hans J skrev:
Acer skrev:
|
|
|
|
|
Der findes, såvidt jeg er orienteret, ingen receivere/forstærkere der kan afkode de nye formater - dog kan man vist snyde lidt og overføre signalet analogt
|
|
|
Hvad med de nye Onkyo 505, 605, 805, 875 og 905 ?
|
|
|
Det kan godt være de kan, jeg ved ikke meget om Onkyo  |
|
|
Så skynd dig at købe deres TX-NR5000 og få åbnet din verden til det fuldendte  . Citat AREA-DVD Mit absolut überlegenen Leistungen in jeder
Disziplin nimmt der TX-NR5000E souverän den Thron des besten AV-Receivers aller
Zeiten einMen nu er jeg jo også blevet sovset godt ind i Onkyo  __________________ Fanatisme er den største trussel mod mennesket.
|
| Til top |
|
| |