Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 04:33   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Latterlig Medielicens! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 5
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
bjørn
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 November 2004
Status: Offline
Sendt: 15 Februar 2007 kl. 15:50 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:
f**k det stinker  Staten skal nok få penegen ud af os på den ene eller anden måde.

Hvad havde du forestillet dig, at du skulle dalre gennem tilværelsen som evig gratist og lade andre betale dine regninger

Til top Vis bjørn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bjørn

music 4 all
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 15 Februar 2007 kl. 16:06 | IP-adresse registreret  

bjørn skrev:

Pierre skrev:
f**k det stinker  Staten skal nok få penegen ud af os på den ene eller anden måde.

Hvad havde du forestillet dig, at du skulle dalre gennem tilværelsen som evig gratist og lade andre betale dine regninger

der er forskel på at betale det det koster og blive latterlig gjort af DR.

nørd og lille nørd var gudhjælpme mig i afrika den anden dag og det er et børne program,ja et børne program, det kan der være råd til og et byggeri der overskrider budgettet med 1,4 milliard.

Privatiser l**tet.Det er ligesom parolen hos DR "jamen bruger vil 100 mill,hul i det skatteyderne betaler"(sammen med licensbetalerne) hvorherre bevares,den går ikke ude i det virklige liv.

ja jeg skulle lige af med noget galde rettet mod DR,intet personligt.

Til top Vis music 4 all's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af music 4 all

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 15 Februar 2007 kl. 16:18 | IP-adresse registreret  

Tjae, som det er nu, der tvinges alle, uanset religion, til at betale programmet 'før søndagen'.
Jeg er lidt i tvivl om vi har ytringsfrihed i Danmark, men ikke i tvivl om, om vi har betalingsfrihed.
Det har vi nemlig ikke.

Kirkeskat er også noget man bliver påtvunget, og selv skal framelde.
Lad os se hvad de får i kirkebøssen, hvis kirkeskatten bliver noget man selv skal aktivt tilmelde sig.
Så bliver der nok kun råd til en enkelt kirke eller to.

Og diskriminering er der også masser af.
Handicappede må parkere hvor de vil, men det må vi andre ikke.

Nå... nu vil jeg ned og stemme.
Jeg har en bunke ubrugte valgkort liggende, jeg lige så godt kan få brugt.
Til top Vis Spencer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spencer

tunghør
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 15 Februar 2007 kl. 16:21 | IP-adresse registreret  

Ja, det med medielicensen er simpelthen en ægte svinestreg efter min mening 

Hvis jeg laver en internetside, og så siger at det koster 1000 kroner at kunne se indholdet, og så vælger ikke at sætte en kode på - kan jeg så bare begynde at sende regninger ud til alle der har internet-adgang?!
 Det er jo det rene tvang, det DR gør med medielicensen. Selv folkekirken kan man melde sig ud af, hvis man ikke ønsker at benytte sig af den - men altså ikke DR..

Er der nogen der har anlagt sag ved en eller anden domstol? Når deres hjemmeside nu ikke engang virker ordentligt, kan man så ikke som medielicens-betaler kræve sine penge tilbage, da man jo så netop ikke får den vare man har betalt for? Det må da være noget i stil med "misligholdelse af indgået kontrakt" , uden at jeg ligefrem er meget inde i forbrugerrettigheder eller jura.

-tunghør
Til top Vis tunghør's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tunghør

nosferatu89
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Marts 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 15 Februar 2007 kl. 16:40 | IP-adresse registreret  

Betaler man pr. husstand eller pr. medie?

Nosferatu

Adam
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Marts 2004
Sendt: 15 Februar 2007 kl. 16:43 | IP-adresse registreret  

erla skrev:

Jeg tolker dit udsagn herover derhen, at du sådan set synes det er fint, at vi har public service radio og tv i danmark, så vi bl.a. er sikret en uafhængig nyhedsdækning og et varieret udbud af programmer, fremfor udelukkende at være henvist til reklamefinancierede stationer der i sagens natur baserer deres udsendelsesvirksomhed på laveste fællesnævner - ?

Den største myte omkring DR er at de sender kvalitets-TV. De sender skod B-film, skod quiz-shows og laver egne trivielle skod Morten Korch TV-serier som Krøniken og andet. Det eneste gode TV de har lavet i årevis er et par af deres satire- og komedieprogrammer. TV-avisen er bestemt heller ikke nær så god som nogle fantaserer om. Tendentiøst, Overfladisk, populistisk og fyldt med intetsigende vox pop.

Og alt dette skrammel skal vi så betale næsten 170kr pr. måned for? Der er ingen sammenhæng mellem pris og kvalitet!

erla skrev:

Og du er sådan set heller ikke imod at public service virksomheden betales af borgerne - ?

Jeg ved ikke med personen der startede denne tråd, men jeg er ikke imod konceptet public service. Det er bare en forudsætning at man sender kvalitet, ikke bras.

En god public service kanal sender TV-programmer i stil med Discovery's natur- og videnskabsprogrammer. Film som er enten "intellektuelle" eller i det mindste store og med ordentlige budgetter. Ikke det argeste Danielle Steele crap. Nyheder som er dybdegående (overfor alle) og vigtigst af alt NUANCERET og uden politisk bias!  Det skal ikke sende sensationelt og populistisk vox pop journalistik. Ej heller latterlige quizshows eller "folke" underholdning som "hit med sangen" og lignende hjernedøde programmer som i sandhed er udtryk for laveste fællesnævner.

Problemet med DR er at eftersom folk tvinges til at betale, har de ikke nogen mulighed for at sige, "vi gider sgu ikke at betale for det her bras, vi ser noget andet TV og melder DR fra." Der er ikke noget incitament for at lave kvalitet og heller ikke nogen konsekvens for DR når folk er utilfredse. De kan sende lige præcis hvad de har lyst til. F.eks. spare penge på skodserier og film og derefter brænde milliarder af på overflødige hovedsæder og koncertsale.

Endeligt er det er naivt at tro, at DR er politisk uafhængigt, bare se på fordelingen af politisk tilhørsforhold for journalisterne. Nej, istedet for at lade dem køre deres eget show skal de på finansloven, og stå til ansvar overfor de folkevalgte politikere som jo repræsenterer befolkningen.

Enten skal DR være en 100% privat virksomhed der må klare sig selv på lige vilkår med alle andre tv-stationer, eller også må den finansieres af staten over skatten, så der bliver bedre kontrol med kvaliteten.
Til top Vis Adam's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Adam

Milu
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 15 Februar 2007 kl. 17:02 | IP-adresse registreret  

Adamfelix skrev:

Jeg ved ikke om der har været tråde om det her før men jeg er meget harm over DR, så derfor opretter jeg denne tråd som vel på en måde omhandler os, vi benytter os jo alle af en eller anden form for medier i kraft af vores hobby!

Det virker absurd at man skal betale for en vare som man ikke ønsker at modtage.

Jeg har bevidst valgt tv'et fra for at undgå licens i sin tid, men her idag modtog jeg så den frygtede licensopkrævning på ca. 2000 kr. om året, min årsindtægt efter skat er på under 40.000 kr, hvilket vil sige en relativt høj procentdel kommer til at gå til et produkt jeg ikke benytter mig af.

Vi må da som forbrugere være beskyttet af en forbrugerlovgivning der gør at vi ikke skal betale for noget vi ikke bruger!

Hvis de skulle være bekendt at opkræve licens for deres håbløse internet-tv kunne de idet mindste sørge for at deres servere virker.

Der er mange der snakker om at medielicens er en skjult skat, men det vil jeg nu ikke sige det er... - Det er MEGET værre end det. en skat ville have ballanceret licensen alt efter ens indkomst. Hvorimod denne her løsning kræver at selv de allermest fattige folk som før ikke har følt at de havde råd til at have et tv pga. licens nu alligevel skal betale.

Jeg ville være meget gladere hvis licens var en skat!

ps. http://www.stopcomputerlicens.dk/

Hvis du vælger en internetforbindelse der er under 256kb så behøves du ikke at betale.
Min er på sølle 160kb og det går jo nok alligevel! Til kun 99 om måneden (uden krav om fastnet telefon, derfor ingen telefon abonnement) ja så er der masser af kroner tilbage til musik!

Mvh.
Til top Vis Milu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Milu

Adamfelix
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2006
Lokalitet: København
Sendt: 15 Februar 2007 kl. 17:54 | IP-adresse registreret  

bjørn skrev:
Adamfelix skrev:

Jeg ved ikke om der har været tråde om det her før men jeg er meget harm over DR, så derfor opretter jeg denne tråd som vel på en måde omhandler os, vi benytter os jo alle af en eller anden form for medier i kraft af vores hobby!

Det virker absurd at man skal betale for en vare som man ikke ønsker at modtage.

Jeg har bevidst valgt tv'et fra for at undgå licens i sin tid, men her idag modtog jeg så den frygtede licensopkrævning på ca. 2000 kr. om året, min årsindtægt efter skat er på under 40.000 kr, hvilket vil sige en relativt høj procentdel kommer til at gå til et produkt jeg ikke benytter mig af.

Vi må da som forbrugere være beskyttet af en forbrugerlovgivning der gør at vi ikke skal betale for noget vi ikke bruger!

Hvis de skulle være bekendt at opkræve licens for deres håbløse internet-tv kunne de idet mindste sørge for at deres servere virker.

Der er mange der snakker om at medielicens er en skjult skat, men det vil jeg nu ikke sige det er... - Det er MEGET værre end det. en skat ville have ballanceret licensen alt efter ens indkomst. Hvorimod denne her løsning kræver at selv de allermest fattige folk som før ikke har følt at de havde råd til at have et tv pga. licens nu alligevel skal betale.

Se det i øjnene, der er ingen gratis madpakker, vi bidrager jo også alle til uddannelsessystemet uanset om vi har skolesøgende børn eller ej. For at det ikke skal være løgn så medfører kommunalreformen at undertegnede som omegnskøbenhavner skal være med til at hælde endnu flere penge ned i slunkne jyske lommer. Stop klynkeriet og betal det du skal til den fælles kasse

mvh

Nu er underholdning (dr) jo overhovedet ikke sammenligneligt med et uddannelsessystem der skal sørge for at gøre os kloge nok til at føre landet videre! tåbelig sammenligning!

Til top Vis Adamfelix's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Adamfelix

Adamfelix
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 Februar 2007 kl. 17:59 | IP-adresse registreret  

erla skrev:
Adamfelix skrev:

Jeg tolker dit udsagn herover derhen, at du sådan set synes det er fint, at vi har public service radio og tv i danmark, så vi bl.a. er sikret en uafhængig nyhedsdækning og et varieret udbud af programmer, fremfor udelukkende at være henvist til reklamefinancierede stationer der i sagens natur baserer deres udsendelsesvirksomhed på laveste fællesnævner - ?

Og du er sådan set heller ikke imod at public service virksomheden betales af borgerne - ?

Men det er selve opkrævningsmetoden/fordelingsnøglen, du er utilfreds med - ?

- og så er der altid smuttere og ting der falder udenfor som man helst var foruden eller mener kunne være bedre... men lad os lige holde det ude af denne diskussion et øjeblik.

Grunden til at vi har licens, og ikke opkræver pengene via skatten er, at hvis det var en skat ville denskulle forhandles hvert år, og det ville således være umuligt at sikre en langsigtet og kontinuerlig produktion. Lige pt har vi jo f.eks. en situation hvor den siddende regering synes DR gør det rigtig dårligt - man kunne derfor forestille sig, at hvis DR var skattefinancieret, så kunne den siddende regering være af den opfattelse, at de penge de får nu, kan bruges bedre i næste finansår - og dermed ville grundlaget for den uafhængige programvirksonhed forsvinde, for DR ville alt andet lige, naturligvis ikke bringe sig i en situation hvor de saver den gren over de sidder på.

Af denne grund - og det uanset om man er enig med regeringen eller ej - er det faktisk en stor fordel, at DR ikke er skattefinancieret... om det så er det rigtige og bedste alternativ man har fundet, og hvorvidt medielicensen er rimelig eller ej, vil jeg ikke gå ind. Men et skattefinancieret DR? Nej tak! ;-)

MVH.

Jeg er imod at man skal betale uanset om man bruger deres produkt eller ej (på internettet). men ja, jeg ville være gladere hvis det skulle betales gennem skatten, på den måde ville vi få ballanceret det efter indkomst og så ville svage grupper ikke blive ramt så hårdt.

Adamfelix
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 Februar 2007 kl. 18:07 | IP-adresse registreret  

Milu skrev:
Adamfelix skrev:

Hvis du vælger en internetforbindelse der er under 256kb så behøves du ikke at betale.
Min er på sølle 160kb og det går jo nok alligevel! Til kun 99 om måneden (uden krav om fastnet telefon, derfor ingen telefon abonnement) ja så er der masser af kroner tilbage til musik!

Mvh.

Jeg har internet gennem min andelsboligforening så min forbindelse svinger lidt alt efter hvor mange der er på.. jeg ved ikke om det har noget at sige? den kunne jo sagtens være under 256 på nogen tidspunkter..

Er der nogen som har forstand på forbrugerrettigheder og jura? - Det kunne være interssant at høre om DR bryder nogle regler ved at tilbyde en vare hvor man ikke kan være sikker på at kunne benytte sig af den. her tænker jeg på tv over nettet, der kan max være 1000 brugere på.

schumi_dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 15 Februar 2007 kl. 18:09 | IP-adresse registreret  

Hver gang de viser fodbold,håndbold eller andre større begivenheder, så er der altid en eller anden sponsor på der bliver nævnt før udsendelsen, må de godt det når de opkræver licens med den anden hånd ? er det ikke reklame ?
Til top Vis schumi_dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af schumi_dk

zaka
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2003
Sendt: 15 Februar 2007 kl. 18:12 | IP-adresse registreret  

Adamfelix skrev:
bjørn skrev:
Adamfelix skrev:

Se det i øjnene, der er ingen gratis madpakker, vi bidrager jo også alle til uddannelsessystemet uanset om vi har skolesøgende børn eller ej. For at det ikke skal være løgn så medfører kommunalreformen at undertegnede som omegnskøbenhavner skal være med til at hælde endnu flere penge ned i slunkne jyske lommer. Stop klynkeriet og betal det du skal til den fælles kasse

mvh

Nu er underholdning (dr) jo overhovedet ikke sammenligneligt med et uddannelsessystem der skal sørge for at gøre os kloge nok til at føre landet videre! tåbelig sammenligning!

Jeg tror du skal læse lidt i DR's public-service aftale med kulturministeriet:

http://www.dr.dk/OmDR/Fakta+om+DR/Public+Service/20060421141 021.htm

Sammenligningen er nemlig ikke så tåbelig endda...

"There are more love songs than anything else.
If songs could make you do something we'd all love one another."
- Frank Zappa
Til top Vis zaka's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zaka Besøg zaka's Websted

zaka
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 Februar 2007 kl. 18:21 | IP-adresse registreret  

Hvis man kigger lidt længere ud end til sin egen næsetip og slipper frustrationerne over at ens egne personlige behov for underholdning ikke bliver dækket af DR, så handler DR og public-service og licensen i høj grad om at sikre at vi i danmark har en befolkning som er rimeligt oplyste mht. demokrati, kultur, samfund, historie, osv.

Bibliotekerne, som vi jo også alle betaler til, er et led i samme snedige plan...

- Frank Zappa
Til top Vis zaka's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zaka Besøg zaka's Websted

Bradman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juli 2005
Sendt: 15 Februar 2007 kl. 18:31 | IP-adresse registreret  

Jo. Det er da en spændende omgang "skode DR". Jeg skal gerne indrømme at licensen er ripoff og betales kun fordi jeg ikke gider stresse over licens-inspektøren står og lytter ved døren søndag aften. Aftenkaffen skulle nødig ødelægges.  

Alt som er påtvunget er jeg som udgangspunkt imod. Hele licens-opbygningen har altid taget udgangspunkt det er "muligt" at modtage deres signaler. Havde det ikke været staten, så ville en privat udbydere aldrig kunne kræve det samme! Men DR kan det med at p***e folk af. Nu skal man ikke glemme at TV2 har også nyt godt af licenspenge, dog ikke som DR. Det er dejligt at få masser af reklamer og betale licens - surt show.   

Medielicensen er blot en forlængelse af det andet, så folk bliver bare pulet igen. Jeg så gerne DR neddroslet til rigtig "publicservice", altså uden DR-byen, uden film og alt det glamour vi betaler mange penge til idag. Det måtte gerne være en kende tarvligt. Til gengæld skulle det være betalt over skatten. Heller noget pay pr. view end at hælde penge i arrogante typer som Kenneth Plommer og DR-byen som ligner et prestigeprojket - tilsyneladende uden sidestykke.

Jeg kunne fremhæve Ørnen, Rejseholdet, Forbrydelsen osv som gode DR-programmer. Om det er rimlig der produceres kvalitets TV i publicservice regi er jeg egentlig lidt tvivlende overfor.   

Mvh

erla
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 29 Juli 2006
Sendt: 15 Februar 2007 kl. 19:01 | IP-adresse registreret  

Bradman skrev:

Alt som er påtvunget er jeg som udgangspunkt imod. Hele licens-opbygningen har altid taget udgangspunkt det er "muligt" at modtage deres signaler.

Ja - jeg er fandme også træt af at betale til de jydske motorveje - og motorveje i det hele taget - bare fordi jeg har mulighed for at køre på dem, når jeg bare vil ha' ordentlige cykelstier i København!

Brugerbetaling på alle motorveje nu - så kan det være de jydske bønder kan lære ikke at kræve større og flere motorveje betalt af os andre!

- Jeg håber det fremstår nogenlunde klart, at ovenstående naturligvis ikke er alvortligt ment ;-)

Bradman skrev:

Nu skal man ikke glemme at TV2 har også nyt godt af licenspenge, dog ikke som DR. Det er dejligt at få masser af reklamer og betale licens - surt show.  

- og det er jo så på jeg ved ikke hvilket år direkte faktuelt forkert... TV2 modtager ikke licens og har ikke gjort det i mange år, så hvad der er sket af fejl tidligere, som der er rettet op på - hold lige det udenfor, hvis vi skal ta' dig bare en smule alvorligt ;-)

MVH.

Til top Vis erla's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af erla Besøg erla's Websted

znefi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2005
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 15 Februar 2007 kl. 19:07 | IP-adresse registreret  

hmm jeg er nu også meget imod den nye medie licens jeg har ikke selv fjernsyn og har derfor ikke betalt tv-licens hidtil men kun radio licens som jeg har betalt med glæde da ders radio er godt og jeg er flittig bruger af det. nu har der været en del snak om vis ikke man har en hurtig forbindelse så kan man slippe så husk lige at vis du har en radio eller en mobil telefon eller mp3 afspiller skal du også betale den nye medielicens - den er nærmest umulig at komme udenom

det der er værst syns jeg det byggeri de er igang med syns det er overflødigt og fråseri og det skal vi betale for nu i den nye licens har enlig ikke noget mod licensen men syns den er for høj og syns DR misbruger den det føles lidt som man gir dem en lille finger og så tager de resten af hånden

håber min pointe er forstålig

Til top Vis znefi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af znefi

Adamfelix
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 Februar 2007 kl. 19:12 | IP-adresse registreret  

erla skrev:
Bradman skrev:

Alt som er påtvunget er jeg som udgangspunkt imod. Hele licens-opbygningen har altid taget udgangspunkt det er "muligt" at modtage deres signaler.

Ja - jeg er fandme også træt af at betale til de jydske motorveje - og motorveje i det hele taget - bare fordi jeg har mulighed for at køre på dem, når jeg bare vil ha' ordentlige cykelstier i København!

Brugerbetaling på alle motorveje nu - så kan det være de jydske bønder kan lære ikke at kræve større og flere motorveje betalt af os andre!

- Jeg håber det fremstår nogenlunde klart, at ovenstående naturligvis ikke er alvortligt ment ;-)

Bradman skrev:

Nu skal man ikke glemme at TV2 har også nyt godt af licenspenge, dog ikke som DR. Det er dejligt at få masser af reklamer og betale licens - surt show.  

- og det er jo så på jeg ved ikke hvilket år direkte faktuelt forkert... TV2 modtager ikke licens og har ikke gjort det i mange år, så hvad der er sket af fejl tidligere, som der er rettet op på - hold lige det udenfor, hvis vi skal ta' dig bare en smule alvorligt ;-)

MVH.

Hvis BARE det ar sådan at det var betalt gennem skatten ligesom finansering af motorveje så var jeg meget gladere! jeg betaler en latterlig stor procentdel af min indkomst til licens sammelignet med størstedelen af danmarks befolkning!

Bradman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juli 2005
Sendt: 15 Februar 2007 kl. 19:19 | IP-adresse registreret  

erla skrev:
Bradman skrev:

Bradman skrev:

MVH.

Faktisk synes jeg ikke ret godt om dit ironi. Gem det til din børnehave. Jeg skriver faktisk at TV2 har nydt godt af licenspenge. Det er et faktum at nogen af licensen gik til netop TV2....netop pga. public service forpligtelser. Det har du sikket glemt.    .

Nå ja, håber det var alvorligt nok ven.

Mvh

zaka
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 Februar 2007 kl. 19:22 | IP-adresse registreret  

Adamfelix skrev:
erla skrev:
Bradman skrev:

Bradman skrev:

MVH.

Hvis BARE det ar sådan at det var betalt gennem skatten ligesom finansering af motorveje så var jeg meget gladere! jeg betaler en latterlig stor procentdel af min indkomst til licens sammelignet med størstedelen af danmarks befolkning!

Så må du genlæse erla's indlæg på side 1.

Licensbetaling er med til at sikre et uafhængigt DR.

- Frank Zappa

Hejsa
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Oktober 2006
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 15 Februar 2007 kl. 19:23 | IP-adresse registreret  

Luk den underskudsbiks

Hvis man ikke forstår at drive forretning så må man dreje nøglen om det kan ikke være rigtigt at vi skal tvinges til at betale for deres bommert

Til top Vis Hejsa's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hejsa

<< Forrige Side af 5 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes