Forfatter |
|
Pihl Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 977
|
Sendt: 21 Marts 2007 kl. 21:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
 __________________ Hilsen Pihl
|
Til top |
|
|
Pihl Forum Bruger

|
Sendt: 21 Marts 2007 kl. 21:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
__________________ Hilsen Pihl
|
Til top |
|
|
Pihl Forum Bruger

|
Sendt: 21 Marts 2007 kl. 21:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Pihl Forum Bruger

|
Sendt: 21 Marts 2007 kl. 22:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
ohh YES __________________ Hilsen Pihl
|
Til top |
|
|
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
Sendt: 26 Marts 2007 kl. 06:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan du få de store højttalere til at sige nogte, med den lille Trends?
Hvad er dit indtryk på dit setup, med den lille Trends?
God morgen herfra __________________ HYGGE HEJSA!
|
Til top |
|
|
Pihl Forum Bruger

|
Sendt: 26 Marts 2007 kl. 08:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
rockforlife skrev:
God morgen herfra |
|
|
Jeg indrømmer at det kan virke umuligt, nærmest absurd, at bruge en så lille og billig forstærker på et højttaler sæt af denne pris og størelse
Men det virker sq! og det virker godt, højttalerne har en følsomhed på ca. 93db., hvilket bekommer den lille fint!
Mit indtryk ang. lyden er vel at jeg nærmest var målløs, første gang jeg satte den til, det kan være lidt svært at acceptere at der kan komme så
meget vellyd ud af en så billig lille kasse. Måske skulle man bygge den ind i et fancy kabinet?! Mulighederne er mange for at modificere den lille sag. __________________ Hilsen Pihl
|
Til top |
|
|
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
|
Sendt: 26 Marts 2007 kl. 08:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pihl skrev:
rockforlife skrev:
God morgen herfra
|
|
|
Jeg indrømmer at det kan virke umuligt, nærmest absurd, at bruge en så lille og billig forstærker på et højttaler sæt af denne pris og størelse Men det virker sq! og det virker godt, højttalerne har en følsomhed på ca. 93db., hvilket bekommer den lille fint! Mit indtryk ang. lyden er vel at jeg nærmest var målløs, første gang jeg satte den til, det kan være lidt svært at acceptere at der kan komme så meget vellyd ud af en så billig lille kasse. Måske skulle man bygge den ind i et fancy kabinet?! Mulighederne er mange for at modificere den lille sag. |
|
|
Jeg har jo også en. Og måtte dagen efter jeg modtog den, straks bestille en til      __________________ HYGGE HEJSA!
|
Til top |
|
|
HOLBERG Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1987
|
Sendt: 26 Marts 2007 kl. 09:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey Pihl !
Tillykke med den bette fætter. Lyder som om det gamle ordsprog "Hellere lille og vågen, end stor og doven" kommer til sin ret i dette tilfælde
BTW nice setup 
__________________ De bedste hilsner
Holberg
|
Til top |
|
|
Pihl Forum Bruger

|
Sendt: 26 Marts 2007 kl. 12:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
HOLBERG skrev:
Hey Pihl !
Tillykke med den bette fætter. Lyder som om det gamle ordsprog "Hellere lille og vågen, end stor og doven" kommer til sin
ret i dette tilfælde
BTW nice setup 
|
|
|
Hej Holberg
Tak for roserne  Det er altså lidt underligt med denne ille fætter, alle der har højttalere der er en relativt men belastning, burde prøve den, jeg
siger selvfølgelig ikke at den er high end, det er den (nok) ikke, men at man kan få så god lyd til UNDER 1000 kr. er i mine øje sentationelt  Med
tiden kommer beovet sikkert for igen at få en "stor" forstærker, den tid den sorg og så kan den lille Trends bruges til andre sjove ting __________________ Hilsen Pihl
|
Til top |
|
|
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
|
Sendt: 26 Marts 2007 kl. 12:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pihl skrev:
HOLBERG skrev:
Hey Pihl !
Tillykke med den bette fætter. Lyder som om det gamle ordsprog "Hellere lille og vågen, end stor og doven" kommer til sin ret i dette tilfælde
BTW nice setup 
|
|
|
Hej Holberg
Tak for roserne Det er altså lidt underligt med denne ille fætter, alle der har højttalere der er en relativt men belastning, burde prøve den, jeg siger selvfølgelig ikke at den er high end, det er den (nok) ikke, men at man kan få så god lyd til UNDER 1000 kr. er i mine øje sentationelt Med tiden kommer beovet sikkert for igen at få en "stor" forstærker, den tid den sorg og så kan den lille Trends bruges til andre sjove ting  |
|
|
Prøv med biamping. Jeg skal selv snart prøve, og det må alt andet lige, give bedre arbejdsbetingelser på ens højttalere, og dermed er der også grundlag til bedre gengivelse  __________________ HYGGE HEJSA!
|
Til top |
|
|
Pihl Forum Bruger

|
Sendt: 26 Marts 2007 kl. 13:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
rockforlife skrev:
Pihl skrev:
HOLBERG skrev:
Hey Pihl !
Tillykke med den bette fætter. Lyder som om det gamle ordsprog "Hellere lille og vågen, end stor og doven" kommer til sin
ret i dette tilfælde
BTW nice setup 
|
|
|
Hej Holberg Tak for roserne Det er altså lidt underligt med denne ille fætter, alle der har højttalere der er en relativt men
belastning, burde prøve den, jeg siger selvfølgelig ikke at den er high end, det er den (nok) ikke, men at man kan få så god lyd til UNDER 1000
kr. er i mine øje sentationelt Med tiden kommer beovet sikkert for igen at få en "stor" forstærker, den tid den sorg og så kan den lille Trends
bruges til andre sjove ting  |
|
|
Prøv med biamping. Jeg skal selv snart prøve, og det må alt andet lige, give bedre arbejdsbetingelser på ens højttalere, og dermed er der
også grundlag til bedre gengivelse  |
|
|
Hej Rock
Mine Ayon er kun til SW! måske skal der prøves at køre 2 som "monoblokke" __________________ Hilsen Pihl
|
Til top |
|
|
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
|
Sendt: 26 Marts 2007 kl. 13:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pihl skrev:
rockforlife skrev:
Pihl skrev:
HOLBERG skrev:
Hey Pihl !
BTW nice setup 
|
|
|
Hej Holberg Tak for roserne Det er altså lidt underligt med denne ille fætter, alle der har højttalere der er en relativt men belastning, burde prøve den, jeg siger selvfølgelig ikke at den er high end, det er den (nok) ikke, men at man kan få så god lyd til UNDER 1000 kr. er i mine øje sentationelt Med tiden kommer beovet sikkert for igen at få en "stor" forstærker, den tid den sorg og så kan den lille Trends bruges til andre sjove ting  |
|
|
Prøv med biamping. Jeg skal selv snart prøve, og det må alt andet lige, give bedre arbejdsbetingelser på ens højttalere, og dermed er der også grundlag til bedre gengivelse 
|
|
|
Hej Rock
Mine Ayon er kun til SW! måske skal der prøves at køre 2 som "monoblokke"  |
|
|
Det KAN måske lade sig give sig Jeg er selv ved at undersøge sagen.... __________________ HYGGE HEJSA!
|
Til top |
|
|
Pihl Forum Bruger

|
Sendt: 26 Marts 2007 kl. 18:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
rockforlife skrev:
Pihl skrev:
rockforlife skrev:
Pihl skrev:
HOLBERG skrev:
Hey Pihl !
ret i dette tilfælde
BTW nice setup 
|
|
|
Hej Holberg Tak for roserne Det er altså lidt underligt med denne ille fætter, alle der har højttalere der er en relativt men
belastning, burde prøve den, jeg siger selvfølgelig ikke at den er high end, det er den (nok) ikke, men at man kan få så god lyd til UNDER 1000
kr. er i mine øje sentationelt Med tiden kommer beovet sikkert for igen at få en "stor" forstærker, den tid den sorg og så kan den lille Trends
bruges til andre sjove ting  |
|
|
Prøv med biamping. Jeg skal selv snart prøve, og det må alt andet lige, give bedre arbejdsbetingelser på ens højttalere, og dermed er der
også grundlag til bedre gengivelse 
|
|
|
Hej Rock Mine Ayon er kun til SW! måske skal der prøves at køre 2 som "monoblokke"  |
|
|
Det KAN måske lade sig give sig Jeg er selv ved at undersøge sagen.... |
|
|
Der er angivet en metode på deres hjemmeside, men Karsten fra Studio Sound siger at det ikkke er ægte "bridgeing" __________________ Hilsen Pihl
|
Til top |
|
|
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
|
Sendt: 26 Marts 2007 kl. 19:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror bare jeg vil køre med bi-amping til at starte med. En bette stereo Trends til hver kanal. Det må sguda være det rene guf __________________ HYGGE HEJSA!
|
Til top |
|
|
Pihl Forum Bruger

|
Sendt: 27 Marts 2007 kl. 08:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
rockforlife skrev:
Jeg tror bare jeg vil køre med bi-amping til at starte med. En bette stereo Trends til hver kanal. Det må sguda være det rene
guf |
|
|
 klart, jeg gjorde det også hvis muighedden bød sig __________________ Hilsen Pihl
|
Til top |
|
|
Pihl Forum Bruger

|
Sendt: 27 Marts 2007 kl. 08:44 | IP-adresse registreret
|
|
|