Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 03:40   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Fiskens stereo - nu med Thorens! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
chillipepper
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Marts 2006
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Sendt: 30 August 2007 kl. 14:37 | IP-adresse registreret  

hej fisk

det er da en dejlig pladespiller du har fået der og tilykke med plade købet man kan sgu godt være lidt heldig en gangimellem jeg har selv været lidt heldig på loppe market sad og rodet i en kasse lper og fandt for en 50kronsedel, ham der stod og tog i mod penge mente at jeg lige sågodt kunde tage hele kassen for en hund så han ikke skulde slæbe dem med hjem igen

jeg tror ikke at market er ved at gå i stå jeg tror bare at flere får tømt lofted og sælger ud

Sveske
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 31 August 2007 kl. 13:40 | IP-adresse registreret  

Markedet er beestemt ikke ved at gå i stå - det er nærmest kun lige kommet i gang!

Guide til billedupload
Til top Vis Sveske's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sveske

Den Blå Fisk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 December 2006
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 31 August 2007 kl. 15:39 | IP-adresse registreret  

Ja, det er også det, der undrer mig. 5 minutters tilfældig støven rundt lige før lukketid og - vupti - jeg er den glade ejer af et par håndfulde gode plader, der er stort set uden en ridse.

Og det nu hvor selv Bilka har pladespillere til salg.  (Eller var det i reklamen fra Føtex, jeg så det? Never mind!)

Så du har nok ret Sveske. Det er på vej op, men er åbenbart ikke slået igennem på Indre Nørrebro endnu. De har også andre ting at se til. Finde et nyt ungdomshus osv.....

Til top Vis Den Blå Fisk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Den Blå Fisk

Den Blå Fisk
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 September 2007 kl. 08:38 | IP-adresse registreret  

Har dags dato taget en tung beslutning. Sælger ud af det meste af kronjuvelerne og nedgraderer kraftigt i en periode af forskellige årsager. Nedjusterer samtidig min gøren og laden på H4A, indtil jeg kommer på banen med noget seriøst grej igen (men I slipper nok ikke helt for mig).

Til top Vis Den Blå Fisk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Den Blå Fisk

Sveske
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 September 2007 kl. 00:55 | IP-adresse registreret  

Gælder det også på vinylsiden?

Guide til billedupload

rockforlife
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 18 Juli 2005
Lokalitet: Jylland
Sendt: 09 September 2007 kl. 06:29 | IP-adresse registreret  

Den Blå Fisk skrev:

Har dags dato taget en tung beslutning. Sælger ud af det meste af kronjuvelerne og nedgraderer kraftigt i en periode af forskellige årsager. Nedjusterer samtidig min gøren og laden på H4A, indtil jeg kommer på banen med noget seriøst grej igen (men I slipper nok ikke helt for mig).

Jeg har det på samme måde. Skal vi lave en klub?

Den Blå Fisk
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 September 2007 kl. 07:13 | IP-adresse registreret  

Sveske skrev:
Gælder det også på vinylsiden?

Nej! Pladespilleren står i kælderen og venter på bedre tider. Den skal ikke sælges. Sælger "kun" de ting, som jeg relativt nemt vil kunne finde og købe tilsvarende om et par år.

Heldigvis skyldes nedgraderingen ikke økonomiske problemer, så jeg kan tillade mig at være selektiv.

Den Blå Fisk
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 September 2007 kl. 07:23 | IP-adresse registreret  

rockforlife skrev:
[QUOTE=Den Blå Fisk]

Jeg har det på samme måde. Skal vi lave en klub?

En klub for folk med reoler købt i Jysk og 1000 kr minianlæg fra Elgiganten?  No-fi-for-all.dk?  Så kunne vi diskutere f.eks. om reolhøjttalere lyder bedst ved siden af Lademann eller Dan Brown?

Sveske
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 September 2007 kl. 12:16 | IP-adresse registreret  

åh nej dog, hvad er det, der sker?? Verden er af lave! Nå, så længe det ikke er af økonomiske årsager, så er det vel til at acceptere. Det er så sørgeligt at høre om folk, der har solgt deres anlæg for en slik for så af fortryde det grumme, når de ikke kan få det tilsvarende igen fem år efter.

Guide til billedupload

Den Blå Fisk
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 September 2007 kl. 15:08 | IP-adresse registreret  

Sveske skrev:
åh nej dog, hvad er det, der sker?? Verden er af lave! Nå, så længe det ikke er af økonomiske årsager, så er det vel til at acceptere. Det er så sørgeligt at høre om folk, der har solgt deres anlæg for en slik for så af fortryde det grumme, når de ikke kan få det tilsvarende igen fem år efter.

Jeg gør det af pladshensyn. Kan simpelthen ikke få l..... til at lyde ordentligt i den lejlighed vi er flyttet i. Stuen er for lille og jeg gider ikke være frustreret over det længere. Vi flytter til noget større (igen, for denne er også større end den gamle! Det er bare stuen, der er mindre) snarest, men det koster alt sammen penge og tager tid, så der går sandsynligvis et års tid eller to.

I mellemtiden kan jeg så lige så godt sælge dele af anlægget i stedet for at have det til at samle støv i kælderen. Så kan andre i det mindste få glæde af det. Og jeg sælger det bestemt ikke for en slik. Kan jeg ikke få en rimelig pris for det, bliver det her!

Sveske
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 September 2007 kl. 18:56 | IP-adresse registreret  

Åha dog, det var lange udsigter. Men jeg håber, det lader sig gøre i det nye hjem!

Guide til billedupload

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 4
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes