Emne: Miller & kreisel lukket ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
Otto J Branchemedlem

Dynaudio
Bruger siden: 04 Marts 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3050
|
| Sendt: 04 Marts 2007 kl. 14:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har netop talt med importøren, og status er at fabrikken i USA, hvor de dyreste serier er blevet produceret, er lukket, mens fabrikken i Kina, der har produceret de mindre serier, fortsætter produktionen. Hvorvidt produktionen af de dyreste serier nedlægges eller flyttes, er tilsyneladende ikke endeligt besluttet, det er i hvert fald ikke noget der kunne oplyses. Mht. reparationer, har importøren sørget for tilstrækkeligt reservedelslager, så det burde ikke give problemer. __________________ Otto Jørgensen, Dynaudio A/S
|
| Til top |
|
| |
Gerdes Forum Bruger


Bruger siden: 10 April 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1408
|
| Sendt: 19 Marts 2007 kl. 12:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
AV Precision skrev:
|
Jeg har netop talt med importøren, og status er at fabrikken i USA, hvor de dyreste serier er blevet produceret, er lukket, mens fabrikken i Kina, der har produceret de mindre serier, fortsætter produktionen. Hvorvidt produktionen af de dyreste serier nedlægges eller flyttes, er tilsyneladende ikke endeligt besluttet, det er i hvert fald ikke noget der kunne oplyses. Mht. reparationer, har importøren sørget for tilstrækkeligt reservedelslager, så det burde ikke give problemer.
|
|
|
Jeg har lige været i kontakt med en forhandler i DK omkring 750-serien som jeg har luret på. Forhandleren oplyser, at produktionen er flyttet til Kina og at prisen burde blive en smule lavere end tidligere. Så hvis jeg fortsat kan få mig det fede grej, som jeg har udset mig er jeg glad . __________________ Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
|
| Til top |
|
| |
p.las Forum Bruger


Bruger siden: 12 Marts 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1271
|
| Sendt: 19 Marts 2007 kl. 20:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gerdes skrev:
AV Precision skrev:
|
Jeg har netop talt med importøren, og status er at fabrikken i USA, hvor de dyreste serier er blevet produceret, er lukket, mens fabrikken i Kina, der har produceret de mindre serier, fortsætter produktionen. Hvorvidt produktionen af de dyreste serier nedlægges eller flyttes, er tilsyneladende ikke endeligt besluttet, det er i hvert fald ikke noget der kunne oplyses. Mht. reparationer, har importøren sørget for tilstrækkeligt reservedelslager, så det burde ikke give problemer.
|
|
|
Jeg har lige været i kontakt med en forhandler i DK omkring 750-serien som jeg har luret på. Forhandleren oplyser, at produktionen er flyttet til Kina og at prisen burde blive en smule lavere end tidligere. Så hvis jeg fortsat kan få mig det fede grej, som jeg har udset mig er jeg glad .
|
|
|
hvis det udelukkende er ss vil du få dig et sæt ht som simpelhen spiller fantasisk.De er meget dynamiske, men det som de gør suverent godt er intrigreringen mellem alle højtalerne
|
| Til top |
|
| |
Gerdes Forum Bruger


Bruger siden: 10 April 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1408
|
| Sendt: 20 Marts 2007 kl. 21:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
p.las skrev:
|
hvis det udelukkende er ss vil du få dig et sæt ht som simpelhen spiller fantasisk.De er meget dynamiske, men det som de gør suverent godt er intrigreringen mellem alle højtalerne
|
|
|
Jep, skal udelukkende bruges til surround sound i det dertil indrettede værelse. __________________ Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
|
| Til top |
|
| |
|
|
Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg. Dette emne er lukket.
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|