Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 23:02   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Miller & kreisel lukket (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Otto J
Branchemedlem
Branchemedlem

Dynaudio

Bruger siden: 04 Marts 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3050
Sendt: 04 Marts 2007 kl. 14:11 | IP-adresse registreret  

Jeg har netop talt med importøren, og status er at fabrikken i USA, hvor de dyreste serier er blevet produceret, er lukket, mens fabrikken i Kina, der har produceret de mindre serier, fortsætter produktionen. Hvorvidt produktionen af de dyreste serier nedlægges eller flyttes, er tilsyneladende ikke endeligt besluttet, det er i hvert fald ikke noget der kunne oplyses. Mht. reparationer, har importøren sørget for tilstrækkeligt reservedelslager, så det burde ikke give problemer.



__________________
Otto Jørgensen, Dynaudio A/S
Til top Vis Otto J's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Otto J
 
Gerdes
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 April 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 1408
Sendt: 19 Marts 2007 kl. 12:58 | IP-adresse registreret  

AV Precision skrev:

Jeg har netop talt med importøren, og status er at fabrikken i USA, hvor de dyreste serier er blevet produceret, er lukket, mens fabrikken i Kina, der har produceret de mindre serier, fortsætter produktionen. Hvorvidt produktionen af de dyreste serier nedlægges eller flyttes, er tilsyneladende ikke endeligt besluttet, det er i hvert fald ikke noget der kunne oplyses. Mht. reparationer, har importøren sørget for tilstrækkeligt reservedelslager, så det burde ikke give problemer.

Jeg har lige været i kontakt med en forhandler i DK omkring 750-serien som jeg har luret på. Forhandleren oplyser, at produktionen er flyttet til Kina og at prisen burde blive en smule lavere end tidligere. Så hvis jeg fortsat kan få mig det fede grej, som jeg har udset mig er jeg glad .



__________________
Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
Til top Vis Gerdes's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gerdes
 
p.las
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Marts 2005
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1271
Sendt: 19 Marts 2007 kl. 20:27 | IP-adresse registreret  

Gerdes skrev:
AV Precision skrev:

Jeg har netop talt med importøren, og status er at fabrikken i USA, hvor de dyreste serier er blevet produceret, er lukket, mens fabrikken i Kina, der har produceret de mindre serier, fortsætter produktionen. Hvorvidt produktionen af de dyreste serier nedlægges eller flyttes, er tilsyneladende ikke endeligt besluttet, det er i hvert fald ikke noget der kunne oplyses. Mht. reparationer, har importøren sørget for tilstrækkeligt reservedelslager, så det burde ikke give problemer.

Jeg har lige været i kontakt med en forhandler i DK omkring 750-serien som jeg har luret på. Forhandleren oplyser, at produktionen er flyttet til Kina og at prisen burde blive en smule lavere end tidligere. Så hvis jeg fortsat kan få mig det fede grej, som jeg har udset mig er jeg glad .

hvis det udelukkende er ss vil du få dig et sæt ht som simpelhen spiller fantasisk.De er meget dynamiske, men det som de gør suverent godt er intrigreringen mellem alle højtalerne

Til top Vis p.las's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af p.las
 
Gerdes
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 April 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 1408
Sendt: 20 Marts 2007 kl. 21:54 | IP-adresse registreret  

p.las skrev:

hvis det udelukkende er ss vil du få dig et sæt ht som simpelhen spiller fantasisk.De er meget dynamiske, men det som de gør suverent godt er intrigreringen mellem alle højtalerne

Jep, skal udelukkende bruges til surround sound i det dertil indrettede værelse.



__________________
Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
Til top Vis Gerdes's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gerdes
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes