| Sendt: 12 Marts 2007 kl. 10:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Well, nu har jeg haft skærmen et par dage, og jeg beholder den. Med andre ord er jeg fint tilfreds.
I går så jeg Brøndby-Farum og jeg havde en fin oplevelse med det. De vildeste panoreringer er selvfølgelig ikke på højde med mit gamle CRT, men i taget i batragtning hvordan setuppet elles tager sig ud, er det en lille pris at betale.
Det er mit første TV i 16/9 format, så jeg skal lige vænne mig til at skulle justere billedet, da jeg ikke gider kigge på fede chicks altid. I TVet er der en funktion til justering af billedet der hedder "Smart" - Jeg synes jeg skal lave om hver gang TVet vælger, så hvor smart lige denne funktion ved jeg ikke. Anyways er det hurtigt lige at rette, så det kan jeg fint leve med.
Jeg kan se der er flere der nævner at fjernbetjeningen er meget retningsfølsom - jeg oplever faktisk ikke det problem? Har i andre prøvet at skifte batterier?
Da jeg ikke har ejet andre fladskærme vil jeg ikke her begynde at lovprise hvor fantastisk billedet står og hvor sort, sort er mm. for det hr jeg ganske enkelt ikke forudsætning for men alt i alt kan jeg kun anbefale TVet - Til prisen mener jeg i hvert tilfælde at det er et hit __________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|