Tilbage til HIFI4ALL.DK 4. juni 2026 | 14:36   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Sony kdl 32 u 2000 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
musashi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 10 Marts 2007 kl. 13:14 | IP-adresse registreret  

Wup - et styk i hus

Har lige sat det til, og ved første øjekast ser det rigtig fint ud. Kan se, der er lidt rendering i kanterne på tegnefilm, men der er vel lidt indstillingshalløj der lige skal kigges på.

Jeg tror skisme, det lige er det rigtige køb for mig.

Jeg skal nok vende tilbage med flere indtryk, når jeg har kigget lidt mere indgårende på det.

:-) musashi

Til top Vis musashi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af musashi

musashi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 11 Marts 2007 kl. 09:40 | IP-adresse registreret  

Har kigget lidt mer epå den nu.

Efter min mening er der tale om et rigtig godt køb. Jeg synes der er en fin farvegengivelse, selv her efter relativ kort tid til, at få indstillet skærmen. Den fylder en lille smule i meget klare farver, men ikke noget det decideret forstyrre. Den store test som jeg skulle igennem. En fodboldkamp - Jeg synes faktisk den klare det meget flot, Det er stort set ingen slør/skygger. Den bliver dog en smule uskarp ved de meget hurtigere panoreringer.

En ekelt minus eller to kan man jo finde. Det eneste der lige nu springer over på minussiden, er fjernbetjeningen. Signalet er ikke så kraftigt, så man skal peje lige på "øjet". Til at leve med i den samlede oplevelse.

musashi

Til top Vis musashi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af musashi

jkjaers
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 12 Marts 2007 kl. 10:31 | IP-adresse registreret  

Well, nu har jeg haft skærmen et par dage, og jeg beholder den. Med andre ord er jeg fint tilfreds.

I går så jeg Brøndby-Farum og jeg havde en fin oplevelse med det. De vildeste panoreringer er selvfølgelig ikke på højde med mit gamle CRT, men i taget i batragtning hvordan setuppet elles tager sig ud, er det en lille pris at betale.

Det er mit første TV i 16/9 format, så jeg skal lige vænne mig til at skulle justere billedet, da jeg ikke gider kigge på fede chicks altid. I TVet er der en funktion til justering af billedet der hedder "Smart" - Jeg synes jeg skal lave om hver gang TVet vælger, så hvor smart lige denne funktion ved jeg ikke. Anyways er det hurtigt lige at rette, så det kan jeg fint leve med.

Jeg kan se der er flere der nævner at fjernbetjeningen er meget retningsfølsom - jeg oplever faktisk ikke det problem? Har i andre prøvet at skifte batterier?

Da jeg ikke har ejet andre fladskærme vil jeg ikke her begynde at lovprise hvor fantastisk billedet står og hvor sort, sort er mm. for det hr jeg ganske enkelt ikke forudsætning for men alt i alt kan jeg kun anbefale TVet - Til prisen mener jeg i hvert tilfælde at det er et hit

"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
Til top Vis jkjaers's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jkjaers

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes