Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 18:10   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Køb af brugte højttalere (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Mastervol
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 12 Marts 2007 kl. 15:09 | IP-adresse registreret  

Jacob Andersen skrev:

OK! DLS R 60!

Jeg er ret hurtig på aftrækkeren når det gældeer køb :D

Men hvordan passer mit nuværende anlæg med DLS R 60? (NAD 216 THX + NAD 1000 (meget gammel forforstærker) + NAD C541i). Er det godt nok til den "ærlige" lydgengivelse, I synes DLS´en har (og som jeg eftersøger)?

Og vil det stadig gå, hvis jeg nedgraderer forstærkeren lidt - fx til en NAD 214?

V.h. Jacob

DLS R60 spiller uhyre nautralt og meget åbent. Den har en dejlig mellemtone, god fast bas og er meget dynamisk af sådan en lille højttaler at være. Men selvom den er ret detaljeret, er det ikke en højttaler der kommer til at lyde skidt hvis udstyret ikke helt matcher den. Det er en af dens store forcer, den kan spille godt med billigt udstyr, men kan samtidig sagtens følge med hvis man opgraderer udstyret.

Derfor vil jeg sige at den passer til langt de fleste systemer, men jeg synes da du skal låne et par hjem og lytte til dem derhjemme.

Til top Vis Mastervol's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mastervol

Kjeldsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 12 Marts 2007 kl. 15:22 | IP-adresse registreret  

Minipod er ikke kun design. Ud af de 4000 kr et sæt koster fra nyt, vil jeg vurdere de 500 kr. til at være design. Subben er dog en anden snak. Den er voldsomt overprissat, omend ganske vellydende.

En minipod spiller klart bedre en Dalis Blue serie (som jeg iøvrigt ikke regner for noget særligt).

Der er nu heller ikke B&W enheder i Pod's, der er mange år siden det forholdt sig sådan.

Et par Minipod, med en Dali SWA12 eller endnu bedre noget tilsvarende fra Audiopro, vil gøre lykke. En anden fin lille højttaler, er Dali Scepter, der vil gør det rigtigt godt sammen med en god Sub.

Til top Vis Kjeldsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kjeldsen

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes