| Sendt: 09 Marts 2007 kl. 18:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm, brænder det forstærkeren af ved det, troede ikke. Men er det optisk ligeså godt. Og er der ikke forskel på de kabler?
__________________ www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=25820&KW=AndersDGP
|