Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. juni 2026 | 09:46   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Pokkers...Avalon... (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 6
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
MC955
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 07 August 2006
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Sendt: 12 Marts 2007 kl. 22:41 | IP-adresse registreret  

Neeper skrev:

Og jeg vil da lige indskyde, at jeg godt kender Avalon, og de er da bestemt af langt højere klasse, både visuelt og rent teknisk end alt andet man kan købe nede i den butik...

Men den mindste koster 2,5 gange så meget som mine, så lad os da håbe at de lyder bedre...

Håbe er jo åbenbart det eneste man kan, da man i følge InCore ikke skal gi' nye mærker en chance...

Hov skulle dine ikke koste 14000$ ?, med et bliver de ligeså dyre .

Men så må du jo lave en shop der kan sælge alt det du mener der er bedre, så kom du bare igang.

Til top Vis MC955's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MC955

Neeper
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske

Bruger siden: 11 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 12 Marts 2007 kl. 22:45 | IP-adresse registreret  

MC955 skrev:
Neeper skrev:

Og jeg vil da lige indskyde, at jeg godt kender Avalon, og de er da bestemt af langt højere klasse, både visuelt og rent teknisk end alt andet man kan købe nede i den butik...

Men den mindste koster 2,5 gange så meget som mine, så lad os da håbe at de lyder bedre...

Håbe er jo åbenbart det eneste man kan, da man i følge InCore ikke skal gi' nye mærker en chance...

Men så må du jo lave en shop der kan sælge alt det du mener der er bedre, så kom du bare igang.

Nej, de kommer nok op på 16 - 17.000 US$ på eksportmarkederne... Sådan er det jo, du ved jo hvor meget distributører og forhandlere tjener, så det kommer vel ikke bag på dig..?

Og jeg er ikke købmand, det er der andre der er meget bedre til end jeg...

Til top Vis Neeper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Neeper Besøg Neeper's Websted

MC955
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 07 August 2006
Lokalitet: Odense
Sendt: 12 Marts 2007 kl. 22:55 | IP-adresse registreret  

Neeper skrev:
MC955 skrev:
Neeper skrev:

Nej, de kommer nok op på 16 - 17.000 US$ på eksportmarkederne... Sådan er det jo, du ved jo hvor meget distributører og forhandlere tjener, så det kommer vel ikke bag på dig..?

Og jeg er ikke købmand, det er der andre der er meget bedre til end jeg...

så kommer de op i en pris hvor man kan gå to nummer op i avalon.

Købmand er man også i højgrad når man laver hifi.

Du vil gerne snakke om penge heletiden har du ondt et sted ?, du har selv været flere steder, fik du ikke løn $ eller fik du bananer i løn, skulle man næsten tro.

Til top Vis MC955's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MC955

MortenB
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. TRX850

Bruger siden: 13 December 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 12 Marts 2007 kl. 23:05 | IP-adresse registreret  

Neeper skrev:
TRX850 skrev:
Neeper skrev:

Kim, nu synes jeg lige du skal stoppe med at referere mig for noget jeg hverken har skrevet, eller antydet. OK!?

Hej Morten

Hvad er så det her:

"Som tidligere Avalon ejer af den lille tovejs ''Avatar'' og senere den store tre vejs ''Radian HC'' ved jeg da godt, hvad jeg ville vælge, hvis jeg fik muligheden for at vælge mellem Avalon og dine..."

Dermed siger du da, at du aldrig ville gi' mine en chance, også uden at have hørt dem, for du kender jo Avalon...

Jeg kan altså ikke tolke dine udtalelser anderledes, og jeg er da oprigtigt forundret over du ser sådan på tingene...

Mvh Kim

''... og dine (som jeg ikke har hørt)...''

Stop nu Kim, du har vel set henstillingen fra Bjarke/Admin herover? Jeg er ret enig med ham i henstillingen, og svarer derfor ikke på yderligere om dine tolkninger af mine indlæg... Læs mine indlæg igen, og du vil erfare, at jeg faktisk har givet dig medhold

Det er en Avalon tråd, ikke en Neeper tråd, så tilbage på Avalon sporet!

Hilsen,
Morten

Til top Vis MortenB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MortenB

Neeper
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske

Sendt: 12 Marts 2007 kl. 23:17 | IP-adresse registreret  

MC955 skrev:

så kommer de op i en pris hvor man kan gå to nummer op i avalon

Hvis det nu er US$ 17.000 det modsvare DKK 98.600,-

Koster de omtalte Avalon ikke 99.000,-?

Nu kommer mine aldrig op på den pris herhjemme... Der er jo ikke transport, told og distributør avancer på for mit vedkommende herhjemme...

Mvh Kim

Til top Vis Neeper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Neeper Besøg Neeper's Websted

Neeper
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske

Sendt: 12 Marts 2007 kl. 23:23 | IP-adresse registreret  

TRX850 skrev:
Neeper skrev:
TRX850 skrev:
Neeper skrev:

Kim, nu synes jeg lige du skal stoppe med at referere mig for noget jeg hverken har skrevet, eller antydet. OK!?

Hej Morten

Hvad er så det her:

"Som tidligere Avalon ejer af den lille tovejs ''Avatar'' og senere den store tre vejs ''Radian HC'' ved jeg da godt, hvad jeg ville vælge, hvis jeg fik muligheden for at vælge mellem Avalon og dine..."

Dermed siger du da, at du aldrig ville gi' mine en chance, også uden at have hørt dem, for du kender jo Avalon...

Jeg kan altså ikke tolke dine udtalelser anderledes, og jeg er da oprigtigt forundret over du ser sådan på tingene...

Mvh Kim

''... og dine (som jeg ikke har hørt)...''

Stop nu Kim, du har vel set henstillingen fra Bjarke/Admin herover? Jeg er ret enig med ham i henstillingen, og svarer derfor ikke på yderligere om dine tolkninger af mine indlæg... Læs mine indlæg igen, og du vil erfare, at jeg faktisk har givet dig medhold

Det er en Avalon tråd, ikke en Neeper tråd, så tilbage på Avalon sporet!

Hilsen,
Morten

Øhh... Jamen så kan jeg åbenbart slet ikke forstå dansk... Man ja, lad den nu bare ligge her...

Det var vassago klubben selv, det rodede mig, og andre, ind i denne tråd... Jeg ville for alt i verden ønske, at jeg kunne blive holdt uden for disse, "se der kom en papkasse" tråde...

Mvh Kim

king
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Montør i Fona - 3/3 advarsler

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 13 Marts 2007 kl. 05:53 | IP-adresse registreret  

Kim - kan du ikke lige skrive hvad du mener med (Vassago Klubben) navne ?

Og ang... det med  "se der kom en papkasse" ... så bliver det jo nok svært med Neeper Acoustics ....

Vi kunne jo også skrive ( Coming soon... måske... en papkasse fra Neeper Acoustics)

Til top Vis king's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af king

Neeper
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske

Sendt: 13 Marts 2007 kl. 06:08 | IP-adresse registreret  

Hej King

Med vassago klubben mener jeg, de kunder der, som dig, laver en masse indlæg her på siden, om de produkter jensen forhandler... Vassago er da mere en "klub", end Hi-Fi klubben for eksempel er...

Og med "se det kom en papkasse" tråde, så mener jeg tråde som denne...

I gamle dage, ville denne tråd jo være startet af jensen selv, med et billede af en papkasse, og så ville tråden udvikle sig til det som denne er... Nu er tråden ikke startet af jensen, men derimod af en af hans kunder, da han jo ikke selv må det mere...

Mvh Kim

king
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Montør i Fona - 3/3 advarsler

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 13 Marts 2007 kl. 06:15 | IP-adresse registreret  

Hvis du begynder og sælge dine (top tunet Avance HTer) så kan du måske også være heldig at se disse tråde  

Ps. de Hter du havde med på KTmesse - de lød sku som en top tunet Avance HTer .... syntes jeg

Kan dine Hter også spille musik med andet en GamuT amp og GamuT CDer ? hvad har du prøvet dem med ?

Til top Vis king's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af king

Zorglub
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 13 Marts 2007 kl. 08:24 | IP-adresse registreret  

Jeg skrev det, Bjarke skrev det. I hørte ikke efter. Nu er tråden lukket.
Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 6
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes