Emne: Pokkers...Avalon... ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
MC955 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 07 August 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 828
|
| Sendt: 12 Marts 2007 kl. 22:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neeper skrev:
|
Og jeg vil da lige indskyde, at jeg godt kender Avalon, og de er da bestemt af langt højere klasse, både visuelt og rent teknisk end alt andet man kan købe nede i den butik... 
Men den mindste koster 2,5 gange så meget som mine, så lad os da håbe at de lyder bedre...
Håbe er jo åbenbart det eneste man kan, da man i følge InCore ikke skal gi' nye mærker en chance...
|
|
|
Hov skulle dine ikke koste 14000$ ?, med et bliver de ligeså dyre .
Men så må du jo lave en shop der kan sælge alt det du mener der er bedre, så kom du bare igang.
__________________ Ejer af vassagohifi.com.
Impotør af
Audia flight. audio aero. Avid. Avalon. Dynavector. Eera. Focus Audio. Graaf. Rogue Audio. Velodyne. VPI. Vienna. Stockfisch-Records. Yter cables. Pass Labs.
|
| Til top |
|
| |
Neeper Lukket konto

Lukket efter eget ønske
Bruger siden: 11 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 762
|
| Sendt: 12 Marts 2007 kl. 22:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
MC955 skrev:
Neeper skrev:
|
Og jeg vil da lige indskyde, at jeg godt kender Avalon, og de er da bestemt af langt højere klasse, både visuelt og rent teknisk end alt andet man kan købe nede i den butik... 
Men den mindste koster 2,5 gange så meget som mine, så lad os da håbe at de lyder bedre...
Håbe er jo åbenbart det eneste man kan, da man i følge InCore ikke skal gi' nye mærker en chance...
|
|
|
Men så må du jo lave en shop der kan sælge alt det du mener der er bedre, så kom du bare igang.
|
|
|
Nej, de kommer nok op på 16 - 17.000 US$ på eksportmarkederne... Sådan er det jo, du ved jo hvor meget distributører og forhandlere tjener, så det kommer vel ikke bag på dig..?
Og jeg er ikke købmand, det er der andre der er meget bedre til end jeg...
|
| Til top |
|
| |
MC955 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 07 August 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 828
|
| Sendt: 12 Marts 2007 kl. 22:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neeper skrev:
MC955 skrev:
Neeper skrev:
|
|
|
|
|
|
|
Nej, de kommer nok op på 16 - 17.000 US$ på eksportmarkederne... Sådan er det jo, du ved jo hvor meget distributører og forhandlere tjener, så det kommer vel ikke bag på dig..?
Og jeg er ikke købmand, det er der andre der er meget bedre til end jeg...
|
|
|
så kommer de op i en pris hvor man kan gå to nummer op i avalon.
Købmand er man også i højgrad når man laver hifi.
Du vil gerne snakke om penge heletiden har du ondt et sted ?, du har selv været flere steder, fik du ikke løn $ eller fik du bananer i løn, skulle man næsten tro. __________________ Ejer af vassagohifi.com.
Impotør af
Audia flight. audio aero. Avid. Avalon. Dynavector. Eera. Focus Audio. Graaf. Rogue Audio. Velodyne. VPI. Vienna. Stockfisch-Records. Yter cables. Pass Labs.
|
| Til top |
|
| |
MortenB Forum Bruger

Tidl. TRX850
Bruger siden: 13 December 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 965
|
| Sendt: 12 Marts 2007 kl. 23:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neeper skrev:
TRX850 skrev:
Neeper skrev:
|
|
|
|
Kim, nu synes jeg lige du skal stoppe med at referere mig for noget jeg hverken har skrevet, eller antydet. OK!?
|
|
|
Hej Morten
Hvad er så det her:
"Som tidligere Avalon ejer af den lille tovejs ''Avatar'' og senere den store tre vejs ''Radian HC'' ved jeg da godt, hvad jeg ville vælge, hvis jeg fik muligheden for at vælge mellem Avalon og dine..."
Dermed siger du da, at du aldrig ville gi' mine en chance, også uden at have hørt dem, for du kender jo Avalon...
Jeg kan altså ikke tolke dine udtalelser anderledes, og jeg er da oprigtigt forundret over du ser sådan på tingene...
Mvh Kim
|
|
|
''... og dine (som jeg ikke har hørt)...''
Stop nu Kim, du har vel set henstillingen fra Bjarke/Admin herover? Jeg er
ret enig med ham i henstillingen, og svarer derfor ikke på yderligere om dine tolkninger af mine indlæg... Læs mine indlæg
igen, og du vil erfare, at jeg faktisk har givet dig medhold
Det er en Avalon tråd, ikke en Neeper tråd, så tilbage på Avalon sporet!
Hilsen,
Morten
|
| Til top |
|
| |
Neeper Lukket konto

Lukket efter eget ønske
|
| Sendt: 12 Marts 2007 kl. 23:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
MC955 skrev:
|
så kommer de op i en pris hvor man kan gå to nummer op i avalon
|
|
|
Hvis det nu er US$ 17.000 det modsvare DKK 98.600,-
Koster de omtalte Avalon ikke 99.000,-?
Nu kommer mine aldrig op på den pris herhjemme... Der er jo ikke transport, told og distributør avancer på for mit vedkommende herhjemme...
Mvh Kim
|
| Til top |
|
| |
Neeper Lukket konto

Lukket efter eget ønske
|
| Sendt: 12 Marts 2007 kl. 23:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
TRX850 skrev:
Neeper skrev:
TRX850 skrev:
Neeper skrev:
|
|
|
|
Kim, nu synes jeg lige du skal stoppe med at referere mig for noget jeg hverken har skrevet, eller antydet. OK!?
|
|
|
Hej Morten
Hvad er så det her:
"Som tidligere Avalon ejer af den lille tovejs ''Avatar'' og senere den store tre vejs ''Radian HC'' ved jeg da godt, hvad jeg ville vælge, hvis jeg fik muligheden for at vælge mellem Avalon og dine..."
Dermed siger du da, at du aldrig ville gi' mine en chance, også uden at have hørt dem, for du kender jo Avalon...
Jeg kan altså ikke tolke dine udtalelser anderledes, og jeg er da oprigtigt forundret over du ser sådan på tingene...
Mvh Kim
|
|
|
''... og dine (som jeg ikke har hørt)...''
Stop nu Kim, du har vel set henstillingen fra Bjarke/Admin herover? Jeg er ret enig med ham i henstillingen, og svarer derfor ikke på yderligere om dine tolkninger af mine indlæg... Læs mine indlæg igen, og du vil erfare, at jeg faktisk har givet dig medhold 
Det er en Avalon tråd, ikke en Neeper tråd, så tilbage på Avalon sporet!
Hilsen, Morten
|
|
|
Øhh... Jamen så kan jeg åbenbart slet ikke forstå dansk... Man ja, lad den nu bare ligge her...
Det var vassago klubben selv, det rodede mig, og andre, ind i denne tråd... Jeg ville for alt i verden ønske, at jeg kunne blive holdt uden for disse, "se der kom en papkasse" tråde...
Mvh Kim
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 13 Marts 2007 kl. 05:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kim - kan du ikke lige skrive hvad du mener med (Vassago Klubben) navne ?
Og ang... det med "se der kom en papkasse" ... så bliver det jo nok svært med Neeper Acoustics ....
Vi kunne jo også skrive ( Coming soon... måske... en papkasse fra Neeper Acoustics) 
|
| Til top |
|
| |
Neeper Lukket konto

Lukket efter eget ønske
|
| Sendt: 13 Marts 2007 kl. 06:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej King
Med vassago klubben mener jeg, de kunder der, som dig, laver en masse indlæg her på siden, om de produkter jensen forhandler... Vassago er da mere en "klub", end Hi-Fi klubben for eksempel er...
Og med "se det kom en papkasse" tråde, så mener jeg tråde som denne...
I gamle dage, ville denne tråd jo være startet af jensen selv, med et billede af en papkasse, og så ville tråden udvikle sig til det som denne er... Nu er tråden ikke startet af jensen, men derimod af en af hans kunder, da han jo ikke selv må det mere...
Mvh Kim
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 13 Marts 2007 kl. 06:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du begynder og sælge dine (top tunet Avance HTer) så kan du måske også være heldig at se disse tråde
Ps. de Hter du havde med på KTmesse - de lød sku som en top tunet Avance HTer .... syntes jeg
Kan dine Hter også spille musik med andet en GamuT amp og GamuT CDer ? hvad har du prøvet dem med ?
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 13 Marts 2007 kl. 08:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg skrev det, Bjarke skrev det. I hørte ikke efter. Nu er tråden lukket.
|
| Til top |
|
| |
|
|
Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg. Dette emne er lukket.
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|