Bruger siden: 23 November 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1571
Sendt: 26 Marts 2007 kl. 22:29 | IP-adresse registreret
r-l-b!,
Den rør-Sansui er bare sej. Sådan én skal en rigtig Sansui-samler ha'.
Den au-555 ikke 555A) Sansui , jeg (næsten) har byttet mig til (se ovenfor), har jeg prøvet af en enkelt gang på mine Jealvox-horn, men den var umiddelbart ikke så god som min Braun csv-13 (4 x el84) rør amp fra ca. 1960. Måske har au-555 som har været uvirksom i langtid brug for at blive spillet igennem?
Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
Sendt: 26 Marts 2007 kl. 23:19 | IP-adresse registreret
AU 555 A har lidt flere krafter end AU 555 så selvom dine Jealvox er horn med lav driftseffekt kan de sikkert godt mærker om der er autoritet bag de watt der komme fra forstærkeren og om alle omstændigheder er rør vel at foretrække i dit setup Min AU 555 A spiller i øvrigt bedst når den har fået lov at varme op en times tid. AU 111 eren vejer godt 4-5 gange så meget som AU 555A eren og er på godt det dobelste i watt - helt klart en most wanted amp jeg fandt jo min AU 555 A på genbrugsstationen så det kan jo være jeg bliver heldig med en AU 111 også - yearh right in my dreams
Jeg har en gang haft en AU 666 - jeg gad vide om de tog den ud af produktions fordi det djævlens tal ?
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
Sendt: 27 Marts 2007 kl. 21:37 | IP-adresse registreret
Når man taler om solen.... jeg har just fundet en Sansui 661 Reciever - den fortjener nok ikke betegnelsen "power", men alligevel.
Er der nogen der kender til den?
Bruger siden: 28 Februar 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 669
Sendt: 27 Marts 2007 kl. 21:46 | IP-adresse registreret
Det kunne måske være at man skulle fabrikere et par flotte sider af noget lækkert æddeltræ til min AU7700...-eller ville det være blasfemi af værste skuffe??
__________________ Livet er som en barneskjorte - kort og beskidt
Sendt: 27 Marts 2007 kl. 21:56 | IP-adresse registreret
Neon^ skrev:
Det kunne måske være at man skulle fabrikere et par flotte sider af noget lækkert æddeltræ til min AU7700...-eller ville det være blasfemi af værste skuffe??
den var vist tænkt uden
måske der er nævnt en træudgave:
Sendt: 27 Marts 2007 kl. 22:00 | IP-adresse registreret
Sveske - det er 2 x 20 af de gode sansui watts - god solid strømforsyning - find et bar letdrevne ht til dem (evt mine sp7 med trægitter ) den bliver du glad for
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum