Emne: Klasse A defined ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
Kurt von Kubik Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 5656
|
| Sendt: 11 Marts 2007 kl. 15:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
Kurt von Kubik skrev:
NADali skrev:
| Min kone ønsker sig et nyt komfur. Kan 4 stk Densen Beat anbefales eller skal hun gå efter Siemens, hvor der også er ovn med?? |
|
|
Skal hun bruge varm luft? |
|
|
Tjae, der er i hvert fald Teflon print i. 
Det kunne være rart, om Sillesen eller Kenneth læste med, og ville kommentere den tilføjelse omkring de 40W klasse A, og hvor oplysningen stammer fra.
Skulle den ligefrem vise sig at være sand (?), vil det også være rart med noget teknisk info omkring strøm i udgangstransistorerne, og varmeafledning.
|
|
|
Sillesen har læst det!
|
| Til top |
|
| |
MortenB Forum Bruger

Tidl. TRX850
Bruger siden: 13 December 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 965
|
| Sendt: 11 Marts 2007 kl. 16:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kurt von Kubik skrev:
Spencer skrev:
Kurt von Kubik skrev:
NADali skrev:
| Min kone ønsker sig et nyt komfur. Kan 4 stk Densen Beat anbefales eller skal hun gå efter Siemens, hvor der også er ovn med?? |
|
|
Skal hun bruge varm luft? |
|
|
Tjae, der er i hvert fald Teflon print i. 
Det kunne være rart, om Sillesen eller Kenneth læste med, og ville kommentere den tilføjelse omkring de 40W klasse A, og hvor oplysningen stammer fra.
Skulle den ligefrem vise sig at være sand (?), vil det også være rart med noget teknisk info omkring strøm i udgangstransistorerne, og varmeafledning.
|
|
|
Sillesen har læst det!
|
|
|
Så sidder Sillesen jo nok og luner sit store Kl. A hjerte over, at der er indledt endnu en -såkaldt- debat om ham og hans Densen produkter.
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 11 Marts 2007 kl. 16:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
B-350'eren er vel egentlig også anmeldt i HIGHfidelity ? Hvad skrev de om effekten i klasse A og B m.m. ?
Det må vel være i starten af 2004 engang, hvis den er anmeldt.
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

Status: Offline Indlæg: 6296
|
| Sendt: 11 Marts 2007 kl. 16:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
TRX850 skrev:
| Så sidder Sillesen jo nok og luner sit store Kl. A hjerte over, at der er indledt endnu en -såkaldt- debat om ham og hans Densen produkter. |
|
|
Har vi for pokker ikke set nok af det!
|
| Til top |
|
| |
Jakob5_10 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 167
|
| Sendt: 11 Marts 2007 kl. 17:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
NADali skrev:
Min kone ønsker sig et nyt komfur. Kan 4 stk Densen Beat anbefales eller skal hun gå efter Siemens, hvor der også er ovn med??
|
|
|
Så kan jeg anbefale sådan her!!
Det var min allerførste hifi forstærker, 20W class A og med en overflade temperatur et godt stykke over de 60 grader __________________ mvh Jak
|
| Til top |
|
| |
MortenB Forum Bruger

Tidl. TRX850
Bruger siden: 13 December 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 965
|
| Sendt: 11 Marts 2007 kl. 17:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
TRX850 skrev:
| Så sidder Sillesen jo nok og luner sit store Kl. A hjerte over, at der er indledt endnu en -såkaldt- debat om ham og hans Densen produkter. |
|
|
Har vi for pokker ikke set nok af det! |
|
|
Jeg troede faktisk også vi havde set den sidste af disse ''kampagner'', men det var nok et for naivt håb..!!!
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Marts 2007 kl. 17:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
TRX850 skrev:
L.B. skrev:
TRX850 skrev:
|
|
|
|
Jeg troede faktisk også vi havde set den sidste af disse ''kampagner'', men det var nok et for naivt håb..!!! |
|
|
Det håber jeg altså ikke - der er vist lagt rigeligt med spalteplads til den sag. Vi må videre!!!
PS. Klasse A rocks 
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 11 Marts 2007 kl. 17:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
TRX850 skrev:
|
|
|
|
Det med om begreberne som klasse A udvandes totalt, er der kun forbrugerne til at sætte en stopper for. Ellers går det PMPO-vejen, og bliver accepteret at fabrikanter laver deres egen måde at beregne tingene på.De pinlige forbrugerprogrammer tager fat på malerfirmaer der 'kommer til' at putte for lidt maling i spandene, så forbrugeren får et par deciliter eller ti, for lidt. Her er vi ligesom kun en lille gruppe, der gider interessere os for varerne, og internettet er jo et sted hvor man let kan 'komme til' at skrive noget forkert. Det kan jo slettes fra en hjemmeside igen, men ikke så let fjernes fra en brochure. __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Marts 2007 kl. 17:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
L.B. skrev:
TRX850 skrev:
|
|
|
|
Det med om begreberne som klasse A udvandes totalt, er der kun forbrugerne til at sætte en stopper for. Ellers går det PMPO-vejen, og bliver accepteret at fabrikanter laver deres egen måde at beregne tingene på.
De pinlige forbrugerprogrammer tager fat på malerfirmaer der 'kommer til' at putte for lidt maling i spandene, så forbrugeren får et par deciliter eller ti, for lidt.
Her er vi ligesom kun en lille gruppe, der gider interessere os for varerne, og internettet er jo et sted hvor man let kan 'komme til' at skrive noget forkert. Det kan jo slettes fra en hjemmeside igen, men ikke så let fjernes fra en brochure. |
|
|
Jeg mener ikke folk skal snydes, men forstå mig ret - nok må være nok!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 11 Marts 2007 kl. 17:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
Spencer skrev:
L.B. skrev:
TRX850 skrev:
|
|
|
|
Det med om begreberne som klasse A udvandes totalt, er der kun forbrugerne til at sætte en stopper for. Ellers går det PMPO-vejen, og bliver accepteret at fabrikanter laver deres egen måde at beregne tingene på.
De pinlige forbrugerprogrammer tager fat på malerfirmaer der 'kommer til' at putte for lidt maling i spandene, så forbrugeren får et par deciliter eller ti, for lidt.
Her er vi ligesom kun en lille gruppe, der gider interessere os for varerne, og internettet er jo et sted hvor man let kan 'komme til' at skrive noget forkert. Det kan jo slettes fra en hjemmeside igen, men ikke så let fjernes fra en brochure. |
|
|
Jeg mener ikke folk skal snydes, men forstå mig ret - nok må være nok! |
|
|
Du er vel med på, at den første 'kampagne' havde noget med en CD-afspiller at gøre, men dette er en ren effektforstærker, og altså et helt andet produkt ? Hvis du mener at Densen skal frikendes fordi det er et andet produkt, så er det jo en lidt opgivende måde at anskue det på. Hvis du ikke har lagt mærke til, at skytset er rettet imod et andet produkt denne gang, så forstår jeg godt, at du er ved at få klasse A forstoppelse.  __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
NADali Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 434
|
| Sendt: 11 Marts 2007 kl. 17:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
TRX850 skrev:
L.B. skrev:
TRX850 skrev:
|
|
|
|
Jeg troede faktisk også vi havde set den sidste af disse ''kampagner'', men det var nok et for naivt håb..!!! |
|
|
Det håber jeg altså ikke - der er vist lagt rigeligt med spalteplads til den sag. Vi må videre!!!
PS. Klasse A rocks 
|
|
|
L.B., nu har du set tråden: "Klasse A defined". Du har konstateret at indholdet af den, er uinteressant for dig. Flot så langt! Næste gang du ser den poppe op i højre side af skærmen på forsiden, kan du overveje følgende: 1) Lad være med at klikke ind på tråden og find en frisk avis i stedet. Du ved: Komme videre. 2) Lad være med at klikke ind på tråden og se om der ikke var andet på siden, som du finder interessant. Du læser vel heller ikke ALT i en avis? 3) Lad være med at klikke ind på tråden og lav lidt husligt arbejde i stedet. 4) Lad være med at klikke ind på tråden og hør noget musik på dit anlæg istedet... Kun fantasien sætter dine grænser.
Til L.B. og ligesindede: Har I overvejet om jeres indlæg i genren "Hold nu op og kom videre" ikke er ligeså (eller mere) åndsforladte end dét I kritiserer? __________________ KUBIKKENS VIDNER AF 3. SEPTEMBER 2007
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 11 Marts 2007 kl. 18:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjah om vi har set nok? Jeg vil sige det tror jeg næppe med den holdning Densen har anlagt. Jeg har f.eks. igen fået et brev fra Sillesens advokat. Og sagt lige ud, jeg kan simpelthen ikke tage det alvorligt. Densen er en virksomhed, der leverer produkter til kunder, der køber og betaler det de forventer at få. Alle virksomheder skal pligtskyldigt informere korrekt om produktet, således at forbrugeren har et klart og veldefineret beslutningsgrundlag at træffe sit valg på. Læs markedsføringslovens § 2 her:
Vildledning, nedsættende omtale m.v.
§ 2. Der må ikke anvendes urigtige, vildledende eller urimeligt mangelfulde angivelser, som er egnet til at påvirke efterspørgsel eller udbud af varer, fast ejendom og andre formuegoder samt arbejds- og tjenesteydelser.
Stk. 2. Bestemmelsen i stk. 1 gælder også angivelser, der på grund af deres form, eller fordi de angår uvedkommende forhold, er utilbørlige over for andre erhvervsdrivende eller forbrugere.
Stk. 3. Der må ikke anvendes vildledende fremgangsmåder af lignende betydning for efterspørgsel og udbud som angivet i stk. 1 eller fremgangsmåder af tilsvarende betydning, såfremt de på grund af deres særlige form, eller fordi de inddrager uvedkommende forhold, er utilbørlige over for andre erhvervsdrivende eller forbrugere.
Stk. 4. Rigtigheden af angivelser om faktiske forhold skal kunne dokumenteres
Læs så lige stk. 2+3 og læs så denne anmeldelse og hold dig for øje, at den direkte og erklærede konkurrent for Densen er neto Linn:
http://www.hifi-musik.dk/?page=visanmeldelse&id=77
Her er et lille uddrag, hvis du ikke gider læse det hele:
Linn C4200 leder lidt tankerne hen på B&O, den er vældig pæn og kone-rigtig, og skam også ok som baggrundsmusik... men heller ikke meget mere.
Der bliver slået meget på de mange kræfter den skulle besidde, men koblet på en 12” Boxter DB Shark var det dømt noget der mest af alt mindede om 100 % forvrængning, og nogenlunde samme kontrol som din bil byder dig på en spejlglat is-sø med sommerdæk..
Jeg kunne iøvrigt godt tænke mig at høre B&O´s kommentar.
Jeg kan intet konkludere på baggrund af disse oplysninger andet end, at var det i min sektor, var virksomheden blevet lukket af tilsynet om det ikke ophørte ASAP.
Jeg har mange år på bagen som entusiast, og jeg har gennem årene set mange påstå mangt og meget, men intet af det har været i nærheden af dette, og det har egentlig været den enestegrund til balladen. I 70érne kunne man købe forstærkere der nærmest tilførte "antiforvrængning" til programmaterialet, således at det kom ud af højttaleren med mindre forvrængning end den ægte vare. Det satte Otala en effektiv stopper for. Ligesom han spændte ben for rørforstærkernes eksistens.
Hurtig skriver på et tidspunkt, at han ser rødt når han ser utroværdige data. Jeg får det dårligt når man forsøger at opnå en fordel ved det.
Hurtig havde engang en hjemmebygget John Linsley Hood amp med her hos mig. Den var på 15 watt og havde en ikke alt for stor køleplade på transistoren. Jeg mener den nåede 80 grader på få minutter før vi slukkede. Det er prisen for at vælge klasse A, og det koster mange penge at konstruere sig ud denne problematik. Hvis der er forsøgt på det, så kan man jo tage stilling til om man kan leve med ulemperne. Men hvis nogen så fortæller dig, at du bare kan købe xxx amp, fordi den bliver ikke engang varm, selvom den kører i klasse A. Du får alle fordelene helt uden ulemperne. Hvis der blot bliver solgt én eneste forstærker på baggrund af den argumentation, så træder § 2 i markedsføringsloven i kraft. Og den er altså lavet for at beskytte forbrugeren. Og her falder hammeren hårdt og hurtigt. Retssystemet har ikke megen - hvis du aldrig gør det mere - holdning over for selskaber.
Vi er ligesom ude i en omgang "Tænk" eller "Kontanten" her på sitet. Eneste forskel er, at et antal der har købt varen synes om den og fred være med det, sammenligningens kunst på det her område er jo en del mere kompliceret end mange andre. Det ændrer dog ikke på det faktum, at enhver kunde der har besluttet sig på baggrund af data, der ikke er 100% korrekte kan forlange at få rettet fejlen, og hvis dette ikke kan lade sig gøre, så skal produktet byttes til et der indfrier de oplyste. Alternativet er fuld kompensation.
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Marts 2007 kl. 18:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 11 Marts 2007 kl. 19:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har i ikke snart svinet Densen og Thomas nok til.......... Kom nu vidre. Det er snart ikke til at holde ud, vist det ikke er det ene så er det det andet.
I er selv de første til at sige, se ikke på data men lyt....... Men det mener i vist ikke alligevel. Der har måske været nogle fejl i deres data, men det kan sku ikke ta den gode lyd fra dem som Densen nu engang producere.
Jeg har været vild med Densen siden jeg så og hørte det i KT radio i Odense for omk 12 år siden og er det stadigvæk
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 11 Marts 2007 kl. 19:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
NADali skrev:
| L.B., nu har du set tråden: "Klasse A defined". Du har konstateret at indholdet af den, er uinteressant for dig. Flot så langt! Næste gang du ser den poppe op i højre side af skærmen på forsiden, kan du overveje følgende: 1) Lad være med at klikke ind på tråden og find en frisk avis i stedet. Du ved: Komme videre. 2) Lad være med at klikke ind på tråden og se om der ikke var andet på siden, som du finder interessant. Du læser vel heller ikke ALT i en avis? 3) Lad være med at klikke ind på tråden og lav lidt husligt arbejde i stedet. 4) Lad være med at klikke ind på tråden og hør noget musik på dit anlæg istedet... Kun fantasien sætter dine grænser. |
|
|
Nu har du set mit indlæg - flot så langt!
Hvis ikke du er enig er du mere end velkommen til at foretage dig et af de ovenstående fine eksempler du selv nævner. Forhold dig dog til virkeligheden istedet for et at spille smart.
Det er jo så tydeligt at der bliver båret "brænde til bålet" her.
Åndsforlaft må stå for din egen regning, hvilket iøvrigt er en udtryk som jeg ikke mener hører hjemme her, men det er vel det bedste du kan præstere. |
|
|
Hejsa i 2! Kunne godt tænke mig at bevare fokus her i tråden. Debatten er sådan set ikke indledt af mig, men af DIY. Jeg har bare bedt om at få den flyttet væk fra min set-up tråd. Derfor er den her oprettet efterfølgende. Åbenbart har admin ikke villet flytte de oprindelige indlæg. At det hele fortsætter tror jeg mere skyldes bevidstheden om, at det efterhånden blot drejer sig om penge.
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
| Sendt: 11 Marts 2007 kl. 19:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kurt von Kubik skrev:
Tjah om vi har set nok?
Jeg vil sige det tror jeg næppe med den holdning Densen har anlagt.
Jeg har f.eks. igen fået et brev fra Sillesens advokat. Og sagt lige ud, jeg kan simpelthen ikke tage det alvorligt. Densen er en virksomhed, der leverer produkter til kunder, der køber og betaler det de forventer at få. Alle virksomheder skal pligtskyldigt informere korrekt om produktet, således at forbrugeren har et klart og veldefineret beslutningsgrundlag at træffe sit valg på.
Læs markedsføringslovens § 2 her:
Vildledning, nedsættende omtale m.v.
§ 2. Der må ikke anvendes urigtige, vildledende eller urimeligt mangelfulde angivelser, som er egnet til at påvirke efterspørgsel eller udbud af varer, fast ejendom og andre formuegoder samt arbejds- og tjenesteydelser.
Stk. 2. Bestemmelsen i stk. 1 gælder også angivelser, der på grund af deres form, eller fordi de angår uvedkommende forhold, er utilbørlige over for andre erhvervsdrivende eller forbrugere.
Stk. 3. Der må ikke anvendes vildledende fremgangsmåder af lignende betydning for efterspørgsel og udbud som angivet i stk. 1 eller fremgangsmåder af tilsvarende betydning, såfremt de på grund af deres særlige form, eller fordi de inddrager uvedkommende forhold, er utilbørlige over for andre erhvervsdrivende eller forbrugere.
Stk. 4. Rigtigheden af angivelser om faktiske forhold skal kunne dokumenteres
Læs så lige stk. 2+3 og læs så denne anmeldelse og hold dig for øje, at den direkte og erklærede konkurrent for Densen er neto Linn:
http://www.hifi-musik.dk/?page=visanmeldelse&id=77
Her er et lille uddrag, hvis du ikke gider læse det hele:
Linn C4200 leder lidt tankerne hen på B&O, den er vældig pæn og kone-rigtig, og skam også ok som baggrundsmusik... men heller ikke meget mere.
Der bliver slået meget på de mange kræfter den skulle besidde, men koblet på en 12” Boxter DB Shark var det dømt noget der mest af alt mindede om 100 % forvrængning, og nogenlunde samme kontrol som din bil byder dig på en spejlglat is-sø med sommerdæk..
Jeg kunne iøvrigt godt tænke mig at høre B&O´s kommentar.
Jeg kan intet konkludere på baggrund af disse oplysninger andet end, at var det i min sektor, var virksomheden blevet lukket af tilsynet om det ikke ophørte ASAP.
Jeg har mange år på bagen som entusiast, og jeg har gennem årene set mange påstå mangt og meget, men intet af det har været i nærheden af dette, og det har egentlig været den enestegrund til balladen. I 70érne kunne man købe forstærkere der nærmest tilførte "antiforvrængning" til programmaterialet, således at det kom ud af højttaleren med mindre forvrængning end den ægte vare. Det satte Otala en effektiv stopper for. Ligesom han spændte ben for rørforstærkernes eksistens.
Hurtig skriver på et tidspunkt, at han ser rødt når han ser utroværdige data. Jeg får det dårligt når man forsøger at opnå en fordel ved det.
Hurtig havde engang en hjemmebygget John Linsley Hood amp med her hos mig. Den var på 15 watt og havde en ikke alt for stor køleplade på transistoren. Jeg mener den nåede 80 grader på få minutter før vi slukkede. Det er prisen for at vælge klasse A, og det koster mange penge at konstruere sig ud denne problematik. Hvis der er forsøgt på det, så kan man jo tage stilling til om man kan leve med ulemperne. Men hvis nogen så fortæller dig, at du bare kan købe xxx amp, fordi den bliver ikke engang varm, selvom den kører i klasse A. Du får alle fordelene helt uden ulemperne. Hvis der blot bliver solgt én eneste forstærker på baggrund af den argumentation, så træder § 2 i markedsføringsloven i kraft. Og den er altså lavet for at beskytte forbrugeren. Og her falder hammeren hårdt og hurtigt. Retssystemet har ikke megen - hvis du aldrig gør det mere - holdning over for selskaber.
Vi er ligesom ude i en omgang "Tænk" eller "Kontanten" her på sitet. Eneste forskel er, at et antal der har købt varen synes om den og fred være med det, sammenligningens kunst på det her område er jo en del mere kompliceret end mange andre. Det ændrer dog ikke på det faktum, at enhver kunde der har besluttet sig på baggrund af data, der ikke er 100% korrekte kan forlange at få rettet fejlen, og hvis dette ikke kan lade sig gøre, så skal produktet byttes til et der indfrier de oplyste. Alternativet er fuld kompensation.
|
|
|
Kurt, du er uden tvivl klar over hvor ubehageligt det føles, når en part hævder - i ganske direkte vendinger - at en anden part har overtrådt gældende lovgivning!
Du fik et klokkeklart vink med en vognstang i formiddags (foruden alle de tidligere henstillinger og den ene advarsel du allerede har fået). Hifi4all vil ikke være et redskab i det der efterhånden har udviklet sig til dit personlige korstog mod Densen!
Det er meget muligt at debatten/argumentation på enkelte punkter er valid, men det går simpelthen tabt i dine uldne skriverier.
Du har valgt at sidde henstillingen overhørig, hvorfor du - som varslet - hermed tildeles advarsel nummer 2, hvor nummer 3 medfører udelukkelse fra forum.
|
| Til top |
|
| |
Mr.Diy Udelukket fra forum

Dobbeltprofil: skruerselv
Bruger siden: 13 Februar 2007 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 78
|
| Sendt: 11 Marts 2007 kl. 19:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg undskylder meget mit indlæg, skal sørge for at det ikke sker igen 
Men fortsat god debat til jer 
|
| Til top |
|
| |
NADali Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 434
|
| Sendt: 11 Marts 2007 kl. 19:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så for dælen... Det orange kort er oppe af lommen. På det samme grundlag skal Sillesen da også have en advarsel... og en nr. 2 for offentliggørelse af personoplysninger på KvK... og en 3. for at bruge flere brugernavne herinde... __________________ KUBIKKENS VIDNER AF 3. SEPTEMBER 2007
|
| Til top |
|
| |
Solvin Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 September 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1263
|
| Sendt: 11 Marts 2007 kl. 19:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ytrings friheden er åbenbart gået tabt her på hifi4all
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
| Sendt: 11 Marts 2007 kl. 19:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Solvin skrev:
Ytrings friheden er åbenbart gået tabt her på hifi4all |
|
|
Der er skam intet gået tabt her. Her - som i den virkelige verden - er der tale om ytring under ansvar.
Denne tråd lukkes, men hvis trådens oprindelige emne kan tages op til fornyet saglig debat, så er der naturligvis intet til hinder for, at der oprettes en ny tråd.
|
| Til top |
|
| |
|
|
Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg. Dette emne er lukket.
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|