Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2026 | 08:41   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: B&W ASW600 subwoofer (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
MichaelNielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 17 Marts 2007 kl. 09:28 | IP-adresse registreret  

Hej

jeg har selv en asw 600 som i første omgang spillede sammen med et sæt dali 2002. Nu har jeg et sæt b&w 604, hvor sub´en lige giver det sidste :-)

Fin fin sub... også til musik.

Til top Vis MichaelNielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MichaelNielsen

krsjo
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 06 September 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 17 Marts 2007 kl. 12:13 | IP-adresse registreret  

Mr. MBG ... tur op i hifiklubben og se om b&w har variabel fase for det har den ikke så lad vær med af skriv det ... på b&w asw600 sider der en kontakt til af skifte mennem 0-180 grader fase den er ikke variaben lige som på k-suben bare ... og vis du stadig ikke tror mig så gå op i hifiklubben og se efter for der har jeg været

Indlæg rettet grundet upassende sprogbrug! Det gider vi ikke at lægge spalteplads til på HIFI4ALL.DK - krjso tildeles 1. af 3 advarsler, hvor 3. advarsel medfører permanent udelukkelse fra HIFI4ALL.DK.

Administrator

Til top Vis krsjo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af krsjo

Mickey BG
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 December 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 17 Marts 2007 kl. 15:36 | IP-adresse registreret  

Sorry kan også være det er mig der tager fejl... mente bare der var en dreje knap til fase...

Adam
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Marts 2004
Sendt: 24 Marts 2007 kl. 03:48 | IP-adresse registreret  

krsjo skrev:
Mr. MBG ... tur op i hifiklubben og se om b&w har variabel fase for det har den ikke så lad vær med af skriv det ... på b&w asw600 sider der en kontakt til af skifte mennem 0-180 grader fase den er ikke variaben lige som på k-suben bare ... og vis du stadig ikke tror mig så gå op i hifiklubben og se efter for der har jeg været

Indlæg rettet grundet upassende sprogbrug! Det gider vi ikke at lægge spalteplads til på HIFI4ALL.DK - krjso tildeles 1. af 3 advarsler, hvor 3. advarsel medfører permanent udelukkelse fra HIFI4ALL.DK.

Administrator

Som jeg også har sagt, så HAR den altså variabel fase. Variabel betyder bare, at den ikke er låst fast på én fase. Ikke at den nødvendigvis kan justeres trinløst. Man kan vælge mellem 0 og 180 grader og det burde ikke være nødvendigt med mere end det. Om den er trinløs eller ej er noget af det mindst vigtige ved en sub.

Mht. de andre nævnte subs, så har jeg hørt dem alle bortset fra Ace 2,  og især Dali SW12'eren var ikke specielt imponerende. Den var hverken ligeså kraftig eller ligeså hurtig som ASW600'eren.
Til top Vis Adam's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Adam

Acer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 24 Marts 2007 kl. 07:22 | IP-adresse registreret  

Syntes godt nok også Dali's subs både er langsomme og rumlende , man skal op i Euphonia subben før det begynder at ligne noget og den koster en bondegård

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes