| Sendt: 24 Marts 2007 kl. 03:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
krsjo skrev:
Mr. MBG ... tur op i hifiklubben og se om b&w har variabel fase for det har den ikke så lad vær med af skriv det ... på b&w asw600 sider der en kontakt til af skifte mennem 0-180 grader fase den er ikke variaben lige som på k-suben bare ... og vis du stadig ikke tror mig så gå op i hifiklubben og se efter for der har jeg været
Indlæg rettet grundet upassende sprogbrug! Det gider vi ikke at lægge spalteplads til på HIFI4ALL.DK - krjso tildeles 1. af 3 advarsler, hvor 3. advarsel medfører permanent udelukkelse fra HIFI4ALL.DK.
Administrator |
|
|
Som jeg også har sagt, så HAR den altså variabel fase. Variabel betyder bare, at den ikke er låst fast på én fase. Ikke at den nødvendigvis kan justeres trinløst. Man kan vælge mellem 0 og 180 grader og det burde ikke være nødvendigt med mere end det. Om den er trinløs eller ej er noget af det mindst vigtige ved en sub. Mht. de andre nævnte subs, så har jeg hørt dem alle bortset fra Ace 2, og især Dali SW12'eren var ikke specielt imponerende. Den var hverken ligeså kraftig eller ligeså hurtig som ASW600'eren.
|