| Forfatter |
|
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1987
|
| Sendt: 22 Maj 2007 kl. 21:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
HOLBERG skrev:
Milu skrev:
HOLBERG skrev:
Det var pokkers! Så har du alligevel lagt en klat-skilling! Tillykke med den, den er super! Mvh. |
|
|
Hej Mogens.. Takker
Ja, jeg kunne sgutte lade vær´ 
|
|
|
Det er den med ekstern strømforsyning, ikke? Mvh. |
|
|
Hej Mogens..
Nej, det er det dog ikke... Så mange klatskillinger kan jeg ikke få skabet sammen 
|
|
|
Jaja, "standard" version er jo også kanon! Men så hedder den da ikke "SE" eller tager jeg grusomt fejl? Mvh.[/QUOTE]
Hej Mogens...
Jo, det er SE udgaven... Der er bla. benyttet bedre caps og rør i SE udgaven end standart udgaven. Har også det fine "speciel edition" på skuffen 
Den du tænker på er den absolutte topmodel, som kun er blevet lavet i 25 eksemplarer. Men den koster også noget mere og samtlige er vist også afsat __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 22 Maj 2007 kl. 21:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Transient skrev:
|
Hej Holberg
Jeg vil også gerne på banen med et stort tillykke. Det er sgu også et dejligt stykke sukkertøj du der har fået dig
savle,savle - hvor er håndklædet der ligger mundvand på gulvet
|
|
|
He, he Transient.... Takker mange gange  __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |
Jakobsen Forum Bruger

Bruger siden: 18 Maj 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1779
|
| Sendt: 22 Maj 2007 kl. 21:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
sej afspiller......
men hvor bliver det vigtigste af .................... ???
............... ploven !!!
|
| Til top |
|
| |
Fl.D.P Forum Bruger

Bruger siden: 08 September 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 176
|
| Sendt: 22 Maj 2007 kl. 21:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa Holberg.
Ja kan forstå på dig at den åbenbart er en hel del bedre er jo slet ikke så tosset.
Har fået lidt blod på tanden med hensyn til den nye Capitole Classic CD,og har også overvejet at lytte til Audia Flight CD one. men nu skal jeg lige have mit køkken på plads først inden jeg begynder på de andre ting her. .
Flemming
|
| Til top |
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 22 Maj 2007 kl. 21:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jakobsen skrev:
|
sej afspiller......
men hvor bliver det vigtigste af .................... ???
............... ploven !!!
|
|
|
Takker Jacobsen... Og du har helt ret mht. ploven __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 22 Maj 2007 kl. 21:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fl.D.P skrev:
|
Hejsa Holberg.
Ja kan forstå på dig at den åbenbart er en hel del bedre er jo slet ikke så tosset.
Har fået lidt blod på tanden med hensyn til den nye Capitole Classic CD,og har også overvejet at lytte til Audia Flight CD one. men nu skal jeg lige have mit køkken på plads først inden jeg begynder på de andre ting her. .
Flemming
|
|
|
Den skulle være rigtig god Flemming !!... Men der er jo også andre ting i livet end hifi, selvom det er det sjoveste at ivesterer i
Det eneste jeg skal have på plads nu er rørforstærker. Så er jeg også færdig det næste lange stykke tid...
Og ja, Prestige gør det SÅ meget bedre end MKll, i sådan en grad at jeg er meget overrasket. Havde jeg vitterligt ikke troet ! __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |
Jakobsen Forum Bruger

Bruger siden: 18 Maj 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1779
|
| Sendt: 22 Maj 2007 kl. 21:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det eneste jeg skal have på plads nu er rørforstærker. Så er jeg også færdig det næste lange stykke tid...
og en plov
nej spøg til side
ved du hvad for en rørforstærker du vil have...
....... Graaf ...... eller ???
|
| Til top |
|
| |
Fl.D.P Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Maj 2007 kl. 21:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja Holberg man må jo nogen gange begrænse sig ,men er jo også på jagt efter ny Forforstærker og måske effekt,og skal ikk være hemmeligt at jeg er lun på at få prøvet Audia Flight Pre og 100.
Flemming
|
| Til top |
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 22 Maj 2007 kl. 21:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fl.D.P skrev:
|
Ja Holberg man må jo nogen gange begrænse sig ,men er jo også på jagt efter ny Forforstærker og måske effekt,og skal ikk være hemmeligt at jeg er lun på at få prøvet Audia Flight Pre og 100.
Flemming
|
|
|
Kan kun anbefale dig at tage et lyt på Audia sammen med FS788...Det er en rigtig god kombi som jeg varmt kan anbefale. Det er bare mig som er helt vild med rør som spiller lidt anderledes, men ikke bedre. Som sagt bare anderledes 
Ellers skal du være velkommen til at komme forbi en dag, så du kan høre Flight 100 sammen med FS788 __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |
Fl.D.P Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Maj 2007 kl. 22:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
HOLBERG skrev:
Fl.D.P skrev:
|
Flemming
|
|
|
Kan kun anbefale dig at tage et lyt på Audia sammen med FS788...Det er en rigtig god kombi som jeg varmt kan anbefale. Det er bare mig som er helt vild med rør som spiller lidt anderledes, men ikke bedre. Som sagt bare anderledes 
Ellers skal du være velkommen til at komme forbi en dag, så du kan høre Flight 100 sammen med FS788
|
|
|
Hej Holberg
Det var da et super tilbud som jeg gerne vil tage imod,og så med en super CD spille også
Flemming
|
| Til top |
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 22 Maj 2007 kl. 22:08 | IP-adresse registreret
|
|
|

Fl.D.P skrev:
HOLBERG skrev:
Fl.D.P skrev:
|
Flemming
|
|
|
Ellers skal du være velkommen til at komme forbi en dag, så du kan høre Flight 100 sammen med FS788
|
|
|
Hej Holberg
Det var da et super tilbud som jeg gerne vil tage imod,og så med en super CD spille også
Flemming
|
|
|
Du er som sagt velkommen Flemming... Vi kan jo lige stemme vores kalendere af i nær fremtid, så du kan få en audition af herlighederne 
Skal ogå lige have spillet cd-afspilleren til over den næste lille mrd.  __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 22 Maj 2007 kl. 22:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jakobsen skrev:
|
og en plov
nej spøg til side
ved du hvad for en rørforstærker du vil have...
....... Graaf ...... eller ???
|
|
|
Hej Jacobsen...
Graaf GM100 er blandt de effekt forstærkere som jeg kigger på.... Spiller rigtig godt !!
Atma-Sphere skæver jeg også lidt til. Men der er ikke så mange som kender mærket på disse breddegrader. Er meget i tvivl om stabiltiet og byggekvalitet er ok, og så er det altid rart at kunne lytte inden køb. Så det bliver nok ikke der jeg placerer noget, selvom jeg syntes deres OTL forstærkere ser spændende ud. Skulle også lyde godt... Men jeg kender for lidt til det !
Ellers er der jo drømmeeffekten Conrad Johnson Premier 140.... Meeeeen den er desværre for dyr til min pengepung 
Vi må se !?.... Kan også ske at jeg bliver ved min Flight 100  __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 22 Maj 2007 kl. 22:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
HOLBERG skrev:
Brian7500 skrev:
HOLBERG skrev:
jkjaers skrev:
-KP- skrev:
Ja kom så med de billeder  |
|
|
Fin avatar KP. (tror vi holder med de samme i morgen)
Er det din Capitole mk II der er til salg ved vassago 2nd hand? 
... venter med spænding Holberg
|
|
|
Hey jkjaers !.... Og alle I andre gæve hifi-gutter
"Mysteriet" er gættet he, he.... Det er "min" Capitole mkll som er til salg 
Jeg har valgt at investerer i denne pragtfulde maskine
Audio Aero Prestige Reference SACD Player SE !!!!
Damn.... Den spiller godt !!!!! 
Har desværre ikke fået taget billeder endnu.... Men det er en lækker, lækker maskine MUMS !!!
|
|
|
Tillykke.
Det er en lækker sag.
Af nysgerrighed: Er den væsentligt bedre til cd end Capitole? Eller er det for at kunne spille SACD?
Jeg troede det var effekttrinet der stod for tur.
|
|
|
Hej Brian !
Ja, det troede jeg også selv.... Men det må vente på sig 
Prestige er en bedre cd-afspiller end mk ll, som i øvrigt også gør det rigtig godt. Men via Prestige bliver der spillet på en endnu mere sort baggrund. Alt lyder mere klangægte og rigtigt... Perspektiv og soundstage er så stort, dybt og bredt at jeg har klappet i mine små hænder. Bunden er også et kapitel for sig.... Det skal høres fordi det er så pokkers godt.
Bare de første indtryk... Maskinen er langt fra tilspillet men allerede nu kan jeg tydeligt høre at jeg har fået ny afspiller. Afgjort en opgradering !!!
|
|
|
Men tager jeg fejl eller har Prestige ikke de samme forforstærker faciliteter som din Capitole. Jeg forstår at der kan tilkobles effekttrin, men den har da ingen linieindgange. Har den vel? __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 22 Maj 2007 kl. 22:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Brian...
Jo Prestige har hele 3 linieindgange !... Så bortset fra indbyggget riaa kan den alt hvad man kan ønske af en forforstærker mht. tilslutninger  __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 22 Maj 2007 kl. 22:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
HOLBERG skrev:
|
Hej Brian...
Jo Prestige har hele 3 linieindgange !... Så bortset fra indbyggget riaa kan den alt hvad man kan ønske af en forforstærker mht. tilslutninger 
|
|
|
Jamen dog.
Så er det jo bare en riaa og en bette pladespiller du mangler __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 22 Maj 2007 kl. 22:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
HOLBERG skrev:
|
Hej Brian...
Jo Prestige har hele 3 linieindgange !... Så bortset fra indbyggget riaa kan den alt hvad man kan ønske af en forforstærker mht. tilslutninger 
|
|
|
Jamen dog.
Så er det jo bare en riaa og en bette pladespiller du mangler
|
|
|
Stoooooppppppp  __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
| Sendt: 23 Maj 2007 kl. 07:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fl.D.P skrev:
|
Har fået lidt blod på tanden med hensyn til den nye Capitole Classic CD,og har også overvejet at lytte til Audia Flight CD one. men nu skal jeg lige have mit køkken på plads først inden jeg begynder på de andre ting her. |
|
|
Capitole Classic'en er jo en som min Capitole Reference, og ikke en SACD så vidt jeg har forstået. Anyways laver de sgu nogle fede afspillere de franskmænd.
Tillykke med den Holberg - Den skal du nok få megen glæde af. Det er sgu et svedigt setup du har selvom jeg nok kan regne ud at det ikke komer til at se sådan ud længe (med Audia'en til salg)
PS: Hvad har jeg vundet __________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
| Til top |
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 23 Maj 2007 kl. 08:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
jkjaers skrev:
Fl.D.P skrev:
|
Har fået lidt blod på tanden med hensyn til den nye Capitole Classic CD,og har også overvejet at lytte til Audia Flight CD one. men nu skal jeg lige have mit køkken på plads først inden jeg begynder på de andre ting her. |
|
|
Capitole Classic'en er jo en som min Capitole Reference, og ikke en SACD så vidt jeg har forstået. Anyways laver de sgu nogle fede afspillere de franskmænd.
Tillykke med den Holberg - Den skal du nok få megen glæde af. Det er sgu et svedigt setup du har selvom jeg nok kan regne ud at det ikke komer til at se sådan ud længe (med Audia'en til salg)
PS: Hvad har jeg vundet
|
|
|
Hej Jesper !
Takker for lykkeønskningen... Og du har ret i at Audio Aero laver nogle fede afspillere som er blandt de bedste i verden !
Mht. til mit setup vil jeg som sagt gerne skifte til rør. Men som vil alle er bekendt med, kan der ske meget når man får lyttet og leget. Min Audia gør det rigtig godt sammen med Prestige og FS788... Sååååååå ??????????????
Vundet ???.... He, he... Troede ikke der var udlovet premier __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |
CRC1 Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 682
|
| Sendt: 23 Maj 2007 kl. 16:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
det har snart trykket dig længe med den Audia hva
Behold den dog indtil du finder noget andet. Hvis du først blir rigtig forelsket eller får den helt rigtige mavefornemmelse på en anden amp kan du skifte... det skal jeg jo selvfølgelig ikke gøre mig dommer over og der ser ud til at være en god økonomi til hifi
Men endnu engang tillykke og jeg glæder mig til at se billeder af det hele __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
| Til top |
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 23 Maj 2007 kl. 16:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
CRC1 skrev:
|
det har snart trykket dig længe med den Audia hva
Behold den dog indtil du finder noget andet. Hvis du først blir rigtig forelsket eller får den helt rigtige mavefornemmelse på en anden amp kan du skifte... det skal jeg jo selvfølgelig ikke gøre mig dommer over og der ser ud til at være en god økonomi til hifi
Men endnu engang tillykke og jeg glæder mig til at se billeder af det hele
|
|
|
Takker CRC1
Ja da.... Men det er da et dejligt lususproblem. Nok også derfor at byderne er forsigtige
Men jeg erkender at jeg er forelsket i rørlyden.... Graaf GM100 er absolut en amp jeg ville være meget glad for. Men jeg har masser af tid. Så må vi se hvad som byder sig. Men rør er afgjort den sound som jeg er mest tiltalt af !
Hmmmm... God økonomi til hifi ??... Det hedder vist nærmer at tage sig råd __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |