| Forfatter |
|
Carloss Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2007 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 36
|
| Sendt: 20 Marts 2007 kl. 21:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
Carloss skrev:
|
VA i hvert fald de modeller jeg har hørt lyder fantastisk behageligt og lækkert første gang man hører dem. Synes dog "imponator-effekten" falder ved flere lytninger.
Måske bliver nogle VA-kunder lidt trætte af disse højttalere som gerne vil behage både lydmæssigt og på udseendet?!...
|
|
|
de lyder bare super super fedt og så er de f.... flotte Jeg overvejer at udskifte mine Vienna højttalere,, men det er så til fordel for en større model i samme mærke, hehe...
|
|
|
Har du Baby'erne nu? Hvad skal der så skiftes til? __________________ Ignorance is bliss..
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 20 Marts 2007 kl. 21:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
jæs jeg har mine Babygrand højttalere endnu, men det er næsten nemmere at klikke ind i min tråd for ikke at hijacke denne
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
Mikke Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 498
|
| Sendt: 23 Marts 2007 kl. 17:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvilket udsøgt held! Det viser sig at manglen på kontrol i basområdet skyldtes et par defekte modstande i min effektforstærker! Nu har forstærkeren været et par dage på intensiv afdeling og er netop kommet hjem. Og hvad er der sket? Bassen i rummet er holdt i et stramt, stramt greb! Livet er vendt tilbage til Mikkes haller. Mine Mahler er ikke længere til salg!
En dybfølt tak til de lykkeriddere der blot stillede op med skambud. Tænk hvis jeg havde fået et reelt bud og havde afhændet mine højttalere! Det havde været en katastrofe.
Mvh
|
| Til top |
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1987
|
| Sendt: 23 Marts 2007 kl. 18:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mikke skrev:
|
Hvilket udsøgt held! Det viser sig at manglen på kontrol i basområdet skyldtes et par defekte modstande i min effektforstærker! Nu har forstærkeren været et par dage på intensiv afdeling og er netop kommet hjem. Og hvad er der sket? Bassen i rummet er holdt i et stramt, stramt greb! Livet er vendt tilbage til Mikkes haller. Mine Mahler er ikke længere til salg!
En dybfølt tak til de lykkeriddere der blot stillede op med skambud. Tænk hvis jeg havde fået et reelt bud og havde afhændet mine højttalere! Det havde været en katastrofe.
Mvh
|
|
|
Hey Mikke !
Jamen det er jo bare en fryd at høre.. Den pris var også tyveri ved højlys dag med henblik på en speaker af Mahlers klasse
Kan ikke være bedre  __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |
Mikke Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 498
|
| Sendt: 25 Marts 2007 kl. 10:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg må også indrømme, Jesper, at jeg ikke rigtig kunne forstå at det skulle lyde så grimt. Men jeg tænkte bare at man nogen gange først opdager en betoning eller en manglende evne til at gøre en bestemt ting rigtigt sent i ejerskabet. Og jeg var sikker på at det var højttaleren.
Jeg tror Woody Allen har beskrevet det i forbindelse med parforhold i en scene, hvor han erkender at han må afbryde et kærlighedsforhold. Den i øvrigt underskønne kvinde er nemlig en nat kommet til at bevæge sig på en bestemt måde og derved kommer hun til at minde ham om hans moder.
|
| Til top |
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1987
|
| Sendt: 26 Marts 2007 kl. 11:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mikke skrev:
|
Jeg må også indrømme, Jesper, at jeg ikke rigtig kunne forstå at det skulle lyde så grimt. Men jeg tænkte bare at man nogen gange først opdager en betoning eller en manglende evne til at gøre en bestemt ting rigtigt sent i ejerskabet. Og jeg var sikker på at det var højttaleren.
Jeg tror Woody Allen har beskrevet det i forbindelse med parforhold i en scene, hvor han erkender at han må afbryde et kærlighedsforhold. Den i øvrigt underskønne kvinde er nemlig en nat kommet til at bevæge sig på en bestemt måde og derved kommer til at minde ham om hans moder.
|
|
|
He, he Søren ! Fin beskrivelse  __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |
Pihl Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 977
|
| Sendt: 27 Marts 2007 kl. 13:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Søren
Det var da et held at du ikke fik den solgt!
Har du fået fat på noget mere AU24?
__________________ Hilsen Pihl
|
| Til top |
|
| |
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
| Sendt: 27 Marts 2007 kl. 15:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jesper Andersen skrev:
Og apropos "hype" og hvad den kan gøre, så kender jeg ikke nogen anden højtaler end Dali Grand som i den grad er blevet hypet herinde på sitet af div. "Hifi-guruer" som Guds ( Dali's ) gave til hifi-foket; jeg faldt også for denne hype og købte et sæt - skulle jeg aldrig have gjort. I direkte sammenligning med VA BCG var lyden fra Grand skingrer og boomy - lidt en CV i forklædning.( ok, måske lidt overdrevet...men alligevel )
Når al dette er sagt/ skrevet, så er jeg selv - som jo er VA ejer - også på jagt efter en afløser - er egentlig HELE tiden i potentiel jagt efter forbedringer til mit anlæg......og glæder mig til at Neeper - formentlig engang i 2008 - får samlet sine nye højtalere sammen, da det godt kunne blive mine afløsere for VA |
|
|
Super indlæg - kender godt følelsen af hele tiden at stræbe efter noget bedre... dette betyder ikke nødvendigvis at hvad man har i forvejen er noget bras. (Ja, jeg har selv Vienna)
Hvad angår hype, var der vidst også en del der fik solgt deres 10-15 år gamle gemte Audio Alchemy bokse til en god pris... pludselig, nogle få måneder senere, var markedet oversvømmet af billig Audio Alchemy grej... I wonder why? __________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
| Til top |
|
| |