Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
Sendt: 25 Marts 2007 kl. 22:09 | IP-adresse registreret
Sveske - du kender det fra en cykel - et langt blødt sving - man læner sig lidt skråt i svinget - en herlig fornemmelse - til forskel for en cykel så kan du når du er på vej ud af kurven langsomt give en motocykel gas hvorefter kraften for motoren retter cyklen op og tvinger den ud af kurven med et herligt træk helt ned i ryggraden. Med en sidevogn kan du ikke tilte Motocyklen men du må mase alt din vægt til den ene eller anden side for ikke at vælte - det er det værste fra to verdener - det er total nedtur at køre med sidenvogn. Og det er endnu værre at sidde i sidevognen - du har røven i asfalten som på en gocart men med livet i hænderne på det stakkels fjolse der kæmper med at undgå skidte vælter - du behøver bare at se sådan et cross stævne med sidevogn -hvor de danser rundt og hænger hen over maskine for at holde den på banen ....
..... undskyld Mørch - dine tone arme er uden tvivl trappen til skt. peters port og fortjener ikke sammenligning med noget så viderstykkeligt som en motocykel med sidevogn/vogne - jeg vil dog stadig helst have en DP6
Kan den foresten godt køre med en SPU ?
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Sendt: 25 Marts 2007 kl. 22:32 | IP-adresse registreret
Den skulle ikke have en sme fatning den skulle leveres i et med arm rør - så det ikke kun er det dyre hoved der skal smides væk men også røret så kan det være den bliver ligeså dyr som denne:
Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
Sendt: 25 Marts 2007 kl. 23:05 | IP-adresse registreret
jeg kan virkelig ikke forestille mig lyd så god, at det kan retfærdiggøre en PU til 100 kilo. Men det kan selvfølgelig være netop det, der gør den så dyr...
Sendt: 25 Marts 2007 kl. 23:17 | IP-adresse registreret
Du har aldrig hørt Jodle Birge hvis ikke du har hørt ham på et high End anlæg til over en million Første år hans lille museum åbnede havde han dobbelt så mange besøgende som statens museum for kunst - altså må han være dobelt så kunstnerisk og retfærdiggør dermed klart en pickup til 100 K - og ergo er mor lille en sten - nej sveske - jeg tor heller ikke jeg kommer til at opleve sådan en pick up spille men sjovt er det.
ps. har du fået dine nabs ?
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum