Bruger siden: 15 Januar 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 199
Sendt: 04 April 2007 kl. 00:03 | IP-adresse registreret
Jan Graffo skrev:
Hvad siger dette - er edt noget, som er bedre end Classic:
Burr/Brown PCM 1716 DAC 24 Bit 96kHz sampling / 8 x oversampling
Nu har jeg ikke særlig meget forstand på digital data - men så vidt jeg ved er konverteren i Classic no.18 noget bedre (hvad lyden angår, er det selvfølgelig subjektivt) på papiret. Især når det kommer til opløsning og dynamikområde. Det er en nyere 24 bit 192 kHz sag!
__________________ The future is not a succession of the present, but an implementation of imagination!
Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
Sendt: 07 April 2007 kl. 11:28 | IP-adresse registreret
Synes den lyder meget godt. Spiller meget kontroleret, men dette gør samtidig at den aldrig "roder". Det eneste negative er at den måske lige nok er smal nok i lydbilledet.
__________________ Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
Bruger siden: 02 Oktober 2004
Status: Offline Indlæg: 2
Sendt: 13 Juni 2007 kl. 18:45 | IP-adresse registreret
Original A8S er den samme spilleren som Classic No 01B.
Ser en på Original cd A9.II så er den ganske lik Classic NO 18. Se denne link. Er det noen som vet om dette er samme spiller med litt endringer av design? Jeg tenker på å kjøpe denne.
Bruger siden: 21 Juni 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 170
Sendt: 04 August 2007 kl. 23:35 | IP-adresse registreret
Hejsa
Vil lige forsøge med en genoplivning af tråden...!! Er der nogen der har fået hørt på Classic'en? Nu har den været på markedet et stykke tid, og det kunne være spændende med nogle kommentarer.... Er selv på jagt efter en afspiller i max 4.000 kr's klassen.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum