| Forfatter |
|
StudioSound Branchemedlem

StudioSound
Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1275
|
| Sendt: 28 Marts 2007 kl. 20:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
| Sendt: 28 Marts 2007 kl. 21:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mange tak Karsten. Har du i øvrigt lagt øre til deres højttaler? Den ser meget spændende ud! Der kommer snart en anmeldelse på 6moons. __________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |

StudioSound
|
| Sendt: 28 Marts 2007 kl. 21:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
AM-E skrev:
Mange tak Karsten.
Har du i øvrigt lagt øre til deres højttaler? Den ser meget spændende ud! Der kommer snart en anmeldelse på 6moons.
|
|
|
Jo sidst jeg kikkede der stod da et sæt NuForce S-9 højttalere i lytterummet De er i øvrigt udviklet og produceret af SP Technology.
Hilsner,
Karsten __________________ www.studiosound.dk
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 29 Marts 2007 kl. 09:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
harmonic skrev:
Måske fordi de er så dynamiske er live stemningen isærhed til stede som jeg ikke har hørt før i sådan en udstrækning.
|
|
|
Told you so - right in your face  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
harmonic Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 817
|
| Sendt: 29 Marts 2007 kl. 17:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Acer skrev:
harmonic skrev:
Måske fordi de er så dynamiske er live stemningen isærhed til stede som jeg ikke har hørt før i sådan en udstrækning.
|
|
|
Told you so - right in your face  |
|
|
Hej acer Den Lyden mig og karsten fik ud af hans højtalere med nuforse SE og tranporteren var bestemt ikke ind your face . In your face lyd er det jeg oplever med anlæg der er kliniske i lyden og hvor i ørene føles som om det trykker på trommehinderne noget jeg har oplevet med standard digital forstærkere med lidt for analytiske højtalere eller horn systemer. Ja eller man spipelthent sidder for tæt på højtalerne Lydescenen var meget 3 dimensionel og lyscenen forsatte ud i det uendelig mellem højtalerne. Live stemning mener jeg fordi bassen ku folde sig fuldt ud og dynamikken føles ægte . Musikken ku så og sige gøre hvad den ville lige som liv musik. mvh __________________ Linn sonus faber og andet godt
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 02 April 2007 kl. 19:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
harmonic skrev:
|
In your face lyd er det jeg oplever med anlæg der er kliniske i lyden og hvor i ørene føles som om det trykker på trommehinderne noget jeg har oplevet med standard digital forstærkere med lidt for analytiske højtalere eller horn systemer.
|
|
|
Vi har blot en forskellig definition af "In your face" __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
Mashuro Forum Bruger

Bruger siden: 27 Maj 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 970
|
| Sendt: 09 Maj 2007 kl. 20:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lidt hjælp søges:
Jeg er i besiddelse af et sæt monoblokke ref 9. Det er en prototype købt udenom Karsten.
Den ene af dem laver en fæl brummen når jeg tænder den.
Har prøvet at sende den til rep hos Nuforce men de har ikke fikset problemet.
Jeg har prøvet at skifte netkabel uden held.
Skiftet mellem højre og venstre- problemet følger helt klart den ene af blokkene.
Har jeg overset noget?!
|
| Til top |
|
| |

StudioSound
|
| Sendt: 09 Maj 2007 kl. 22:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mashuro,
Hvis du sender sættet til mig så kikker jeg gerne på problemet. Du kan evt. overveje en V2 opgradering i samme moment.
Hilsner,
Karsten __________________ www.studiosound.dk
|
| Til top |
|
| |
Mashuro Forum Bruger

Bruger siden: 27 Maj 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 970
|
| Sendt: 10 Maj 2007 kl. 07:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
StudioSound skrev:
Mashuro,
Hvis du sender sættet til mig så kikker jeg gerne på problemet. Du kan evt. overveje en V2 opgradering i samme moment.
Hilsner,
Karsten |
|
|
Du har PM
|
| Til top |
|
| |