| Forfatter |
|
Erdmann Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 46
|
| Sendt: 19 April 2007 kl. 21:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja de ligger ikke i min spam. Jeg bruger sol.dk
|
| Til top |
|
| |
Hannepande Forum Bruger

Bruger siden: 14 September 2004 Lokalitet: Bornholm
Status: Offline Indlæg: 21
|
| Sendt: 28 Juni 2007 kl. 09:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej igen
Ja, så er lærredet altså ENDELIG kommet op. Det hænger fra loftet i et par gode kroge og jeg siger jer, der er kæmpe forskel på at se film på et rigtigt lærred i forhold til som hidtil på en hvidmalet stuevæg.
For det første er det nu muligt at se film med meget mere lys i rummet end hidtil. Jeg har ikke mørklægningsgardiner og den slags, kun et par ganske normale foldegardiner fra Ikea, og jeg kan langt fra lukke alt lys ude. Selv med en ganske kraftig halogenlampe tændt bagerst i rummet, gik det faktisk at se en lille film i går aftes. Det synes jeg sgu er imponerende.
Har ikke haft mulighedfor at teste dem i komplet mørke endnu, men det glæder jeg mig godt nok til. Det kan kun blive godt :)
Forresten er den eneste irriterende ting ved lærredet selve remoten. Man skal godt nok tæt på "øjet" for at få kontakt, så jeg må vist eksperimentere lidt med det medfølgende netkabel.
I hvert fald er det foreløbig et lærred jeg virkelig kan anbefale jer, som er ude efter et billigt lærred. Jeg kan altså ikke se, at der skulle være "rullebølger" i lærredet, det kører fint op og ned og til små 1700 kroner er det sgu et godt køb...
Mvh
Hanne
|
| Til top |
|
| |
rammy Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 136
|
| Sendt: 18 Juli 2007 kl. 10:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er du stadig tilfreds med dit køb ? Er der kommet rulle-mærker eller virker det bare ? Jeg skal nemlig selv ud og finde et godt og billigt 16:9 rulle-lærred.
|
| Til top |
|
| |
dalle Forum Bruger

Bruger siden: 13 September 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 339
|
| Sendt: 18 Juli 2007 kl. 11:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan kun sige jeg er meget tilfreds. Ikke kommet de store mærker endnu. Dog få folder i siderne, men ikke noget der kan ses vil jeg mene.
|
| Til top |
|
| |
bphhm Forum Bruger

Bruger siden: 25 Marts 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 309
|
| Sendt: 20 Juli 2007 kl. 07:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man bliver SÅ trætte af mærker, bølger, rynker, osv.osv.
Spørgsmålet er blot hvornår man selv erkender det, og hvis man gør så om man er modig nok til også at fortælle om det .
Selv har jeg nået denne erkendelse og satser på et Lissau tab tension lærred til en halv formue. Hvis man ikke har råd til tab tension så gå efter et fastmonteret eller DIY. __________________ /Hans
|
| Til top |
|
| |
Gerdes Forum Bruger

Bruger siden: 10 April 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1408
|
| Sendt: 20 Juli 2007 kl. 12:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
bphhm skrev:
|
Selv har jeg nået denne erkendelse og satser på et Lissau tab tension lærred til en halv formue.
|
|
|
Hvilket prisleje taler vi om her?
bphhm skrev:
|
Hvis man ikke har råd til tab tension så gå efter et fastmonteret eller DIY.
|
|
|
Fastrammelærred er altid at foretrække hvis muligheden til at fastmontere det er tilstede. __________________ Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
|
| Til top |
|
| |
bphhm Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Juli 2007 kl. 14:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
100" ca. omkring 12.000-13.000 kr.
Dvs dyrere end projektoren, men som en gut skrev i et indlæg så skifter man projektoren med tiden men ikke lærredet. Og det holder nok... __________________ /Hans
|
| Til top |
|
| |
Gerdes Forum Bruger

Bruger siden: 10 April 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1408
|
| Sendt: 20 Juli 2007 kl. 14:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
bphhm skrev:
|
100" ca. omkring 12.000-13.000 kr.
|
|
|
Du har ikke mulighed for fastrammelærred? I det prisleje bliver fastrammelærreder også rigtig sjove.
bphhm skrev:
|
Dvs dyrere end projektoren, men som en gut skrev i et indlæg så skifter man projektoren med tiden men ikke lærredet. Og det holder nok...
|
|
|
Et godt lærred overlever rigtig mange projektorer . __________________ Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
|
| Til top |
|
| |
bphhm Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Juli 2007 kl. 20:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Overkommandoen har bestemt hvordan stuen skal se ud og hele lærred/projektor arrangementet må ikke kunne ses, så derfor et motor lærred der ligger gemt i loftet.
__________________ /Hans
|
| Til top |
|
| |
SørenS Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juli 2004 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 198
|
| Sendt: 12 August 2007 kl. 11:21 | IP-adresse registreret
|
|