| Forfatter |
|
Alland Forum Bruger

Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 515
|
| Sendt: 27 Marts 2007 kl. 09:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
PHN2 skrev:
|
Hej.
Er der nogen der ved hvilket interface harddisken har, og om muligt man kan skifte den?
mvh. Per.
|
|
|
2,5" SATA og den kan godt udskiftes så vidt jeg er orienteret...
|
| Til top |
|
| |
Wizard Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 351
|
| Sendt: 27 Marts 2007 kl. 10:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor meget HTPC er der over PS3???
__________________ /Wizard
|
| Til top |
|
| |
Fnulder Branchemedlem

Sælger Fona
Bruger siden: 02 April 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 400
|
| Sendt: 27 Marts 2007 kl. 23:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor stor forskel er det overhovet på en PC og konsol nu til dags  udover software
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 28 Marts 2007 kl. 08:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Stor!
PS3'en har jo i hvert fald en helt anden type processor (CELL processoren), og jeg trpr også grafikkortet er indrettet en del anderledes, f.eks. har xbox 360, så vidt jeg husker, ikke særlig meget RAM på grafikkortet, men det er til gengæld helt ekstrem hurtigt, så det sinker ikke resten af kortet. __________________
Guide til billedupload
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger

Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 29 Marts 2007 kl. 00:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
sjellest skrev:
| Og så glæder jeg mig til GTA IV |
|
|
Ikke lang tid til traileren (sikkert bare en teaser?).
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 30 Marts 2007 kl. 09:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
krenzler skrev:
sjellest skrev:
| Og så glæder jeg mig til GTA IV |
|
|
Ikke lang tid til traileren (sikkert bare en teaser?).
|
|
|
Hold helt op, hvor ser det flot ud!!!!!
Jeg har lige ombestemt mig mht. ps3.
Man får endda lov til at spille russer __________________
Guide til billedupload
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger

Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 30 Marts 2007 kl. 15:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Release dates. Rockstar plejer at være gode til at overholde dem.
|
| Til top |
|
| |
blackfrancis Forum Bruger

Bruger siden: 21 Marts 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 149
|
| Sendt: 31 Marts 2007 kl. 02:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sveske skrev:
Jeg har prøvet Motorstorm i Merlin, og det lever i hvert fald ikke op til mine forventninger - ja ja, det er da meget pænt, men ikke særligt meget mere end på f.eks. 360, og bilen kører stadig gennem alle de buske der ligger på vejen og sådan...
Det har selvfølgelig noget at gøre med at de ikke har fundet ud af at udnytte PS3's potentiale, men jeg synes godt nok det var en skuffelse. |
|
|
næ det ser skam ikke bedre ud end på 360...rent faktisk er de spil som er udkommet på begge konsoller grafikmæssigt faldet ud til 360'erens fordel!!!
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
| Sendt: 31 Marts 2007 kl. 06:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
blackfrancis skrev:
Sveske skrev:
Jeg har prøvet Motorstorm i Merlin, og det lever i hvert fald ikke op til mine forventninger - ja ja, det er da meget pænt, men ikke særligt meget mere end på f.eks. 360, og bilen kører stadig gennem alle de buske der ligger på vejen og sådan... Det har selvfølgelig noget at gøre med at de ikke har fundet ud af at udnytte PS3's potentiale, men jeg synes godt nok det var en skuffelse. |
|
|
næ det ser skam ikke bedre ud end på 360...rent faktisk er de spil som er udkommet på begge konsoller grafikmæssigt faldet ud til 360'erens fordel!!!
|
|
|
Men hvem gider at smide penge efter en konsol, der larmer mere end Kastrup Lufthavn ved rush hour?  __________________ HYGGE HEJSA!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 31 Marts 2007 kl. 07:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
rockforlife skrev:
blackfrancis skrev:
Sveske skrev:
Jeg har pr鴙et Motorstorm i Merlin, og det lever i hvert fald ikke op til mine forventninger - ja ja, det er da meget p鎛t, men ikke s鎟ligt meget mere end p?f.eks. 360, og bilen k鴕er stadig gennem alle de buske der ligger p?vejen og s錮an... Det har selvf鴏gelig noget at g鴕e med at de ikke har fundet ud af at udnytte PS3's potentiale, men jeg synes godt nok det var en skuffelse. |
|
|
n?det ser skam ikke bedre ud end p?360...rent faktisk er de spil som er udkommet p?begge konsoller grafikm鎠sigt faldet ud til 360'erens fordel!!!
|
|
|
Men hvem gider at smide penge efter en konsol, der larmer mere end Kastrup Lufthavn ved rush hour? 
|
|
|
eeh...hvem gider smide penge efter en konsol, der trods den dobbelte pris samt meget nyere teknologi ikke er i stand til at matche xbox'en? jeg har intet imod playstation, og har begge de gamle modeller...men hypen omkring ps3 er overdrevet...og resultatet er indtil videre skuffende. kampen om bedste spec's blev vundet af ps3....indtil videre har 360 vundet kampen om bedste ydelse. det er muligt at der med tiden kommer imponerende spil til ps3...til den tid investerer jeg gerne...til den tid er den nok nede i en lidt anden pris!
|
| Til top |
|
| |
Westergaard Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 295
|
| Sendt: 31 Marts 2007 kl. 08:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
haha, blackfrancis det er jo bare et spørgsmål om at spilproducenterne skal lære at udnytte PS3'eren, det har jo været tilfælde ved samtlige spillemaskiner på markedet i dag
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 31 Marts 2007 kl. 08:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Westergaard skrev:
haha, blackfrancis det er jo bare et spørgsmål om at spilproducenterne skal lære at udnytte PS3'eren, det har jo været tilfælde ved samtlige spillemaskiner på markedet i dag |
|
|
det giver jeg dig da helt ret i....men jeg er ligeglad med årsagen. fakta er, at jeg med en xbox 360 til den halve pris får en maskine der pt er bedre en ps3. desuden bliver udviklerne jo også løbende bedre til at udnytte 360'eren. da den første xbox kom på markedet, også et års tid efter ps2, var den i øvrigt fra første færd langt overlegen....man kunne virkeligt mærke at det var to forskellige generationer konsoller man havde med at gøre. det samme kan man vist ikke sige om ps3 kontra xbox 360. lidt sjovt at forestille sig hvis microsoft havde haft over et år mere til at udvikle på 360'eren og smed den på markedet samme tid som ps3. jeg tror sony ville have haft et problem...
|
| Til top |
|
| |
Westergaard Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 295
|
| Sendt: 31 Marts 2007 kl. 09:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 31 Marts 2007 kl. 09:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
jep, det sidste nye koster lidt ekstra....men burde også være det bedste, specielt på elektronic markedet, tænk på hvad der sker med pc'ere på 12 - 15 mdr. jeg synes det er skuffende hvad ps3 har fået ud af over et års forspring...og som sagt brillerer 360 med grafik der er mindst lige så god som ps3, og til tider en tand bedre. når det er sagt, ja så ender jeg sikkert selv med at købe en ps3 på et tidspunkt, ikke mindst pga blu-ray muligheden. kan bare ikke lade være med at reagere på den hype som er omkring ps3...nu har vi hørt om hvordan den ville banke konkurrenterne på plads når den (endelig) kom.... det er så IKKE sket endnu, snarere tvært imod. jeg venter stadig i spænding... ...har iøvrigt en grim fornemmelse af, at denne ps3 kontra xbox360 snak slet ikke hører hjemme i denne tråd. sorry guys....jeg blev bare grebet af stemningen.
|
| Til top |
|
| |