Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 13:04   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
HTPC
 HIFI4ALL Forum : HTPC
Emne Emne: Samling af ny HTPC (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Primeradk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Januar 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 12 April 2007 kl. 16:56 | IP-adresse registreret  

>Vikings

Ja det lyder sku nok som om det er noget man vil betale 100kr ekstra for og så får du det forhåbenligt snart.. Jeg ved ikke hvordan I andre har det men når jeg har besluttet mig så vil jeg helst have haft det igår ;)

\René

QX9650 i alm + QX6700 i MCE

Pioneer 427XD

Nyt grej QX9650

Sælges 2 x QX 6700
Til top Vis Primeradk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Primeradk

vikings
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2007
Sendt: 16 April 2007 kl. 13:07 | IP-adresse registreret  

Jeg HADER computer-dele sælgere

I onsdag's bestilte jeg 8 dele hos expressdelivery.dk (med sloganet "varer til tiden" jeah right)
Dagenefter fik jeg en mail om at mit bundkort først kom den 15/4. Jeg ville helst have haft mine dele igår men ok hvis det ikke kan være anderledes. Idag får jeg så en mail om at mit tv kort først kommer d 2/5!! Det er om over 2 uger. Så næh nej jeg vil slette kortet fr ordren.  Mn det kan ikke lade sig gøre og jeg skal så derfor slette HELE ordren og oprette de varer jeg ønsker igen.

Men nu hvor jeg har oprettet ordren igen, uden mit tv kort, så er 5 ud af 7 varer STEGET I PRIS.
Det er sku det væreste jeg længe har været ude for.
Jeg fandt heldigvis mit tv kort BULLIGERE hos mm-vision og jeg har lige fået en mail om at kortet er klar til afhentning

Nå men jeg skulle lige af med noget galle.

Til top Vis vikings's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af vikings

Patriarken
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 April 2005
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 16 April 2007 kl. 13:19 | IP-adresse registreret  

Hejsa

Mange af de online shops har ikke ting fysisk på lager(farligt med IT-hardware), men de sender eller bestiller direkte fra grossisten når du foretager bestillingen.

De fleste online shops bruger fx Rosenmeier Electronics A/S(ligger i Nørresundby) som hovedleverandør. Har Rosenmeier det ikke...... Er der ingen der har det.....

Men af en eller anden grund er det kan Proshop.dk der kan finde ud af hvad Rosenmeier har på lager og opdatere deres site ift dette. Derfor anbefaler jeg Proshop.dk selvom deres sortiment HTPC-mæssigt ikke er så bredt....

Jeg mener faktisk Hardware-online salg i dk efterhånden minder MEGET om charterbranchen.... Billig tur til New York kun 945kr (Der var godt nok udsolgt i går....men hvad fanden....så kigger kunderne på vores produkter til den reele pris)

Getmore A/S er dog de klart værste.....Kæft de fusker med lagerstatus/leveringstider......Beware....

vikings
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 April 2007 kl. 08:25 | IP-adresse registreret  

Jeg har nu modtaget alle mine dele. Pånær de (vigtigste) 7 dele fra expressdelivery.
Når jeg går ind på min ordre så har de fået alle mine komponenter på lager. Det vil sige at mit bundkort mangler. De skriver at de vil have det inden for 1-2 dage men det har der stået lige siden jeg bestilte.

Nu har jeg kigget på edb priser for at se om der er andre der kan levere det hurtigere. Men vd leveringstid står der ? ved dem alle pånær én hvor der står max 5 dage.

Så kiggede jeg på svenske butikker men her var der heller ikke ingen på lager.

Nu er jeg ved at overveje at bestille et andet bundkort. Det jeg havde bestilt er dette
Asus M2A-VM HDMI

Hvilket bundkort skal jeg udskifte det med?

Der er det der hedder Asus M2A-VM hvor den eneste forskel vist er at der ikke medfølger HDMI kortet. Men mon ikke det bliver muligt at købe det kort senere? OK, det ser ud til at der heller ikke er FireWire på

vikings
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 25 April 2007 kl. 11:22 | IP-adresse registreret  

Nu har jeg ventet i over en uge på bundkortet Asus M2A-VM HDMI men det er stwadig ikke kommet. Derfor ledte jeg efter det i Tyskland, Norge og Sverige men heller ikke der var der nogle på lager. Så jeg går ud fra at der er en længere leveringstid på det kort.

Nu har jeg afbestildt det og bestildt dette ASUS M2A-VM.

Jeg mangler kun at modtage mit kabinet og bundkort så kan jeg begynde

vikings
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Maj 2007 kl. 17:05 | IP-adresse registreret  

Så har jeg fået samlet den.

Men køleren er alt for høj. Så jeg skifter den ud til en (Northq 3310BLU).

Kabinettet er fedt men det er meget dybere end jeg havde regnet med. Senere vil jeg se om jeg kan finde et der ikke er så dybt.

Skal have købt et skærmkort med s-video ud. Da jeg ikke har DVI endnu.

Hvor får man fat i et S/PDIF modul til ASUS M2A-VM ?

vikings
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 Maj 2007 kl. 07:49 | IP-adresse registreret  

Det er ikke helt uden problemer. Det var nemt nok at få den samlet men opsætningen synes jeg er lidt sværere. Især når man ikke har prøvet vista før og især når man plejer at køre den engelske version af Windows.

Jeg har ikke rigtigt fået noget til at virke endnu. Lyden kommer ikke ud men jeg har heller ikke gjort så meget for det. Det samme med billede.

Istedet har jeg bestilt et nyt bundkort M2A-VM HDMI. Her er der S/PDIF ud og S-video ud. Så burde der komme billede og lyd ud.

Jeg har ikke fået sat tv kortet op endnu (Hauppauge WinTV-PVR 500) det skulle ellers virke under vista. Men det har jeg ikke fået det til endnu. Nogen der har en opsætnings vejledning.

Med hensyn til kabinettet så har jeg fundet et nyt som jeg overvejer at købe da jeg synes det nuværende er for dybt. http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=234017#
men det bliver ikke lige foreløbig. Hvis du vil købet et 3R SYSTEM M-Station HT-1100 kabinet  så skal du bare sige til.

Jeg vil ogse gerne have I-mon i som jeg synes er ret genialt http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=167985

Men det må lige vente lidt. Konen er ikke så glad for alle min køb (fejl køb).

Jeg havde tænkt mig at lægge mine DVD'er ind som ISO'er. Kan jeg få Media player til at spille dem?

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes