Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 08:53   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: Xbox 360 måske med Blu-ray (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Eeyore
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 September 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 01 April 2007 kl. 16:26 | IP-adresse registreret  

Jeg havde 2 Xbox360 begge larmede helt vildt og blev derfor returneret. En del af mine kammerater købte den da de lige kom frem og deres er næsten totalt lydløse (der ses her bort fra drev støj). Dette kunne tyde på at M$ enten har lavet en revision med billige og ringere blæsere, eller at de oprindelige blæsere ikke kunne køle den godt nok. Sørgeligt, for jeg syntes, at den er rigtig god maskine, men da jeg 98% af tiden skulle bruge den som Extender kunne jeg ikke leve med støjen.
Til top Vis Eeyore's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eeyore Besøg Eeyore's Websted

blackfrancis
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Marts 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 01 April 2007 kl. 23:46 | IP-adresse registreret  

Westergaard skrev:

blackfrancis... igen, som set tidligere er PS3 endnu ikke udnyttet til fulde, og vil uden tvivlv v鎟e l鎛gder bedre en xbox 360 (der larmer som en traktor..)

Deres modtr鎘 til sony er til grin...!

http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=1163&zoneid=19

og er ikke billigere end PS3 p?det ameriskanske marked (hvor f.. er ideen s???)

kan I ikke bare se i 鴍enene at PS3 er landet og er det ultimative PT.

westergaard, du er lidt til grin. du kan da ikke i fuld alvor argumentere for at ps3 er laengder bedre end xbox360, baseret paa hvad fremtiden vil bringe. og nej, ps3 er jo netop IKKE det ultimative, men indtil videre blot et ligevardigt bud paa en spillekonsol. jeg kan ikke rigtigt se hvad det er vi skal se i oejnene...? og husk paa at udviklerne ogsaa hele tiden bliver bedre til at udnytte xboxens potentiale. da den foerste xbox kom paa markedet var den fra starten af ps2 langt overlegen. men ps2 blev jo ogsaa ved med at blive bedre selv fire fem aar efter den blev smidt paa markedet, og det samme vil ske med xbox 360. hvad angaar microsoft's modtraek, saa er det en limited edition, og der er  jo ingen der tvinger folk til at koebe den istedet for standard udgaverne.

Til top Vis blackfrancis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af blackfrancis

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes