| Sendt: 31 Marts 2007 kl. 10:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
micma18 du har helt ret, jeg tror ikke på det gør en forskel. og at jeg er branchemedlem betyder ikke nødvendigvis jeg arbejder med hifi  jeg reparerer fladskærme.. og jeg ved med stor sikkerhed at vi nok aldrig bliver enige, og at den brancnevertheless køber mine kabler så billigt jeg kan he der har skabt dyre højtaler kabler vil fortsætte med at tjene store penge på noget ingen kan bevise eller har en egentlig teori om  men du har helt ret, retningsbestemte kabler??  det er AC vi snakker.. hvorvidt isoleringsmaterialet har nogen betydning or en lednings evne til at bære strøm giver jeg ikke det store for, men lad os nu ikke blive uvenner over det  hvis der skulle være nogen forskel på kabler tror jeg nærmere det kan være spolevirkninger! nogen der går og sørger for deres højtalerkabler ikke krøller sammen??  det tror jeg kan være mere dræbende for god lyd end isoleringsmaterialer  men tankevækkende er det nu at jeg har set her på sitet at nogen har rådet en anden til at købe et bestemt kabel fordi det var ganske godt (var et tos-link) men modtageren af rådet mente ikke det var dyrt nok  lyder mest i mine ører som om man VIL betale mange penge for noget ingen kan bevise er bedre  nevertheless jeg køber mine kabler så billigt jeg kan, selvfølgelig højtalerkabel af et vist tværsnit og signalkabler af en vis kvalitet også
|