Forfatter |
|
Cyber-Frog Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 762
|
Sendt: 06 April 2007 kl. 16:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
indomitus skrev:
Hvor har du købt dit TV bord ? |
|
|
I Ikea, koster 369, har også fået sat nogle hylder op i samme serie nu til dvder - De koster 89kr stk. Serien hedder LACK.
sHaCk_kO skrev:
ser godt ud cyber-frog  |
|
|
Jo tak, spiller også ganske fint - men kommer til at se endnu bedre ud med en Apollo  :) __________________ M.v.H Cyber-Frog
Mit Setup
|
Til top |
|
|
sHaCk_kO Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1488
|
Sendt: 06 April 2007 kl. 16:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
glæder mig til at se det når din apollo kommer __________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
:o)
|
Til top |
|
|
Cyber-Frog Forum Bruger

|
Sendt: 06 April 2007 kl. 16:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
sHaCk_kO skrev:
glæder mig til at se det når din apollo kommer |
|
|
Vi skal lige på den anden side af næste udbetalings dato    __________________ M.v.H Cyber-Frog
Mit Setup
|
Til top |
|
|
Elkjær Forum Bruger

Bruger siden: 16 December 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 186
|
Sendt: 06 April 2007 kl. 16:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tilykke med de R5!! Har selv haft den på besøg og de er super lækker. Den overrasker til de forholdsvis små penge den koster. Jeg har R7 i samme finish og damm det spiller!! Jeg tænkte nok du ville syntes om dem
|
Til top |
|
|
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
Sendt: 06 April 2007 kl. 16:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skal vi ikke starte en REGA ROCKER! klub?    __________________ HYGGE HEJSA!
|
Til top |
|
|
stiv Forum Bruger

Bruger siden: 09 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1062
|
Sendt: 06 April 2007 kl. 17:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Cyber-Frog Forum Bruger

|
Sendt: 06 April 2007 kl. 17:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Cyber-Frog Forum Bruger

|
Sendt: 06 April 2007 kl. 17:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Elkjær skrev:
Tilykke med de R5!! Har selv haft den på besøg og de er super lækker. Den overrasker til de forholdsvis små penge den koster. Jeg har R7 i samme finish og damm det spiller!! Jeg tænkte nok du ville syntes om dem |
|
|
Jeg synes ikke bare op dem, jeg tror sku jeg er forelsket  __________________ M.v.H Cyber-Frog
Mit Setup
|
Til top |
|
|
Cyber-Frog Forum Bruger

|
Sendt: 16 Maj 2007 kl. 09:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu nærmer tiden sig snart hvor jeg forhåbentlig har råd til at opgradere CD og Forstærker, jeg vil gerne have noget der kan levere lidt mere musik end det jeg har nu. Jeg har dog overvejet at opgive da det virker ret uoverskueligt at låne andre steder end jeg lige har mulighed for at hente selv, men nu må vi se.  Her under er dem jeg har tænkt på at skulle låne hvis det er muligt, jeg ved at Naim, Primare og Densen er. Forstærkere: Advance Acoustic MAP407 - 10.995,- (Rega Maia/Mira - 17.000,-) Densen B-110 - 10.000,- Naim Nait 5i - 9.500,- Primare I 21 - 8.499,- CD-Afspillere: Advance Acoustic MCD203 MKII - 4.496,- (Rega Apollo - 6.500,-) Densen B-410 - 10.000,- Naim CD6i - 10.800,- Primare CD 21 - 8.999,- Desværre bliver Rega løsningen alt for dyr for mig så den tror jeg jeg hopper over, desværre, dog får den lov at blive stående på listen lidt endnu. Er der nogen der har andre forslag på mærker der er til at låne selvom man ikke har mulighed for at ræse rundt i landet selv og låne? - Jeg bor øst for Aalborg selv, og uden en frit tilgængelig bil er det lidt besværligt at komme meget længere end Aalborg uden at skulle bruge kassen på taxa.   Jeg kunne godt tænke mig at høre Abrahamsen V1.0 CD og V2.0 amp også, men er der andre end elgiganten der forhandler dem?... Jeg har nemlig ikke kunnet finde andre. Anyway, bare lidt larm fra min side.  __________________ M.v.H Cyber-Frog
Mit Setup
|
Til top |
|
|
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
|
Sendt: 16 Maj 2007 kl. 10:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Cyber-Frog skrev:
Nu nærmer tiden sig snart hvor jeg forhåbentlig har råd til at opgradere CD og Forstærker, jeg vil gerne have noget der kan levere lidt mere musik end det jeg har nu. Jeg har dog overvejet at opgive da det virker ret uoverskueligt at låne andre steder end jeg lige har mulighed for at hente selv, men nu må vi se. 
Her under er dem jeg har tænkt på at skulle låne hvis det er muligt, jeg ved at Naim, Primare og Densen er.
Forstærkere:
Advance Acoustic MAP407 - 10.995,- (Rega Maia/Mira - 17.000,-) Densen B-110 - 10.000,- Naim Nait 5i - 9.500,- Primare I 21 - 8.499,-
CD-Afspillere:
Advance Acoustic MCD203 MKII - 4.496,- (Rega Apollo - 6.500,-) Densen B-410 - 10.000,- Naim CD6i - 10.800,- Primare CD 21 - 8.999,-
Desværre bliver Rega løsningen alt for dyr for mig så den tror jeg jeg hopper over, desværre, dog får den lov at blive stående på listen lidt endnu.
Er der nogen der har andre forslag på mærker der er til at låne selvom man ikke har mulighed for at ræse rundt i landet selv og låne? - Jeg bor øst for Aalborg selv, og uden en frit tilgængelig bil er det lidt besværligt at komme meget længere end Aalborg uden at skulle bruge kassen på taxa.  
Jeg kunne godt tænke mig at høre Abrahamsen V1.0 CD og V2.0 amp også, men er der andre end elgiganten der forhandler dem?... Jeg har nemlig ikke kunnet finde andre.
Anyway, bare lidt larm fra min side. 
|
|
|
Hej Frø
Hvaaaaøøøm, hvad med en (ikke alt for gammel) brugt Holfi Integra 8? Den fås for ca. 4500,- og er en sprød og varmt lydende int. amp, med fornuftig strømkapacitet.
Eller du vil måske kun købe nyt?
Eller måske: http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=49742033
__________________ HYGGE HEJSA!
|
Til top |
|
|
Cyber-Frog Forum Bruger

|
Sendt: 16 Maj 2007 kl. 10:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gider ikke købe brugt igen, har ikke prøvet at købe nyt i flere år så vil gerne prøve at have det nye til at være nyt... ligesom mine rega. :) Jeg vil gerne prøve at eje noget nyt igen istedet for at føle mig som en fattigrøv (selvom jeg er det  ), og så er jeg træt af sælgere der brænder en af.
__________________ M.v.H Cyber-Frog
Mit Setup
|
Til top |
|
|
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
|
Sendt: 16 Maj 2007 kl. 11:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Cyber-Frog skrev:
Gider ikke købe brugt igen, har ikke prøvet at købe nyt i flere år så vil gerne prøve at have det nye til at være nyt... ligesom mine rega. :)
Jeg vil gerne prøve at eje noget nyt igen istedet for at føle mig som en fattigrøv (selvom jeg er det ), og så er jeg træt af sælgere der brænder en af. 
|
|
|
Fair nok 
Har du set her: http://www.audiocompagniet.dk/udsalg_amp_cd.htm En Rega Cursa3 preamp (godt nok demomodel) men til 5000,- Den nye version med alu front koster 7500,-
Så er det bare at finde en fed poweramp  __________________ HYGGE HEJSA!
|
Til top |
|
|
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
|
Sendt: 16 Maj 2007 kl. 11:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Cyber-Frog Forum Bruger

|
Sendt: 16 Maj 2007 kl. 11:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er lidt langt over og lytte på det der i kbh. :) Er også faldet over den her, den ser da også vældig spændene ud... omend ret stor, men vel ikke mere end AA'en. :) http://www.jungson.dk/DA200.htm
__________________ M.v.H Cyber-Frog
Mit Setup
|
Til top |
|
|
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
|
Sendt: 16 Maj 2007 kl. 12:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Cyber-Frog skrev:
Der er lidt langt over og lytte på det der i kbh. :)
Er også faldet over den her, den ser da også vældig spændene ud... omend ret stor, men vel ikke mere end AA'en. :)
http://www.jungson.dk/DA200.htm
|
|
|
Ja, den gode Hr. Elkær er meget glad ved den amp. Hvis du ikke har nogle forbehold overfor kinaamps, så er der jo en del at vælge imellem. Men mon ikke at Søren fra http://www.audiocompagniet.dk/, kunne låne dig sådan en Jungson, eller andet grej, som kunne være interessant? __________________ HYGGE HEJSA!
|
Til top |
|
|
Præsten Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2057
|
Sendt: 16 Maj 2007 kl. 12:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
|
Sendt: 16 Maj 2007 kl. 12:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spørgsmål er bare, hvor bøvlet det ville være at aflevere apparatet tilbage, hvis man ikke kunne lide det, eller det bare ikke passede i ens anlæg? Du ved? Tag med hjem og prøv filosofien __________________ HYGGE HEJSA!
|
Til top |
|
|
Cyber-Frog Forum Bruger

|
Sendt: 16 Maj 2007 kl. 17:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har også nævnt dem i det "store" indlæg, menøh. 1. De har dem ikke i Aalborg. 2. Det hedder køb med fortrydelsesret med tab af penge til følge hvis man vil prøve hjemme. 3. Elgigantens medarbejdere er så arrogante så man skulle tro de er blevet undervist af paris hilton.  __________________ M.v.H Cyber-Frog
Mit Setup
|
Til top |
|
|
Cyber-Frog Forum Bruger

|
Sendt: 16 Maj 2007 kl. 17:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
rockforlife skrev:
Cyber-Frog skrev:
Er også faldet over den her, den ser da også vældig spændene ud... omend ret stor, men vel ikke mere end AA'en. :)
|
|
|
Ja, den gode Hr. Elkær er meget glad ved den amp. Hvis du ikke har nogle forbehold overfor kinaamps, så er der jo en del at vælge imellem. Men mon ikke at Søren fra http://www.audiocompagniet.dk/, kunne låne dig sådan en Jungson, eller andet grej, som kunne være interessant? |
|
|
Ja det kan der være noget om, må lige undersøge det - Men igen, der er faens langt der ned og hente hvis man skal låne. Jeg har ikke noget imod kina-fi så længe det spiller musik, det meste elektronik er alligevel fra det område derovre nu til dags. :) __________________ M.v.H Cyber-Frog
Mit Setup
|
Til top |
|
|
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
|
Sendt: 16 Maj 2007 kl. 22:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Cyber-Frog skrev:
rockforlife skrev:
Cyber-Frog skrev:
|
|
|
Ja, den gode Hr. Elkær er meget glad ved den amp. Hvis du ikke har nogle forbehold overfor kinaamps, så er der jo en del at vælge imellem. Men mon ikke at Søren fra http://www.audiocompagniet.dk/, kunne låne dig sådan en Jungson, eller andet grej, som kunne være interessant?
|
|
|
Ja det kan der være noget om, må lige undersøge det - Men igen, der er faens langt der ned og hente hvis man skal låne. Jeg har ikke noget imod kina-fi så længe det spiller musik, det meste elektronik er alligevel fra det område derovre nu til dags. :)
|
|
|
Jeg havde lige overset du kom fra Ålborg. Jeg havde en idé om du kom fra Fyn 
Men hvis du selv betaler fragten tilbage, så kunne det da godt være, at Søren ville lade dig prøve en Jungson, eller måske en Rega Mira??? __________________ HYGGE HEJSA!
|
Til top |
|
|