| Forfatter |
|
Autechre Forum Bruger

Bruger siden: 10 Oktober 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 334
|
| Sendt: 01 Januar 2004 kl. 13:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmmm, det er virkelig de store problemer der præger årets første dag, hva'???
Synes godt nok at pick-up'en hopper hurtigt af for nogle... 
Gu' er det da dårligt, hvis Hifi4All ikke reflekterer på en mail/invitation, men det er nu mange måder at gribe sådan kommunikationsbrist-sag an på - og jeg er faktisk lidt enig med ctacta (Og DRONNINGEN!!! ), det kunne være gjort mere hensigtsmæssigt.
Godt nytår - endnu engang... 
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1866
|
| Sendt: 01 Januar 2004 kl. 13:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Carsten S Chr skrev:
ctacta skrev:
|
Iøvrigt så er der hvor jeg færdes intet svar = ingen interesse.....
|
|
|
Nu var det jo altså dem (HiFi4all) der tog den første kontakt, hvorfor jeg naturligvis også regnede med at få en vis form for reaktion, da jeg svarede dem !............
Og nej, jeg har ikke brændt nogen broer !........... Det ligger dem frit for, at genoprette kontakten (det er ligesom deres tur til at ligge ud !)
|
|
|
Kære Carsten,
Dette site er ikke nogen børnehave og jeg er ikke fritidspædagog. At Bruno har kontaktet dig først er mig uvedkommende, det kan smutte for alle, f.eks. et lidt for effektivt spam-filter.
Det afgørende er din måde at kommunikere på og der får du altså 03 herfra og det røde kort af redaktøren. Hvad havde du egentlig forventet? At vi alle skulle falde på knæ og sige undskyld at der smuttede nogle svar, det er okay at du sviner mig til i et indlæg med privat korrepondance m.m., nu skal jeg starte bilen og komme og besøge Jer omgående?
Du lever i en drømmeverden og dit nytårsfortsæt er elendig valgt. Gå ind og læg dig og kom igen når du har noget fornuftigt at fortælle, herunder en uforbeholden undskyldning og sletning af alle dine indlæg i denne tråd.
Hvis ovenstående er over din fatteevne så vil jeg klart anbefale dig at søge konsulenthjælp. Godt nytår du.
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 01 Januar 2004 kl. 14:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Carsten S Chr skrev:
ctacta skrev:
|
Iøvrigt så er der hvor jeg færdes intet svar = ingen interesse.....
|
|
|
Nu var det jo altså dem (HiFi4all) der tog den første kontakt, hvorfor jeg naturligvis også regnede med at få en vis form for reaktion, da jeg svarede dem !............
Og nej, jeg har ikke brændt nogen broer !........... Det ligger dem frit for, at genoprette kontakten (det er ligesom deres tur til at ligge ud !)
Mvh
Carsten
|
|
|
du skal nok ikke regne med at redaktionen ønsker at genoprette nogle broer, efter denne tråd...
det kan være at andre medlemmer i de respektive hifiklubber der skal deltage i supertræffet kan være mere heldig.
Løbet er nok kørt for dit vedkommende...
|
| Til top |
|
| |
Carsten S Chr Forum Bruger

Tidl. Schmidt Audio
Bruger siden: 05 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 478
|
| Sendt: 01 Januar 2004 kl. 14:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Redaktøren skrev:
Carsten S Chr skrev:
|
Jeg er ligeglad med om HiFi4all gør så, og så meget for HiFi på denne side !........... Det eneste jeg forventer er, at man får svar når man henvender sig til dem !.............. Er det så svært at forstå ?...............
Mvh
Carsten
|
|
|
Hvad i alverden laver du så på denne side, hvis du er ligeglad med det arbejde, vi laver ?? Så er det udelukkende for at promovere dine private interesser.
Jeg husker ikke de mails, du citerer, men er aldrig bleg for at indrømme, at der er ting, der smutter. Under alle omstændigheder er hverken din publicering af private mails eller din uforskammede tone velkommen på disse sider.
Hvis det er svært at forstå, er du ikke velkommen her mere.
|
|
|
Hej !
Jeg tror du misforstår mig lidt !............... Om HiFi4all gør meget for HiFi på denne hjemmeside, har ikke noget at gøre med denne tråd !................. Min tone, syntes jeg ikke der er noget specielt galt med !.............. Jeg tror du misforstår mig lidt (Vi taler måske ikke helt samme sprog ?).
Du er da velkommen til at kontakte mig privat, hvis du er ked af "samtale" i dette forum !
Jeg syntes du overreagerer lidt, når du truer med at udelukke mig fra forum.
Mvh
Carsten __________________ Mvh
Carsten Schmidt Christensen
|
| Til top |
|
| |
Theis Forum Bruger

Bruger siden: 01 Maj 2003 Lokalitet: Norge
Status: Offline Indlæg: 34
|
| Sendt: 01 Januar 2004 kl. 14:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Carsten S Chr skrev:
|
Sørgeligt at der ikke er nogle danske foretagender (inkl. High Fidelity, der deltog til "supertræf" 2003 - dog uden at man har fået artikllen trykt endnu !), der gidder at gøre noget seriøst for den danske HiFi-kultur.
og i et senere indlæg:
Jeg er ligeglad med om HiFi4all gør så, og så meget for HiFi på denne side !...........
|
|
|
Tag nu en beslutning, man ! Din hifiklub linker jo ikke engang selv til hifi4all - hvorfor skal de så ligge på maven for jer ?
|
| Til top |
|
| |
Autechre Forum Bruger

Bruger siden: 10 Oktober 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 334
|
| Sendt: 01 Januar 2004 kl. 14:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmmm, troede kun der var een som fik sprængt hovedet af nytårsaften... 
|
| Til top |
|
| |
Oldred Forum Bruger

Tidl. red.
Bruger siden: 25 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1424
|
| Sendt: 01 Januar 2004 kl. 14:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Carsten S Chr skrev:
|
Hej !
Jeg tror du misforstår mig lidt !............... Om HiFi4all gør meget for HiFi på denne hjemmeside, har ikke noget at gøre med denne tråd !................. Min tone, syntes jeg ikke der er noget specielt galt med !.............. Jeg tror du misforstår mig lidt (Vi taler måske ikke helt samme sprog ?).
Du er da velkommen til at kontakte mig privat, hvis du er ked af "samtale" i dette forum !
Jeg syntes du overreagerer lidt, når du truer med at udelukke mig fra forum.
Mvh
Carsten
|
|
|
Jeg må desværre sige, at Viborg Hifiklubs aktiviteter ikke har vores interesse mere før en anden og mere fremadrettet talsperson kommer på banen. Du har nemlig ret i, at vi ikke taler samme sprog. Hermed er denne debat afsluttet fra vores side.
|
| Til top |
|
| |
mikp Forum Bruger

Bruger siden: 08 Maj 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 348
|
| Sendt: 01 Januar 2004 kl. 14:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ris og ros Har du noget på hjertet, er vi meget lydhør for evt. ris, ros og ikke mindst gode forslag! Ordet er dit.
måske der skulle stå :pas på hvad du skriver, for ordet er ik frit.
|
| Til top |
|
| |
DarkWing Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juli 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 470
|
| Sendt: 01 Januar 2004 kl. 14:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Oldred Forum Bruger

Tidl. red.
Bruger siden: 25 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1424
|
| Sendt: 01 Januar 2004 kl. 14:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
mikp skrev:
|
Ris og ros Har du noget på hjertet, er vi meget lydhør for evt. ris, ros og ikke mindst gode forslag! Ordet er dit.
måske der skulle stå :pas på hvad du skriver, for ordet er ik frit.
|
|
|
Hvad er ideen med ris og ros ?? Det skulle gerne være en fremadrettet debat, der kunne hjælpe til gøre tingene bedre. Det er meget lettere at komme videre, hvis Chr havde skrevet noget i retning af at "det var trist, vi glemte supertræffet, men invitationen gælder også til næste gang". Det havde været en fremadrettet kritik, som jeg havde reageret positivt på.
|
| Til top |
|
| |