Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 12:51   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Advarsel - Kurt Steffensen (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
copman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Januar 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 01 April 2007 kl. 14:19 | IP-adresse registreret  

Du nævner Kurt er flyttet mv.

Uden at det skal være et undskyldende moment (nærmere en forklaring), kunne det tænkes han er røget ud i personlige problemer, der har svækket hans dømmekraft og overblik?

Allan

Til top Vis copman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af copman

Al Bundy
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Sendt: 01 April 2007 kl. 15:59 | IP-adresse registreret  

Kedelig sag..

Tror jeg ville tage ud og tage en alvorlig snak med fyren. Nogen gange er det bedre at ordne sagerne ansigt til ansigt. Det er lettere at fuske folk, når man ikke skal kigge dem i øjnene.

Der er desværre mange platugler i DK ... og den største trussel er som regel at Told og Skat kommer på besøg - han har næppe husket at opgive de 25.000 du har betalt ham!

Bundy 

Til top Vis Al Bundy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Al Bundy

Carsten S Chr
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. Schmidt Audio

Bruger siden: 05 Juni 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 01 April 2007 kl. 17:32 | IP-adresse registreret  

Der er ikke noget jeg hellere ville end, at Kurt og jeg fik os en fornuftig (ansigt til ansigt) snak om det her - og måske endda fandt en fornuftig løsning !........ Men han vil ikke !......

For at der ikke skal være nogen tvivl om formålet med oprettelsen af denne tråd:

Overskriften (advarsel - Kurt Steffensen) siger alt !......... Jeg har intet andet formål end, at oplyse andre om hvad der evt. kan ske, hvis man sender sig dyrebare grej afsted til rep/modificering hos Kurt !....... Kan jeg forhindre, at bare en anden undgår samme tragedie, så har min mission ikke været forgæves !...... Og så er jeg glad !.......

Det er alt andet end sjovt, at ende i sådan en kedelig situation !.......

Carsten Schmidt Christensen
Til top Vis Carsten S Chr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Carsten S Chr

Al Bundy
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 09 August 2006
Sendt: 01 April 2007 kl. 17:38 | IP-adresse registreret  

Det er muligt han ikke vil invitere dig - men du må da bare prøve at dukke op på adressen. Det ville jeg gøre.

Bundy

Til top Vis Al Bundy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Al Bundy

Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 01 April 2007 kl. 18:58 | IP-adresse registreret  

Al Bundy skrev:

Det er muligt han ikke vil invitere dig - men du må da bare prøve at dukke op på adressen. Det ville jeg gøre.

Bundy

Og så tror du selv på at han lukker ham ind? Når han ikke vil tale med ham vil han garanteret heller ikke lukke ham ind...

Til top Vis Exxtreme's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Exxtreme Besøg Exxtreme's Websted

Nightpuma
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Maj 2005
Sendt: 01 April 2007 kl. 19:09 | IP-adresse registreret  

Hei

Det var da er fryktelig historie du har havnet op i. Du har virkelig min sympati, og jeg håber du kommer ud af det hele uden at tabe flere penge, og at du får dine Papworth op at køre igen.

Og tak for advarselen, jeg har været ude for slagsen før, og vil helst ikke havne i klørne på sånne igen.

Mvh Asbjørn

Til top Vis Nightpuma's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nightpuma Besøg Nightpuma's Websted

mortenkongsfelt
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Marts 2005
Sendt: 01 April 2007 kl. 19:24 | IP-adresse registreret  

Det er jo en helt igennem absurd historie- Det er jo lige til DR's Kontant!

Arcam DV-88
Tara Labs, Nordost, QED, Dali Biwire...
Til top Vis mortenkongsfelt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mortenkongsfelt

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 01 April 2007 kl. 19:43 | IP-adresse registreret  

Jeg havde nok også valgt at troppe op på hans adresse.

tunghør
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 01 April 2007 kl. 22:15 | IP-adresse registreret  

En trist sag..
 Jeg har aldrig før hørt om manden, men det lyder for mig som han i en årrække har gebærdet sig helt okay? Hvis det er tilfældet, så kender han nok godt forskel på rigtigt og forkert, og er sandsynligvis ikke særlig stolt ved situationen.
 Det kan jo til tider være en barsk omgang at være menneske, og måske man kan blive fristet til at tage en chance, og så lukke øjnene og håbe, at nu vender det..

Det den her sag med al tydelighed understreger, er at det er en dårlig ide at forudbetale store beløb til meget små firmaer. Hvis ikke de kan lave arbejdet uden at skulle ha' forudbetaling, så er det simpelthen for vaklende og useriøst et firma.

Håber du får din forstærker op at køre tip-top igen, Carsten  !

Til top Vis tunghør's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tunghør

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Sendt: 01 April 2007 kl. 22:43 | IP-adresse registreret  

Gutter - back to topic og drop mudderkastet!

Der er slettet intetsigende indlæg i tråden.
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Holst01
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 02 April 2007 kl. 14:11 | IP-adresse registreret  

Sørgelig historie må jeg sige.

Kunne godt tænke mig en opfølgning på denne tråd når der sker mere.. Ikke for at hænge nogen ud med hensyn til slut resultatet, men for at se hvordan andre står hvis man er i samme situation eller kommer det.

Men lyder som en sag for professionelle !

Held og lykke med det !

Til top Vis Holst01's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Holst01

Carsten S Chr
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. Schmidt Audio

Sendt: 02 April 2007 kl. 18:50 | IP-adresse registreret  

Bare rolig !......

Jeg skal nok blive med, at følge op på sagen !........ Det er trods alt en del penge jeg har på ude og svømme !......

Til top Vis Carsten S Chr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Carsten S Chr

oink
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Maj 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 03 April 2007 kl. 09:00 | IP-adresse registreret  

Sådan.

Jeg har prøvet lidt af det samme som dig, ikke med så stor beløb. Men det er altid en særdeles ubehagelige oplevelse. Har fjolset slet ikke reageret.

Godd luck

Til top Vis oink's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af oink

Kurt Steffensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2007
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 03 April 2007 kl. 15:15 | IP-adresse registreret  

Du altforbarmende...Sikke en historie..Hvad pokker er det NU du laver, Carsten....Er i da fuldstændige gale i hovederne der oppe i Viborg... Jeg aner ikke hvor jeg skal starte og hvor jeg skal slutte..Nu har du efter hånden fortalt at jeg har fået kr. 100.000, 50.000 , osv osv af dig. ??

Kan du ikke starte med , at fortælle at jeg kun ønskede kr.15.000,- for det vi først aftalte..??

Hvorvidt jeg så har fået kr. 15.000 eller 25.000, må stå i det uvisse..påstand mod påstand..  Men jeg har tidligere accepteret din påstand om at jeg fik kr. 25.000,- , så lad den blot stå der.,

Jeg har maksimalt modtaget kr. 25.000 af dig, er det ikke sandt, Carsten ?

Er det ikke også sandt, at du ville betale kr. 40.000,- for projektet ?

( En ny forstærker, samt to seperate rør regulerede strømforsyninger ) 

Er det ikke også sandt, at forstærkeren IKKE er færdig, og at DU afbrød samarbejdet. ?

Og i samme åndedrag, fik du Freddy ( Bigfoot ) , til at indstille færdiggørelsen af HANS forstærker.

Er det ikke sandt ?

Nu har du chikaneret mig, ringet til min familie, og hvad véd jeg.. Nu har du altså valgt at køre din historie videre på dette forum...?

Hvad ER det her for noget ?

Er der nogen ende på din galskab ?

Hvordan skulle jeg nogensinde kunne forsvare mig her ?

Det er rigtigt, at jeg har været syg, og det har forsinket projektet.. Det skal jeg vel ikke stå til ansvar for nogen for...?

Og slet ikke i et forum som dette. Hvad er det her dog for noget ??

Efter at jeg blev syg, og projektet som følge deraf, blev forsinket, har du ikke bestilt andet end at

finde på nye varianter og historier, og stillet nye krav osv.

Jeg ved ikke hvad der stikker dig, men jeg agter ikke offentligt at diskutere mine personlige forhold, og jeg kan jo godt se, at med den ting du har fået brygget sammen, er det jo ligemegt hvad jeg siger. Påstand mod påstand osv.

Men er det ikke tanke vækkende, at jeg nu har arbejdet med disse ting i 25 år, og først da jeg løber ind i dig og din kammerat Freddy ( Bigfoot ) med luxman forstærkeren, får jeg dårlig omtale..??!?!

Tusinder af kunder, men så lige jer to..??!

Dette bliver mit første og eneste indlæg i denne smæde historie. Folk må tro på hvem de vil og hvad de vil. Jeg kan jo intet stille op alligevel.  Jeg ville ønske, at du i det mindste kunne holde dig til sandheden.

Jeg vil IKKE , om jeg så fik en million, skifte så meget som en skrue for jeg to gutter i Viborg.

Ganske som dig, vil jeg advare enhvert værksted mod Carsten Christensen...Hvis du og Freddy er eksponenter for Viborg HiFi klub, som i hævder, vil jeg meget nødigt komme i den klub.

Æv, hvor er jeg ked af denne historie..Jeg er dybt dybt rystet.. Til alle jer andre : Er dette virkelig hvad i vil bruge Hifi4all forum til ???

Jeg synes i øvrigt, at du skal anlægge en sag, Carsten.  Og så synes, jeg at du i anstændighedens interesse, skulle få fjernet dette uetiske og amoralske indlæg.  

Kurt Steffensen

Til top Vis Kurt Steffensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kurt Steffensen

Mercury
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2006
Sendt: 03 April 2007 kl. 16:11 | IP-adresse registreret  

Så er det vist på tide en administrator træder i karakter.....

Tråden er nu så meget i farezonen for at en af de 2 kombatanter injuerer sig selv at jeg ihvertfald villige synes det var fair at lukke tråden indtil der er kommet en juridisk afgørrelse.

Bare en betragtning!

Til top Vis Mercury's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mercury

trapez
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Dobbeltprofil: Slowon

Bruger siden: 24 Januar 2007
Lokalitet: Fyn Øst
Sendt: 03 April 2007 kl. 16:33 | IP-adresse registreret  

Mercury skrev:

Det har været på tide siden tråden blev oprettet.Desværre blev den sene indtræden af en arrogant og uprofessionel karakter!

Til top Vis trapez's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af trapez

mathias 2
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juni 2006
Lokalitet: Århus
Sendt: 03 April 2007 kl. 16:48 | IP-adresse registreret  

trapez skrev:
Mercury skrev:

Det har været på tide siden tråden blev oprettet.Desværre blev den sene indtræden af en arrogant og uprofessionel karakter!

nogen klager over for lidt "ytringfrihed" nogen klager over for meget... så jeg tror nu at det var meget fint at administrator ikke slettede tråden men blot rettede lidt til

Carsten S Chr
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. Schmidt Audio

Sendt: 03 April 2007 kl. 16:48 | IP-adresse registreret  

Kurt !....

Som du ganske rigtigt antyder, så startede vi med et budget på 15.000 kr. Efter beslutningen med, at projektet også skulle indbefatte eksterne strømforsyninger steg dette beløb til 40.000 kr. Til indkøb af stumper blev du betalt 25.000 kr. De resterende 15.000 kr skulle så betales ved afslutning af projekt !....... Fair nok !.......

Hvorvidt man kan kalde et sæt forstærkere nye, efter du har haft dem mellem hænderne, vil jeg godt stille et stort spørgsmålstegn ved !...... De er blevet bulede, ridsede, skruer er rustne, og de yder overhovedet ikke hvad de skal !.......

De såkaldte rørregulerede strømforsyninger kan jo slet ikke lade sig gøre (har jeg fået oplyst af erfaren tekniker) til mine forstærkere (klasse A/B).

Det var vel en meget klog beslutning (set i lyset af dine præstationer), at jeg afbrød samarbejdet !..... Du har lige som gjort skade nok på mine forstærkere !.......

Er der noget mærkeligt i, at jeg har advaret Freddy ?....... Det forløb jeg har været igennem med dig, ønsker jeg end ikke for min værste fjende !......

At din bror blev rodet ind i det her, vil jeg undlade (for din skyld), at berette om her !..... Men det er ikke sådan når fortidens løgnehistorier en dag overhaler en !......

Jeg kan kun medgive, at jeg åbenbart har "ramt" dig på det forkerte tidspunkt i dit liv !....... Men det er vel ikke rimeligt, at jeg skal betale så høj en pris for din uheldige situation ?.......

Du har da ingen grund ril at være ærgerlig !....... Det er da ikke dig der nu (efter at have betalt Kurt 25.000 kr), skal ud, og betale en mindst lige så stor sum for, at få rettet op på skaderne !....... Lykkes det mig ikke, at skaffe beskadige skjold, skal jeg tilmed regne med en betragtelig værdinedskrivning oveni !………

At blande Viborg Musik & HiFiklub ind i dette her ?…… Jeg er ikke medlem af nævnte klub !……..

Du kan være helt sikker på, at jeg vil køre sag på dig !……

jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003
Sendt: 03 April 2007 kl. 16:55 | IP-adresse registreret  

Carsten S Chr skrev:

Du kan være helt sikker på, at jeg vil køre sag på dig !……

Og det synes jeg, at du skal gøre, såfremt du mener der er grundlag for dette.

Begge parter har haft mulighed for at komme med deres syn på sagen - hvem der har ret må være op til domstolene.

Tråden lukkes.

Til top Vis jdg1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jdg1 Besøg jdg1's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes