Tilbage til HIFI4ALL.DK 2. juni 2025 | 21:25   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Køb af Pioneer fra Tyskland ? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Tommy21
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juli 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 01 April 2007 kl. 22:05 | IP-adresse registreret  

Sagen er enkel, vil man spare og tage chancen med at ens tv ikke går i stykker og derfor skal repereres, så køb i tyskland, ellers betal 15-20% ekstra og køb i DK, længere er den vel ikke.

Det er jo op til hver enkelt hvad man vil, jeg ville bare spare pengene, at nogen andre så vælger anderledes er jo op til dem.

Og iøvrigt modsiger jeg ikke mig selv, jeg siger bare at skulle man endelig købe i dk vill jeg hellere købe i ktradio til 900kr mere og få et fra pioneer dk, menm igen jeg ville slet ikke købe i dk.

Tommy

Parasound C1 Processor
Oppo Bdp-95

Ps3, xbox 360, Wii, PsP
Til top Vis Tommy21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tommy21

Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 01 April 2007 kl. 22:55 | IP-adresse registreret  

Tommy21 skrev:

Sagen er enkel, vil man spare og tage chancen med at ens tv ikke går i stykker og derfor skal repereres, så køb i tyskland, ellers betal 15-20% ekstra og køb i DK, længere er den vel ikke.

Det er jo op til hver enkelt hvad man vil, jeg ville bare spare pengene, at nogen andre så vælger anderledes er jo op til dem.

Og iøvrigt modsiger jeg ikke mig selv, jeg siger bare at skulle man endelig købe i dk vill jeg hellere købe i ktradio til 900kr mere og få et fra pioneer dk, menm igen jeg ville slet ikke købe i dk.

Tommy

Hvorfor ville du give 900,- mere for det samme tv? Garantien er den samme...

Til top Vis Exxtreme's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Exxtreme Besøg Exxtreme's Websted

Soffe
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Maj 2004
Lokalitet: København
Sendt: 02 April 2007 kl. 19:05 | IP-adresse registreret  

Nåh jeg har nu bestilt et Pioneer fra TC (; så lad os bare sige det var det bedste.
Til top Vis Soffe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Soffe

Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 April 2007 kl. 19:07 | IP-adresse registreret  

Soffe skrev:
Nåh jeg har nu bestilt et Pioneer fra TC (; så lad os bare sige det var det bedste.

Tillykke med det... Valgte du 507XA? Og i så fald hvad er grunden til du ikke valgte 507XD?

Til top Vis Exxtreme's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Exxtreme Besøg Exxtreme's Websted

DPetersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 December 2004
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 02 April 2007 kl. 19:19 | IP-adresse registreret  

Tillykke

Jeg vil ikke snuppe tråden, men er det ikke noget med at når den nye generation af pioneer kommer, så er det kun udvalgte butikker der må sælge dem, og dermed kan man hellerikke købe dem på nettet længere???

Til top Vis DPetersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DPetersen

Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 April 2007 kl. 19:24 | IP-adresse registreret  

DPetersen skrev:

Tillykke

Jeg vil ikke snuppe tråden, men er det ikke noget med at når den nye generation af pioneer kommer, så er det kun udvalgte butikker der må sælge dem, og dermed kan man hellerikke købe dem på nettet længere???

Det tvivler jeg på... Hvor har du det fra?

taz123456
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 02 April 2007 kl. 19:30 | IP-adresse registreret  

Mads Priess skrev:

Hey

Jeg har nok nogle lidt dårlige nyheder (-: men vil da også godt dele lidt ud af nogle gode oplevelser jeg har haft, Har lige (lørdag 31.03) været i Tyskland og hente et par B&W CM7 Højttalere, som jeg sparede 2500 kr. på - 'Da forhandleren i danmark jo aldrig giver rabat.

Så jeg vil ikke have nogen tvivl med at købe i Tyskland. og dertil skal lige siges at man i Tyskland for 5 års garanti hvor man i DK kun for 2 års. (-: på B&W

Nå men de dårlige nyheder er at du desværre nok kommer til at betale ca 400 Euro i porto. Det er hvad div. forretninger på Ebay. tager for at sende et 42" til Dk.-

Men skriv et brev til forretningen. og spørg hvad det koster at få det sendt il DK. Er du ikke så stærk til Tysk, hjælper jer gerne med at skrive til dem. Du kan bare skrive til mig på Mads@misti.dk - Skriv lige HIFi4All.dk i overskriften, Ellers ryger den sku sikkert bare ud med spam mailen.

Hen skriv endelig - hjælper gerne 

Mads 

jeg gav 250kr fra digitalo i tyskland da de skulle sende mig et 42 " plasma så  dit beløb er ikke dækkende for samtlige butikker:-)

DPetersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 December 2004
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 02 April 2007 kl. 19:30 | IP-adresse registreret  

Tilfældigvis fra en forhandler. Men nu skal  man jo ikke tro på alt hvad man får at vide, derfor spørger jeg. Men denne forhandler plejer nu at være troværdig. Såååååå
Til top Vis DPetersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DPetersen

Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 April 2007 kl. 19:42 | IP-adresse registreret  

DPetersen skrev:
Tilfældigvis fra en forhandler. Men nu skal  man jo ikke tro på alt hvad man får at vide, derfor spørger jeg. Men denne forhandler plejer nu at være troværdig. Såååååå

Jeg tror ikke på de skulle ændre deres regler nu...

mstoft
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2007
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 02 April 2007 kl. 19:51 | IP-adresse registreret  

Jeg kunne vel ikke få lov at stjæle tråden og få lidt hjælp? :) Jeg er selv på rov efter et Pioneer 507XD. Jeg har været ved at vælge Panasonic 70PX og et af de nye Samsung, blot for at spare penge.

Der er tilsyneladene mange penge at spare ved at handle fra udenlanske butikker, og det kunne være skønt at få fladskærmskongen, 507XD, op på væggen :D

Hvor ville I anbefale mig at handle??
Til top Vis mstoft's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mstoft

Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 April 2007 kl. 21:40 | IP-adresse registreret  

mstoft skrev:
Jeg kunne vel ikke få lov at stjæle tråden og få lidt hjælp? :) Jeg er selv på rov efter et Pioneer 507XD. Jeg har været ved at vælge Panasonic 70PX og et af de nye Samsung, blot for at spare penge.

Der er tilsyneladene mange penge at spare ved at handle fra udenlanske butikker, og det kunne være skønt at få fladskærmskongen, 507XD, op på væggen :D

Hvor ville I anbefale mig at handle??

Læs de indlæg vi allerede har skrevet... Jeg tror ikke det findes meget billigere end hos den engelske butik jeg linkede til hvis du vil have det billigst muligt...

larl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Oktober 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 02 April 2007 kl. 22:29 | IP-adresse registreret  

Exxtreme skrev:
DPetersen skrev:

Jeg tror ikke på de skulle ændre deres regler nu...

Pioneer har faktisk flere produkter ude nu, der ikke kan købes i netbutikker. Så hvem ved, måske de udvider det koncept.

Ikke så al Pioneer fremover skal købes i butik, men så udvalgte produkter kun findes i de butikker som kan tilbyde det specielle "Pioneer display hjørne" og et personale som kender produkterne.

/Lars

mstoft
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 April 2007 kl. 22:32 | IP-adresse registreret  

Så vidt jeg kan se, så er det ikke muligt at vælge Danmark når leveringsadressen skal skrives.

Det eneste jeg reelt er nervøs for, er fragten. Plasma skal jo stå oprejst konstant, ellers går det i stykker. Hvad fanden gør man hvis det bliver leveret og har været lagt ned. Kan man tillade sig at antage at fragtmænd ved hvordan det skal behandles?!

Jeg overvejede i en periode at købe TVet på eBay da de fås grotesk billigt, men endte ud med ikke at have neverne til det

Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 April 2007 kl. 17:54 | IP-adresse registreret  

mstoft skrev:
Så vidt jeg kan se, så er det ikke muligt at vælge Danmark når leveringsadressen skal skrives.

Det eneste jeg reelt er nervøs for, er fragten. Plasma skal jo stå oprejst konstant, ellers går det i stykker. Hvad fanden gør man hvis det bliver leveret og har været lagt ned. Kan man tillade sig at antage at fragtmænd ved hvordan det skal behandles?!

Jeg overvejede i en periode at købe TVet på eBay da de fås grotesk billigt, men endte ud med ikke at have neverne til det

Jeg ved at de sender til danmark... Der behøver nu ikke at ske noget ved at et plasma tv ligger ned, en af mine kammerater transporterede sit hjem liggende... Men ved godt man normalt siger de ikke kan holde til det... 

Soffe
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Maj 2004
Lokalitet: København
Sendt: 03 April 2007 kl. 20:03 | IP-adresse registreret  

Jeg valgte XA frem for XD, da der hvor jeg bor er der kabel TV, så vil hellere satse på en digital dekoder som kan bruges til alle kanalerne, istedet for at give 1.500 kr for en indbygget som kun virker til DR og TV2

Turde ikke heeelt tage chancen med en tysk forhandler, og ville gerne have det leveret inden påske (;
Til top Vis Soffe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Soffe

Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 April 2007 kl. 20:09 | IP-adresse registreret  

Soffe skrev:
Jeg valgte XA frem for XD, da der hvor jeg bor er der kabel TV, så vil hellere satse på en digital dekoder som kan bruges til alle kanalerne, istedet for at give 1.500 kr for en indbygget som kun virker til DR og TV2

Turde ikke heeelt tage chancen med en tysk forhandler, og ville gerne have det leveret inden påske (;

Fair nok... Vi får så (ud over DR1, DR2, TV2 og tegnsporgskanalen) nogle flere digitale kanaler gennem vores antenneforening som sender DVB-T gennem antennestikken i væggen ...

Bl.a. får vi alle Viasat's kanaler digitalt inden længe...

mstoft
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 April 2007 kl. 21:30 | IP-adresse registreret  

Jeg fatter simpelthen intet af XA og XD. En venlig sjæl som gider have ulejlighed med at skære det ud i pap? 

steen5
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Februar 2007
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 03 April 2007 kl. 21:42 | IP-adresse registreret  

Ja.

XA er med analog tuner og billigst

XD er med både analog og digital tuner og dyrest

Til top Vis steen5's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af steen5

mstoft
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 April 2007 kl. 22:39 | IP-adresse registreret  

Steen5:

Tak, så langt så godt Hvordan ved jeg om jeg har brug for en XD?

Gerdes
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 April 2004
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 03 April 2007 kl. 22:50 | IP-adresse registreret  

mstoft skrev:
Steen5:

Tak, så langt så godt Hvordan ved jeg om jeg har brug for en XD?

Hvordan modtager du tvsignal i dag?

<< Forrige Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes