Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 03:07   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: re:Lcd tv med 1080p til ca. 10.000kr? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Lique
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 06 April 2007 kl. 11:40 | IP-adresse registreret  

the_chosen_one skrev:

Hey fint flere kommentar... THX!

Lique: tak for det , jeg er nu nærmest 100% overbevist. Er det den her så kan jeg se billedet live måske: http://www.panasoniccenter.dk/PC/Panasonic_Center/Butikkerne /Nordjylland/Dronninglund_TV_Center.htm   passer mig rigtigt godt da jeg bor tæt ved Randers.

1) Du nævner at 37" koster ca. 10k men hvilken model koster 11k? (42")

2) Hvis den kan fås i en butik til samme pris må ALLE herinde give mig ret i at det er en klar fordel hvis der skulle opstå problemer (reklamation), jeg tror jeg give et ring til ham her engang når vi er over helligdagene, mange tak for hjælpen til alle som har bidraget.

Naiera: Det lyder godt med EU-garanti.

The_chosen_one

1) Jeps, 11k for 42" og 10k for 37". Og ja, det er nemlig den du linker til. Super flinke, super service og stjernepris!

Bare spørg hvis der er mere du er i tvivl om.

Til top Vis Lique's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lique

the_chosen_one
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 September 2004
Sendt: 06 April 2007 kl. 15:36 | IP-adresse registreret  

Lique: åh jeg troede der stod 10km nord fra Århus og ikke 100km.. på den anden side af Aalborg. Hvad med ham her: http://www.ppradio.dk er der nogen som har erfaring med ham, er han til at handle med (pris: 11.995 kr)?

Ellers må jeg vente og se til imorgen. 

Til top Vis the_chosen_one's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af the_chosen_one

nemligja
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 08 April 2007 kl. 18:08 | IP-adresse registreret  

Naiera skrev:
nemligja skrev:
Bare lige vær opmærksom på at Hifishoppen parelel importerer PX70, så der er ikke den nordiske garanti fra Panasonic og der er ikke 100% dækning for at den digitale tuner virker ordentligt i DK eftersom den er købt gennem en øst europæisk Grosist (har en god ven der arbejder hos Panasonic DK). Synes bare lige du skal tage det med i overvejelserne med hvor du skal købe tv'et.

Dine gode ven har fodret dig med løgne. Panasonic har EU-garanti, så selv hvis du køber i Tyskland, Frankring, Holland, eller hvor du nu skulle få lyst til at købe fjernsyn, så får du hentet og repareret fjernsynet her i landet. Og der er ingen problemer med DVB-T tuneren, da det naturligvis er den samme som der sidder i de danske modeller. Min PX60 er vist nok fra Frankrig, og jeg bruger den digitale tuner i skrivende stund, uden problemer.

Okay vidste ikke det med den digitale tuner.. fair nok.. men er bestemt ikke enig i at du får dit tv hentet og repareret. Ikke ifølge Hifishoppen.dk, der står at du selv skal sende tv'et til dem hvis det går i stykker og så vil det blive repareret og sendt retur. Så som jeg forstår det skal man SELV betale for fragten til rep og det er sgu ikke så fedt synes jeg...

http://www.hifishoppen.dk/information.php?info_id=19&lan guage=da#24

Naiera
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 August 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 08 April 2007 kl. 18:24 | IP-adresse registreret  

Jamen det passer ikke. Panasonic har pan-europæisk garanti, så så længe du får underskrevet garantifolderen af butikken (den skulle, i så fald man køber i f.eks. Tyskland, sendes derned efter man har pakket sit TV ud), så kommer Panasonics danske servicepartner og henter fjernsynet. I Panasonics tilfælde er der tale om 'Powermill Service'.
Til top Vis Naiera's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Naiera Besøg Naiera's Websted

the_chosen_one
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 September 2004
Sendt: 29 April 2007 kl. 15:45 | IP-adresse registreret  

Så fik jeg endeligt købt dyret og tak til Lique da det viste sig at Dronninglund tvcenter var det eneste sted umiddelbart hvor jeg kunne få plasmaet til 10k inkl. fod.

Det eneste jeg mangler nu er at få køret de ca. 24 timer igennem med BreakIn dvd'en fra recorder.dk. for at undgå burn in problemer. Selve dvd'en viser forskellige farve nuancer hvilket jeg håber er meningen? 

Jeg var ved at få mindre burn in problemer da jeg lige skulle se billedet på min xbox360 i ca. 5 min. hvorefter skyggen af billedet sad fast i skærmen. Et godt råd fra mig af er at tage burn in problematikken seriøs no matter what!

Selve Px70 er super lækkert, med meget detaljeret billed osv. Jeg skal bare lige have styr på hvorfor billedet skalere op og ned i opløsningen, heletiden i en alm. dvd film?

Umiddelbart kan jeg ikke få den til at vise 1080p opløsning i Xbox'en (max 1080i) måske misforstod jeg noget medhensyn til at den har chipsæt 1080p eller lign.?

Alt i alt et meget tilfreds køb, tak for hjælpen gutter!!

The_chosen_one  

Til top Vis the_chosen_one's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af the_chosen_one

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes