| Forfatter |
|
Onstage Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 80
|
| Sendt: 09 April 2007 kl. 17:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den skal ikke bruges som cd-afspiller !!!!!
__________________ Anders Villadsen
|
| Til top |
|
| |
perbnil Lukket konto

Lukket efter ønske
Bruger siden: 01 December 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 65
|
| Sendt: 09 April 2007 kl. 17:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg prøvede en for et par dage siden ja den er fed!
nej den larmer ikke, jeg ved ikke hvor folk får det fra? den larmer ikke mere end 2'eren gjorde og betydeligt mindre end en projektor og krydskasse360
spillenende er meget flotte!
selv køber jeg dog først en når gran turismo 5 er klar, men så er den nok os lige nået og falde lidt i pris
|
| Til top |
|
| |
Emi_one Forum Bruger

Bruger siden: 08 August 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 298
|
| Sendt: 09 April 2007 kl. 22:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vi lige sige at XBox 360 er ved at få lavet en patch til drevet så den ikke larmer så meget.  __________________ Tømmer!
|
| Til top |
|
| |
Klander Forum Bruger

Bruger siden: 28 December 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 47
|
| Sendt: 09 April 2007 kl. 22:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Emi_one skrev:
Vi lige sige at XBox 360 er ved at få lavet en patch til drevet så den ikke larmer så meget.  |
|
|
Hmmm. Der er da vældig godt, men hvad så med blæserne? __________________ Med venlig hilsen
Kurt
|
| Til top |
|
| |
Hanien Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 212
|
| Sendt: 10 April 2007 kl. 07:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Emi_one skrev:
Vi lige sige at XBox 360 er ved at få lavet en patch til drevet så den ikke larmer så meget.  |
|
|
Så vidt jeg ved var det forventet at denne patch skulle komme i spring updaten, men desværre var den ikke med alligevel. Så det bliver vist ikke i denne omgang.
http://www.xboxlife.dk/news/3206/Komplet-Spring-Update-Info. html __________________ HTPC: 1,86 gHz Intel Duo Core 2, 500 GB HDD, 7.1 lydkort, DIGN HV5, Microsoft Vista Premium, Logitech Harmony 885, Denon AVR-2802, Fujitsu-Siemens Myrica 40", Extender: Xbox360
|
| Til top |
|
| |
Hanien Forum Bruger

|
| Sendt: 10 April 2007 kl. 07:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
perbnil skrev:
|
jeg prøvede en for et par dage siden ja den er fed!
nej den larmer ikke, jeg ved ikke hvor folk får det fra? den larmer ikke mere end 2'eren gjorde og betydeligt mindre end en projektor og krydskasse360
spillenende er meget flotte!
selv køber jeg dog først en når gran turismo 5 er klar, men så er den nok os lige nået og falde lidt i pris
|
|
|
Der er en del snak om at støjen først kommer efter den har kørt nogle timer. Så en ny Ps3'er støjer ikke. Støj er jo afhængig af hvem der lytter, men der er en del brok over blæserstøj. __________________ HTPC: 1,86 gHz Intel Duo Core 2, 500 GB HDD, 7.1 lydkort, DIGN HV5, Microsoft Vista Premium, Logitech Harmony 885, Denon AVR-2802, Fujitsu-Siemens Myrica 40", Extender: Xbox360
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
| Sendt: 10 April 2007 kl. 08:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm, ret interessant, som folk oplever generende støj ved PS3, eller dem der stort set ingen støj af betydning, bemærker. Kan der virkelig være så stor forskel på de enkelte maskiner, eller??
Jeg er godt klar over folks forskellige følsomhed overfor støj, så jeg må nok vente til at vurdere PS3, til jeg kan lytte til en selv
Lige et andet spørgsmål. GT HD. Er det kun kommet som demo, eller som helt spil? Hvis det er kommet som færdigt spil, hvordan er det så? Anmelderne er ikke helt vilde
__________________ HYGGE HEJSA!
|
| Til top |
|
| |
Hanien Forum Bruger

|
| Sendt: 10 April 2007 kl. 09:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Læs mere i denne tråd omkring støjniveauet fra Ps3 - der er meget delte meninger
http://www.console.dk/forum/viewtopic.php?p=2989#2989 __________________ HTPC: 1,86 gHz Intel Duo Core 2, 500 GB HDD, 7.1 lydkort, DIGN HV5, Microsoft Vista Premium, Logitech Harmony 885, Denon AVR-2802, Fujitsu-Siemens Myrica 40", Extender: Xbox360
|
| Til top |
|
| |
Kinnaps Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 264
|
| Sendt: 10 April 2007 kl. 10:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
De yngste af mine, har fået en PS3. Synes nu den larmer en hel del, når der vises film på den. Den kan på ingen måde sammenlignes med de billige DVD maskiner fra supermarkedet, der jo er næsten tavse. Jeg synes nu også generelt, at PCen er bedre til spil. Der er man langt mere i kontakt med maskinen, når det kræves.
|
| Til top |
|
| |
strong Forum Bruger

Bruger siden: 14 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 568
|
| Sendt: 16 April 2007 kl. 23:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok så skulle man se en film en lidt lunere aften end man ellers har været vant til, og så skal jeg ellers love for at blæserne på maskinen pludselig kan høres en hel del Efter et ca. 20 minutter kører maskinen op i noget der minder om take off på en jumbo jet.
Glæder mig til Sony sender deres "rigtige" Blu-ray på markedet så man kan få lidt ro til filmen.
Har tidligere i denne tråd rost den for lavt støjniveau, men ikke set en film på den før nu på en lidt lun forårs aften, og så larmer den godt nok en hel del når der bliver lidt lunt i rummet åbenbart
M.v.h. Strong
|
| Til top |
|
| |
Onstage Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 80
|
| Sendt: 17 April 2007 kl. 08:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min personlige vurdering af ps3'en og dens støjniveau er bestemt ikke negativt .. Så meget larmer den altså heller ikke. Folk herinde, synes jeg er alt, alt for kritiske .. Der er altså 8 processorer som kører rundt i den lille sag der. __________________ Anders Villadsen
|
| Til top |
|
| |