| Forfatter |
|
Frede1977 Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1916
|
| Sendt: 10 April 2007 kl. 19:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Public service:
Elektronik-supermarkedet i Förde-Park, Flensburg syd, har PS3 på lager til 600 EURO (4500,-).
Min er fra Fona... og jeg er sku imponeret, selv om den langt fra er perfekt. __________________ AVi ADM9.1 m. subwoofer/Sony MDR F1/Sony X303ES
Panasonic PX71, PS3, ReadyNAS Duo
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
| Sendt: 10 April 2007 kl. 23:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Frede1977 skrev:
Public service:
Elektronik-supermarkedet i Förde-Park, Flensburg syd, har PS3 på lager til 600 EURO (4500,-).
Min er fra Fona... og jeg er sku imponeret, selv om den langt fra er perfekt. |
|
|
På hvilke punkter falder den igennem efter din mening? __________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |
steffenman Branchemedlem

Mowee.dk
Bruger siden: 18 Marts 2007 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 517
|
| Sendt: 11 April 2007 kl. 16:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
blandt andet ved at den ikke vil afspille film i 720p hehe
__________________ 109 Blu-ray film and counting!
Ejer af Mowee I/S & Mowee ApS.
Håndtering af mediafremvisning.
|
| Til top |
|
| |
lunddal Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 815
|
| Sendt: 11 April 2007 kl. 16:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
steffenman skrev:
Ved skam godt at 1080i også kan ses hehe :) Men skulle bare lige konstatere at man ikke kunne se et ordentligt progressivt
signal medmindre man havde et 1080p tv =) |
|
|
Eller at tv'et kan modtage 1080p.
Spørgsmålet er i øvrigt om du kan se forskel på 1080i og 1080p, da de fleste tv nok godt kan lave et korrekt progressivt billede ud fra de to
halvbilleder i 1080i signalet.
|
| Til top |
|
| |
steffenman Branchemedlem

Mowee.dk
|
| Sendt: 11 April 2007 kl. 17:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja selvf. men det tager jeg også med når jeg siger et 1080p tv! Sagde jo ikke at opløsningen skulle være der ;)
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger

|
| Sendt: 11 April 2007 kl. 19:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
steffenman skrev:
| blandt andet ved at den ikke vil afspille film i 720p hehe |
|
|
Men her er der vel kun tale om en lille firmware update, og så er den på plads? Eller ikke? __________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |
Mr_Tarantino Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1562
|
| Sendt: 11 April 2007 kl. 19:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen der ved om man vil kunne bruge et plasma tv der ikke er HD Ready sammen med en Blueray afspiller?
|
| Til top |
|
| |
Iron Man Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 714
|
| Sendt: 11 April 2007 kl. 20:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
steffenman Branchemedlem

Mowee.dk
|
| Sendt: 11 April 2007 kl. 20:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
AM-E skrev:
steffenman skrev:
| blandt andet ved at den ikke vil afspille film i 720p hehe |
|
|
Men her er der vel kun tale om en lille firmware update, og så er den på plads? Eller ikke?
|
|
|
Jo men det planlægges vist først at den patch skulle komme til oktober! Med firmware 2.0! __________________ 109 Blu-ray film and counting!
|
| Til top |
|
| |
steffenman Branchemedlem

Mowee.dk
|
| Sendt: 11 April 2007 kl. 20:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mr_Tarantino skrev:
| Er der nogen der ved om man vil kunne bruge et plasma tv der ikke er HD Ready sammen med en Blueray afspiller? |
|
|
Mener jeg godt man kan! MEN billedet bliver nedskaleret til noget skærmen kan vise! Dvs. kvaliteten bliver nok ikke meget bedre end dvd! (480p eller 576i eller lign.)
EDIT:
Sikrer dig at tv'et har Komponent indgang eller bedre! Blu-ray afspillere kører ikke scart =) __________________ 109 Blu-ray film and counting!
|
| Til top |
|
| |
Hølmkjær Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2006 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 19
|
| Sendt: 11 April 2007 kl. 20:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
steffenman skrev:
|
Der er da ingen forskel mellem Region A og Region B!
|
|
|
Det er der i hvert fald!
I de europæiske konsoller er afviklingen af PS2 spil, erstattet med software emulering, modsat de amerikanske og japanske konsoller, der nærmest har en PS2 indbygget, hvilket er langt bedre.
Med tiden vil der dog også komme softwareemulering i de amerikanske og japanske konsoller, da det er langt billigere for Sony.
Så skal der købes nu, skal der købes amerikansk. Det er desuden langt billigere, og der er ingen problemer med regioner på spil og BD-film. __________________ Panasonic TH 42PX71
Denon DVD-1920
Logitech Z-5450
Sony CDP-XE270
|
| Til top |
|
| |
lunddal Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 815
|
| Sendt: 11 April 2007 kl. 20:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hølmkjær skrev:
Det er desuden langt billigere, og der er ingen problemer med regioner på spil og BD-film. |
|
|
Der er regionsinddeling på adskillige BD-film, så du kan ikke købe en dansk BD-film og afspille den i en amerikansk PS3 - du kan heller ikke spille
danske PS2 spil svjv.
|
| Til top |
|
| |
Frede1977 Forum Bruger

|
| Sendt: 12 April 2007 kl. 18:02 | IP-adresse registreret
|
|
|

AM-E skrev:
Frede1977 skrev:
|
Public service:
Min er fra Fona... og jeg er sku imponeret, selv om den langt fra er perfekt.
|
|
|
På hvilke punkter falder den igennem efter din mening?
|
|
|
Browseren burde være bedre, den burde være bedre til multi-tasking (kan spille musik og surfe samtidigt, men ikke ret meget mere), jeg mangler en fil-browser... og et par andre småting. Det meste noget der er software-relateret = håb om bedring med fremtidige updates.
Til gengæld er jeg dybt imponeret over billedekvalitet, betjeningsvenligheden, de opgraderingsmuligheder og prisen herpå, evnerne som musik-server og det gratis og fremragende netværk      
Kan slet ikke forstå folk er så negative. De fokusere på en BD-opløsning som alligevel ikke er relevant (alle moderne LCD kører jo 1080i) og en nypris som reelt er rent røverkøb. Mit lokale media-markt sælger den til 600 Euro, mens en "full spec pakke" med X-Box koster 999 Euro __________________ AVi ADM9.1 m. subwoofer/Sony MDR F1/Sony X303ES
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger

|
| Sendt: 13 April 2007 kl. 17:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Frede1977 skrev:

AM-E skrev:
Frede1977 skrev:
|
Public service:
Min er fra Fona... og jeg er sku imponeret, selv om den langt fra er perfekt.
|
|
|
På hvilke punkter falder den igennem efter din mening?
|
|
|
Browseren burde være bedre, den burde være bedre til multi-tasking (kan spille musik og surfe samtidigt, men ikke ret meget mere), jeg mangler en fil-browser... og et par andre småting. Det meste noget der er software-relateret = håb om bedring med fremtidige updates.
Til gengæld er jeg dybt imponeret over billedekvalitet, betjeningsvenligheden, de opgraderingsmuligheder og prisen herpå, evnerne som musik-server og det gratis og fremragende netværk      
Kan slet ikke forstå folk er så negative. De fokusere på en BD-opløsning som alligevel ikke er relevant (alle moderne LCD kører jo 1080i) og en nypris som reelt er rent røverkøb. Mit lokale media-markt sælger den til 600 Euro, mens en "full spec pakke" med X-Box koster 999 Euro |
|
|
Hej igen Frede. Tak fordi du svarede. Jeg overvejer nemlig selv at investere i en PS3 indenfor en overskuelig fremtid. Hvordan er stabiliteten af software (her tænker jeg specielt på browseren) og under afvikling af spil? PS. Hvad er det for en Xbox pakke til over 7k?!  __________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |
Mr. Anderson Forum Bruger

Bruger siden: 30 Marts 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 343
|
| Sendt: 18 April 2007 kl. 21:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor er det billigeste sted at købe en PS3 henne i EU/DK for tiden? (EU hvis garanti i hele EU) __________________ Min Bio
|
| Til top |
|
| |
netbjarne Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 263
|
| Sendt: 18 April 2007 kl. 21:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har læst at ps3 suger 300 watt - er jeg den eneste der synes det trækker lidt ned? - jeg mener, hvad bruger en daewoo dvd afpiller? 25 watt? Edit: Ifølge http://www.digitaldisplacement.com/?p=1907 suger ps3 hele 205 watt ved film afspilning.. Det er vist mere end min z3 projektor :-s
__________________ Med venlig hilsen
Bjarne
|
| Til top |
|
| |
steffenman Branchemedlem

Mowee.dk
|
| Sendt: 18 April 2007 kl. 21:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
yep, den er dyr i strøm, har aldrig været hemmeligt :D
|
| Til top |
|
| |
Frede1977 Forum Bruger

|
| Sendt: 18 April 2007 kl. 22:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
AM-E: Browseren i PS3 er sku ikke imponerende... så er det sagt. Den kan udemærket bruges til at surfe nyheder - og internet radio over Virgin Radio - men sats ikke på ret meget mere.
Strømforbruget er som en helt almindelig PC - og meget afhængigt af hvad den laver (sikkert op til 300w). At sammenligne strømforbruget med en DVD-afspiller har ingen relevans. Det er jo en computer. __________________ AVi ADM9.1 m. subwoofer/Sony MDR F1/Sony X303ES
|
| Til top |
|
| |
Frede1977 Forum Bruger

|
| Sendt: 23 April 2007 kl. 19:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Frede1977 skrev:
|
AM-E: Browseren i PS3 er sku ikke imponerende... så er det sagt. Den kan udemærket bruges til at surfe nyheder - og internet radio over Virgin Radio - men sats ikke på ret meget mere.
|
|
|
Ret skal være ret. Med 1.7 opdateringen fra i sidste uge er browseren blevet lidt bedre. Nu er youtube.com også velkommen i browseren. __________________ AVi ADM9.1 m. subwoofer/Sony MDR F1/Sony X303ES
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger

|
| Sendt: 23 April 2007 kl. 19:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Frede1977 skrev:
Frede1977 skrev:
|
|
|
|
Ret skal være ret. Med 1.7 opdateringen fra i sidste uge er browseren blevet lidt bedre. Nu er youtube.com også velkommen i browseren. |
|
|
Har du problemer med støj på din PS3? Der er en del brugere på Recordere.dk (og mange andre udenlandske sites), som har problemer med deres PS3 mht støj. __________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |