|
Nacamichi som jeg bedst husker for deres fantasiske vellydende og usædvanlige designede båndoptagere, har også tænkt grundigt over problematiken med loddeklatter i signalvejen og sælger derfor idag RCA stik me påskruning af inderlederen i signalkablel. Skærmen kan også skrues på, så de forbandede og uhyrlige lodninger der forringer signalet så voldsomt, er slet ikke nødvendige mere.
Dette er absolut det vigtigste ved et signalstik, da dette alene omhandler signalet og intet andet, og det har heldigvis ikke en døjt at at gøre med prisopskruet woodo gejl så som smarte farver og og exotiske isoleringer, der koster højre arm, uden skyggen af dokumentation for virkningen.
Loddeklatten i signalvejen kan altså både måles og høres!
http://cgi.ebay.com/8-NEW-NAKAMICHI-24K-LOCKING-RCA-PLUGS-co nnector_W0QQitemZ320093570245QQcategoryZ32838QQssPageNameZWD VWQQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting
Og når jeg fortæller at dollar kursen i disse dage er rekordlav ( gang US prisen med 5,47 kr) ja så må det være tid til at handle stort ind i og betale i den svage dollar.
8 stk for 18 dollar! =lig med kun 100 danske kr!
Loddeklatter i signalvejen genere mig virkelig, da det ultrafine signal logisk set må tage alvorlig skade af den behandling den får igennem bly klatterne , der har en stærkt begrænset ledevne.
(...) loddetins elektriske ledeevne er kun mellem 10 af 12 % af standard kobber (CU)! , så det er da en modstand der vil noget i en signalvej!

- Precision machined featuring Slotted expanding split-tip center pin for increased contact pressure.
- Heavy mass 24k gold contacts for maximum signal transfer and current capability.
- RCA connectors designed to be either soldered or crimp technique termination
- Two piece screw-on design for easy, reliable, and effortless self crimping termination by hand - no crimping tools needed
- Locking feature connectors will not loosen due to heat or vibration. Perfect for audio, car audio and video plug connectors
- Increased strength and more flexible strain relief for higher gauge cables.
- Easy fit for wire size up to 10mm2 (8awg).
- Condition: Brand New Set, A set of 8 RCA plugs.
4pcs Red Color & 4pcs White Color.
- Size: 5 cm X 2 cm X 2 cm EACH
|