Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2026 | 14:12   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: Sony BDP-S300 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
lunddal
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 14 Juni 2007 kl. 05:43 | IP-adresse registreret  

StarTrek skrev:
Man er bundet til at købe Blu-Ray i USA versione eller de få regionfri Blu-Ray film der er på market og så er de lige det med
strømmen de bruger 110w i USA og vi bruger 230w i Europa, så man kan ikke bare sætte det til her, uden en form for omformer (sådan en koste
også penge) og her kan man ikke bruge alle typer, så man kan hurtig få brændt S300 af, hvis man ikke passe meget på.

Langt de fleste elektriske apparater i dag har universel strømforsyning.
Til top Vis lunddal's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lunddal

larl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Oktober 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 14 Juni 2007 kl. 07:23 | IP-adresse registreret  

lunddal skrev:
Langt de fleste elektriske apparater i dag har universel strømforsyning.

Ja, men hvis de ikke har, så er det i USA at man finder dem. Forstået på den måde, at det marked er så stort, at det stadig kan betale sig for fabrikanterne at levere en 110-120VAC only PSU, hvis det sparer dem lidt i produktionsomkostningerne.

/Lars

Iron Man
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2006
Lokalitet: Fyn
Sendt: 14 Juni 2007 kl. 08:12 | IP-adresse registreret  

Messi skrev:

Denon 3808 bliver helt sikkert en lækker sag!

MEN - jeg ser ingen grund til at opgradere - for mit vedkommende. Jeg har pt en 3806 og overføre lyden fra min toshiba xe-1 via 5.1 analog udgang. På den måde udnyttes den nuværende lyd på hd-dvd´erne. En fremtidig opdatering til toshibaen (måske med dts hd MA) vil ikke ændre på at det er hd-afspilleren der kommer til at dekode lyden for mig og ikke en ny forstærker (3808).

Hvis der skulle komme en dual hd-maskine som LG har nu, i endnu bedre kvalitet og med det nyeste lyd-geil... vil det måske være en bedre investering end en ny forstærker.

Jeg er ingen ekspert, men det er pt min opfattelse af situationen

Hvorfor overfører du ikke bare lyden gennem HDMI? Maskinen konvertere jo de ny HD lydspor til PCM, så kan smække det over således.

Til top Vis Iron Man's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Iron Man

Iron Man
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Juni 2007 kl. 08:14 | IP-adresse registreret  

Bruce skrev:
På AVSForum kan man se dette overblik over Denon 3808CI, som understøtter både Dolby TrueHD og dts-HD Master Audio. Onkyo's nye og billigere receivere understøtter også dts-HD MA. Så jeg tror nu nok vi er "på vej"

Det var blandt Onkyo'en jeg tænkte på, håber de fortsat fungerer når standarden er totalt færdigudviklet. Men det gør de formentlig.

brasch
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: København
Sendt: 14 Juni 2007 kl. 09:00 | IP-adresse registreret  

Iron Man skrev:

Bruce skrev:
På AVSForum kan man se dette overblik over Denon 3808CI, som understøtter både Dolby TrueHD og dts-HD Master Audio. Onkyo's nye og billigere receivere understøtter også dts-HD MA. Så jeg tror nu nok vi er "på vej"

Det var blandt Onkyo'en jeg tænkte på, håber de fortsat fungerer når standarden er totalt færdigudviklet. Men det gør de formentlig.

det skulle undre meget rigtigt meget om 4308'eren ikke har dts hd ma, hvis 3808'eren har

Messi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2006
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 14 Juni 2007 kl. 15:00 | IP-adresse registreret  

Hvorfor overfører du ikke bare lyden gennem HDMI? Maskinen konvertere jo de ny HD lydspor til PCM, så kan smække det over således.

Fordi så skal jeg ud at investere i et meget dyrt hdmi kabel... Men det kommer jeg nok til alligevel når jeg skal have en blu-ray afspiller også... (kabel-kvalitets-diskusion....)

Til top Vis Messi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Messi Besøg Messi's Websted

Iron Man
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Juni 2007 kl. 19:39 | IP-adresse registreret  

Messi skrev:
Fordi så skal jeg ud at investere i et meget dyrt hdmi kabel... Men det kommer jeg nok til alligevel når jeg skal have en blu-ray afspiller også... (kabel-kvalitets-diskusion....)

Okay... Nu ved jeg selvfølgelig ikke, hvor du sætter standarden for HDMI, hvis du siger det skal være meget dyrt. 3 sæt gode analog vil jo sjældent være billigere, medmindre man ligger inde med dem.

Jeg tænkte også mere på fordelen af 3806'erens D/A konvertering og indstillingsmuligheder. Jeg bruger desværre også 5.1 analog, da min forforstærker ikke kan modtage PCM, og den har nemlig langt bedre D/A end min afspiller.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes