Bruger siden: 05 Februar 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1033
Sendt: 01 November 2009 kl. 00:34 | IP-adresse registreret
sennheiser skrev:
i skal endelig ikke overgive jer, og komme til at sige orden at eltax ikke er så slemt som mange gerne vil havde det skal være.
Jeg er haft adskælige eltax stereo/surround udstyr. og gang på gang har de overgået deres setup med en pris på mange 0.
Pga. meningsforstyrrende stavefejl i dit indlæg er jeg ikke 100% klar over hvad du vil med det, men dog så langt at jeg kan faneme ikke se hvorfor du tager en så gammel tråd op UDEN at bibringe den noget relevant i forhold til trådens oprindelige emne. Det forstyrrer et forum som dette, hvis gamle tråde bliver genoptaget uden mening. Jeg synes du skal overveje det til næste gang du har lyst til at ytre dig.
Bruger siden: 16 December 2006 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 369
Sendt: 01 November 2009 kl. 02:01 | IP-adresse registreret
tag en slapper, man kunne jo være ord blind. og for det anden syntes jeg det er relevant. kommer med min mening om at folk bare ikke kan indse at eltax ikke sucks så meget som de vil havde det. og er det ikke eltax emnet også handler om.
Bruger siden: 05 Februar 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1033
Sendt: 01 November 2009 kl. 07:44 | IP-adresse registreret
sennheiser skrev:
tag en slapper, man kunne jo være ord blind. og for det anden syntes jeg det er relevant. kommer med min mening om at folk bare ikke kan indse at eltax ikke sucks så meget som de vil havde det. og er det ikke eltax emnet også handler om.
Hvis du er ordblind skal jeg beklage og undskylde mit udfald ang. stavefejl.
Men at tage sådan en uddød tråd op uden at komme med nyt synes jeg er for tyndt.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum