| Forfatter |
|
Kim F. Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1618
|
| Sendt: 03 Januar 2004 kl. 16:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Porkyhead skrev:
|
Nå, men hvis Pusheren er så elendig, er så der nogen der kender en værdig konkurrent til pusheren (gratis porto+stort sortiment+billigt)?
|
|
|
www.cd-wow.com ? De sælger også dvd'ere..
|
| Til top |
|
| |
micjen Forum Bruger

Bruger siden: 28 August 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 478
|
| Sendt: 03 Januar 2004 kl. 16:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
www.axelmusic.dk
ps. Hvad kan få jer til at tro at en butik der kalder sig noget med pusheren er troværdig og seriøs?
|
| Til top |
|
| |
hifreak Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 247
|
| Sendt: 03 Januar 2004 kl. 16:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
He..He.. Ja han begynder jo efterhånden at leve op til butikkens navn meget skummelt det der sker i øjeblikket er nok nødt til at checke ens netbank lidt oftere __________________ /hifreak
|
| Til top |
|
| |
falk Forum Bruger

Bruger siden: 07 August 2003
Status: Offline Indlæg: 172
|
| Sendt: 03 Januar 2004 kl. 18:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Don Räß skrev:
Pusheren hævede 123 kr. på min konto i dag. Jeg bestilte sidst ved dem for år tilbage, så de er meldt til PBS!! |
|
|
PBS????? jeg havde sgu da øjeblikkeligt meldt dem til politiet for bedrageri, og derefter bedt min bank tilbageføre pengene, idet det er en uautoriseret trækning - så er der iøvrigt en hvis risiko for at benken melder dem til politiet samtidigt!!!
|
| Til top |
|
| |
homer Forum Bruger

Bruger siden: 23 April 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 421
|
| Sendt: 03 Januar 2004 kl. 18:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har heller ikke haft nogle problemer
har lige modtaget en film så sent som idag
bestilt den 29.12.03
|
| Til top |
|
| |
Brian73 Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003
Status: Offline Indlæg: 98
|
| Sendt: 03 Januar 2004 kl. 19:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa.. jeg har også meget dårlige erfaringer med DVDpusheren, jeg har stadig 1 * Saving Private Ryan - DTS (DKK. 189,00) til gode hos ham.
filmen blev bestilt d. 12/10/03 og jeg har stadig ikke set skyggen af den, selv om de lover det ene og det andet gang på gang.
Dato for din ordre: 12-10-2003: 1 * Saving Private Ryan - DTS (DKK. 189,00)   ; DKK 189,00
Penge hæves på min konto: 15-10-2003
October 30, 2003 11:02 AM: Den kommer desværre først igen i starten af næste uge.
November 12, 2003 10:12 AM: Den er her imorgen.
November 21, 2003 8:08 AM: Den er desværre ikke kommet endnu, vi skal nok rykke for den hos producenten > idag..
December 09, 2003 11:42 AM: Den er lige kommet.
December 12, 2003 6:08 AM: Den er sendt senest onsdag..
December 17, 2003 7:33 AM: Ja, den er endeligt kommet på lager - vi skal nok få en mand på sagen idag.
Der efter har jeg haft mailet et par gange men ikke fået svar endnu!!! og kan jo se nu at jeg heller ikke får det, før jeg ringer til dem på mandag.
Hvis da der kommer et Tlf nr.....
Håber da snart at jeg får filmen for håbet er der da endnu 
Mvh. Brian
|
| Til top |
|
| |
Autechre Forum Bruger

Bruger siden: 10 Oktober 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 334
|
| Sendt: 04 Januar 2004 kl. 10:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mjaaah, hvis de får leveret ila. næste uge, så nåede de det jo inden at der gik et helt kvartal... Det er vel OK!!??? 
|
| Til top |
|
| |
Fynni Forum Bruger

Bruger siden: 30 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 139
|
| Sendt: 04 Januar 2004 kl. 11:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har også haft knap så heldige efaringer .... Bestilt Alien Quadrilogy d. 20/11 penge blev hævet d. 23/11 sjovt nok udkom filmen først d. 2/12 - Jeg har stadig ikke set skyggen af den - Desunden må de først hæve pengene når varen ER sendt så endnu en sag til PBS - Koster dem dem 250,- hver gang en kunde laver en indsigelse så se komme i banken hvis i ikke har fået jeres film hvad i har betalt for !
|
| Til top |
|
| |
Autechre Forum Bruger

Bruger siden: 10 Oktober 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 334
|
| Sendt: 04 Januar 2004 kl. 11:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan se at flere DAHF.dk-brugere nu også har henvendt sig til DR's Kontant - spændende hvad der kommer ud af det...
|
| Til top |
|
| |
Kim F. Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1618
|
| Sendt: 04 Januar 2004 kl. 17:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis man skal tjekke sine regninger, hvad skal der så stå af tekst ud for beløbet?
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1866
|
| Sendt: 04 Januar 2004 kl. 17:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det afhænger af hvem der trækker beløbet, typisk forhandlerens navn, men hvis han bruger en serviceprovider, så kan der stå alt fra A-Z. Det som omtalte forhandler gør er klart ulovligt, håber at PBS sætter ham på plads eller fjerner hans VISA/DANKORT autorisation....
Har læste nogle af de mere end 260 indlæ gom klager over ham her:
http://www.danskhjemmebioforum.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=541 7

|
| Til top |
|
| |
CHTT Forum Bruger

Bruger siden: 09 Oktober 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1281
|
| Sendt: 05 Januar 2004 kl. 11:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har lige læst noget af tråden (tak ctacta) og gik i bedste humør ( ) straks i banken og indgav indsigelse til PBS over transaktionen. Ulovlig dataopbevaring vil jeg sgu' ikke finde mig i.
Jeg er forundret over hvorledes forretningen kan foretage en uatoriseret transaktion, når betalingen er varetaget af en trediepart (tdc shop tror jeg nok) - det ryster min tillid til internethandel.
__________________ AVI + Squeezebox
|
| Til top |
|
| |
Martin_Kbh Udelukket fra forum

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1203
|
| Sendt: 05 Januar 2004 kl. 12:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Checkede lige hans webkildekode…her står han som hosted hos TDC – deres såkaldte "shopbasic"…læs mere på…
http://erhverv.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_e_int_shop_faq# ol_b
Nu er jeg en ivrig bruger af diverse databaser her kan man finde oplysninger om firmaets stamdata, beslutningstagere, regnskabstal, nøgletal og koncernrelationer.
Så det er vel bare at skrive til ledelsen;
DVD Pusheren, CVR-nr 25262700
Bo Sommer, Indehaver
Espenhøjvej 32
8220 Brabrand
Danmark
Morsomt…..virksomhedens primære branchekode hos erhvervs og selskabsstyrelsen er "Primær branche 74703 Vinduespolerere" og der er desuden tale om en enkeltmandsvirksomhed.
Bare lidt public service herfra…
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

|
| Sendt: 05 Januar 2004 kl. 12:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det tyder jo på at det er TDC der har et alvorligt problem. En webshop løsning er transparant hvad trækning af dankort angår, dvs. det er noget TDC gør, når webshop-indehaveren trykker AFSENDT i sit ordresystem.
På plain english, pusheren kan ikke trække et beløb 2 gange! Der må være gået noget galt hos TDC. Og at han måske har videreført en momsregistrering som vinduespudser til dvd-forhandler på nettet er der intet mystisk i !!! Det er Told & Skat der skal ændre momskode, indehaveren kan ikke. Og måske har han begge erhverv i dag, og det primærer er vinduerne fremfor dvd'erne.
|
| Til top |
|
| |
Martin_Kbh Udelukket fra forum

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1203
|
| Sendt: 05 Januar 2004 kl. 12:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Your powers of observation do you credit Mr. Bond
|
| Til top |
|
| |
CHTT Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Januar 2004 kl. 12:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
ctacta skrev:
|
Det tyder jo på at det er TDC der har et alvorligt problem. En webshop løsning er transparant hvad trækning af dankort angår, dvs. det er noget TDC gør, når webshop-indehaveren trykker AFSENDT i sit ordresystem.
På plain english, pusheren kan ikke trække et beløb 2 gange! Der må være gået noget galt hos TDC.
|
|
|
- det var også det jeg regnede med. Men jeg fik denne foreløbige forklaring pr.mail i fredags inden de lukkede for supporten:
Det er formentligt en fejl under vores status mellem jul og nytår hvor vi har slettet en masse gamle transaktioner. M.V.H. / BEST REGARDS WWW.DVDPUSHEREN.DK
- og ja det var hele mailen. Der er ikke meget frivillig information at hente her __________________ AVI + Squeezebox
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

|
| Sendt: 05 Januar 2004 kl. 12:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kortfattet må man sige, jeg ville gå i banken og gøre skriftlig indsigelse. Hvis TDC har nosset i den, så kommer de til at bøde, har pusheren, ja så kommer hans også til lommerne, det koster nemlig dkr 250,- hvis der gøres indsigelse på uautoriseret trækning på kort.
|
| Til top |
|
| |
CHTT Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Januar 2004 kl. 12:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
ctacta> er gjort  __________________ AVI + Squeezebox
|
| Til top |
|
| |
Brian73 Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003
Status: Offline Indlæg: 98
|
| Sendt: 05 Januar 2004 kl. 13:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er der kommet et tlf nr. man kan ringe til mellem kl 10 og 12 på hverdage 
25754399
har lige prøvet... ikke engang en tlf.svare man kan brokke sig til 
Mvh. Brian
|
| Til top |
|
| |
Binnerup Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1008
|
| Sendt: 05 Januar 2004 kl. 14:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det lyder mest af alt som om han har taget alle de ordrer der er blevet afbestilt og hævet dem ;-)
Når man betaler med dankort på nettet bliver der lavet en PBS transaktion som man kan hæve når man sender varene afsted - det må ifølge PBS' regler ikke ske før afsendelse af varene. Denne transaktion ligger så og venter til butikken hæver den - hvis folk så har afbestilt deres varer, hvor de har betalt med dankort, så ligger transaktionen der stadig, og dem kan han jo have valgt at hæve alle sammen.
Han kan ikke bare sådan gå ind og hæve tilfældige beløb på tilfældige konti - og et beløb kan heller ikke hæves 2 gange, så det kan næsten ikke være andet end afbestilte ordrer.
At folk skriver at han har hævet pengene for noget han ikke har afsendt ville for mig være nok til at klage til PBS.
Faktisk så har reglerne ihvertfald tidligere været sådan at når man handlede med Dankort på nettet, og blev snydt, så kontaktede man sin bank, som straks overførte pengene retur, og så tog de slåskampen med butikken. Første gang man hørte at det ikke fungerede som det skulle var ved haburi.com, da PBS ikke tilbagebetalte pengene, fordi firmaet var gået konkurs.
Jeg vil opfordre alle til at gå til deres bank, allerede når han hæver penge han ikek afsender - så forsvinder hans indløsningsaftale med PBS meget hurtigt.
Mvh
Brian Binnerup
|
| Til top |
|
| |