| Forfatter |
|
hifreak Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 247
|
| Sendt: 06 Januar 2004 kl. 11:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er da for vildt har da også handlet en del der men han har heldigvis ikke været ved mig endnu, men det kan vær han dukker op med baseball bat PUSHEREN! __________________ /hifreak
|
| Til top |
|
| |
falk Forum Bruger

Bruger siden: 07 August 2003
Status: Offline Indlæg: 172
|
| Sendt: 06 Januar 2004 kl. 14:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
arhh - hvad søren er i religiøse
DTS eller dolby digital - er det ikke lige fedt 
eller er det bare fordi anlægget jeg bruger til surround (stereo'en skal ikke forpestes med den slags) er i den helt billige ende (denon 1403) 
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1866
|
| Sendt: 06 Januar 2004 kl. 14:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej, jeg vil til enhver tid give dem ret. Der er stor forskel, alene bitraten burde fortælle en del  Min kæreste kan høre forskel på 5 stk. Sony LA-500'ere på en Sony 1080, så det burde du også på din Denon
|
| Til top |
|
| |
falk Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Januar 2004 kl. 14:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
det er selvfølgelig rigtigt at bitraten er højere (undrer mig nu over at lydsporet ikke altid er større på DTS i forhold til DD) - meeeen en ting er musik, eller test spor, noget andet er tale og "bulder og brag" i en film - men jeg må da lige have prøvet nogle forskellige DVD'ere..
|
| Til top |
|
| |
Autechre Forum Bruger

Bruger siden: 10 Oktober 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 334
|
| Sendt: 07 Januar 2004 kl. 17:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Brian73 Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003
Status: Offline Indlæg: 98
|
| Sendt: 07 Januar 2004 kl. 17:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
hejsa jeg har også lige modtaget denne mail
Kære DVDpusher kunde,
Det har desværre vist sig, at vores lidt for skarpe priser sammenholdt med gratis fragt har været for hård en cocktail. Jeg har tabt rigtig mange penge gennem det sidste år og har således i samråd med kone og 2 børn besluttet at kaste håndklædet i ringen.
Jeg vil gøre mit bedste for at hjælpe hvis der er udeståender, men vil gøre opmærksom på at pengekassen er mere end tom. Jeg vil dog forsøge i samråd med banken, at lave en aftale så ingen bliver ladt i stikken. Der kan ringes på telefon 25754399 mellem kl. 10 – 13 den næste måned, fra fredag den 9/1, mens jeg likviderer firmaet helt.
Film til (frem)tiden og til de ”gamle” priser…
For fremtiden vil vi anbefale, at du handler hos vores konkurrent Softxchange. De gør det lidt for godt og har opbygget en meget effektivt hjemmeside der kan give sved på panden for selv den bedste online forhandler!
Hvis du har forudbestillinger liggende anbefales du at genbestille dem hos softxchange, da alle nuværende bestillinger er slettet i mit eget system.
Jeg ønsker godt nytår og takker for tiden der gik, og håber alle vil mindes alle de gode filmkøb hos os…
Med venlig hilsen,
DVD pusheren
|
| Til top |
|
| |
Webmonkey Forum Bruger

Bruger siden: 01 Juni 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1070
|
| Sendt: 07 Januar 2004 kl. 17:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja- så har han lukket...
__________________ In the Land of Hometheater, The Three Eyed Monster is King......
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

|
| Sendt: 07 Januar 2004 kl. 17:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det lugter jo desværre mere end rigeligt af at han fuldt bevidst har trukket pengene fra folks kort pga. økonomiske problemer.
Der er INTET andet at gøre end at gå i banken og gøre indsigelse omgående. Man skal IKKE fremsætte krav mod omtalte forhandler, så kommer man nemlig bare med i konkursboet, og det er efter alt at dømme helt tomt.
Haburi.com gjorde det samme nummer, man trak beløb fra folks kort og fremsendte ikke varen. Dem der fremsatte krav mod Haburi fik aldrig deres penge igen, for kassen var tom iflg. kurator. Og man kan ikke efterfølgende fremsætte krav mod banken eller fremlægge en indsigelse mange måneder efter at beløbet er trukket. (uanset hvad en anden herinde har prøvet at fortælle)
Jeg gentager, gå i banken og få lavet en indsigelse, så skal banken tilbageføre beløbet og så er problemet reelt en sag mellem indehaveren, PBS og banken.
Venligst, Christian
|
| Til top |
|
| |
CHTT Forum Bruger

Bruger siden: 09 Oktober 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1281
|
| Sendt: 07 Januar 2004 kl. 18:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sådan et - det er sgu' rent tyveri - jeg har stadig ikke fået den film jeg har betalt for i sidste uge!
Der ser ud som jeg skal i banken og gøre indsigelse for 3.gang __________________ AVI + Squeezebox
|
| Til top |
|
| |
hifreak Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Januar 2004 kl. 18:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Godt vi slap af med ham og godt jeg ikke har haft noget forudbestilt hos ham hvad er det da for en amatørbutik! __________________ /hifreak
|
| Til top |
|
| |
Mikke Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 498
|
| Sendt: 07 Januar 2004 kl. 19:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skal han ikke meldes til politiet for bedrageri?
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

|
| Sendt: 07 Januar 2004 kl. 19:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mikke skrev:
|
Skal han ikke meldes til politiet for bedrageri?
|
|
|
Det er jeg ret sikker på at PBS gør når de har et overblik i sagen, måske slipper han hvis alle beløbene tilbageføres omgående, men det kan jo være at hans egen bank siger nej pga en svimlende negativ saldo på kontoen.
Det er ikke noget korthaver skal anmelde, det vil PBS sørge for pr. automatik.
|
| Til top |
|
| |
falk Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Januar 2004 kl. 22:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja det lyder da ikke så godt - tvivlsomt om det så er en fejl, alle de ekstra træk - det er lige et par år i skyggen til dvdpusheren  ikke smart bøv!!!!
|
| Til top |
|
| |
hifreak Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Januar 2004 kl. 23:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
And away he goes
|
| Til top |
|
| |
Kim F. Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1618
|
| Sendt: 07 Januar 2004 kl. 23:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian73 skrev:
|
hejsa jeg har også lige modtaget denne mail
Kære DVDpusher kunde,
Det har desværre vist sig, at vores lidt for skarpe priser sammenholdt med gratis fragt har været for hård en cocktail. Jeg har tabt rigtig mange penge gennem det sidste år og har således i samråd med kone og 2 børn besluttet at kaste håndklædet i ringen.
Jeg vil gøre mit bedste for at hjælpe hvis der er udeståender, men vil gøre opmærksom på at pengekassen er mere end tom. Jeg vil dog forsøge i samråd med banken, at lave en aftale så ingen bliver ladt i stikken. Der kan ringes på telefon 25754399 mellem kl. 10 – 13 den næste måned, fra fredag den 9/1, mens jeg likviderer firmaet helt.
Film til (frem)tiden og til de ”gamle” priser…
For fremtiden vil vi anbefale, at du handler hos vores konkurrent Softxchange. De gør det lidt for godt og har opbygget en meget effektivt hjemmeside der kan give sved på panden for selv den bedste online forhandler!
Hvis du har forudbestillinger liggende anbefales du at genbestille dem hos softxchange, da alle nuværende bestillinger er slettet i mit eget system.
Jeg ønsker godt nytår og takker for tiden der gik, og håber alle vil mindes alle de gode filmkøb hos os…
Med venlig hilsen,
DVD pusheren
|
|
|
Hov Pusher, du glemte sgu noget...!
"Den barske sandhed er desværre, at nogle smarte folk på Hifi4all.dk, ikke lader sig narre i en sådan grad som vi hidtil har set. Folk er blevet opmærksomme og kræver deres penge tilbage, hvilket betyder underskud for os. Vi takker for jeres handel, og håber i snart vender tilbage på vores nye side: www.dvdkrejleren.dk"

|
| Til top |
|
| |
Carsten R.B Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 68
|
| Sendt: 08 Januar 2004 kl. 01:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der så nogen der har erfaringer med Soft Change? Gode som dårlige??
|
| Til top |
|
| |
hifreak Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Januar 2004 kl. 01:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg holdte op med at handle med Pusheren for omkring 3 måneder siden, og har handlet med Softxchange siden og der har aldrig været problemer af nogen art så jeg kan i hvertfald godt anbefale dem
__________________ /hifreak
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

|
| Sendt: 08 Januar 2004 kl. 01:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Carsten R.B skrev:
| Er der så nogen der har erfaringer med Soft Change? Gode som dårlige?? |
|
|
De kan varmt anbefales, har købt spil (software) mange gange hos dem. Lave priser og hurtig levering.
|
| Til top |
|
| |
Webmonkey Forum Bruger

Bruger siden: 01 Juni 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1070
|
| Sendt: 08 Januar 2004 kl. 05:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
køber nu altid mine film og musik i udlandet hos futureent.com og cdwow.com - meget lave priser...
__________________ In the Land of Hometheater, The Three Eyed Monster is King......
|
| Til top |
|
| |
Binnerup Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1008
|
| Sendt: 08 Januar 2004 kl. 09:21 | IP-adresse registreret
|
|
|