Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 00:16   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: !!!ADVARSEL: DVDPusheren.dk!!! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 6
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
zaka
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 08 Januar 2004 kl. 10:36 | IP-adresse registreret  

http://www.jp.dk/itogc/artikel:aid=2205124/

"There are more love songs than anything else.
If songs could make you do something we'd all love one another."
- Frank Zappa
Til top Vis zaka's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zaka Besøg zaka's Websted

hifreak
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 08 Januar 2004 kl. 10:39 | IP-adresse registreret  

He..he.. Han er rigtig kommet i søgelyset, som den Pusher han nu er

Til top Vis hifreak's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hifreak

Granholm
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 August 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 08 Januar 2004 kl. 11:21 | IP-adresse registreret  

De har jo også rydet Pusher street det må have trukket tæppet væk under manden ;o)
hifreak skrev:
He..he.. Han er rigtig kommet i søgelyset, som den Pusher han nu er
Til top Vis Granholm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Granholm

prse
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juli 2003
Lokalitet: København
Sendt: 08 Januar 2004 kl. 11:28 | IP-adresse registreret  

så ka' han lære det ka' han!

Til top Vis prse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af prse Besøg prse's Websted

Smithers
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003
Sendt: 08 Januar 2004 kl. 16:41 | IP-adresse registreret  

Han skylder mig film for næsten 1000 kr., som han hævede på min konto FØR nytår. 
Til top Vis Smithers's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Smithers

hifreak
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 08 Januar 2004 kl. 16:49 | IP-adresse registreret  

Ja det er jo deværre ikke sikkert at du ser dem igen Smithers, han får i hvertfald nok at se til med alle dem han har snydt!

Til top Vis hifreak's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hifreak

Kim F.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 08 Januar 2004 kl. 17:23 | IP-adresse registreret  

Jo jo bare rolig, bankerne ordner det for kunderne, og så får de en aftale med ham bagefter..
Til top Vis Kim F.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kim F.

CHTT
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Oktober 2003
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 08 Januar 2004 kl. 18:01 | IP-adresse registreret  

Smithers skrev:
Han skylder mig film for næsten 1000 kr., som han hævede på min konto FØR nytår. 

Har du været i banken og gøre indsigelse - ellers gør det imorgen!

ctacta
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003
Sendt: 08 Januar 2004 kl. 23:32 | IP-adresse registreret  

Smithers skrev:

Så se og kom i banken og gør indsigelse mod trækket, så får du dine penge ingen som beskrevet tidligere....

Til top Vis ctacta's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ctacta

Jannik
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003
Sendt: 08 Januar 2004 kl. 23:59 | IP-adresse registreret  

DVDPUSHEREN SKRIVER:

"Kære DVDpusher kunde,

Det har desværre vist sig, at vores lidt for skarpe priser sammenholdt med gratis fragt har været for hård en cocktail. Jeg har tabt rigtig mange penge gennem det sidste år og har således i samråd med kone og 2 børn besluttet at kaste håndklædet i ringen.

Jeg vil gøre mit bedste for at hjælpe hvis der er udeståender, men vil gøre opmærksom på at pengekassen er mere end tom (lyder fandme ikke godt). Jeg vil dog forsøge i samråd med banken, at lave en aftale så ingen bliver ladt i stikken. Der kan ringes på telefon 25754399 mellem kl. 10 – 13 den næste måned, fra fredag den 9/1, mens jeg likviderer firmaet helt.

Film til (frem)tiden og til de ”gamle” priser…

For fremtiden vil vi anbefale, at du handler hos vores konkurrent Softxchange. De gør det lidt for godt og har opbygget en meget effektivt hjemmeside der kan give sved på panden for selv den bedste online forhandler!

Hvis du har forudbestillinger liggende anbefales du at genbestille dem hos softxchange, da alle nuværende bestillinger er slettet i mit eget system. Du kan oprette dig som kunde hos Softxchange her.

Jeg ønsker godt nytår og takker for tiden der gik, og håber alle vil mindes alle de gode filmkøb hos os…

Med venlig hilsen,

DVD pusheren "

Computerworld skriver:

Inden århusianske Dvdpusheren gik fallit hævede direktør Bo Sommer penge fra op mod 120 kunder for varer, som de havde betalt flere måneder forinden. En sjuskefejl, siger direktøren, som dog måske ikke har penge til at betale kunderne pengene tilbage.

Der kan umuligt være tale om en svindelfejl da den samme betaling umuligt kan gennemføres 2 gange, der er tale om en helt ny transaktion:

Citat fra Computerworlds debatforum:

"Undskyld Claus......men det er nu rigtigt at en ticket i Cashcow kun kan captures en enkelt gang. I cashcow capture loggen vil du ganske rigtigt få en ok fra pbs - men med det samme transaktionsnummer som den er blevet capture't på tidligere. Pengene bliver kun trukket een gang.

At man så kan så kan gemme kundens kortinformationer og lave en ny transaktion hver gang er noget helt andet. Men så er vi ovre i svindelafdelingen...

En given ticket fra PBS kan kun trækkes een gang i Cashcow !!!"

Synes bare lige at i skulle vide det..!

Til top Vis Jannik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jannik

Jannik
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 Januar 2004 kl. 00:04 | IP-adresse registreret  

Jeg har handlet med softxchange nogle gange og det har da fungeret helt perfekt, dog mener jeg at Axelmusic er det bedste.

• De har det største udvalg (her fungerer den perfekt som afløser til cdwow)
  • Priserne er de billigste udover cdwow selvfølgelig.
  • Levering er 2-3 dage.
  • Bestilling af film fra Amerika og England betales momsfrit (de undgår vist dette ved at sende dvd'erne Tyskland først)
  • Kundesupporten er også kanon, man kan adde dem i messenger og få svar med det samme, kanon smart.

Jannik
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 Januar 2004 kl. 00:14 | IP-adresse registreret  

Forresten:

Citat igen :

"Nogle kunder gjorde indsigelse i deres bank, andre var så usmarte, at rejse krav mod butikken, og da kurator var færdig med boet, kunne han meddele at der ikke var penge i boet til kunderne. Og de var herefter afskåret fra at gøre indsgielse i banken.

Pointe: Gå altid i banken og gør indsigelse, brug ikke 1 sek. på dvd-pusheren, indgå ingen aftaler, gå i banken. Så får du dine penge igen, og sagen er derefter et mellemværende mellem hans bank, din og PBS."

Gå i banken NU inden det er for sent og jeres penge er tabt..!

Schrammelll
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Maj 2003
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 10 Januar 2004 kl. 10:05 | IP-adresse registreret  

Jannik skrev:

Computerworld skriver:

Inden århusianske Dvdpusheren gik fallit hævede direktør Bo Sommer penge fra op mod 120 kunder for varer, som de havde betalt flere måneder forinden. En sjuskefejl, siger direktøren, som dog måske ikke har penge til at betale kunderne pengene tilbage.

Bo Sommer...!!! Var han ikke forsanger i århusbandet Illdisposed...!?!

Til top Vis Schrammelll's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Schrammelll

Don Räß
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 September 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 10 Januar 2004 kl. 10:15 | IP-adresse registreret  

Jo han var

I starten kom man også lige forbi illdisposed's hjemmeside, når man gik ind på pusherens hjemmeside

Til top Vis Don Räß's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Don Räß

Vittel
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 10 Januar 2004 kl. 22:47 | IP-adresse registreret  

SoftXchange er sq fint, jeg har bestilt derfra en 8-10 gange...alt går hutigt og og helt efter bogen. Men jeg hader dem for at opkræve portogebyr x2 hvis msn skulle være så uheldig at det man bestiller ligge på 2 lagre (de har åbenbart et lager i Aarhus og et i København).

De sæger også brugte DVD'ere, der har jeg gjort et par scoops

Jeg nævner i flæng R.W. live at the Ablert i perfekt stand 60,-  - tror ham der har prisfastsat den var fuld.

Til top Vis Vittel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Vittel Besøg Vittel's Websted

cairo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2004
Sendt: 13 Januar 2004 kl. 13:38 | IP-adresse registreret  

Hvis man vil have klarhed over reglerne, så gå ind på denne side: http://www.friis-design.dk/dvdpusheren.htm

Banken skal overføre de penge som man uretmæssigt har fået hævet, med det samme. Derefter er det bankens sag. Man skal ikke gå til PBS da man så bliver en del af konkursboet, og så er man ikke sikker på at man kan få sine penge igen. Man kan nemlig så vidt jeg ved, ikke bagefter gå i banken og kræve at de tilbagefører pengende.

Har man fået hævet penge fra sin konto, så skriv alle oplysninger ned, print ens retigheder ud (fra ovenstående link) og gå i banken.

mvh

cairo - som havde fået trukket 607 kr.

Martin_Kbh skrev:

Er ikke helt enig, men næsten

Hvis man overfor "vindues-pusheren" har gjort indsigelse skriftligt(email) i form af "hvornår kan jeg forvente at modtage min varer" og ny dato aftales og den ligeldes ikke overholdes af sælger står køber lige stærkt retsligt; også selvom man har truffet ny aftale flere gange.

Din bank skal ved din henvendelse vente med at foretage overførslen af købesummen indtil de har undersøgt, om din påstand er rigtig i følgende tilfælde:

- hvis du ikke selv har foretaget købet og ikke har givet en anden lov til at foretage det
- hvis sælger opkræver flere penge, end I har aftalt
- hvis du ikke får leveret den bestilte vare
- hvis du har benyttet dig af din fortrydelsesret, som du har ved fjernsalg, ved at undlade at modtage varen

Hvis banken ikke umiddelbart kan modbevise din påstand, må de kun opkræve et beløb svarende til det, du har erklæret dig enig i. Hvis banken i dette tilfælde allerede har overført pengene, skal de tilbagebetale pengene til din konto.

Din bank må kun overføre det beløb, der er strid om til sælgeren efterfølgende, hvis de kan godtgøre, at din påstand ikke er rigtig.

Til top Vis cairo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af cairo

zaka
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 14 Januar 2004 kl. 10:43 | IP-adresse registreret  

http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID =22145

mvh

"There are more love songs than anything else.
If songs could make you do something we'd all love one another."
- Frank Zappa
Til top Vis zaka's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zaka Besøg zaka's Websted

marvel
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 September 2003
Sendt: 16 Januar 2005 kl. 06:06 | IP-adresse registreret  

Det kommer meget bag på mig, efter at have set "dokumentar"-programmet "headbang i hovedlandet", at Bo Summer skulle have andet end rent mel i posen.. Suk

Til top Vis marvel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af marvel Besøg marvel's Websted

Jabba
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2004
Lokalitet: Sydsjælland
Sendt: 16 Januar 2005 kl. 09:58 | IP-adresse registreret  

Han trak også penge fra mig dengang og jeg så det med det samme men bestiller tit film så skrev en mail og spurgte om det var en film jeg ikke havde fået endnu. Fik svar tilbage dagen efter med at det var en fejl og den ville blive rettet hurtigst muligt og pengene ville blive ført tilbage igen i løbet af et par uger. Jeg formaterede så min computer og gemte ikke hans mail men tjekkede min konto et par uger efter igen og intet var sket. Til min store overraskelse, da jeg prøvede at logge ind på hans side igen for at finde hans mail, var siden lukket og man kunne kun komme i kontakt til en advokat, som infomerede mig om det ville være spild af tid at prøve at få fat på et småbeløb som det igen. Fik bekræftet det andre steder, så jeg gav op og følte mig godt og grundigt taget ved ørene. Føler på ingen måde han kan have rent mel i posen, sådan som det foregik

Til top Vis Jabba's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jabba

Clapton
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 November 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 16 Januar 2005 kl. 09:58 | IP-adresse registreret  

Hvorfor handler i også DVD film i Danmark???

Det er da MEGET billigere på Http://www.cd-wow.co.uk !!

Til top Vis Clapton's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Clapton

<< Forrige Side af 6 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes