| Forfatter |
|
zaka Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1374
|
| Sendt: 08 Januar 2004 kl. 10:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
hifreak Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 247
|
| Sendt: 08 Januar 2004 kl. 10:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
He..he.. Han er rigtig kommet i søgelyset, som den Pusher han nu er  __________________ /hifreak
|
| Til top |
|
| |
Granholm Forum Bruger

Bruger siden: 05 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 585
|
| Sendt: 08 Januar 2004 kl. 11:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
| De har jo også rydet Pusher street det må have trukket tæppet væk under manden ;o) |
|
|
hifreak skrev:
He..he.. Han er rigtig kommet i søgelyset, som den Pusher han nu er |
|
|
|
| Til top |
|
| |
prse Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 918
|
| Sendt: 08 Januar 2004 kl. 11:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
så ka' han lære det ka' han!
|
| Til top |
|
| |
Smithers Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 28
|
| Sendt: 08 Januar 2004 kl. 16:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Han skylder mig film for næsten 1000 kr., som han hævede på min konto FØR nytår.
|
| Til top |
|
| |
hifreak Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 247
|
| Sendt: 08 Januar 2004 kl. 16:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det er jo deværre ikke sikkert at du ser dem igen Smithers, han får i hvertfald nok at se til med alle dem han har snydt! 
__________________ /hifreak
|
| Til top |
|
| |
Kim F. Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1618
|
| Sendt: 08 Januar 2004 kl. 17:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jo jo bare rolig, bankerne ordner det for kunderne, og så får de en aftale med ham bagefter..
|
| Til top |
|
| |
CHTT Forum Bruger

Bruger siden: 09 Oktober 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1281
|
| Sendt: 08 Januar 2004 kl. 18:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Smithers skrev:
| Han skylder mig film for næsten 1000 kr., som han hævede på min konto FØR nytår. |
|
|
Har du været i banken og gøre indsigelse - ellers gør det imorgen! __________________ AVI + Squeezebox
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1866
|
| Sendt: 08 Januar 2004 kl. 23:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Smithers skrev:
| Han skylder mig film for næsten 1000 kr., som han hævede på min konto FØR nytår. |
|
|
Så se og kom i banken og gør indsigelse mod trækket, så får du dine penge ingen som beskrevet tidligere....
|
| Til top |
|
| |
Jannik Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 595
|
| Sendt: 08 Januar 2004 kl. 23:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
DVDPUSHEREN SKRIVER:
"Kære DVDpusher kunde,
Det har desværre vist sig, at vores lidt for skarpe priser sammenholdt med gratis fragt har været for hård en cocktail. Jeg har tabt rigtig mange penge gennem det sidste år og har således i samråd med kone og 2 børn besluttet at kaste håndklædet i ringen.
Jeg vil gøre mit bedste for at hjælpe hvis der er udeståender, men vil gøre opmærksom på at pengekassen er mere end tom (lyder fandme ikke godt). Jeg vil dog forsøge i samråd med banken, at lave en aftale så ingen bliver ladt i stikken. Der kan ringes på telefon 25754399 mellem kl. 10 – 13 den næste måned, fra fredag den 9/1, mens jeg likviderer firmaet helt.
Film til (frem)tiden og til de ”gamle” priser…
For fremtiden vil vi anbefale, at du handler hos vores konkurrent Softxchange. De gør det lidt for godt og har opbygget en meget effektivt hjemmeside der kan give sved på panden for selv den bedste online forhandler!
Hvis du har forudbestillinger liggende anbefales du at genbestille dem hos softxchange, da alle nuværende bestillinger er slettet i mit eget system. Du kan oprette dig som kunde hos Softxchange her.
Jeg ønsker godt nytår og takker for tiden der gik, og håber alle vil mindes alle de gode filmkøb hos os…
Med venlig hilsen,
DVD pusheren "
Computerworld skriver:
Inden århusianske Dvdpusheren gik fallit hævede direktør Bo Sommer penge fra op mod 120 kunder for varer, som de havde betalt flere måneder forinden. En sjuskefejl, siger direktøren, som dog måske ikke har penge til at betale kunderne pengene tilbage.
Der kan umuligt være tale om en svindelfejl da den samme betaling umuligt kan gennemføres 2 gange, der er tale om en helt ny transaktion:
Citat fra Computerworlds debatforum:
"Undskyld Claus......men det er nu rigtigt at en ticket i Cashcow kun kan captures en enkelt gang. I cashcow capture loggen vil du ganske rigtigt få en ok fra pbs - men med det samme transaktionsnummer som den er blevet capture't på tidligere. Pengene bliver kun trukket een gang.
At man så kan så kan gemme kundens kortinformationer og lave en ny transaktion hver gang er noget helt andet. Men så er vi ovre i svindelafdelingen...
En given ticket fra PBS kan kun trækkes een gang i Cashcow !!!"
Synes bare lige at i skulle vide det..!
|
| Til top |
|
| |
Jannik Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Januar 2004 kl. 00:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har handlet med softxchange nogle gange og det har da fungeret helt perfekt, dog mener jeg at Axelmusic er det bedste.
- De har det største udvalg (her fungerer den perfekt som afløser til cdwow)
- Priserne er de billigste udover cdwow selvfølgelig.
- Levering er 2-3 dage.
- Bestilling af film fra Amerika og England betales momsfrit (de undgår vist dette ved at sende dvd'erne Tyskland først)
- Kundesupporten er også kanon, man kan adde dem i messenger og få svar med det samme, kanon smart.
|
| Til top |
|
| |
Jannik Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Januar 2004 kl. 00:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Forresten:
Citat igen :
"Nogle kunder gjorde indsigelse i deres bank, andre var så usmarte, at rejse krav mod butikken, og da kurator var færdig med boet, kunne han meddele at der ikke var penge i boet til kunderne. Og de var herefter afskåret fra at gøre indsgielse i banken.
Pointe: Gå altid i banken og gør indsigelse, brug ikke 1 sek. på dvd-pusheren, indgå ingen aftaler, gå i banken. Så får du dine penge igen, og sagen er derefter et mellemværende mellem hans bank, din og PBS."
Gå i banken NU inden det er for sent og jeres penge er tabt..!
|
| Til top |
|
| |
Schrammelll Forum Bruger

Bruger siden: 28 Maj 2003 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 817
|
| Sendt: 10 Januar 2004 kl. 10:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jannik skrev:
|
Computerworld skriver:
Inden århusianske Dvdpusheren gik fallit hævede direktør Bo Sommer penge fra op mod 120 kunder for varer, som de havde betalt flere måneder forinden. En sjuskefejl, siger direktøren, som dog måske ikke har penge til at betale kunderne pengene tilbage.
|
|
|
Bo Sommer...!!! Var han ikke forsanger i århusbandet Illdisposed...!?!
|
| Til top |
|
| |
Don Räß Forum Bruger

Bruger siden: 17 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 548
|
| Sendt: 10 Januar 2004 kl. 10:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jo han var
I starten kom man også lige forbi illdisposed's hjemmeside, når man gik ind på pusherens hjemmeside
|
| Til top |
|
| |
Vittel Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 268
|
| Sendt: 10 Januar 2004 kl. 22:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
SoftXchange er sq fint, jeg har bestilt derfra en 8-10 gange...alt går hutigt og og helt efter bogen. Men jeg hader dem for at opkræve portogebyr x2 hvis msn skulle være så uheldig at det man bestiller ligge på 2 lagre (de har åbenbart et lager i Aarhus og et i København).
De sæger også brugte DVD'ere, der har jeg gjort et par scoops 
Jeg nævner i flæng R.W. live at the Ablert i perfekt stand 60,- - tror ham der har prisfastsat den var fuld.
|
| Til top |
|
| |
cairo Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1
|
| Sendt: 13 Januar 2004 kl. 13:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Hvis man vil have klarhed over reglerne, så gå ind på denne side: http://www.friis-design.dk/dvdpusheren.htm
Banken skal overføre de penge som man uretmæssigt har fået hævet, med det samme. Derefter er det bankens sag. Man skal ikke gå til PBS da man så bliver en del af konkursboet, og så er man ikke sikker på at man kan få sine penge igen. Man kan nemlig så vidt jeg ved, ikke bagefter gå i banken og kræve at de tilbagefører pengende.
Har man fået hævet penge fra sin konto, så skriv alle oplysninger ned, print ens retigheder ud (fra ovenstående link) og gå i banken.
mvh
cairo - som havde fået trukket 607 kr. |
|
|
Martin_Kbh skrev:
|
Er ikke helt enig, men næsten
Hvis man overfor "vindues-pusheren" har gjort indsigelse skriftligt(email) i form af "hvornår kan jeg forvente at modtage min varer" og ny dato aftales og den ligeldes ikke overholdes af sælger står køber lige stærkt retsligt; også selvom man har truffet ny aftale flere gange.
Din bank skal ved din henvendelse vente med at foretage overførslen af købesummen indtil de har undersøgt, om din påstand er rigtig i følgende tilfælde:
- hvis du ikke selv har foretaget købet og ikke har givet en anden lov til at foretage det - hvis sælger opkræver flere penge, end I har aftalt - hvis du ikke får leveret den bestilte vare - hvis du har benyttet dig af din fortrydelsesret, som du har ved fjernsalg, ved at undlade at modtage varen
Hvis banken ikke umiddelbart kan modbevise din påstand, må de kun opkræve et beløb svarende til det, du har erklæret dig enig i. Hvis banken i dette tilfælde allerede har overført pengene, skal de tilbagebetale pengene til din konto.
Din bank må kun overføre det beløb, der er strid om til sælgeren efterfølgende, hvis de kan godtgøre, at din påstand ikke er rigtig. |
|
|
|
| Til top |
|
| |
zaka Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1374
|
| Sendt: 14 Januar 2004 kl. 10:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
marvel Forum Bruger

Bruger siden: 08 September 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 216
|
| Sendt: 16 Januar 2005 kl. 06:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kommer meget bag på mig, efter at have set "dokumentar"-programmet "headbang i hovedlandet", at Bo Summer skulle have andet end rent mel i posen.. Suk 
|
| Til top |
|
| |
Jabba Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2004 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 19
|
| Sendt: 16 Januar 2005 kl. 09:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Han trak også penge fra mig dengang og jeg så det med det samme men bestiller tit film så skrev en mail og spurgte om det var en film jeg ikke havde fået endnu. Fik svar tilbage dagen efter med at det var en fejl og den ville blive rettet hurtigst muligt og pengene ville blive ført tilbage igen i løbet af et par uger. Jeg formaterede så min computer og gemte ikke hans mail men tjekkede min konto et par uger efter igen og intet var sket. Til min store overraskelse, da jeg prøvede at logge ind på hans side igen for at finde hans mail, var siden lukket og man kunne kun komme i kontakt til en advokat, som infomerede mig om det ville være spild af tid at prøve at få fat på et småbeløb som det igen. Fik bekræftet det andre steder, så jeg gav op og følte mig godt og grundigt taget ved ørene. Føler på ingen måde han kan have rent mel i posen, sådan som det foregik 
|
| Til top |
|
| |
Clapton Forum Bruger

Bruger siden: 26 November 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 360
|
| Sendt: 16 Januar 2005 kl. 09:58 | IP-adresse registreret
|
|
|