Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 00:04   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Mit ydmyge anlæg mklll (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 20
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
mn1974
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 25 September 2007 kl. 19:57 | IP-adresse registreret  

CRC1 skrev:
mn1974 skrev:
CRC1 skrev:

spændende spændende.... jeg synes som altid du formår at holde det stilrent og meget sobert!

Men det er nogle store bamser, der blir spændende at høre hvad du synes om dem når de er spillet til engang!

hej CRC1, ja det er nogle store bamser - formoder at du tænker på Vienna Concert Grands`ne

Mine tidligere Vienna Strauss var jo lige tande større...

Anyways... mange tak for ordene - glæder mig til at de har fået nogle flere timer på bagen... indtil videre har vellyden fra den Tina Dickow væltet ud adskillige gange og tv avisen kan også skralde an i højttalerne

Har du snart fået banket nogle timer i dine højttalere og er det begyndt at åbne sig op og synge?

hehe, det kan godt jeg også skulle invistere i hende Tina Dickow, du virker meget begejstret:)

hej CRC1,

jo tak jeg er ved at have fået banket nogle timer ind i mine højttalere og de er begyndt at åbne noget mere op selv salgt.

Mine Vienna Concert Grand spiller stort og homogent på en lidt anden måde end Vienna strauss gør. Jeg synes, at de spiller med lidt mere varme og musikvenligt i mine øre, end Vienna strauss.

yakk, nu får jeg sikkert hug

Få nu købt Tina Dickow + hendes bagkatalog. om ikke andet køb det til butikken Så kan du finde ud af om det er noget for dig...

mn1974
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 25 September 2007 kl. 20:34 | IP-adresse registreret  

Hej eder alle, sidder og lytter til den nye skive med Saybia fruen lige har slæbt med hjem fra Brugsen (Gud dødeme).

For f........... hvor er den fed. Det er ikke en man lige får under huden ved første gennemlyt, men føj hvor den bliver ved med at vokse.

Den første single derfra "Angel" er et meget radiovenligt nummer og meget tilgængeligt. Mit yndlingsnummer på plade so far er nummer ni "A Way Out".

Hvis ikke I har denne skive vil jeg lige slå et slag for den og tillade mig at anbefale den til jer hifilyttende "Roberter"

Den nye Saybiaplade hedder forresten: EYES OF THE HIGHWAY

Novisad
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Dobb.profil Sonic

Bruger siden: 22 April 2005
Lokalitet: Jylland
Sendt: 26 September 2007 kl. 04:40 | IP-adresse registreret  

Hej igen jamen så må man da lige prøve at give et en lytter,  nu er jeg ikke helt sikker men hvad er det for nogle ht kabler du bruger..og skal nok poste lidt billeder...

mvh

Til top Vis Novisad's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Novisad

mn1974
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 September 2007 kl. 08:11 | IP-adresse registreret  

Novisad skrev:

Hej igen jamen så må man da lige prøve at give et en lytter,  nu er jeg ikke helt sikker men hvad er det for nogle ht kabler du bruger..og skal nok poste lidt billeder...

mvh

hej Novisad,

jeg bruger Cardas Quadlink Five C, hvilket jeg er vældig tilfreds og fornøjet med

mn1974
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 September 2007 kl. 08:14 | IP-adresse registreret  

hej Novisad her er et link til mine kabler:

http://www.cardas.com/content.php?area=products&content_ id=2&pagestring=Speaker&product_id=11

CRC1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2005
Lokalitet: København
Sendt: 26 September 2007 kl. 08:18 | IP-adresse registreret  

mn1974 skrev:
CRC1 skrev:
mn1974 skrev:
CRC1 skrev:

spændende spændende.... jeg synes som altid du formår at holde det stilrent og meget sobert!

Men det er nogle store bamser, der blir spændende at høre hvad du synes om dem når de er spillet til engang!

hej CRC1, ja det er nogle store bamser - formoder at du tænker på Vienna Concert Grands`ne

Anyways... mange tak for ordene - glæder mig til at de har fået nogle flere timer på bagen... indtil videre har vellyden fra den Tina Dickow væltet ud adskillige gange og tv avisen kan også skralde an i højttalerne

Har du snart fået banket nogle timer i dine højttalere og er det begyndt at åbne sig op og synge?

hehe, det kan godt jeg også skulle invistere i hende Tina Dickow, du virker meget begejstret:)

hej CRC1,

jo tak jeg er ved at have fået banket nogle timer ind i mine højttalere og de er begyndt at åbne noget mere op selv salgt.

Mine Vienna Concert Grand spiller stort og homogent på en lidt anden måde end Vienna strauss gør. Jeg synes, at de spiller med lidt mere varme og musikvenligt i mine øre, end Vienna strauss.

Få nu købt Tina Dickow + hendes bagkatalog. om ikke andet køb det til butikken Så kan du finde ud af om det er noget for dig...

Ej men jeg synes nu hun er ret behagelig at høre på, man har jo dårligt kunne undgå at høre lidt af hendes sange i tv og radio osv. Jeg skal alligevel ned i den lokale plade biks og snolde lidt her til den første Natasja hende den afdødes regae sangerskal jeg også prøve...

Jamen de spiller vildt behageligt, jeg var også rigtig glad for mine. Men ja de er blevet solgt og det er audia'en faktisk også, så der er kommet ny forstærker og jeg venter spændt på mine nye højttalere

Hvor stort er det nu dit rum er?

Novisad
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Dobb.profil Sonic

Sendt: 26 September 2007 kl. 08:18 | IP-adresse registreret  

hej tak skal du have forresten  hvad er det du oplever til forskel fra Audia flight two mod one ...

mvh

mn1974
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 September 2007 kl. 08:49 | IP-adresse registreret  

CRC1 skrev:
mn1974 skrev:
CRC1 skrev:
mn1974 skrev:
CRC1 skrev:

hej CRC1,

Ej men jeg synes nu hun er ret behagelig at høre på, man har jo dårligt kunne undgå at høre lidt af hendes sange i tv og radio osv. Jeg skal alligevel ned i den lokale plade biks og snolde lidt her til den første Natasja hende den afdødes regae sangerskal jeg også prøve...

Jamen de spiller vildt behageligt, jeg var også rigtig glad for mine. Men ja de er blevet solgt og det er audia'en faktisk også, så der er kommet ny forstærker og jeg venter spændt på mine nye højttalere

Hvor stort er det nu dit rum er?

Hey CRC1,

jamen hov du har skiftet - lad høre

Min stue/ lytterum er ca. 28 km2.

mn1974
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 September 2007 kl. 08:56 | IP-adresse registreret  

Novisad skrev:

hej tak skal du have forresten  hvad er det du oplever til forskel fra Audia flight two mod one ...

mvh

Hej Novisad, jeg synes at der er lidt mere varme i min Audia flght Two end i i den Audia Flight One jeg på et tidspunkt havde lånt. Den Audia flght One jeg havde lånt spillede pænt, lidt klinisk og nok lidt kedligt, hvilket ikke er en tendens i samme grad på min Audia Flight Two - i mine øre... Det kan være at en Audia Flght One spiller endnu mere hifi rigtigt, end min flght Two, fordi et eller andet skal jo retfærdiggøre den forholdsvis store merpris. Ved godt at en Audia Flight One kan bruges som pre. i et surround setup, men alligevel...

Hvordan mener du at din Audia begår sig?

Novisad
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Dobb.profil Sonic

Sendt: 26 September 2007 kl. 12:40 | IP-adresse registreret  

Den måde jeg opfatter min audia på er at den har en uhyr kontrol samt meget musikalsk med masser af hul igennem den svinger utroligt godt sammen med min thorhauge pre der er en stor wow effekt over det.

Der er en glæde over at lige meget hvad man slætter på så nyder man det bare fuldt ud, og det er i mine øre sådan det skal være ikke det der med at der er bestemte optagelser er gode og andrer ikke er til at holde ud, men ok ja der er vi joså forskellige men enlig går jeg heller ikke efter optagelser hvor engang gik jeg på en måde lidt op i det.

Hvorimod nu er det musikken det handler om det er ligesom det de er pointen i det hele.

mvh

CRC1
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 September 2007 kl. 19:26 | IP-adresse registreret  

mn1974 skrev:

Hey CRC1,

jamen hov du har skiftet - lad høre

Min stue/ lytterum er ca. 28 km2.

Jamen jeg er røget ud i Dynaudio, jeg var rigtig rigtig lun Martin Logan Vantage, men jeg måtte nok indse at min rum i den nye lejlighed på godt 12 kvm, jeg begyndte at lede efter flere små højttalere. Samtidig blev jeg mere og mere lun på Dynaudios små C1'ere og især sammen med Bladelius Thor det spiller bare musik med en dynamik og et drive. Jeg venter dog lige på højttaleren kommer hjem.

Ja okay det er også et rimelig stort rum, kom bare til at tænke på det var nogle store højttalere du har haft de sidste to gange, hehe:) Sjovt at der er liv i flight one i forhold til two... jeg var ret glad for min men ja jeg må også indrømme at den kunne godt blive lidt kedelig eller pæn at høre på

kimC
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2006
Sendt: 26 September 2007 kl. 19:51 | IP-adresse registreret  

De C1'ere er så ganske klart de bedste standerhøjttalere jeg har hørt.
Til top Vis kimC's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kimC

CRC1
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 September 2007 kl. 22:11 | IP-adresse registreret  

jeg er også rigtig rigtig glad for dem, jeg er desværre nød til at forholde mig neutral i min udtagelse da butikken sælger dem og jeg dermed ikke må tale rosende for dem på dette forum:(

Filmtosse
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juni 2004
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 07 Oktober 2007 kl. 12:10 | IP-adresse registreret  

Rigtig lækkert setup du har dig der

mn1974
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 07 Oktober 2007 kl. 12:15 | IP-adresse registreret  

hej Filmtosse, mange tak. Jeg er også glad for mit setup som det står nu. Det eneste jeg lige pt overvejer at skifte er min Riaa. Jeg synes dog stadig at det spiller musik

Novisad
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Dobb.profil Sonic

Sendt: 07 Oktober 2007 kl. 12:18 | IP-adresse registreret  

mn1974 hvad er det lige for en riaa du kører med  og hvad har du i sinde...

mvh

mn1974
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 07 Oktober 2007 kl. 19:21 | IP-adresse registreret  

Novisad skrev:

mn1974 hvad er det lige for en riaa du kører med  og hvad har du i sinde...

mvh

'

hej novi. endnu ved jeg ikke hvad jeg skal have istedet, jeg tror ikke at det bliver i år at jeg skifter min riaa.

Det jeg kører med nu er en hæderlig creek obh 15.

Novisad
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Dobb.profil Sonic

Sendt: 07 Oktober 2007 kl. 19:40 | IP-adresse registreret  

ok det er da godt  misunder dig for ikke at have så travlt..

mvh

mn1974
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 Oktober 2007 kl. 21:38 | IP-adresse registreret  

Novisad skrev:

ok det er da godt  misunder dig for ikke at have så travlt..

mvh

hehe travlt og travlt... I år har jeg haft 4 forskellige forstærkere (Krell, Advance, Krell igen og Audia) , 5 forskellige sæt højttalere ( Vienna BG, Dali 300 Helicon, Baby Grand igen, Vienna Strauss og nu Vienna Concert Grand) og 4 forskellige cd afspillere (Rega Apollo, Blue Note, Advance og nu Audia).

Derfor har jeg forhåbentligt fået lukket for sluserne lidt tid...

Novisad
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Dobb.profil Sonic

Sendt: 09 Oktober 2007 kl. 00:34 | IP-adresse registreret  

uha du overgår sgu da mig i at prøve lidt af hvert jeg er lige kommet hjem fra en fed aften hos amfora  skal lige love for at den gamut 150 kan spille vellyd, på et sæt L7 ...

mvh

<< Forrige Side af 20 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum