| Forfatter |
|
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 25 September 2007 kl. 19:57 | IP-adresse registreret
|
|
|

CRC1 skrev:
mn1974 skrev:
CRC1 skrev:
|
spændende spændende.... jeg synes som altid du formår at holde det stilrent og meget sobert!
Men det er nogle store bamser, der blir spændende at høre hvad du synes om dem når de er spillet til engang!
|
|
|
hej CRC1, ja det er nogle store bamser - formoder at du tænker på Vienna Concert Grands`ne
Mine tidligere Vienna Strauss var jo lige tande større...
Anyways... mange tak for ordene - glæder mig til at de har fået nogle flere timer på bagen... indtil videre har vellyden fra den Tina Dickow væltet ud adskillige gange og tv avisen kan også skralde an i højttalerne
|
|
|
Har du snart fået banket nogle timer i dine højttalere og er det begyndt at åbne sig op og synge?
hehe, det kan godt jeg også skulle invistere i hende Tina Dickow, du virker meget begejstret:)
|
|
|
hej CRC1,
jo tak jeg er ved at have fået banket nogle timer ind i mine højttalere og de er begyndt at åbne noget mere op selv salgt.
Mine Vienna Concert Grand spiller stort og homogent på en lidt anden måde end Vienna strauss gør. Jeg synes, at de spiller med lidt mere varme og musikvenligt i mine øre, end Vienna strauss.
yakk, nu får jeg sikkert hug
Få nu købt Tina Dickow + hendes bagkatalog. om ikke andet køb det til butikken Så kan du finde ud af om det er noget for dig... __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 25 September 2007 kl. 20:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej eder alle, sidder og lytter til den nye skive med Saybia fruen lige har slæbt med hjem fra Brugsen (Gud dødeme).
For f........... hvor er den fed. Det er ikke en man lige får under huden ved første gennemlyt, men føj hvor den bliver ved med at vokse.
Den første single derfra "Angel" er et meget radiovenligt nummer og meget tilgængeligt. Mit yndlingsnummer på plade so far er nummer ni "A Way Out".
Hvis ikke I har denne skive vil jeg lige slå et slag for den og tillade mig at anbefale den til jer hifilyttende "Roberter"
Den nye Saybiaplade hedder forresten: EYES OF THE HIGHWAY
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
Novisad Udelukket fra forum

Dobb.profil Sonic
Bruger siden: 22 April 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2090
|
| Sendt: 26 September 2007 kl. 04:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej igen jamen så må man da lige prøve at give et en lytter, nu er jeg ikke helt sikker men hvad er det for nogle ht kabler du bruger.. og skal nok poste lidt billeder...
mvh
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 26 September 2007 kl. 08:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Novisad skrev:
|
Hej igen jamen så må man da lige prøve at give et en lytter, nu er jeg ikke helt sikker men hvad er det for nogle ht kabler du bruger.. og skal nok poste lidt billeder...
mvh
|
|
|
hej Novisad,
jeg bruger Cardas Quadlink Five C, hvilket jeg er vældig tilfreds og fornøjet med
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 26 September 2007 kl. 08:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
CRC1 Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 682
|
| Sendt: 26 September 2007 kl. 08:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:

CRC1 skrev:
mn1974 skrev:
CRC1 skrev:
|
spændende spændende.... jeg synes som altid du formår at holde det stilrent og meget sobert!
Men det er nogle store bamser, der blir spændende at høre hvad du synes om dem når de er spillet til engang!
|
|
|
hej CRC1, ja det er nogle store bamser - formoder at du tænker på Vienna Concert Grands`ne
Anyways... mange tak for ordene - glæder mig til at de har fået nogle flere timer på bagen... indtil videre har vellyden fra den Tina Dickow væltet ud adskillige gange og tv avisen kan også skralde an i højttalerne
|
|
|
Har du snart fået banket nogle timer i dine højttalere og er det begyndt at åbne sig op og synge?
hehe, det kan godt jeg også skulle invistere i hende Tina Dickow, du virker meget begejstret:)
|
|
|
hej CRC1,
jo tak jeg er ved at have fået banket nogle timer ind i mine højttalere og de er begyndt at åbne noget mere op selv salgt.
Mine Vienna Concert Grand spiller stort og homogent på en lidt anden måde end Vienna strauss gør. Jeg synes, at de spiller med lidt mere varme og musikvenligt i mine øre, end Vienna strauss.
Få nu købt Tina Dickow + hendes bagkatalog. om ikke andet køb det til butikken Så kan du finde ud af om det er noget for dig...
|
|
|
Ej men jeg synes nu hun er ret behagelig at høre på, man har jo dårligt kunne undgå at høre lidt af hendes sange i tv og radio osv. Jeg skal alligevel ned i den lokale plade biks og snolde lidt her til den første Natasja hende den afdødes regae sangerskal jeg også prøve...
Jamen de spiller vildt behageligt, jeg var også rigtig glad for mine. Men ja de er blevet solgt og det er audia'en faktisk også, så der er kommet ny forstærker og jeg venter spændt på mine nye højttalere
Hvor stort er det nu dit rum er? __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
| Til top |
|
| |

Dobb.profil Sonic
|
| Sendt: 26 September 2007 kl. 08:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej tak skal du have forresten hvad er det du oplever til forskel fra Audia flight two mod one ...
mvh
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 26 September 2007 kl. 08:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
CRC1 skrev:
mn1974 skrev:

CRC1 skrev:
mn1974 skrev:
CRC1 skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hej CRC1,
Få nu købt Tina Dickow + hendes bagkatalog. om ikke andet køb det til butikken Så kan du finde ud af om det er noget for dig...
|
|
|
Ej men jeg synes nu hun er ret behagelig at høre på, man har jo dårligt kunne undgå at høre lidt af hendes sange i tv og radio osv. Jeg skal alligevel ned i den lokale plade biks og snolde lidt her til den første Natasja hende den afdødes regae sangerskal jeg også prøve...
Jamen de spiller vildt behageligt, jeg var også rigtig glad for mine. Men ja de er blevet solgt og det er audia'en faktisk også, så der er kommet ny forstærker og jeg venter spændt på mine nye højttalere
Hvor stort er det nu dit rum er?
|
|
|
Hey CRC1,
jamen hov du har skiftet - lad høre
Min stue/ lytterum er ca. 28 km2. __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 26 September 2007 kl. 08:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Novisad skrev:
|
hej tak skal du have forresten hvad er det du oplever til forskel fra Audia flight two mod one ...
mvh
|
|
|
Hej Novisad, jeg synes at der er lidt mere varme i min Audia flght Two end i i den Audia Flight One jeg på et tidspunkt havde lånt. Den Audia flght One jeg havde lånt spillede pænt, lidt klinisk og nok lidt kedligt, hvilket ikke er en tendens i samme grad på min Audia Flight Two - i mine øre... Det kan være at en Audia Flght One spiller endnu mere hifi rigtigt, end min flght Two, fordi et eller andet skal jo retfærdiggøre den forholdsvis store merpris. Ved godt at en Audia Flight One kan bruges som pre. i et surround setup, men alligevel...
Hvordan mener du at din Audia begår sig? __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |

Dobb.profil Sonic
|
| Sendt: 26 September 2007 kl. 12:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den måde jeg opfatter min audia på er at den har en uhyr kontrol samt meget musikalsk med masser af hul igennem den svinger utroligt godt sammen med min thorhauge pre der er en stor wow effekt over det. 
Der er en glæde over at lige meget hvad man slætter på så nyder man det bare fuldt ud, og det er i mine øre sådan det skal være ikke det der med at der er bestemte optagelser er gode og andrer ikke er til at holde ud, men ok ja der er vi joså forskellige men enlig går jeg heller ikke efter optagelser hvor engang gik jeg på en måde lidt op i det.
Hvorimod nu er det musikken det handler om det er ligesom det de er pointen i det hele. 
mvh
|
| Til top |
|
| |
CRC1 Forum Bruger

|
| Sendt: 26 September 2007 kl. 19:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
|
Hey CRC1,
jamen hov du har skiftet - lad høre
Min stue/ lytterum er ca. 28 km2.
|
|
|
Jamen jeg er røget ud i Dynaudio, jeg var rigtig rigtig lun Martin Logan Vantage, men jeg måtte nok indse at min rum i den nye lejlighed på godt 12 kvm, jeg begyndte at lede efter flere små højttalere. Samtidig blev jeg mere og mere lun på Dynaudios små C1'ere og især sammen med Bladelius Thor det spiller bare musik med en dynamik og et drive. Jeg venter dog lige på højttaleren kommer hjem.
Ja okay det er også et rimelig stort rum, kom bare til at tænke på det var nogle store højttalere du har haft de sidste to gange, hehe:) Sjovt at der er liv i flight one i forhold til two... jeg var ret glad for min men ja jeg må også indrømme at den kunne godt blive lidt kedelig eller pæn at høre på __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
| Til top |
|
| |
kimC Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 675
|
| Sendt: 26 September 2007 kl. 19:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
De C1'ere er så ganske klart de bedste standerhøjttalere jeg har hørt.
|
| Til top |
|
| |
CRC1 Forum Bruger

|
| Sendt: 26 September 2007 kl. 22:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg er også rigtig rigtig glad for dem, jeg er desværre nød til at forholde mig neutral i min udtagelse da butikken sælger dem og jeg dermed ikke må tale rosende for dem på dette forum:(
__________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
| Til top |
|
| |
Filmtosse Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juni 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 936
|
| Sendt: 07 Oktober 2007 kl. 12:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rigtig lækkert setup du har dig der  __________________ Mit
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Oktober 2007 kl. 12:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej Filmtosse, mange tak. Jeg er også glad for mit setup som det står nu. Det eneste jeg lige pt overvejer at skifte er min Riaa. Jeg synes dog stadig at det spiller musik  __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |

Dobb.profil Sonic
|
| Sendt: 07 Oktober 2007 kl. 12:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 hvad er det lige for en riaa du kører med og hvad har du i sinde... 
mvh
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Oktober 2007 kl. 19:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Novisad skrev:
|
mn1974 hvad er det lige for en riaa du kører med og hvad har du i sinde... 
mvh
|
|
|
'
hej novi. endnu ved jeg ikke hvad jeg skal have istedet, jeg tror ikke at det bliver i år at jeg skifter min riaa.
Det jeg kører med nu er en hæderlig creek obh 15. __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |

Dobb.profil Sonic
|
| Sendt: 07 Oktober 2007 kl. 19:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
ok det er da godt misunder dig for ikke at have så travlt..
mvh
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Oktober 2007 kl. 21:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Novisad skrev:
|
ok det er da godt misunder dig for ikke at have så travlt..
mvh
|
|
|
hehe travlt og travlt... I år har jeg haft 4 forskellige forstærkere (Krell, Advance, Krell igen og Audia) , 5 forskellige sæt højttalere ( Vienna BG, Dali 300 Helicon, Baby Grand igen, Vienna Strauss og nu Vienna Concert Grand) og 4 forskellige cd afspillere (Rega Apollo, Blue Note, Advance og nu Audia).
Derfor har jeg forhåbentligt fået lukket for sluserne lidt tid... __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |

Dobb.profil Sonic
|
| Sendt: 09 Oktober 2007 kl. 00:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
uha du overgår sgu da mig i at prøve lidt af hvert jeg er lige kommet hjem fra en fed aften hos amfora skal lige love for at den gamut 150 kan spille vellyd, på et sæt L7 ...
mvh
|
| Til top |
|
| |