Tilbage til HIFI4ALL.DK 4. juni 2026 | 10:07   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Focus på Rør (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 9
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Bjørn B
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 02 Maj 2007 kl. 19:51 | IP-adresse registreret  

CRC1 skrev:

Hold da op hvor er den flot mand!! Jeg har ikke selv hørt på særlig meget venyl og viden er meget lille omkring emnet, men hold da op hvor er den flot, den ligner virkelig en million!

Hørte dog en der stod og kørte nede hos Jensen og det lød jo i verdensklasse, men det var også på Focus Audio Master?? ja den store han har dernede ikk, hehe..

Jeg kunne godt selv tænke mig at få en plov på et tidspunkt, er blevet anbefalet Rega P3 og den ligger nok også i mit prisleje. Men ja bare det visuelle indtryk af din Avid, puha den er lækker...

Hej..

Ja den er nemlig rigtig lækker er den, yep de "små" Focus kasser kan et eller andet  de måtte da gerne stå i min stue

Hvis du syns Divaén er lækker så skulle du se King´s Actus spille.. DAMN et monster

Så skynd dig da ud og få købt en plov så du også kan nyde musikken.. må indrømme min CDafspiller kigger meget surt på mig.. og åbner da også sin skuffe engang i mellem for at se om jeg nu ikke lige vil ligge en lille cd i den.. men har ikke føjet den siden jeg fik ploven

Novisad skrev:
ja der findes mange gode kunstner lige pt venter jeg på mit nye ht kabel men har dog aldrig hørt yter  har du nogen erfaringer med dem

Hej..

Det er jo det der gør.. lige nu ligger der en udgave af Mozart´s Reqiem på min plov og drejer rundt.. nam nam det er godt...

Nej jeg har ikke haft fornøjelsen af at lytte til Yter endnu.. jeg har heller ikke råd.. så tør ikke rigtigt  Hva er det for kabler du venter på?

Novisad skrev:
arg har slet ikke opdateret min profil har slet ikke noget af det der står på min liste hehehe

Jamen så se da og komme igang  

JoeConsultant skrev:

Rigtigt, rigtigt, rigtigt & utroligt lækkert setup - må lyde sweeeeet! Fantastiske højttalere og så må jeg indrømme at jeg måske nok er en lille bitte smule (rigtig meget) misundelig på dine monoblokke - på den gode måde

Mvh Jonas

Hej Jonas..

Mange tak  Ja det lyder også fantastisk.. har sgu lidt svært ved at få armene ned igen.. Tag ned i VassagoHiFi og lyt til de monoblokke og noget af alt det andet sjov der står dernede.. der nede kan man blive meget, meget misundelig på folk med masser af penge på kontoén, for de kunne snildt blive brugt dernede.. men undgå ham Rene, der er noget mærkeligt ved ham

Til top Vis Bjørn B's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bjørn B

Novisad
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Dobb.profil Sonic

Bruger siden: 22 April 2005
Lokalitet: Jylland
Sendt: 02 Maj 2007 kl. 20:19 | IP-adresse registreret  

hej det er ht kabel er mærket Synergistic research af serien kaldet accelerator det er bare noget der dur, spiller med glød og sjæl, kan varmt anbefales
Til top Vis Novisad's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Novisad

Fl.D.P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 September 2006
Lokalitet: Fyn
Sendt: 02 Maj 2007 kl. 20:49 | IP-adresse registreret  

Novisad skrev:
hej det er ht kabel er mærket Synergistic research af serien kaldet accelerator det er bare noget der dur, spiller med glød og sjæl, kan varmt anbefales

Det er bestemt et højtalerkabel og interconnect jeg meget gerne vil høre også

Flemming

Til top Vis Fl.D.P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fl.D.P

Novisad
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Dobb.profil Sonic

Sendt: 02 Maj 2007 kl. 20:59 | IP-adresse registreret  

hej det er også noget der virker nå men det kan være at bjørn måske en dag skal have en lytter på+ dem, for de kan nogle tricks

Bjørn B
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 Maj 2007 kl. 21:30 | IP-adresse registreret  

Novisad skrev:
hej det er også noget der virker nå men det kan være at bjørn måske en dag skal have en lytter på+ dem, for de kan nogle tricks

Har du link til evt. forhandler?

Hvilken prisklasse befinder vi os i?

Novisad
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Dobb.profil Sonic

Sendt: 02 Maj 2007 kl. 21:43 | IP-adresse registreret  

jeg sender dig lige en pb tro mig det dur ..

Milu
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 02 Maj 2007 kl. 22:05 | IP-adresse registreret  

Novisad skrev:

jeg sender dig lige en pb tro mig det dur ..

Yes, yes de dur rigtig meget, der er knald på dem.
Men de koster kassen!
Men den "gamle" serie er til at få for penge... Som det kan ses er der landet et Designers Reference fra US, hold da lige fest der er tryk på!

For øvrigt, Novisad, så tror jeg det er dit gamle Resolution Reference højttaler kabel jeg har. Har aldrig hørt bedre ht. kabel...

Mvh.
Til top Vis Milu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Milu

CRC1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2005
Lokalitet: København
Sendt: 02 Maj 2007 kl. 22:19 | IP-adresse registreret  

Bjørn B skrev:

Hej..

Ja den er nemlig rigtig lækker er den, yep de "små" Focus kasser kan et eller andet  de måtte da gerne stå i min stue

Hvis du syns Divaén er lækker så skulle du se King´s Actus spille.. DAMN et monster

Så skynd dig da ud og få købt en plov så du også kan nyde musikken.. må indrømme min CDafspiller kigger meget surt på mig.. og åbner da også sin skuffe engang i mellem for at se om jeg nu ikke lige vil ligge en lille cd i den.. men har ikke føjet den siden jeg fik ploven

Ja de måtte også gerne stå i min stue plus 50-100 kg effekt til at styre dem, hehe

Jeg har set billeder af den. det er en ordenlig svend, men igen den er alt for lækker!!

Jamen der var store planer om at der skulle plov ind her til foråret i stedet er der kommet en herlig bong fra skat Samtidig skal bilen også synes nu her=intet nyt hifi i min stue foreløbigt 

Jeg ville nu ellers rigtig gerne have fat i en sub igen og ja så træde ind i venylverden, men det er desværre udsat på ubestemt tid! Har du mange LP'er at lytte til? for der ville nok trods alt gå en rum tid før jeg ville høre flere LP'er end cd'er

Novisad
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Dobb.profil Sonic

Sendt: 03 Maj 2007 kl. 07:37 | IP-adresse registreret  

milu ja de dur for vildt men jeg kører snart med den nye ht kabel serie og det skulle være en tand mere varmt, men til bjørn de nye ht kabel koster de  9800 kr og de spiller i min smag bedrer end de gamle jeg havde...

mvh

Novisad
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Dobb.profil Sonic

Sendt: 03 Maj 2007 kl. 08:45 | IP-adresse registreret  

hej igen jeg kører selv med designers  fra synergistic Hvis man vil have sådan et super kabel kan man gå ind i ebay Bjørn der kan du spare mange penge for designers reference signal kablet koster de 24 k men tror og er næsten helt sikkert at du kan få det langt billige. Nå men vil ikke hugge bjørns tråd, men det med kabler er dælme svært for det ene skal virkelig passe med det andet.

for af mine erfaringer er bare man ændrer det mindste ja så skal der næsten justeres i alle kanter og led, ville godt høre de rouge en dag for der er mange som taler godt om rouge. Så der må være noget om det, heheh det undrer mig ikke hvis Bjørn sidder klebet til sofaen og nyder vellyden..

mvh

Bjørn B
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 Maj 2007 kl. 16:27 | IP-adresse registreret  

Hej..

Takker for din PB "Novisad" går ud fra der skulle have været et link til Synergistic´s hjemmeside.. fandt den selv  Jeg kan jo godt huske at jeg havde set nogle af deres kabler før.. Milu have hvis en pose med hjem sidst vi mødtes.. KÆFT de var bigge de anakondarer  Men de ligger vist langt over mit budget 24K for et signal kabel.. av av jeg skal bruge 2sæt  jeg har dog en fordel jeg skal ikke ud og handle 2x3m eller 2x2m.. He He jeg kan "nøjes" med 2x1.5m da mine monoblokke står så tæt på HT...

Nu ved jeg ikke hvor i Jylland du bor "Novisad" men du er velkommen til et lyt

Bjørn B
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 Maj 2007 kl. 20:26 | IP-adresse registreret  

CRC1 skrev:

Bjørn B skrev:

Hej..

Ja de måtte også gerne stå i min stue plus 50-100 kg effekt til at styre dem, hehe

Jeg har set billeder af den. det er en ordenlig svend, men igen den er alt for lækker!!

Jamen der var store planer om at der skulle plov ind her til foråret i stedet er der kommet en herlig bong fra skat Samtidig skal bilen også synes nu her=intet nyt hifi i min stue foreløbigt 

Jeg ville nu ellers rigtig gerne have fat i en sub igen og ja så træde ind i venylverden, men det er desværre udsat på ubestemt tid! Har du mange LP'er at lytte til? for der ville nok trods alt gå en rum tid før jeg ville høre flere LP'er end cd'er

Hej..

Ja det gjorde såmen ikke noget at have sådan et par bæster stående i stuen, ved dog ikke helt hvad konen vil sige

Arrrg det skide skattevæsen.. sådan at ødelægge en mands HiFI indkøb.. det burde være strafbart

Nej må indrømme at jeg endnu ikke ejer ret mange LPér, har vel en 20stk  men på den anden siden nu er jeg også tvunget til at høre hvad der er på pladen.. kan ikke så nemt skippe til næste nummer, hvilket faktisk er ret fedt

jkjaers
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 04 Maj 2007 kl. 20:30 | IP-adresse registreret  

Bjørn B

Arrrg det skide skattevæsen.. sådan at ødelægge en mands HiFI indkøb.. det burde være strafbart

[/QUOTE skrev:

Man burde kunne trække sine HiFi-indkøb fra i skat

"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
Til top Vis jkjaers's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jkjaers

Bjørn B
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 Maj 2007 kl. 20:46 | IP-adresse registreret  

jkjaers skrev:
Bjørn B

[/QUOTE skrev:

He He ja fandme ja.. kom vi indsender et forslag til skatteministeren.. så må vi håbe han også er HiFi Freak

He He ja fandme ja.. kom vi indsender et forslag til skatteministeren.. så må vi håbe han også er HiFi Freak

CRC1
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 Maj 2007 kl. 22:16 | IP-adresse registreret  

Jeg havde i hvert fald set mig en sub i øjnene og en pladespiller men må vente, der ikke kroner nok til det når skattefar også vil have fingrene i mine penge!!

Det sjove er at jeg havde kæresten med nede hos jensen da vi hentede min audia flight... hun så så de store focus audio og sagde "ej de er sgu meget fede, dem må du godt få"... og hun kendte ikke prisen, hehe...

Nej det må være dejligt bare at side at hører på venyl, især med en helt ny plade hvor kun kender et par numre og så bare sidde og lytte den igennem:)

Bjørn B
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 Maj 2007 kl. 02:36 | IP-adresse registreret  

CRC1 skrev:

Jeg havde i hvert fald set mig en sub i øjnene og en pladespiller men må vente, der ikke kroner nok til det når skattefar også vil have fingrene i mine penge!!

Det sjove er at jeg havde kæresten med nede hos jensen da vi hentede min audia flight... hun så så de store focus audio og sagde "ej de er sgu meget fede, dem må du godt få"... og hun kendte ikke prisen, hehe...

Nej det må være dejligt bare at side at hører på venyl, især med en helt ny plade hvor kun kender et par numre og så bare sidde og lytte den igennem:)

Ja det var faktisk også min kone som syntes det lyde fedt, det setup vi har nu.. det hørte vi nemlig nede hos Rene.. men det er da ikke helt dårligt at kærsten er med på idén

Det er faktisk på en måde temlig rart bare at kunne sidde og nyde musikken, eller undre sig hvorfor sådan et elendigt stykke musik er med på en ellers god plade, eller bare give det elendige nummer en chance.. skip det kan man jo ikke så nemt

MC955
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 07 August 2006
Lokalitet: Odense
Sendt: 05 Maj 2007 kl. 06:36 | IP-adresse registreret  

jkjaers skrev:
Bjørn B

[/QUOTE skrev:

Kan man ikke det ?.

Kan man ikke det ?.

Til top Vis MC955's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MC955

Bjørn B
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 Maj 2007 kl. 10:36 | IP-adresse registreret  

MC955 skrev:
Bjørn B skrev:

Kan man ikke det ?.

Ååå vil du da lige styre dig.. HE HE din bonde røv  

CRC1
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 Maj 2007 kl. 10:38 | IP-adresse registreret  

*slettet

CRC1
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 Maj 2007 kl. 10:40 | IP-adresse registreret  

Bjørn B skrev:

Ja det var faktisk også min kone som syntes det lyde fedt, det setup vi har nu.. det hørte vi nemlig nede hos Rene.. men det er da ikke helt dårligt at kærsten er med på idén

Det er faktisk på en måde temlig rart bare at kunne sidde og nyde musikken, eller undre sig hvorfor sådan et elendigt stykke musik er med på en ellers god plade, eller bare give det elendige nummer en chance.. skip det kan man jo ikke så nemt

Ja præcis.. for fanger numrene ikke mig inden for et 1 min. så blir der hurtigt skippet... og ja så hvis jeg kommer til at sidde og stene lidt, finder jeg ofte ud af at numre med en langsom intro faktisk er superfede!! Det var eks. på denne måde jeg lærte "private investegation" at kende. I dag kan det jo så undre mig jeg ikke kunne høre det fra starten, hehe

Nej det er rart nok damen godt kan li' det gode hifi, bare synd at det koster over 200.000, hehe

Men du har ret at det er meget dejligt når hun også godt li anlægget, både min kæreste og jeg er helt vilde med piano lak og så er en audia flight one, jo meget stueren ikk:) Jeg ser det som en ekseptionel accept af et anlæg hvis hun 1. synes det lyder godt eller endnu bedre 2. hvis hun kan høre forskel eller se det som da jeg fik ny dvd. Så er det sgu fordi det er godt, hehe

<< Forrige Side af 9 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes