Tilbage til HIFI4ALL.DK 4. juni 2026 | 14:13   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Focus på Rør (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 9
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
CRC1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 05 Maj 2007 kl. 10:42 | IP-adresse registreret  

jaja han er for meget ham der Jensen der....

et er at sælger noget af det bedste hifi man få i dk. men at han så også blære sig ikk.... det er bare for meget

Novisad
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Dobb.profil Sonic

Bruger siden: 22 April 2005
Lokalitet: Jylland
Sendt: 05 Maj 2007 kl. 23:22 | IP-adresse registreret  

bjørn b hvordan går det med tilspilnings tidener der ved at ske noget og hvad med dine hter...
Til top Vis Novisad's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Novisad

Bjørn B
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 06 Maj 2007 kl. 00:11 | IP-adresse registreret  

CRC1 skrev:

jaja han er for meget ham der Jensen der....

et er at sælger noget af det bedste hifi man få i dk. men at han så også blære sig ikk.... det er bare for meget

Hej..

He He ja helt ærligt hvad bilder han sig egentligt ind

Novisad skrev:
bjørn b hvordan går det med tilspilnings tidener der ved at ske noget og hvad med dine hter...

Hej Novi..

Det går da helt forrygene, det første jeg har gjordt i weekenderne er at tænde for hele svineriet og bare lade det stå en ½times tid og så sætter jeg noget musik på og lader kører såen i baggrunden, der efter sætter jeg mig ned og nyder musikken.. har da opdaget nye detaljer, på LPén af Johnny Cash ( American IV - The man comes around ) er der et nummer hvorpå der nu også en er kvindestemme, den mener både jeg og konen ikke at have hørt før  det er lidt sjovt...

Jeg tror næsten jeg vil vente til at det hele er tilspillet osv. så vil jeg komme med en lidt mere fyldestgørende udtalelse om alt det nye grej

Til top Vis Bjørn B's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bjørn B

Novisad
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Dobb.profil Sonic

Sendt: 06 Maj 2007 kl. 00:19 | IP-adresse registreret  

Ej hvor fedt jeg hører selv  musik nu her, sidder og lytter til Ronnie Earl kan varmt anbefales jeg må sige at der er noget over at sidde og hører musik ud på natten.

Bjørn B
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Maj 2007 kl. 00:24 | IP-adresse registreret  

Novisad skrev:

Ej hvor fedt jeg hører selv  musik nu her, sidder og lytter til Ronnie Earl kan varmt anbefales jeg må sige at der er noget over at sidde og hører musik ud på natten.

Især i total mørke.. dejligt med de flotte rør..enormt hyggeligt

Sidder og hører Dire Straits - Privat Investigations LP self..

Novisad
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Dobb.profil Sonic

Sendt: 06 Maj 2007 kl. 00:27 | IP-adresse registreret  

nemlig  der er dælme charme over rør, hvad musik hører du mest for tiden..

Bjørn B
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Maj 2007 kl. 00:35 | IP-adresse registreret  

Novisad skrev:

nemlig  der er dælme charme over rør, hvad musik hører du mest for tiden..

Hmm lige for tiden.. Sara K - Water Falls er nok den LP der har været mest på siden jeg fik Divaén hjem, simpelthen et pragt stykke af en indspildningen, både teknisk og musikalsk, Diana Krell´s Girl in the other room syns jeg også godt om.. både Heavy - Rock - Pop - Vokal - klassisk får lov til at spille.. jeg nyder det bare.. Jeg går og tænker lidt på og få købt mig noget LP med Hans Thesink.. ham har jeg nu ikke hørt meget med.. så det må der rettes op på..

Men du må da gerne komme med lidt anbefalinger.. både Vinyl og CD

Novisad
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Dobb.profil Sonic

Sendt: 06 Maj 2007 kl. 02:13 | IP-adresse registreret  

Hej igen Bjørn hans thesink har en go ven af mig været til en musik aften med forstået på den måde at han spillede på en bar i Tønder.

rockforlife
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 18 Juli 2005
Sendt: 06 Maj 2007 kl. 06:27 | IP-adresse registreret  

Tillykke Bjørn B Dejligt at se med en fed plov.

Og ja. Den Dyna 10x5 er bare en kanon PU. Jeg har bare en lille Rega P3, som er monteret med en 10x5, og det sparker bare popo 10x5 virker meget støjfri og (sjovt nok) analog, uden den bliver kedelig. Jeg er ikke i tvivl om, at både 10x5 og min Rega ikke er verdens bedste, men jeg må bare indrømme, at jeg er 100% tilfreds, og MÅ derfor ikke bare opgradere.

Jeg synes det er langt sværere at finde gode højttalere (selvom jeg endnu en gang har fundet dem) og gode forstærkere, end det er at finde gode pladespillere.

Men nyd nu din nye plov, og eventuelt glem alt om "det ALTID kan blive bedre/anderledes"

herfra...

rockforlife
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 18 Juli 2005
Sendt: 06 Maj 2007 kl. 06:30 | IP-adresse registreret  

Åååå ja, et spørgsmål trænger sig på. Hvorfor er der så mange kondensatore, i den Rouge pre du har der du? Ved godt du sagde du ikke havde teknisk forståelse (det har jeg sgu heller ikke), men jeg ved dog hvad en kondensator er, og derfor undre det mig, at der er så mange, i netop en preamp?? 

jkjaers
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 06 Maj 2007 kl. 08:48 | IP-adresse registreret  

Den ser godt ud din nye plov. Kan ikke helt følge din skepsis med Scout'en (har selv en) for den var da superlet at indstille, men der er ingen tvivl om ar det er to gode pladespillere.

Kunne være vi skulle drikke en kop kaffe en dag og sammenligne.

"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
Til top Vis jkjaers's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jkjaers

Bjørn B
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Maj 2007 kl. 10:51 | IP-adresse registreret  

Novisad skrev:
Hej igen Bjørn hans thesink har en go ven af mig været til en musik aften med forstået på den måde at han spillede på en bar i Tønder.

Hej..

Ja jeg må tag mig noget tid til at få hørt lidt af hans musik.. du har ikke nogle anbefalinger til lidt musik??

rockforlife skrev:

Tillykke Bjørn B Dejligt at se med en fed plov.

Og ja. Den Dyna 10x5 er bare en kanon PU. Jeg har bare en lille Rega P3, som er monteret med en 10x5, og det sparker bare popo 10x5 virker meget støjfri og (sjovt nok) analog, uden den bliver kedelig. Jeg er ikke i tvivl om, at både 10x5 og min Rega ikke er verdens bedste, men jeg må bare indrømme, at jeg er 100% tilfreds, og MÅ derfor ikke bare opgradere.

Jeg synes det er langt sværere at finde gode højttalere (selvom jeg endnu en gang har fundet dem) og gode forstærkere, end det er at finde gode pladespillere.

Men nyd nu din nye plov, og eventuelt glem alt om "det ALTID kan blive bedre/anderledes"

herfra...

Hej..

Ja den er godt nok go den Dyna, er meget forbavset over dens åbenhed, bunden og de detaljer den kan hive ud af rillen  Det er sgu da fedt du har fundet din plov og så til de penge, jeg er nu også overbevist om at en plov heller ikke behøver at være "dyr" for at være god, man skal bare finde de rigtige ting og sætte sammen så det bare spiller... Jeg nyder bestemt også min nye plov også selvom den faktisk er en nedgradering

rockforlife skrev:

Åååå ja, et spørgsmål trænger sig på. Hvorfor er der så mange kondensatore, i den Rouge pre du har der du? Ved godt du sagde du ikke havde teknisk forståelse (det har jeg sgu heller ikke), men jeg ved dog hvad en kondensator er, og derfor undre det mig, at der er så mange, i netop en preamp?? 

Hmm ja hvorfor er der det.. måske fordi der også er Riaa i den, den er rørbaseret.. He He ja jeg ved det ikke

jkjaers skrev:

Den ser godt ud din nye plov. Kan ikke helt følge din skepsis med Scout'en (har selv en) for den var da superlet at indstille, men der er ingen tvivl om ar det er to gode pladespillere.

Kunne være vi skulle drikke en kop kaffe en dag og sammenligne.

Hej.

Tak  Måske det er mere mit førstehånds indtryk af Scouten, der er slet ingen tvivl om at scouten er en kanon plov... Ja det kunne være en go idé..syns jeg vi skulle tage og finde ud af

Novisad
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Dobb.profil Sonic

Sendt: 06 Maj 2007 kl. 21:28 | IP-adresse registreret  

Hej Bjørn b jo da der er masser af musik hvilken stil skal det være måske kan jeg komme på noget..

platini
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Marts 2005
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 07 Maj 2007 kl. 10:49 | IP-adresse registreret  

Novisad skrev:

Hej Bjørn

Hans Theessink laver nogle fantasktiske plader,hørte ham som sagt i tønder og han kan altså nogle tricks på en guitar.jeg kan anbefale hans nye Slow Train samt Call me,Hard roads blues,crazy moon på vinyl,og desuden Southland,Banjoman,Lifeline og Cushloned for a soft ride med Hans Theessink &Gerry Lockran på cd.Du kan gå en på hans hjemmeside http://www.theessink.com/en/ hvor du kan bestille og høre nogle samples fra pladerne.

Rigtigt lækkert grej du har,har selv focus audio fs888 så kan godt tænke mig hvordan det lyder hos dig,nemlig rigtig fedt

mvh platini

Til top Vis platini's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af platini

Nilau
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003
Status: Online
Sendt: 07 Maj 2007 kl. 11:55 | IP-adresse registreret  

CRC1 skrev:

Hold da op hvor er den flot mand!! Jeg har ikke selv hørt på særlig meget venyl og viden er meget lille omkring emnet, men hold da op hvor er den flot, den ligner virkelig en million!

Hej...

Det er bare med at komme igang! Hvis du har 1000 kroner er du allerede godt på vej. Brugtmarkedet bugner af pladespillere, som vil kunne gi' dig en idé om hvorfor mange sværger til de 'gamle' skiver. Selv i et lavt prisleje. Måske endda gratis! ;-)

Mvh.

Niels

Til top Vis Nilau's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nilau

CRC1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2005
Sendt: 07 Maj 2007 kl. 19:48 | IP-adresse registreret  

kan man virkelig få noget til 1000 kr??

Jeg vil gerne have fingrene i en sort planar3, har fået anbefalet den af flere! Men ja jeg gad jo selvfølgelig godt have en af de nye i sort piano, hehe men ja koster det jo nok også

Bjørn B
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 07 Maj 2007 kl. 20:34 | IP-adresse registreret  

Novisad skrev:
Hej Bjørn b jo da der er masser af musik hvilken stil skal det være måske kan jeg komme på noget..

Hej Novi..

Som sagt, alt har faktisk interresse  Så bare skyd løs

platini skrev:
Novisad skrev:

Hej Bjørn

Hans Theessink laver nogle fantasktiske plader,hørte ham som sagt i tønder og han kan altså nogle tricks på en guitar.jeg kan anbefale hans nye Slow Train samt Call me,Hard roads blues,crazy moon på vinyl,og desuden Southland,Banjoman,Lifeline og Cushloned for a soft ride med Hans Theessink &Gerry Lockran på cd.Du kan gå en på hans hjemmeside http://www.theessink.com/en/ hvor du kan bestille og høre nogle samples fra pladerne.

Rigtigt lækkert grej du har,har selv focus audio fs888 så kan godt tænke mig hvordan det lyder hos dig,nemlig rigtig fedt

mvh platini

Hej Platini....

Mange tak for "Hans" rådene jeg vil straks ud og kigge mig om efter dem

Ja de er altså noget særligt de FS888, syns det er utroligt så stor en lyd der kommer ud af de kasser, jeg kan nogen gange ikke tro mine egne øre når jeg lytter... Så prøv lige og tænk på hvad Master serien kan præstere

Den Karan var jeg altså stærkt forelsket i.. hva dælen blev der egenligt af det mærke her i DK 

PS: Platini er du Novisad.. begynder altså at blive forvirreret nu

Novisad
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Dobb.profil Sonic

Sendt: 07 Maj 2007 kl. 20:42 | IP-adresse registreret  

hej Bjørn platini er min kammerat 

platini
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Marts 2005
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 07 Maj 2007 kl. 21:05 | IP-adresse registreret  

Hej Bjørn

Jensen overvejede en overgang at impotere karan men sprang fra,men det er nu en rigtig god forstærker.

En anden ting,da jeg var nede og høre Hans Theessink sad jeg over for en anden gut og vi kom naturligvis til at snakke hifi,og det kan godt være jeg spidsede øre da han fortalte han lige havde fået kranet sine ht ind i huset,det viste sig at være et sæt focus audio master serien(hold da kæft hvor blev jeg misundelig )

men jeg er nu ganske godt tilfreds med de fs888 er sku de bedste speaker jeg har haft

Til top Vis platini's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af platini

Bjørn B
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 07 Maj 2007 kl. 21:14 | IP-adresse registreret  

Novisad skrev:

hej Bjørn platini er min kammerat 

Aaa så kan jeg bedre forstå... jeres indlæg mindede meget om hinnanden

platini skrev:

Hej Bjørn

Jensen overvejede en overgang at impotere karan men sprang fra,men det er nu en rigtig god forstærker.

En anden ting,da jeg var nede og høre Hans Theessink sad jeg over for en anden gut og vi kom naturligvis til at snakke hifi,og det kan godt være jeg spidsede øre da han fortalte han lige havde fået kranet sine ht ind i huset,det viste sig at være et sæt focus audio master serien(hold da kæft hvor blev jeg misundelig )

men jeg er nu ganske godt tilfreds med de fs888 er sku de bedste speaker jeg har haft

Hej

Ja jeg kan godt huske at Rene havde det hjemme på et tidspunkt.. enormt lækkert bygget, stor tunge effektbamser..NAM NAM.. men også store grimme prisskilte

Sjovt og møde en sådan gut til en koncert, har kun hørt ganske kort på de Master mener det var Master 3.. slet ikke noget for mig NEJ NEJ

Jamen jeg har det lidt som du har.. syns sgu også de FS888 er helt vildt gode, bestemt også den bedste speaker jeg har haft i mit hjem.. vil dog stadigvæk gerne høre både V.A Strauss og B&W 803D på mit setup...

<< Forrige Side af 9 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes