| Forfatter |
|
Novisad Udelukket fra forum

Dobb.profil Sonic
Bruger siden: 22 April 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2090
|
| Sendt: 10 Maj 2007 kl. 19:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
CRC1 Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 682
|
| Sendt: 10 Maj 2007 kl. 19:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bjørn B skrev:
|
Jamen du har ret.. det er lidt surt og købe nyt..for så at finde ud af at ens kabler ikke rigtigt passer ind i det nye.. men sådan er det jo...
Det med at låne kablerne syns jeg også godt om.. ved bare ikke hvor mange private personer der er interresseret i det.. men ok har heller ikke spurgt endnu 
Det er ikke helt vildt dyrt det Hamony Tech...eller jo det kan det blive..men det HT kabel jeg har kig hedder Fantasy BIWire og koster ca. 2400,- for 2x1.7m signale kablerne er jeg lidt tvivl om.. måske deres Truth Link 6N.. men har spurgt forhandleren ang. lån af dem..
Yter har jeg ikke selv.. men ville gerne låne det.. kunne jo være det var noget.. men det er dyrt
|
|
|
Jeg har ofte lavet aftaler med folk når jeg har købt brugte kabler om at enten at lytte på dem, eller have en returret... Hvis folk stoler på de det sælger synes jeg ikke det har været det store problemer men de har også boet inden vis afstand! Andre gange har jeg bare købt og prøvet hvis jeg vidste det var et kabel der var eftertragtet og nemt at komme af med.
Nej okay det er til at tage og føle på må man sige.. der er mere end en fordel ved at have monoblokke
Ja jeg synes også det koster mere end hvad mit budget kan umiddelbart kan håndtere. Jeg ved hificable.dk har mange spændende kabler og de låner gerne demo set ud og altid gode til at hjælpe og har en god service! __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 10 Maj 2007 kl. 19:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 10 Maj 2007 kl. 19:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Novisad skrev:
|
jeg finder lige ud af det med hensyn til music direct ellers er der også hmm cd skiven ja ok de sælger også meget vinyl igen, så det er til at overskue da det som sagt ligger i dk så der går max et par dage fra man bestiller til de er ankommet hos dig. 
Vel og mærket at de har det på lager ... 
|
|
|
Hej...
Har lige tjekket hos CD-Skiven. Kunne kun finde 55 titler på vinyl. Det er dælme' ikke mange! ;-(
Hilsen
Niels L.
|
| Til top |
|
| |

Dobb.profil Sonic
|
| Sendt: 10 Maj 2007 kl. 22:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
ok men moby disc har også lidt mere ....
|
| Til top |
|
| |
Bjørn B Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1592
|
| Sendt: 11 Maj 2007 kl. 21:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Takker.. den side ser spændende ud 
CRC1 skrev:
Bjørn B skrev:
|
Jamen du har ret.. det er lidt surt og købe nyt..for så at finde ud af at ens kabler ikke rigtigt passer ind i det nye.. men sådan er det jo...
Det med at låne kablerne syns jeg også godt om.. ved bare ikke hvor mange private personer der er interresseret i det.. men ok har heller ikke spurgt endnu 
Det er ikke helt vildt dyrt det Hamony Tech...eller jo det kan det blive..men det HT kabel jeg har kig hedder Fantasy BIWire og koster ca. 2400,- for 2x1.7m signale kablerne er jeg lidt tvivl om.. måske deres Truth Link 6N.. men har spurgt forhandleren ang. lån af dem..
Yter har jeg ikke selv.. men ville gerne låne det.. kunne jo være det var noget.. men det er dyrt
|
|
|
Jeg har ofte lavet aftaler med folk når jeg har købt brugte kabler om at enten at lytte på dem, eller have en returret... Hvis folk stoler på de det sælger synes jeg ikke det har været det store problemer men de har også boet inden vis afstand! Andre gange har jeg bare købt og prøvet hvis jeg vidste det var et kabel der var eftertragtet og nemt at komme af med.
Nej okay det er til at tage og føle på må man sige.. der er mere end en fordel ved at have monoblokke
Ja jeg synes også det koster mere end hvad mit budget kan umiddelbart kan håndtere. Jeg ved hificable.dk har mange spændende kabler og de låner gerne demo set ud og altid gode til at hjælpe og har en god service!
|
|
|
Hej..
Tja jeg må vist ud og forsøge mig med lidt lånen af kabler..Ja HiFicable.dk har jeg også kun gode erfaringer med, har dog ikke haft lånt noget af dem..endnu 
Med hensyn til de Harmony Tech kabler, så skulle jeg i følge sælger få lov til at låne både speaker kabel og signal kabler, når de kommer hjem fra USA...så det glæder jeg mig meget til.. 
Hej King.
Yep.. mange tak for linket 
Igen mange tak for den stor hjælp med links til musik steder, det er fedt.. 
Jeg har lige siddet i mere eller mindre mørke og nydt hele Trentemøllers nye album på cd, kæft der er noget uhyggelig bas i det musik.. men det er altså godt bare og sidde og sumpe til..sætter fantasien igang.. 
|
| Til top |
|
| |

Dobb.profil Sonic
|
| Sendt: 11 Maj 2007 kl. 22:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Bjørn jeg har også den cd med trentemøller fantastisk album
|
| Til top |
|
| |
Bjørn B Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Maj 2007 kl. 22:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Novisad skrev:
|
Hej Bjørn jeg har også den cd med trentemøller fantastisk album
|
|
|
Hej...
Ja det er fedt.. tror også jeg vil prøve den på LP
|
| Til top |
|
| |

Dobb.profil Sonic
|
| Sendt: 11 Maj 2007 kl. 23:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja ingen tvivl at det ville være vellyd sidder lige pt og høører miles davis ..
|
| Til top |
|
| |

Dobb.profil Sonic
|
| Sendt: 13 Maj 2007 kl. 13:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Bjørn har den stået på go musik i denne weekend jeg sidder pt og hører Eric Clapton det holder bare rigtig meget, har du fået bestilt noget go musik ..
|
| Til top |
|
| |
CRC1 Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Maj 2007 kl. 13:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
hey Bjørn
Det lyder da ret fedt med de kabler at de er villige til at låne dig dem... jeg synes det er det mindste man kan gøre! Kan godt forstå man ikke gider med alt det billige men når kommer op i de store prisklasse skal man have en eller form for garanti!!
Okay hos hificable.dk er der ingen problemer i den slags.. de har demokabler i alle varene og skal man bruge noget andet får de altid fat i det __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
| Til top |
|
| |
Bjørn B Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Maj 2007 kl. 22:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Novisad skrev:
Hej Bjørn har den stået på go musik i denne weekend jeg sidder pt og hører Eric Clapton det holder bare rigtig meget, har du fået bestilt noget go musik ..  |
|
|
Hej.
Nææ har faktisk næsten ikke hørt noget musik.. huset har været fyldt med familie, men det må der rodes bund på i løbet af ugen 
Nej jeg har endnu ikke bestilt noget musik.. jeg venter lige til der løber lidt cash ind på kontoén her den første.. skal helst prøve at spare lidt, smutter en tur til Tunesien her den 25/5 
CRC1 skrev:
|
hey Bjørn
Det lyder da ret fedt med de kabler at de er villige til at låne dig dem... jeg synes det er det mindste man kan gøre! Kan godt forstå man ikke gider med alt det billige men når kommer op i de store prisklasse skal man have en eller form for garanti!!
Okay hos hificable.dk er der ingen problemer i den slags.. de har demokabler i alle varene og skal man bruge noget andet får de altid fat i det
|
|
|
Hej..
Ja glæder mig lidt til at høre de Harmony Tech kabler 
Har også overvejet de ViaBlue kabler som HiFiCable.dk sælger.. kunne være man skulle tage og kontakte dem..ang. lytte muligheder 
|
| Til top |
|
| |
CRC1 Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Maj 2007 kl. 22:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja prøv da at hør engang... Det tror jeg sagtens du kan! Du kan ogsp fortælle hvilket anlæg du har mv. så plejer de at være ret gode til at finde et match!
jeg har et Oyaide kabel fra dem, hvor der både linoile og meget godt i... det lyder rigtig godt utrolig harmonisk!! Det behoeholder jeg et godt stykke tid! __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
| Til top |
|
| |

Dobb.profil Sonic
|
| Sendt: 13 Maj 2007 kl. 22:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
´ja der skal desværre penge til hmm må sige efter jeg har fået mit nye ht kabel har eg virkelig fået hørt musik..
|
| Til top |
|
| |

Dobb.profil Sonic
|
| Sendt: 14 Maj 2007 kl. 07:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Bjørn jeg sad lige og tænkte på hvilke rør bruger du på dine mono bøffer
|
| Til top |
|
| |
Bjørn B Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Maj 2007 kl. 18:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Novisad skrev:
| Hej Bjørn jeg sad lige og tænkte på hvilke rør bruger du på dine mono bøffer |
|
|
Hej Novi..
Der sidder rør fra ElectroHarmonix, undtaget de 2 fasesplitere som vist er Sovtec... 
|
| Til top |
|
| |

Dobb.profil Sonic
|
| Sendt: 16 Maj 2007 kl. 21:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Jakobsen Forum Bruger

Bruger siden: 18 Maj 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1779
|
| Sendt: 23 Maj 2007 kl. 22:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Bjørn
hvad synes du om din pre....... hvis du da har et isoleret indtryk af den
har du prøvet andre forforstærkere inden du valgte den eller var det ligesom et naturligt valg til dine M150
kunne være spændende med et lyt
|
| Til top |
|
| |
Bjørn B Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Maj 2007 kl. 06:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jakobsen skrev:
|
Hej Bjørn
hvad synes du om din pre....... hvis du da har et isoleret indtryk af den
har du prøvet andre forforstærkere inden du valgte den eller var det ligesom et naturligt valg til dine M150
kunne være spændende med et lyt
|
|
|
Hej Jacobsen
Jeg kan desværre ikke give et isoleret indtryk af forforstærkeren, da det faktisk er første gang i mit "HiFi" liv jeg har seperate enheder...
Men den var et naturligt valg for mig da den har indbygget Riaa og enda en særdeles velydenden en af slagsen...
Nu ved jeg ikke hvor du bor i landet, men du skal da være velkommen til et lyt 
|
| Til top |
|
| |

Dobb.profil Sonic
|
| Sendt: 24 Maj 2007 kl. 08:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej bjørn hvilek n pre var det lige du havde og har du fået styr på de rør som gik ... 
mvh
|
| Til top |
|
| |