mn1974 skrev:
boholm skrev:
Der er en tredie løsning, men den kræver adgang til servicemanual.
|
|
|
hej boholm, tak for ordene. Jo jeg mener at jeg går lidt op i mine kabler. Jeg er pt også endt på Rothwell løsningen. Jeg synes måske bare at 69 pund for et sæt XLR "dæmpere" er en sjat penge når man ser at et par modstande ellers koster 50 øre, eller i hvert fald ikke ret meget. Mit problem er at jeg ikke har den tekniske viden til at rette sådanne ting og endvidere at jeg ikke helt ved hvor jeg står stillet i forhold til garanti på mit ret så nye setup.
Hvad er den tredie løsning???
|
|
|
Den tredie løsning kunne være at ændre nogle modstande internt i forstærkeren. Det ville umiddelbart være den bedste løsning, men det kræver at du kan få forhandleren til at gøre det, da du mister garantien hvis du selv gør det. Desuden kræver det en servicemanual som Boholm skriver.
Jeg kan se at Vassago annoncerer med den forstærkerkombination endnu og at han tilsyneladende har solgt flere sæt. Har I prøvet at sammenligne med et andet sæt i butikken ? Hvis I er enige om at det er et problem på dem alle, synes jeg da at du skal vente på at han finder ud af noget med leverandøren. |