|
Det er egentlig nogle gjanske fornuftige spørgsmål du stiller, du virker som en eftertænksom mand, der ikke bare kaster sig ud på de vilde vover. Men som din nye bedste ven, Michael GJ, skriver er det de færreste, der måske udover at have hørt om og læst anmeldelser af Krell, der har lyttet til sådan en svend.
Jeg ville kontakte fx High End Sound (autoriseret Krell værksted) i Vanløse (jeg er fra Kjøvenhavnstrup og kender derfor ikke liige de jyske værksteder) for at høre dem om en ca pris på en udmåling, eventuelt en udskiftning af lytter og deslige. Burde det overhovedet være nødvendigt på en Krell? Min 30 år gamle Audio Research D-100 har da stadig de fabriksmonterede i, og den lyder ganske fornuftigt...
Der er osse mulighed for at stille spørgsmålet på www.audioasylum.com, det kræver dog et vist kendskab til det engelske sprog (jeg kender dig ikke, så jeg kender følgelig heller ikke dine engelsk kundskaber) 
Jeg har selv haft spørgsmål om Audio Research, som har fået meget fornuftige og sobre svar på AudioAsylum, flere af dem oven i købet af nuværende og tidligere medarbejdere hos Audio Research Corporation.
Det eneste jeg, iøvrigt, genkender fra dit setup er Mørch armen, jeg har selv haft noget Holfi RIAA for mange år siden og har hørt om Densen.
Et andet, eller bliver det tredje, råd er at kommer der ikke svar på dette forum inden for en, for dig, overskuelig fremtid er det muligvis fordi, der ikke er nogen, der umiddelbart kan svare - det er ikke fordi folk ikke vil. Så er det at man går videre ud på det store indernet 
|