| Sendt: 21 Maj 2007 kl. 22:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
JA!
Jeg har opdaget HiFi!
Det er ikke mere end tre år siden, jeg var fint tilfreds med mit lille Sony papanlæg. Så byttede jeg anlæg med min mor og fik hendes aldrende Fisher setup. Det kom hurtigt til kort overfor en B&O beocenter 2100 som igen måtte bukke under for en NAD 705 - og den blev så skiftet ud med mit dejlige Luxman sæt. Fisher højttalerne blev skiftet ud med et sæt Dali 109. Jeg opdagede vinyl og fik klunset mig en eller anden pladespiller som jeg ikke kan huske mærket på. En dag hoppede nålen af pladen og ud på pladetallerkenen under afspilning af en single. Det slog nålen ihjel, og så klunsede jeg en Sony pladespiller. Den virkede fint, til den blev skubbet til side af en Techincs som igen blev presset ud af en Pioneer. Og nu har jeg en Rega Planar 3 med en Stax Ua-7cf arm.
Alt dette er sket i løbet af de sidste 2 år (jeg brugte ca et år på at komme i gang med det), så der har været en rivende udvikling undervejs her, primært fordi, jeg enten har brugt meget få penge på mit udstyr eller simpelthen fået det gratis.
Det er en udvikling der nok ikke stopper foreløbig - jeg er hooked! __________________
Guide til billedupload
|