Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 16:52   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Tvist om højttalere - hjælp ønskes (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Mofo68
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2007
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 29 Maj 2007 kl. 19:27 | IP-adresse registreret  

CITAT: 27/3
Kommer hjem og finder bassen i venstre højttaler fungerer ikke og at skader i bunden af højttalerne er værre end beskrevet. Kontakter sælger om problemet og han kommer forbi nogle dage senere og konstaterer ligeledes at der er noget galt. Han mener at det er delefilteret.

Ikke for at vade i det,men du havde godt nok travlt den pågældende dag hva!!...Men samtidig håber jeg i finder en løsning på problemet.

Venligst -=Mofo=-

Til top Vis Mofo68's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mofo68

Mofo68
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2007
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 29 Maj 2007 kl. 19:52 | IP-adresse registreret  

r-l-b skrev:

Jesper Andersen skrev:

mick; Sagen bliver i mine øjne mere og mere klar; det bør være Sælger som holder dig skadesløs. Og umiddelbart så fremstår Sælger som mere og mere "speget", og jeg kan godt på dine vegne frygte lidt at højtalerene er mere end to år gamle, og at der ikke er fab.garanti på dem længere......ligeledes kan man godt frygte at højtalerne IKKE er blevet lavet af HFK/ aut. værksted siden at du ikke har fået hverken org. kvittering med, ej heller reparations-kvittering.

- men hvis du & Sælger er blevet enige om at følge tilkendegivelserne her på sitet - som ganske vist ikke er juridske, blot "moralske"- så har Sælger da ihvertfald nu chancen for at udvise netop god "salgs-moral" og holde dig skadesløs.

Alternativt vil jeg alvorligt overveje at sende sagen til en advokat.

mvh

Jeg ved ikke hvad de ht har kostet men at sende det til advokat kan medføre at du vinder en sag over sælger men det kan være at en byretsdommer takserer det til nogle tusinde kroner og tillige lade jer betale hver jeres omkostninger til advokat pga. visse uklarheder etc..bla bla - det korte og det lange du kan ende med at bruge 20,000 for at få ret - er det det værd ??Er skaderne noget du kan få en møbelsnedker el. lignende til at fikse for noget god rødvin og en plovmand skulle du overveje det istedet.Den slags sælgere der er så lange i spyttet er for trælse at bruge livet på - skid ham et stykke - og kom videre med livet!Lyder de godt og kan det kosmetiske fikses er du bedre tjent med ikke at skulle tænke mere på ham - husk jura har intet med retfærdighed at gøre og det er ikke at svaghedstegn fra din side at ikke bruge mere energi på ham - slette mennesker er ikke til at redde!

Jo,r-l-b......Muligvis en skidt sælger,men det fritager jo ikke køber i, at gennemgå den evt erhvervede genstand...Nu var det jo ikke en eller anden dvd-film han skulle købe,selv den havde jeg nok lige undersøgt Min pointe er,når man er på brugtmarkedet,brug den tid det tager,for som jeg læser det,havde køber sgu for travlt

Venligst -=Mofo=-

Til top Vis Mofo68's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mofo68

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes