Forfatter |
|
interfacelift Lukket konto

Lukket, eget ønske!
Bruger siden: 07 Oktober 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2224
|
Sendt: 03 Juni 2007 kl. 10:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej. Jeg leder efter nogle skilte, i ved dts,dolby,thx osv. Jeg har skam brugt søgefunktionen på siden, men ikke fundet noget. Der er en masse emner, hvor der er guide til at lave nogle selv. Men ikke nogen hvor der kan købes nye. Eller, så har jeg ihvertfald ikke set det. Men anyway, er der nogen der ved hvor man kan købe nye ?
|
Til top |
|
|

Lukket, eget ønske!
|
Sendt: 03 Juni 2007 kl. 10:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Glemte at spørge. Er der nogen der ved hvor man kan købe "plakater" med logoer over film.
|
Til top |
|
|
Plissken Forum Bruger

Bruger siden: 06 November 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 357
|
Sendt: 03 Juni 2007 kl. 10:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Satanion skrev:
Hej. Jeg leder efter nogle skilte, i ved dts,dolby,thx osv. Jeg har skam brugt søgefunktionen på siden, men ikke fundet noget. Der er en masse emner, hvor der er guide til at lave nogle selv. Men ikke nogen hvor der kan købes nye. Eller, så har jeg ihvertfald ikke set det. Men anyway, er der nogen der ved hvor man kan købe nye ? |
|
|
Tænker du her på skilte i plast, metal eller andet "solidt"? Eller tænker du på fotoprint? Fotoprint af Dolby, THX og DTS er ret nemme at finde, og enten selv printe ud eller få en fotohandler til at gøre det. Men hvis du snakker "rigtige" skilte, er du nok nødt til at besøge sider som DBA, QXL eller sågar eBay - men det er normalt ikke ligefrem billige. Sidst jeg så et metal skildt - THX mærket (et rigtig et fra en bio) - kostede den vist små 350 kroner. Skilte kan købes som nye ved firmaerne selv: www.dolby.com, www.thx.com og www.DTSonline.comMvh Rasmus __________________ Well it just goes to show you that we're all on our own
Scrounging for our own share of good luck
Stab your brother in the back
And pick up your pay check
|
Til top |
|
|

Lukket, eget ønske!
|
Sendt: 03 Juni 2007 kl. 11:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har nu været inde på siderne, men jeg er måske lidt dum. Kan nemlig ikke finde noget derinde
|
Til top |
|
|
plafitracer Udelukket fra forum

Bruger siden: 19 Januar 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 976
|
Sendt: 03 Juni 2007 kl. 11:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Prøv på ebay - jeg har set en masse acrylskilte med diverse produkt logoer med lys.
|
Til top |
|
|
Mofo68 Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2007 Lokalitet: Sjælland
|
Sendt: 03 Juni 2007 kl. 12:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Plissken skrev:
Satanion skrev:
Hej. Jeg leder efter nogle skilte, i ved dts,dolby,thx osv. Jeg har skam brugt søgefunktionen på siden, men ikke fundet noget. Der er en masse emner, hvor der er guide til at lave nogle selv. Men ikke nogen hvor der kan købes nye. Eller, så har jeg ihvertfald ikke set det. Men anyway, er der nogen der ved hvor man kan købe nye ? |
|
|
Tænker du her på skilte i plast, metal eller andet "solidt"? Eller tænker du på fotoprint?Fotoprint af Dolby, THX og DTS er ret nemme at finde, og enten selv printe ud eller få en fotohandler til at gøre det. Men hvis du snakker "rigtige" skilte, er du nok nødt til at besøge sider som DBA, QXL eller sågar eBay - men det er normalt ikke ligefrem billige. Sidst jeg så et metal skildt - THX mærket (et rigtig et fra en bio) - kostede den vist små 350 kroner.Skilte kan købes som nye ved firmaerne selv: www.dolby.com, www.thx.com og www.DTSonline.comMvh Rasmus |
|
|
Hmmm...Jeg kan slet ikke komme ind på dem __________________
Venligst -=Mofo=-
|
Til top |
|
|

Lukket, eget ønske!
|
Sendt: 03 Juni 2007 kl. 12:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
plafitracer skrev:
Prøv på ebay - jeg har set en masse acrylskilte med diverse produkt logoer med lys.
|
|
|
Har fået rådet om ebay nogle gange. Har også fulgt dem, men kan ikke finde nogle skilte inde på siden
|
Til top |
|
|

Lukket, eget ønske!
|
Sendt: 03 Juni 2007 kl. 12:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mofo68 skrev:
Plissken skrev:
Satanion skrev:
|
|
Tænker du her på skilte i plast, metal eller andet "solidt"? Eller tænker du på fotoprint?Fotoprint af Dolby, THX og DTS er ret nemme at finde, og enten selv printe ud eller få en fotohandler til at gøre det. Men hvis du snakker "rigtige" skilte, er du nok nødt til at besøge sider som DBA, QXL eller sågar eBay - men det er normalt ikke ligefrem billige. Sidst jeg så et metal skildt - THX mærket (et rigtig et fra en bio) - kostede den vist små 350 kroner.Skilte kan købes som nye ved firmaerne selv: www.dolby.com, www.thx.com og www.DTSonline.comMvh Rasmus |
|
|
Hmmm...Jeg kan slet ikke komme ind på dem  |
|
|
Kan jeg heller ikke, men har du overvejet bare at skrive www.dolby.com oppe i adresselinjen
|
Til top |
|
|
Stengaard Forum Bruger

Bruger siden: 25 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 265
|
Sendt: 03 Juni 2007 kl. 13:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Grunden til, at links'ne ikke virker, er, at man ikke har fået lavet http:// foran. Så tror systemet nemlig, at det er en underside til http://www.hifi4all.dk/forum/ Her er de rettede:www.dolby.comwww.thx.comwww.DTSonline.com
|
Til top |
|
|

Lukket, eget ønske!
|
Sendt: 03 Juni 2007 kl. 14:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Stengaard skrev:
Grunden til, at links'ne ikke virker, er, at man ikke har fået lavet http:// foran. Så tror systemet nemlig, at det er en underside til http://www.hifi4all.dk/forum/
Her er de rettede:
www.dolby.com www.thx.com www.DTSonline.com
|
|
|
Sådan noget MÅ man bare ikke vide 
|
Til top |
|
|
Mofo68 Forum Bruger

|
Sendt: 03 Juni 2007 kl. 14:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Satanion skrev:
Mofo68 skrev:
Plissken skrev:
Satanion skrev:
|
|
|
|
Hmmm...Jeg kan slet ikke komme ind på dem  |
|
|
Kan jeg heller ikke, men har du overvejet bare at skrive www.dolby.com oppe i adresselinjen |
|
|
Jaa..hva skal man sige,ide'en med links er vel bare, at man skal trykke på l**tet,man er vel doven __________________
Venligst -=Mofo=-
|
Til top |
|
|

Lukket, eget ønske!
|
Sendt: 03 Juni 2007 kl. 14:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
haha
|
Til top |
|
|
Mofo68 Forum Bruger

|
Sendt: 03 Juni 2007 kl. 14:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Satanion skrev:
haha  |
|
|
Cool Avatar btw...han ser sgu mean ud __________________
Venligst -=Mofo=-
|
Til top |
|
|

Lukket, eget ønske!
|
Sendt: 03 Juni 2007 kl. 14:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mofo68 skrev:
Satanion skrev:
haha  |
|
|
Cool Avatar btw...han ser sgu mean ud  |
|
|
han? det er da mig. 
|
Til top |
|
|
Mofo68 Forum Bruger

|
Sendt: 03 Juni 2007 kl. 14:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Satanion skrev:
Mofo68 skrev:
Satanion skrev:
haha  |
|
|
Cool Avatar btw...han ser sgu mean ud  |
|
|
han? det er da mig.  |
|
|
HAHAHA...Der faldt jeg sgu på røven ned af stolen!!!...Ummmm ikke noget som søndags humor...I LOVE IT!! __________________
Venligst -=Mofo=-
|
Til top |
|
|

Lukket, eget ønske!
|
Sendt: 03 Juni 2007 kl. 16:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
var det stolen der brækkede eller ?
|
Til top |
|
|
plafitracer Udelukket fra forum

Bruger siden: 19 Januar 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 976
|
Sendt: 03 Juni 2007 kl. 17:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
mathias 2 Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
Sendt: 03 Juni 2007 kl. 17:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
uha... jeg ville nødig tage den risiko der er forbundet ved at købe sådan nogle glas-tingester over ebay __________________
|
Til top |
|
|

Lukket, eget ønske!
|
Sendt: 03 Juni 2007 kl. 19:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
tak for det, jeg kigger nærmere på det 
|
Til top |
|
|

Lukket, eget ønske!
|
Sendt: 03 Juni 2007 kl. 19:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
mathias 2 skrev:
uha... jeg ville nødig tage den risiko der er forbundet ved at købe sådan nogle glas-tingester over ebay
|
|
|
kan du have ret i, men ellers betaler jeg jo bare ikke 
|
Til top |
|
|