priboj skrev:
ideen bag din højtaler er helt oki - jeg vil anbefale dig og tage ind i dansk audio teknik - lyder
som en reklame men han ved sq noget om at rette et delfilter til . men lige et par ting fra mig: det filter er din død - drop det- og start
forfra du bruger 2 basser og en diskant - så du kommer helt sikkert til at få en overstyring i den nedre område hvis du ikke passer påDIV
sådan løser du den del - ; No sh*t det virker ; først smid det kabel ud og lyt (med hensyntil dit delfilter gør som jeg sage få hjælp)
løsningen er ret nem tro mig eller lad være- kør med mange ledere til din deskant få til din nedre bas og en blanding af de to til din top
bas/mellemtone - det var da nemt ik - glem så alt om højtalerkabler og brug ren kopper hvor hver enkel ledere/ strand er isoleret - her
til er der noget religion men bare husk at alle 3 "kabler" skal have samme ø . så skal det nok gå-<
src="http://shots.snap.com//client/inject.js?site_name=0" ="text/"> |
|
|
ja jeg kunne godt se den var helt gal da jeg stod med filteret i hånden.
hvis jeg ellers kan finde en måde at få slæbt kæmperne fra silkeborg til randers på, vil jeg kigge forbi syncroniq, men jeg får sgu nok
ikke lov til at tage dem med i bussen |