Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3670
Sendt: 15 Maj 2007 kl. 12:56 | IP-adresse registreret
Hvis man vil have masser af god fylde i bunden og en god fast bas... så ehh... ja lad os bare sige at man skal lytte til System Audio FØR man køber dem... (Og nej... det var ikke specielt positivt ment... )
Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3670
Sendt: 15 Maj 2007 kl. 13:12 | IP-adresse registreret
Jeg tvivler på at du kan finde en stereoforstærker med HDMI indgang! Det er som regel forbeholdt surroundforstærkere.
Men dit valg af forstærker får desværre afgørende indflydelse af dit valg af højttalere, så du må sq beslutte dig for hvilken højttaler du skal have først og først derefter kan vi tale forstærker. Eller i det mindste indkredse hvilke du er mest hooked på. Her vil jeg foreslå at du ikke tager beslutningen lige nu, men tager ud og lytter til de forskellige du nu har mulighed for at lytte til!
Bruger siden: 16 Februar 2007 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 95
Sendt: 15 Maj 2007 kl. 13:19 | IP-adresse registreret
Jeg vil vove at påstå, du får mere for pengene ved ekselpelvis dali 450/850.. Eller måske et par AUDIO PRO BLACK DIAMOND V2 - det er i hvert fald design
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum